اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان
اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

ارمنستان کشوری کوهستانی و محصور در خشکی در منطقه اوراسیا در قفقاز جنوبی است. اقتصاد ارمنستان به طور سنتی بر پایه صنایع سنگین استوار است، از جمله صنایع اصلی تولید نساجی و فرآوری مواد شیمیایی است. با این حال، از زمان استقلال از اتحاد جماهیر شوروی، ارمنستان تلاش کرده است تا اقتصاد خود را متنوع کند. بخش های عمده اقتصادی دیگر صنعت و کشاورزی هستند که به ترتیب 35٪ و 19٪ تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند که بخش عمده اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان را شامل می شود.

اقتصاد ارمنستان پس از کسب استقلال یک دوره بی ثباتی را تجربه کرد، از سال 1995 هر ساله شاهد رشد مداوم بوده و به سرعت به یک نیروگاه اقتصادی در منطقه خود تبدیل می شود و اکنون در شاخص آزادی اقتصادی در رده 28 جهانی قرار دارد. عمدتا مهاجران و خارجیانی که در ارمنستان کار می کنند در بخش های خدماتی یا صنعتی استخدام می شوند

مجوزهای اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

مهاجران مایل به اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان برای انجام این کار به مجوز کار نیاز دارند. ارمنستان قبلاً هیچ سیاستی در رابطه با جابجایی افراد و اجازه کار نداشت، اما اخیراً قوانینی را وضع کرده است که خارجی ها را ملزم به درخواست اجازه اقامت و کار قبل از انتقال به کشور می کند.

شهروند خارجی ، برای دریافت مجوز کار در ارمنستان، نیاز به حمایت مالی از کارفرمای خود در این کشور دارد، همچنین باید یک سری معیارها را برآورده کند، از جمله اینکه هیچ شهروند ارمنی نمی تواند این نقش را پر کند در نتیجه، شما باید قبل از ارائه درخواست خود در ارمنستان کار ایمن داشته باشید، زیرا بدون حمایت کارفرمای شما درخواست رد می شود. شما باید قبل از عزیمت به ارمنستان از طریق سفارت یا کنسولگری محلی خود درخواست مجوز کنید.

مالیات بر درآمد در ارمنستان

طبق قانون ، مهاجران و خارجیانی که برای اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان اقدام می کنند باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کنند. گرچه ارمنستان زمانی به دلیل سیستم پیچیده مالیات شناخته می شد، اما اکنون قوانین مالیاتی تجدید نظر شده بسیار ساده است و کار در ارمنستان را برای مهاجران آسان می کند.

مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان، درآمدی که از آن ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد با نرخ ارمنستان خواهید شد، به وضعیت اقامت شما در این کشور بستگی دارد. اگر برای مقاصد مالیاتی مقیم باشید، به این معنی که بیش از 183 روز در سال در ارمنستان زندگی و کار می کنید، درآمد جهانی خود را با نرخ ارمنستان پرداخت خواهید کرد. اگر در سال کمتر از 183 روز در ارمنستان زندگی و کار کنید، فقط درآمد ارمنستان خود را با نرخ ارمنستان مالیات بر درآمد می پردازید.

اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

درخواست اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

البته به عنوان یک قاعده کلی، دارنده ویزای ارمنستان حق کار در ارمنستان را ندارد مگر اینکه وی دارای اجازه کار نیز باشد. متخصصان، صاحبان مشاغل، مدیران اجرایی و سایر گروه های کارگری بسیار ماهر از شرایط مجوز کار معاف هستند. جابجایی کارکنان ماهر منوط به گرفتن اجازه کار و در صورت لزوم اجازه اقامت موقت است. اجازه کار باید از طرف کارفرمای قانونی درخواست شود و برای مدت زمان قرارداد کار صادر می شود.

یک بازدید کننده تجاری نمی تواند در حالی که در ارمنستان است فعالیت های شغلی را انجام دهد، مگر اینکه این فعالیت ها از شرایط مجوز کار معاف شوند. فعالیت های مجاز در طول یک سفر کاری شامل جلسات، مصاحبه، گفتگو، مذاکره، بررسی فرصت های شغلی، شرکت در کنفرانس ها، بازدید از سایت، گرفتن سفارش یا خرید کالا یا خدمات است. پرداخت توسط نهاد ارمنی از حقوق و دستمزد دیگر می تواند شواهدی از کار باشد. کارمندانی که در یک شرکت خارجی درخواست اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان را دارند، معمولاً از شرایط مجوز کار معاف هستند.

مجوز کار برای خارجی ها

درصورتی که فرد خارجی از شرایط مجوز کار معاف شود، کارفرما ابتدا باید با مراجعه به MLSA اجازه کار دریافت کند. سپس مهاجر برای دریافت اجازه زندگی و کار در ارمنستان متقاضی اجازه اقامت موقت می شود. روند کار در MLSA برای اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان ، شامل بررسی بازار ارمنستان برای اطمینان از عدم وجود کارگران ارمنی واجد شرایط و در دسترس برای پر کردن موقعیت است.

 اگر MLSA اتباع ارمنستان را که ممکن است با شرایط کارفرما سازگار باشند شناسایی کند، آنها برای مصاحبه به کارفرما معرفی می شوند. کارفرما نیازی به پیشنهاد دستمزد مشخصی ندارد. اگر توسط MSLA هیچ نامزدی به کارفرما معرفی نشود یا اگر کارفرما این نامزدها را به دلایل معتبر رد کند، سپس به کارفرما اجازه داده می شود که اجازه کار برای یک خارجی خاص را درخواست کند. اجازه کار دارای یک مدت مشخص است و در صورت درخواست قابل تمدید است. از لحظه اعطای اجازه کار ، تبعه خارجی می تواند در ارمنستان شروع به کار کند.

مدارک لازم برای اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان

هنگامی که شهروند خارجی برای اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان اقدام می کند، لازم است تا اسناد مشخصی توسط کارفرما در MLSA ثبت شود که شامل فرم درخواست کار، پاسپورت کارمند، دیپلم و سایر اسناد نشان دهنده تحصیلات یا مدارک، با قانونی بودن کنسولی، دو عکس 3 × 4 سانتی متر و اثبات پرداخت هزینه های دولت می شود.

کلیه اسناد، به جز گذرنامه کارمند ، توسط MLSA نگهداری می شوند. اگر پس از اخذ مجوز کار، کارفرما نتواند موقعیتی را که برای آن مجوز اخذ شده است را فراهم کند، کارفرما باید هزینه سفر برگشت، زندگی و هزینه های حمل و نقل ملک کارمند و اعضای خانواده را که آنها را همراهی می کنند، تأمین کند. برای این منظور می توانید راهنمایی لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا داشته باشید.

شرایط حقوق و کار در ارمنستان

کارفرمایان ارمنی هنگام شرایط اشتغال به کار و استخدام در ارمنستان ، اندازه حقوق را در آگهی های استخدام مشخص نمی کنند، بنابراین در طی مصاحبه فرصت دارند تا حدودی انتظارات کارمندان بالقوه را برآورده کنند. طبق سرویس ملی آمار (NSS) ، بیشترین حقوق توسط بخش های دارایی و بیمه ، بخش اطلاعات و ارتباطات و صنعت معدن به دست می آید. کم درآمدترین بخش های آموزش، فرهنگ، سرگرمی و تفریح ، کشاورزی ، جنگلداری و شیلات بوده است.

همچنین باید اشاره کرد که در بازار کار ارمنستان عدم تطابق بین عرضه و تقاضا وجود دارد. علت این امر باید عوامل مختلفی باشد، به ویژه کلیشه های موجود در انتخاب شغل، ناشی از دوران اتحاد جماهیر شوروی، تغییر سریع شرایط اقتصادی، بیکاری ساختاری، پیوند ضعیف بین آموزش و بازار کار و وضعیت عمومی اجتماعی و جمعیتی کشور را شامل می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب