اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان
اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

اگر شما یک شهروند خارجی هستید که اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان را دنبال می کنید، دشوار است بدانید که از کجا جستجوی کار خود را شروع کنید، به خصوص اگر ویزای کار ندارید یا محدود به مشاغل انگلیسی زبان در آذربایجان هستید.

تقریبا نیمی از نیروی کار در آذربایجان در خدمات، حدود 12٪ در صنعت و 38٪ در کشاورزی و جنگل کار می کند. خارجی ها در آذربایجان اغلب به دنبال مشاغل مهندسی، مشاغل مراقبت های بهداشتی، مشاغل معلمی، مشاغل ساختمانی، مشاغل فناوری اطلاعات، مشاغل حمل و نقل، مشاغل صنعت نفت و گاز طبیعی هستند، زیرا اینها چشم اندازترین بخش ها بوده و تقاضای بیشتری برای کارمندان جدید دارند.

انتخاب کار مناسب در آذربایجان

قبل از شروع جستجوی کار، توصیه می شود اولویت های خود را از قبیل محل شرکت، محدوده حقوق دلخواه، انتخاب مزایا را مشخص کنید. همچنین این که ترجیح دهید در یک شرکت بزرگ یا تجارت کوچک کار کنید را برای خود  تعریف کنید. یا اینکه شما به دنبال شرکتی هستید که زبان رسمی آن انگلیسی یا آذربایجانی باشد. این موارد نیز بسیار مهم است. سپس می توانید جستجوی کار را شروع کنید.

به عنوان مثال بخش ساخت و ساز توسعه یافته در آذربایجان فاقد اپراتورهای جرثقیل ماهر محلی است، بنابراین بسیاری از خارجیان با مهارت های لازم، برای اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان در این بخش اقدام می کنند. همچنین کارگر پشتیبانی، یکی از کم درآمدترین مشاغل در آذربایجان است، اما بسیاری از خارجی ها به این شغل علاقه مند هستند، زیرا این کار به مهارت های حرفه ای خاصی از کارمندان نیاز ندارد.

نکات مهم در اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

اگر به عنوان شهروند خارجی یک جویای کار اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان هستید، چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در یافتن کار راحت تر کمک کند. لازم است تا نسخه کافی از رزومه کاری، توصیه ها و گواهینامه های حرفه ای خود را به همراه داشته باشید. همچنین در همه مراسم ها و نمایشگاه های استخدام شرکت کنید. همچنین موسسات کاریابی مشاغل محلی را پیدا کنید و برای مشاغل متناسب با مهارت و حرفه خود اقدام کنید.

برخی از شرکت ها در آذربایجان هستند که کارمندان خود را مستقیماً برای کار به صورت فریلنسری استخدام می کنند. برخی از کارمندان خارجی به عنوان منشی، مترجم، رونویسی نویس یا دستیار دفتر کار خود را در یک دفتر در آذربایجان آغاز کردند اما توانستند با کارفرمای خود هماهنگ کنند که تمام وقت را در خانه کار کنند. بنابراین برخی از آن آنها توانستند آذربایجان را ترک کنند، به کشور خود بازگردند ، اما هنوز هم کار خود را ادامه دهند.

اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

درباره اشتغال در آذربایجان

آذربایجان کشوری در آسیای غربی است که در منطقه قفقاز جنوبی و در چهارراه اروپای شرقی و آسیای غربی واقع شده است. آذربایجان با روسیه، گرجستان، ارمنستان و ایران مرزهای زمینی دارد. بخشی از آذربایجان استحکامات نخجوان است که مرز مشترک زمینی با ارمنستان، ایران و ترکیه دارد. این کشور با مساحت 86.600 کیلومتر مربع  و نزدیک به 10 میلیون نفر جمعیت دارد و کشوری کوچک است، اما از نظر نفت و گاز طبیعی بسیار غنی است. واحد پول رسمی در آذربایجان منات است و کلیه حقوق و دستمزد اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان ، با ارز محلی پرداخت می شود.

صنایع اصلی در آذربایجان عبارتند از صنعت نفت و گاز طبیعی، صنعت نفت ، صنعت تجهیزات میدان نفتی، تولید فولاد، آهن، مواد شیمیایی و سیمان و صنایع غذایی. به دلیل اقتصاد سریع در حال توسعه، در برخی از مشاغل خاص در آذربایجان، از جمله مهندسین ساخت و ساز ، مکانیک و برق ، کارگران تولیدی، کارگران پشتیبانی، متخصصان فناوری اطلاعات، مدیران پروژه ، به طور مداوم کمبود نیروهای ماهر وجود دارد.

فرصت های شغلی برای اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

فرصت های شغلی زیادی برای اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان وجود دارد. بسته به اهداف شغلی، برخی از افراد می خواهند برای اشتغال به طور دائم به آذربایجان نقل مکان كنند، در حالی كه دیگران برای مدت كوتاهی می آیند و به دنبال كارهای فصلی و موقت می روند. البته می توانید با بهره مندی از مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، به عنوان یک خارجی استخدام شوید.

جستجوی کار، به ویژه برای افراد جویای کار خارجی، فرایند بسیار طاقت فرسایی است. اگر به دنبال کار در کشور خارجی هستید، باید ساعت های تمام وقت خود را صرفاً به جستجوی کار اختصاص دهید. بهترین منابع برای متقاضیان کار خارجی آژانس های کاریابی و شرکت های استخدام در آذربایجان و منابع آنلاین مانند موتورهای جستجوی شغل و فرصت های شغلی در آذربایجان هستند.

شرکت های کاریابی در آذربایجان

برای اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان ، لیستی از شرکت های معروف استخدام، آژانس های کاریابی و موتورهای جستجوی کار در آذربایجان آورده شده است. شرکت هایی همچون سرمایه انسانی باکو  که شرکت مستقر در آذربایجان است که به عنوان کاریابی فعالیت می کند. همچنین Smart Resources Group یکی دیگر از شرکت های پیشگام در زمینه راه حل نیروی کار در آذربایجان است. شرکت Azinka HR&CC در راستای استخدام، مشاوره در زمینه منابع انسانی، برون سپاری و جذب نیرو اقدام می کند.

منابع انسانی Azerjobs که موتور جستجوی کار آذربایجانی و روسی و خدمات استخدام TEAS به همراه وب سایت استخدام آنلاین در جمهوری آذربایجان  JobSearch Azerbaijan و خدمات استخدام Rigzone در صنعت نفت و گاز طبیعی و SmartStaff Azerbaijan  یکی از محبوب ترین سایت های شغلی در آذربایجان هستند که می توانند منابع مفیدی برای یافت شغل مناسب باشند.

ویزای کاری برای اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان

مقصد های مورد علاقه کارگران خارجی در آذربایجان در کنار پایتخت باکو، گنجه ، سومقاییت ، سیروان و لنکران است. روز کاری در آذربایجان دوشنبه تا جمعه است، آخر هفته در روزهای شنبه و یکشنبه قرار می گیرد. برخی از فروشگاه های خرده فروشی در آخر هفته برای چند ساعت افتتاح می شوند.

خارجیانی که برای اشتغال به کار و استخدام در آذربایجان به این کشور سفر می کنند، باید ویزای کار معتبر دریافت کنند. کد مهاجرت جمهوری آذربایجان به اقامت خارجیان با ویزای کار حداکثر 90 روز اجازه می دهد. آن دسته از کارگران خارجی که به طور دائم در آذربایجان کار می کنند باید هر سه ماه ویزای کار خود را تمدید کنند. آذربایجان یکی از روش های شفاف برای دریافت ویزای کار را دارد. ویزای کار و اجازه کار برای کارمند معمولاً از طریق کارفرما تنظیم می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب