اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در سوئیس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در سوئیس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس
اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در سوئیس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در سوئیس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

مراحل اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در سوئیس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در سوئیس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در سوئیس هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس روش خوبی برای انتخاب یک زندگی در کیفیتی بالا است. در این کشور، حقوق بالا و مالیات کم است. با این حال، رقابت برای مشاغل نیز زیاد است، بنابراین اگر می خواهید به فرصت شغلی مناسب در سوئیس دسترسی پیدا کنید، لازم است تا در مورد نحوه کار مناسب، اطلاعات مناسبی را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

یادگیری نحوه یافتن شغل در سوئیس کار ساده ای است. بازار کار سوئیس به راحتی به ویژه در سمت های سطح مدیریت ارشد، استقبال می شود. با این حال، رقابت برای موقعیت های عالی سخت است. در چنین کشوری کوچک و دارای شهرت برای کیفیت بالای زندگی، مهاجران از سراسر جهان، خانه خود را ترک می کنند و جای خالی شغل کمی باقی می ماند.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

 این امر با این واقعیت همراه است که سوئیس از شرکت ها می خواهد تا از استدلال های خود در مورد استخدام یک فرد خارجی به جای یک بومی سوئیسی به اندازه کافی دفاع کنند. بدین ترتیب اگر موفق به دریافت اشتغال به کار و استخدام در سوئیس شوید، شما شغلی دارید که به خودی خود احساس برتری و رفاه را خواهید کرد.

اگر آنقدر خوش شانس باشید که بتوانید در سوئیس شغل خود را بدست آورید، می توانید در این واقعیت که متوسط حقوق سوئیس یکی از بالاترین حقوق در اروپا است، خیال خود را راحت کنید. اما میزان کاری که انتظار می رود انجام دهید نیز همین است. فرهنگ کار در این کشور مصمم و ثابت قدم است. روزهای کاری دوشنبه تا جمعه بوده و معمولاً ساعت کار در هفته 45-48 ساعت برای کارمندان است.

مزیت های عالی برای کار در سوئیس

لازم به ذکر است که بخش قابل توجهی از نیروی کار سوئیس برای کارمندان خارجی تشکیل شده است و سوئیس قوانین زیادی را برای حمایت از حقوق کارگران وضع کرده است. بیش از یک پنجم بازار اشتغال به کار و استخدام در سوئیس را کارگران خارجی تشکیل می دهند. سوئیس علاوه بر حقوق بالایی که دارد، به مزیت های عالی کارگری مانند محدودیت های تعیین شده برای میزان کارمندان و اضافه کار که 125 درصد دستمزد طبیعی پرداخت می شود نیز مشهور است.

از آنجا که رقابت برای کار در سوئیس بسیار سخت است، مهم است که خود را به عنوان یک متقاضی برجسته کنید. شرایط معمول برای کار در سوئیس یک مدرک دانشگاهی و چندین سال سابقه کار است. برای درخواست کار، باید مدارک درخواستی را مطابق با قوانین مطروحه ارائه دهید.

اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

موقعیت ها در اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

سوئیس با 8.6 میلیون نفر جمعیت، کشوری نسبتاً کوچک است. با وجود این و چالش های اخیر بحران اقتصادی، این کشور همچنان دارای یکی از باثبات ترین اقتصادهای جهان است که نرخ بیکاری چشمگیر آن فقط 2.3 درصد است و نکته ای موثر در اشتغال به کار و استخدام در سوئیس می باشد.

همچنین تقریباً دو سوم قلمرو سوئیس تحت سلطه آلپ است که به دلیل ساعت، قهوه، شکلات و پنیر شناخته می شود. این مناظر زیبا ، همراه با شهرهای مدرن کشور، زمینه های فراوانی را برای شما فراهم می کند تا در اوقات فراغت خود به کاوش بپردازید. از آنجا که این کشور چندزبانه است، شما همچنین می توانید زبان دوم یا سوم را انتخاب کنید که مطمئناً رزومه شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مشاغل در سوئیس

بسیاری از کارگران خارجی، به ویژه کارگران بسیار ماهر، با موفقیت در سوئیس کار پیدا می کنند. با این وجود، با داشتن یک بازار کار نسبتاً کوچک، اشتغال به کار و استخدام در سوئیس برای فارغ التحصیلان خارجی دشوار است. رقابت برای مشاغل شدید است، خصوصاً اخیراً که کارفرمایان سوئیسی شروع به طرفداری از افراد محلی نسبت به افراد خارج از کشور کرده اند.

متقاضیان کار بین المللی اغلب می توانند در شهرهای بزرگ این کشور همچون لوزان، زوریخ، برن یا بازل در مقایسه با مناطق روستایی، شانس پیدا کردن کار مناسب تری را داشته باشند. با این حال، زندگی در شهرهای سوئیس هزینه بر است. زوریخ و ژنو به طور منظم در میان گرانترین شهرهای جهان قرار گرفته می شوند، اما حداقل تا حدی با دستمزدهای بالای کشور توازن دارد.

تاثیر صنایع بر اشتغال به کار و استخدام در سوئیس

اقتصاد سوئیس تحت سلطه بخش خدمات است. سوئیس همچنین دارای یک صنعت گردشگری پر رونق است، مشاغل مهمان نوازی در سراسر کشور در دسترس است. کسانی که علاقه مند به مشاغل بانکی و بیمه هستند می توانند فرصت هایی را در زوریخ پیدا کنند و کسانی که به دنبال اشتغال به کار و استخدام در سوئیس در بخش مواد شیمیایی یا دارویی هستند، جای خالی در بازل پیدا می کنند.

برای درخواست کار در سوئیس نیاز به رزومه و گواهینامه های آموزشی دارید. شما باید درخواست خود را به زبان آگهی شغلی یا شرکت، به زبان آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی بنویسید، مگر اینکه از شما خواسته شود درخواست شما به انگلیسی ارائه شود. اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد، از شما برای شرکت در یک مصاحبه دعوت می شود. در شرکت های بزرگتر فرآیند انتخاب ممکن است شامل مراکز آزمایش و ارزیابی روان سنجی نیز باشد.

اهمیت صنعت گردشگری در استخدام

گردشگری در سوئیس تجارت بزرگی است و این بخش در اشتغال به کار و استخدام در سوئیس ، فرصت های شغلی زیادی را برای اتباع سوئیس و کارگران خارجی فراهم می کند. بیشتر مشاغل فصلی و تابستانی حول صنعت مهمان نوازی است. به عنوان مثال، شما می توانید در رستوران ها و هتل ها یا در یکی از بسیاری از استراحتگاه های اسکی در کوه های آلپ که اغلب از کارگران فصلی استقبال می کنند کار پیدا کنید.

همچنین می توانید ورزش های زمستانی آموزش دهید. اساتید انگلیسی اسکی و اسنوبرد همیشه مورد تقاضا هستند. توجه داشته باشید که رقابت برای مشاغل سوئیس شدید است و فرصت ها برای افرادی که از خارج از اتحادیه اروپا می آیند محدودتر است، زیرا غالباً سهمیه هایی برای مشاغل خارجی در سوئیس تعیین می شود، حتی برای متخصصان بسیار ماهر و با مهارت نیز چنین است. با وجود چند فرهنگی در سوئیس، زبان اغلب کلید یافتن کار در سوئیس است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب