اشتغال به کار و استخدام در شیلی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در شیلی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در شیلی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در شیلی
اشتغال به کار و استخدام در شیلی

اشتغال به کار و استخدام در شیلی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در شیلی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در شیلی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در شیلی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در شیلی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در شیلی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در شیلی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در شیلی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در شیلی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در شیلی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در شیلی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در شیلی

شیلی یکی از پایدارترین و مرفه ترین کشورهای آمریکای لاتین است که از نظر اقتصادی با کشورهایی مانند لهستان یا ترکیه، از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی، هم تراز است. بازار اشتغال به کار و استخدام در شیلی شامل بخش های مهمی در خدمات و صنایع و منابع طبیعی همچون کشاورزی، معدن و جنگلداری است که دارای رشد اقتصادی مطلوبی می باشد.

با این وجود، در سال های اخیر، رشد به ویژه در معدنکاری، شروع به کند شدن کرده و نشانه هایی از احتمال ورود شیلی به رکود اقتصادی وجود دارد. به طور همزمان، شیلی تعداد بیشتری از مهاجران را از کشورهایی مانند پرو ، کلمبیا ، جمهوری دومنیکن، هائیتی، ونزوئلا و اسپانیا دریافت می کند و دولت را مجبور می کند سیاست های مهاجرتی مناسبی را از نظر تاریخی در نظر بگیرد. البته تاکنون هیچ تغییری در سیاست مهاجرت ایجاد نشده است ، اما این ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند.

انواع مشاغل در شیلی

اینکه برای اشتغال به کار و استخدام در شیلی ، چه مشاغلی موجود است به میزان تسلط زبان اسپانیایی شما بستگی دارد. موقعیت های حرفه ای در شرکت های بین المللی که نیاز به یک دامنه جامع انگلیسی و یا مهارت های فنی خاص نیاز دارند، تقاضای محلی زیادی برای آنها وجود دارد.

هنگامی که به زبان اسپانیایی مناسب صحبت کنید، به فرصت های شغلی دسترسی خواهید داشت. با این وجود توجه داشته باشید که فرصت ها ممکن است با دیگر کشورها متفاوت باشد، زیرا در شیلی مانند بیشتر آمریکای لاتین، کارفرمایان تصور می کنند شما صرف نظر از فعالیت های فوق برنامه یا سابقه کار قبلی خود، منحصراً در زمینه ای که مدرک خود را کسب کرده اید، کار خواهید کرد.

مشاغل مهم در اشتغال به کار و استخدام در شیلی

در این کشور، کارفرمایان تمایل دارند که برای برخی از درجات و دانشگاه ها به طور قابل توجهی بیش از بقیه ارزش قائل شوند. مدرک مهندسی، حقوق ، پزشکی یا اقتصاد بهتر از مدرک علوم اجتماعی، علوم انسانی یا هنر در نظر گرفته می شود. صرف نظر از اینکه رتبه بندی بین المللی چه می گوید، فرض بر این است که دانشگاه های ایالات متحده و انگلیس از کیفیت بالاتری نسبت به دانشگاه های چین، ژاپن، فرانسه ، آلمان و غیره برخوردار هستند.

در بعضی از زمینه های حرفه ای، مانند NGO ها یا سازمان های بین المللی، مشاغل زیادی وجود ندارد. بنابراین دولت شیلی به خارجی ها، اجازه کار در مشاغل خاص را نمی دهد، مگر اینکه ابتدا مراحل قانونی طولانی را طی کنند. مشاغل تحت تأثیر عبارتند از داروشناسی، دندانپزشکی، آموزش ابتدایی و ترجمه که می تواند برای اشتغال به کار و استخدام در شیلی فرصت های مناسبی باشد.

اشتغال به کار و استخدام در شیلی

شرایط کار در شیلی و هزینه های زندگی

یکی دیگر از موارد کلیدی که قبل از انتقال به شیلی و اشتغال به کار و استخدام در شیلی باید به آن توجه شود، شرایط کار است. اگرچه شیلی کشوری با درآمد بالا است، اما میزان دستمزد به طرز شگفت انگیزی پایین است، در حالی که هزینه زندگی در سانتیاگو با شهرهایی مانند آمستردام یا برلین قابل مقایسه است.

شیلیایی ها 45 ساعت در هفته  کار می کنند و فقط سه هفته تعطیلات در سال و تعداد انگشت شماری از تعطیلات رسمی را دریافت می کنند. انتظار می رود کارکنان تعطیلات خود را بیشتر در ژانویه یا فوریه داشته باشند. فارغ التحصیلان دانشگاه به مراتب حقوق و دستمزد بهتری را دریافت می کنند، اما برای یافت فرصت های شغلی مناسب، لازم است که با کارگران محلی به رقابت بپردازید.

درخواست ویزای کار برای اشتغال به کار و استخدام در شیلی

برخی از چیزها ماننده مواد غذایی در شیلی بسیار ارزان هستند، در حالی که برخی دیگر مانند بهداشت و درمان و آموزش بسیار گران هستند. کاریابی در شیلی کاملاً چالش برانگیز است و اگر اسپانیایی بلد نیستید، گزینه های اشتغال به کار و استخدام در شیلی حتی محدودتر است. اگر حرفه ای هستید و می توانید اعتبار خود را در شیلی تأیید کنید، قبل از ورود بهتر است کار پیدا کنید. در این حالت، کارفرمای شما می تواند به شما کمک کند تا ویزای لازم را ثبت کنید.

برای کار در شیلی باید درخواست ویزای کاری مشروط به قرارداد یا ویزای اقامت موقت را بدهید. ویزای مشروط به شما اجازه می دهد تا 2 سال در کشور با یک کارفرمای خاص که با او قرارداد دارید، کار کنید. بعد از دو سال قابل تمدید است و شامل تمام افراد تحت تکفل شما می شود. ویزای اقامت موقت به شما امکان می دهد تا 1 سال کار کنید و در صورت لزوم کارفرمایان را تغییر دهید.

ویزای اشتغال به کار و استخدام در شیلی

با ویزای مشروط به قرارداد اشتغال به کار و استخدام در شیلی ، در صورت تغییر شغل باید دوباره اقدام کنید. همچنین در صورتی که شغل خود را از دست دادید، اما ماندن در کشور را انتخاب کردید، باید برای ویزای دیگری اقدام کنید. هزینه ها بسته به کشور مبدا شما متفاوت است. پذیرش مدارک پزشکی در شیلی ممکن است دشوار باشد و ممکن است شما را مجبور به مطالعه و شرکت در آزمون مجوز پزشکی کند که البته این امر به اسپانیایی روان نیاز دارد.

مشاغل دیگری که ممکن است نیازی به صدور مجوز نداشته باشند، نیز دشوار است زیرا حتی بسیاری از دانشجویان دانشگاه شیلی پس از اتمام دوره خود نمی توانند کاری پیدا کنند. افراد حرفه ای خیلی زیاد هستند و مشاغل کافی نیستند. به عنوان مثال، در حال حاضر  انبوه دامپزشکان و مهندسان بدون شغل وجود دارد.

مشاغل مهم در شیلی

اکنون تعداد زیادی متخصص فنی در زمینه های مختلف از ساخت و ساز تا استخراج در تولید مس مورد نیاز است. بنابراین، اگر حرفه فنی دارید و به زبان اسپانیایی صحبت می کنید، ممکن است در شیلی کاری مناسب در انتظار شما باشد تا بتوانید برای اشتغال به کار و استخدام در شیلی روی آن حساب کنید. توصیه می شود در این خصوص راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

در غیر این صورت ، یکی از شایع ترین مشاغل خارجی هایی که انگلیسی صحبت می کنند، آموزش کلاس ها است. می توانید برای یک موسسه یا مدرسه تدریس داشته باشید. بیشتر موسسات به گواهینامه TEFL یا CELTA نیاز دارند و ممکن است مدرک دانشگاهی و همچنین تجربه قبلی را از شما بخواهند. مدارس غالباً به تحصیل یا مجوز مربوط به آموزش و پرورش احتیاج دارند و به صورت خصوصی، شما می توانید استانداردهای خود را تعیین کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب