اشتغال به کار و استخدام در آلمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در آلمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در آلمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در آلمان
اشتغال به کار و استخدام در آلمان

اشتغال به کار و استخدام در آلمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در آلمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در آلمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در آلمان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آلمان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در آلمان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در آلمان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آلمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در آلمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در آلمان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در آلمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در آلمان

آلمان دارای بزرگترین اقتصاد در اروپا و پنجمین اقتصاد در جهان است، بنابراین تعداد زیادی اشتغال به کار و استخدام در آلمان برای خارجیان با مهارت های تخصصی وجود دارد، اگرچه کار ساده نیز به سادگی در دسترس است. ضمن آنکه آلمان یکی از کمترین نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا را دارد. در برخی از مناطق جنوب آلمان، مانند بایرن نرخ بیکاری حتی پایین تر است.

تحقیقات نشان داده است که یک سوم مهاجران ظرف 12 ماه کار پیدا کردند، اگرچه این وضعیت پس از هجوم پناهندگان آلمان و با بحران کووید تغییر کرده است. اما بازار کار آلمان در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار فرصت شغلی دارد. این به تنهایی فرصت های شغلی فوق العاده ای را برای خارجی ها فراهم می کند.

صنایع مهم و شرکت های بزرگ در آلمان

با این حال، اگر شما واجد شرایط و دارای مهارت خاصی باشید و دانش اولیه زبان آلمانی را داشته باشید، شانس یافتن شغل و اشتغال به کار و استخدام در آلمان ، جایی که چنین کیفیتی ارزیابی می شود، بسیار بیشتر است. آلمان میزبان بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی است و به ویژه در بخش خودرو قدرتمند است.

برخی از بزرگترین شرکتها در آلمان عبارتند از فولکس واگن (خودرو)، دایملر (خودرو)، آلیانز (امور مالی)، BMW (خودرو)، زیمنس (الکترونیک)، بوش (الکترونیک) و دویچه تلکام (ارتباطات راه دور) می باشند که فرصت های شغلی بالایی را فراهم کرده اند. با این حال شرکت های کوچکتر و استارت آپ ها نیز امری عادی هستند. حدود 90٪ مشاغل در آلمان SME هستند و حدود دو سوم مشاغل آنها را تشکیل می دهند.

فرصت های شغلی برای اشتغال به کار و استخدام در آلمان

با کم بودن سطح بیکاری، آلمان به اندازه برخی دیگر از مناطق اروپا تحت تأثیر کمبود مهارت قرار نگرفته و در سراسر کشور کمبود مهارت وجود ندارد. با این وجود، فرصت های شغلی برای اشتغال به کار و استخدام در آلمان برای کارگران ماهر در علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) و مشاغل بهداشتی ، به ویژه در جنوب و شرق آلمان وجود دارند.

فرصت های شغلی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد که در مقایسه با بسیاری از کشورهای منطقه قابل رقابت می باشد. در این میان، جای خالی شامل مشاغل ماهر و همچنین کارهای غیر رسمی در زمینه هایی مانند آموزش انگلیسی و مهمان نوازی همچنان پر رونق است.

اشتغال به کار و استخدام در آلمان

فرهنگ کار در آلمان

فرهنگ تجارت آلمان به طور سنتی با مدیریت قوی سلسله مراتب است. آلمانی ها روی کارهای دقیق برنامه ریزی شده کار می کنند و براساس واقعیت های سختگیرانه تصمیم می گیرند. جلسات منظم و کارآمد هستند و از یک دستور کار و برنامه دقیق پیروی می کنند، جایی که بحث ها هدف رسیدن به انطباق و تصمیم نهایی است.

زمان کار در آلمان، زمان مفهومی کاملاً مشخص است. به همین دلیل، افراد بسیار وقت شناسی هستند و شما نیز باید در هر محیط حرفه ای باشید. در صورتی که قصد دارید در کشور آلمان به کار مشغول شوید، لازم است تا برای اشتغال به کار و استخدام در آلمان از مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت های لازم را دریافت نمایید.

قوانین اشتغال به کار و استخدام در آلمان

مطابق با قوانین اشتغال به کار و استخدام در آلمان ، متوسط ​​هفته کاری در آلمان حدود 40 ساعت در هفته است، اگرچه حداکثر هفته کاری 48 ساعت است. اگر میانگین ساعات روز بیش از هشت در یک دوره 24 هفته ای نباشد، یک کارمند می تواند حداکثر 10 ساعت در روز کار کند.

حداقل حق تعطیلات قانونی سالانه در آلمان 20 روز در سال است. کارگران آلمانی از مزایای دیگری مانند حقوق و دستمزد بیماری و زایمان نیز برخوردار می شوند. بیشتر کارها ، هم به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت ، با قرارداد کار تنظیم می شود. با این حال، قبل از امضای قرارداد، باید جزئیات دقیق هر قرارداد را به دقت بررسی کنید. زیرا برخی از کارفرمایان سعی می کنند بندهایی را به نفع خود تنظیم کنند.

مشاغل مهم در آلمان برای مهاجران

برای مشاغل متمرکز بر مهاجران و انگلیسی زبان در آلمان، لازم است که فرصت های اعلام شده را در راستای اشتغال به کار و استخدام در آلمان ، به صورت آنلاین جستجو کنید. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از ثبتا داشته باشید. می توانید از شبکه های پورتال شغلی استفاده کنید. علاوه بر جستجوی کار ، می توانید CV خود را بارگذاری کنید و در مورد مسائل حقوقی و اداری مربوط به کار در آلمان مشاوره بگیرید.

مشاغل در آلمان اغلب در وب سایت های استخدام آلمان تبلیغ می شود  برخی از آنها در صنایع مختلفی تخصص دارند و یا در مشاغل خارجی برای آلمان متمرکز هستند. آلمان با 45 میلیون نیروی کار ، از جمله 3.3 میلیون کارمند خارجی ، و با 1.2 میلیون فرصت شغلی بزرگترین بازار کار در اروپا و یکی از بازارهای آزاد برای متقاضیان کار خارجی است.

شرایط ایجاد زمینه های شغلی در آلمان

برای تداوم رشد اقتصاد آلمان، این کشور به متخصصان خارجی از مشاغل خاص نیاز دارد. علاوه بر این، به دلیل پیر شدن جمعیت و بازنشستگی نسل کودک تازه نفس ، آلمان هزاران متخصص بهداشت و سایر پرسنل ماهر را از کشورهای خارجی استخدام می کند. برای افراد خارجی با شرایط خاص تقاضا ، یافتن شغل با درآمد خوب و اشتغال به کار و استخدام در آلمان اکنون بیش از هر زمان دیگری واقعی است.

آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است که 5.4٪ از تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می دهد. رشد اقتصاد مبتنی بر فناوری آلمان تا حد زیادی به صادرات بستگی دارد. زیرا آلمان سومین صادر کننده بزرگ جهان است که دارای بیشترین مازاد اسمی تجاری در جهان است.

کل نیروی کار آلمان حدود 45 میلیون نفر است در حالی که نرخ بیکاری بسیار کم است و 4.2 درصد است. بنابراین در شهرهای بزرگ آلمان عملاً بیکاری وجود ندارد. تنها مناطقی که تحت تأثیر بیکاری قرار دارند مناطق روستایی ، عمدتا در شمال شرقی هستند. از این رو جای تعجب نیست که آلمان همچنین یکی از بزرگترین واردکنندگان نیروی کار خارجی در جهان است زیرا 3.3 میلیون خارجی در حال حاضر در آلمان کار می کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب