اشتغال به کار و استخدام در ایران

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ایران را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ایران را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ایران
اشتغال به کار و استخدام در ایران

اشتغال به کار و استخدام در ایران

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ایران را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ایران میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ایران فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ایران

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ایران

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ایران

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ایران میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ایران را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ایران هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ایران

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ایران

اشتغال به کار و استخدام در ایران با فرصت های مختلفی همراه است. اقتصاد این کشور در زمینه کار در بخش های هیدروکربن، کشاورزی و خدمات چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ایران دومین اقتصاد بزرگ در خاورمیانه است. این کشور به عنوان یک کشور با درآمد متوسط ​​طبقه بندی می شود. همچنین مشارکت دولت در تولید و خدمات مالی به خوبی وجود دارد.

نفت و گاز طبیعی حیاتی ترین منابع طبیعی گسترده ایران است. قبل از اعمال تحریم های جدید علیه ایران در سال 2014 ، نفت 80٪ از درآمد صادرات را تشکیل می داد. بخش صنعت که شامل معدن، ساخت و ساز است، تقریباً به اندازه دو پنجم به تولید ناخالص داخلی کمک می کند و حدود یک سوم نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر را به کار می گیرد. بخش خدمات بزرگترین عامل کمک به تولید ناخالص داخلی است و تقریباً نیمی از نیروی کار را در بر می گیرد.

بخش های مهم اقتصاد در ایران

تقریباً یک دهم زمین های ایران، قابل کشت است و کشاورزی اندکی بیش از 11٪ به تولید ناخالص داخلی کمک می کند و حدود یک سوم نیروی کار ایران را شامی می شود. سایر صنایع مهم در ایران منسوجات، تصفیه شکر، فرآوری مواد غذایی و تولید سیمان، مصالح ساختمانی، آهن، فولاد و ماشین آلات است. همچنین صنایع قالی بافی، سرامیک، ابریشم و جواهرات در اقتصاد مهم است.

در خصوص فضای مناسب برای اشتغال به کار و استخدام در ایران ، به غیر از نفت ، صادرات این کشور شامل کالاهای شیمیایی و پتروشیمی، غذاهایی مانند میوه و آجیل و فرش و قالیچه است، اما به آنها محدود نمی شود. واردات اصلی آن شامل مواد اولیه صنعتی، کالاهای سرمایه ای، مواد غذایی و تجهیزات نظامی است.

مجوزهای اشتغال به کار و استخدام در ایران

شما به عنوان یک مهاجری که قصد اشتغال به کار و استخدام در ایران را دارید، به ویزای تجاری  و کار احتیاج دارید و ارزش آن را دارد که هشت هفته قبل از سفر خود را برای تأخیرهای غیر منتظره ، زمان لازم را در نظر بگیرید. شما همچنین به نامه ای از طرف کارفرمای خود در ایران نیاز خواهید داشت. ویزا باید توسط وزارت امور خارجه در تهران تأیید شود.

با فرض تأیید درخواست شما ، وزارت امور خارجه یک شماره مجوز به کنسولگری ایران ارسال می کند که فرم درخواست تکمیل شده، عکس گذرنامه و هزینه مناسب، قبل از صدور ویزای کار را صادر نماید.  این نکته را در نظر داشته باشید که از مارس 2014 ، اتباع انگلیس، کانادا و ایالات متحده از سفر مستقل در ایران منع شده اند. برای کار در ایران، می توانید از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در ایران

دریافت ویزای کار در ایران

در صورتی که به هدف اشتغال به کار و استخدام در ایران اقدام می کنید، برای دریافت ویزای خود می توانید از خدمات ویزای سفارت ایران استفاده کنید یا مانند بسیاری از خارجی ها از آژانس ویزای شناخته شده ای استفاده کنید که هزینه دریافت شماره مجوز را از شما می گیرد.

البته روند کار نسبتاً ساده است. یک فرم الکترونیکی با جزئیات کسب و کار خود در ایران ارسال می کنید. هنگامی که شماره مجوز شما به آژانس ارسال شد، آنها آن را برای شما و سفارت یا کنسولگری ایران که معرفی شده است ارسال می کنند. سپس باید با کنسولگری مصاحبه کنید. معمولاً و با این فرض که مشکلی پیش نیاید، پس از مصاحبه در گذرنامه مهر ویزا برای شما صادر می شود.

مالیات برای اشتغال به کار و استخدام در ایران

سال مالیاتی ایران از 21 مارس آغاز می شود و در 20 مارس سال بعد به پایان می رسد. وزارت دارایی و امور اقتصادی از شهروندان ایرانی مالیات می گیرد. درآمد مشمول مالیات از طیف وسیعی از دسته ها حاصل می شود که هر کدام جداگانه مالیات می گیرند. حقوق کارمندان بخش دولتی پس از اشتغال به کار و استخدام در ایران با 10٪ مالیات و برای کارگران سایر بخش ها ، مالیات بر درآمد تا 35٪ است.

مهاجران مشاغل در ایران همچنین باید مالیات بر درآمد را بر اساس حقوق خود پرداخت کنند. با این حال، طبق اتاق بازرگانی ایران، دولت ایران برای کارگران خارجی حقوق مشخصی تعیین می کند که بر اساس سن کارگران و کشور مبدا آنها است و از درآمد مهاجران 35٪ مالیات دریافت می شود. مهاجران مجاز به خروج از کشور نیستند مگر اینکه شواهدی مبنی بر پرداخت مالیات خود ارائه دهند.

راه های جستجو برای استخدام در ایران

سایت های جستجوی مشاغل و موسسات کاریابی پیشرو و سرویس های جستجوی آنلاین برای اشتغال به کار و استخدام در ایران وجود دارند که می توانند به شما برای یافتن شغل مناسب یاری برسانند. برخی از این شرکت ها متخصص در یافتن کاندیداهای برتر و فرصت های شغلی جذاب برای خارجی ها هستند.

اینها کانالی مهم برای استخدام برای بسیاری از شرکت های مشهور ایرانی و اکثر شرکت های بین المللی فعال در ایران است. البته بیماری همه گیر کووید 19 تأثیر مهمی بر مشاغل و کارمندان در تمام ملل خاورمیانه، از جمله ایران داشته است.

مجوزه های لازم برای اشتغال به کار و استخدام در ایران

اتباع خارجی در ایران نمی توانند به هیچ کاری مشغول شوند مگر اینکه ویزای ورود به آنها اجازه این کار را بدهد. علاوه بر این، آنها نیاز به گرفتن مجوز کار و پیروی از تمام قوانین و مقررات مربوطه دارند. وزارت کار و امور اجتماعی اظهار می دارد که طبق ماده 121 ، در صورت عدم وجود شهروندان ایرانی واجد شرایط در آن زمینه خاص، به یک تبعه خارجی می توان برای موقعیت خاص کار داد.

علاوه بر این ، اتباع خارجی برای انجام کار باید از دانش و تخصص مربوط و کافی برخوردار باشند. آنها باید از تجربه خود برای آموزش شهروندان ایرانی استفاده کنند تا وقتی اجازه کار تمام شد، کار را یک ایرانی آموزش دیده بر عهده بگیرد. وزارت کار و امور اجتماعی صلاحیت صدور ، تمدید یا تمدید پروانه کار را دارد در صورتی که یک تبعه خارجی حداقل ده سال به طور مداوم در ایران زندگی کند یا با یک تبعه ایرانی ازدواج کند. اجازه کار فقط برای مدت زمان حداکثر یک ساله قابل تمدید است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب