اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در اکوادور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در اکوادور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در اکوادور
اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در اکوادور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در اکوادور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در اکوادور فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

مراحل اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اکوادور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در اکوادور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اکوادور هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

اکوادور بیشتر به خاطر ذخایر ارزشمند روغن طبیعی و تخصص کشاورزی در دنیا شناخته شده است. اقتصاد اکوادور بیشتر به نفت و کشاورزی بستگی دارد، اما تعداد شرکت های چند ملیتی روزافزون فرصت هایی را جهت اشتغال به کار و استخدام در اکوادور برای مهاجران فراهم می کنند. لازم به ذکر است که برای مجوز کار اکوادور مدارک خاصی لازم است. این کار باید قبل از شروع مهاجرت صورت گیرد.

در مقایسه با روال دقیق برنامه ریزی شده ای که ممکن است بسیاری از مهاجران انگلیسی زبان عادت کنند ، مردم اکوادور بیشتر تمرکز خود را هنگام انجام امور تجاری نشان می دهند.در دهه گذشته ، تجارت در اکوادور به طور فزاینده ای محبوب شده است. اقتصاد ملی با بهبودی از رکود اقتصادی سال های گذشته، سالانه به طور متوسط بیش از 5 درصد رشد داشته است و کار در اکوادور را به گزینه ای مناسب برای مهاجران تبدیل کرده است.

اقتصاد در اکوادور

اقتصاد اکوادور عمدتا بر دو رکن استوار است که شامل نفت و کشاورزی است. بخش کشاورزی بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد و همچنین یکی از بزرگترین کارفرمایان کشور است که برای بیش از یک چهارم جمعیت کشور شغل فراهم می کند. تمرکز کشاورزی اکوادور موز ، قهوه و کاکائو است که باعث ایجاد اشتغال به کار و استخدام در اکوادور نیز شده است.

لازم به ذکر است که هنوز هم بر بازار این کشور، بخش نفت تسلط کامل را داشته است. همچنین دیگر بخش های تولید این کشور از قبیل تولید روغن توانسته است شرایط شغلی مناسبی را برای مردم اکوادور فراهم کند و فرصت های شغلی مناسبی را برای مهاجران ایجاد نماید. سایر قسمت ها، شامل مواد شیمیایی ، ماشین آلات ، ساخت و ساز و الکترونیک است.

مزیت های اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

نقاط قوت اصلی اقتصادی اکوادور ذخایر کافی منابع طبیعی ، یک سیستم بانکی پایدار با دلار آمریکا به عنوان پول ملی و دسترسی به اقیانوس آرام است. نقاط ضعف شامل وابستگی آن به بازار جهانی و صادرات و توپوگرافی کشور است. عامل نامطلوب دیگر کمبود نسبی شرکت های رقیب در این کشور است که بر روی اشتغال به کار و استخدام در اکوادور برای مهاجران تاثیر گذاشته است.

برخی نقش بزرگی را که دولت در اقتصاد ملی بازی می کند، یک ضرر می دانند. به دنبال یک رکود اقتصادی عمیق در اواخر دهه 90 ، این کشور دلار آمریکا را به عنوان واحد پول رسمی خود معرفی کرد. دلارالیزاسیون تا حدی به دلیل بازگشت اقتصاد ملی به مسیر درست، بهبود قابل توجهی در شرایط و فرصت های کار در اکوادور بوده است. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

فرصت های شغلی در اکوادور

از آنجا که اقتصاد ملی به شدت متکی به نفت و سایر صادرات است ، فرصت های شغلی اشتغال به کار و استخدام در اکوادور ، برای مهاجران محدود است. با این حال، اکوادور سهم مناسبی از شرکت های چند ملیتی را که شعبه ها یا دفاتر خود را تأسیس کرده اند، جلب کرده است تا از مزایای تولید و دستمزد نسبتاً کم بهره مند شود.

همچنین چهار منطقه تجارت آزاد (FTZ) در کشور انگیزه های بی شماری برای سرمایه گذاری و همکاری پایدار به شرکت ها می دهد. از جمله مزایای شرکت های خارجی در مناطق تجارت آزاد، معافیت مالیاتی و گمرکی جهانی، پرسنل امنیتی، مزایای تدارکاتی مانند مجاورت با فرودگاه ها و شهرهای بزرگ  و دفاتر مدرن و ساختمانه ای ذخیره سازی است.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

اکوادور به عنوان پناهگاه بازنشستگی نیز معروف است. اما شاید مایل نباشید تا سن بازنشستگی صبر کنید تا به آنجا بروید و از مزایای شگفت انگیز زندگی و اشتغال به کار و استخدام در اکوادور بهره مند شوید. برای اکثر خارجی ها حقوق در اکوادور بسیار کم به نظر می رسد. اما بخاطر داشته باشید که هزینه زندگی نیز به همین ترتیب کم است و یک خانواده می تواند با چند صد دلار در ماه به اندازه کافی زندگی کند.

علاوه بر این، کارفرمایان ملزم به پرداخت 17.8 درصد از حقوق کارگر به طرح تأمین اجتماعی اکوادور هستند. این پرداخت به کارگر امکان پوشش بیمه ای کامل درمانی ، دسترسی به وام های کم بهره و همچنین پرداخت به صندوق بازنشستگی کارگر را می دهد. قراردادها در ابتدا برای یک دوره آزمایشی سه ماهه امضا می شود و پس از آن می توان هر ساله آنها را تمدید کرد.

قوانین اشتغال به کار و استخدام در اکوادور

قوانین اخیر دولت از کارگر حمایت می کند و کارفرما را ملزم به قرارداد قانونی کارمند می کند که وی  نمی تواند کارگر را بدون پرداخت حق و حقوق ناشی از اشتغال به کار و استخدام در اکوادور ،  اخراج کند. حتی اگر کارگر دزدی کند ، از حضور در محل کار غفلت کند یا حتی از کار خود کناره گیری کند ، باز هم کارفرما ملزم به پرداخت حق انصراف است.

 مبلغ انفصال به مدت زمانی که کارمند برای کارفرما کار می کند بستگی دارد و اینکه آیا کارمند اخراج شده یا واقعاً کار خود را رها کرده است. ساعات کار در اکوادور 40 ساعت در هفته با 8 ساعت در روز است. روز کاری از ساعت 6 تا 10 صبح شروع شود و بسته به نوع کار و اگر کارفرما زمان ناهار کوتاه یا طولانی تری را تعیین کند و 8 تا 10 ساعت بعد به پایان می رسد. کارمندان در زمینه پزشکی و مدارس دولتی و خصوصی تمایل دارند کار را زودتر شروع و ترک کنند. کارگران خرده فروشی و اداری اغلب دیرتر شروع و ترک می کنند.

شرایط استخدام در اکوادور

به طور کلی، اکوادور آسان ترین کشور برای مهاجرت و اشتغال به کار و استخدام در اکوادور نیست. گرچه دلاری شدن در سال 2000 اقتصاد را تثبیت کرده و نرخ بیکاری از بالاترین رقم 12.05٪ به کمترین میزان 5.8٪ رسیده است، اما برای مهاجران هنوز هم آسان نیست. خارجی ها ملزم به تهیه ویزای کار غیر مهاجرتی هستند، اما اگر قبلاً ویزای اقامت دائم دریافت کرده اید، مجاز به کار در اکوادور و دریافت حقوق خواهید بود.

اشتغال همچنان به عنوان یک اولویت به افراد محلی اختصاص می یابد و هجوم اخیر پناهندگان ونزوئلایی که به بازار کار وارد شده اند، نه تنها مهاجران، بلکه اکوادورهای متقاضی کار را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال ، اگر نوعی مهارت تخصصی در زمینه ای حرفه ای دارید که معمولاً توسط خود مردم اکوادور ارائه نمی شود، ممکن است به نفع شما باشد و مهارت شما ممکن است جستجوی کار شما را ساده تر کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب