اشتغال به کار و استخدام در عربستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در عربستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در عربستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در عربستان
اشتغال به کار و استخدام در عربستان

اشتغال به کار و استخدام در عربستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در عربستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در عربستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در عربستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در عربستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در عربستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در عربستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در عربستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در عربستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در عربستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در عربستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی

صنعت نفت و گاز عربستان سعودی بهترین شرایط برای اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی و محتمل ترین زمینه برای یافتن کار برای فارغ التحصیلان است. مشاغلی همچون IT ، بانکداری و ارتباطات از راه دور نیز موجود هستند. مرکز فعلی بر تنوع بخشیدن به اقتصاد و کاهش محدودیت های مالکیت برای شرکت های خارجی ممکن است فرصت هایی را در زمینه بهداشت، آموزش، گردشگری و مهندسی در عربستان سعودی ایجاد کند.

بیشتر مشاغل در ریاض، یا جده، دومین شهر بزرگ پیدا می شوند. توجه داشته باشید که باید پیش از مهاجرت، یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید، زیرا بدون آن نمی توانید ویزای کار بگیرید و حامی مالی و کارفرمای شما مجبور است از طرف شما برای ویزا اقدام کند. شما قرارداد کار خود را به دو زبان عربی و انگلیسی خواهید گرفت، بنابراین ارزش دارد کسی که مترجم زبان عربی آن را بررسی کند تا به درستی انجام شده باشد.در این خصوص می توانید به سادگی با کمک موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

فرصت های شغلی در عربستان سعودی

در عربستان سعودی فرصت هایی برای افراد باتجربه ای که به دنبال اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی هستند، وجود دارد. اما یافتن شغل در آنجا پس از اتمام دوره دانشگاه، آسان نیست. همچنین تأمین شغلی که می تواند توسط یک شهروند عربستان سعودی پر شود، به دلیل تمرکز این کشور در سعودی سازی در تلاش برای افزایش نرخ اشتغال ملی، فوق العاده دشوار خواهد بود.

بهترین شانس اتباع خارجی این است که با یک شرکت بین المللی که در عربستان سعودی دفتر دارد، ارتباط گرفته و در آن جا شغل پیدا کند. پیوستن به این شرکت و انتقال به موقعیتی در عربستان سعودی پس از کسب مهارت و دانش تخصصی، آسان تر خواهد بود.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی

عربی زبان اصلی تجارت است، بنابراین داشتن درک درستی از آن و توانایی صحبت کردن، شانس افراد را برای اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی افزایش می دهد. همانطور که انتظار می رود، بیشتر فرصت های شغلی در صنعت نفت و گاز عربستان سعودی است.

با این حال، به عنوان بخشی از چشم انداز 2030 آن، در حال تلاش برای توسعه صنایع دیگر به منظور تنوع بخشیدن به اقتصاد و کاهش اعتماد به نفت است. به غیر از صنعت نفت و گاز، صنایع برجسته دیگری همچون ساخت و ساز، آموزش، دارایی، سرمایه گذاری، مراقبت های بهداشتی، آی تی، تولید، معدن، پتروشیمی ها و مخابرات نیز می تواند جذابیت های شغلی مناسبی را فراهم کند.

اشتغال به کار و استخدام در عربستان

صنایع مهم برای استخدام در عربستان سعودی

با نگاهی به صنایعی که عربستان سعودی امیدوار است به عنوان بخشی از برنامه خود توسعه دهد، می تواند طیف وسیعی از مناطق فارغ التحصیلان را در آنجا برای شرایط اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی آماده کند. اینها شامل دفاع ، انرژی های تجدید پذیر و گردشگری است.

هنگامی که برای استخدام در عربستان سعودی اقدام می کنید، شرکت های بزرگی را در صنایع اصلی خواهید یافت که شهرت و آوازه آن ها جهانی است. شرکت هایی همچون آرامکو  که یک شرکت دولتی نفت و گاز است و یکی از بزرگ ترین کارفرمایان سعودی است.

کارفرمایان برجسته در عربستان سعودی

نکته ای که باید پیش از مهاجرت به عربستان سعودی و اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی در نظر داشته باشید این است که بلافاصله پس از فارغ التحصیلی کار در عربستان سعودی دشوار است، زیرا سیاست آن ها فقط اجازه استخدام اتباع خارجی است که مهارت های تخصصی را در صورت کمبود دارند.

مهارت های مورد نیاز شامل مهندسی ، فناوری اطلاعات ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی و متخصصان ساخت و ساز است. بنابراین فارغ التحصیلان این مناطق بیشترین شانس را دارند. متخصصان مدیریت منابع آب و زیرساخت های حمل و نقل به ویژه مورد نیاز هستند. لازم به ذکر است که عربی زبانی است که در سراسر عربستان سعودی استفاده می شود و داشتن درکی از آن کمک قابل توجهی خواهد کرد. ضمن آنکه زبان انگلیسی نیز بخصوص در تجارت به طور گسترده ای صحبت و قابل فهم است.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی

کارفرمایان در عربستان سعودی به طور کلی مدارک شرکت های بزرگ و بین المللی را به رسمیت می شناسند، اما شما باید برای اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی ، با کارفرمای آینده خود ، شرایط را بررسی کنید. همچنین لازم است در نظر داشته باشید که ساعات کاری در این کشور از یکشنبه تا پنجشنبه بوده و آخر هفته در جمعه و شنبه قرار دارد. کارمندان از نظر قانونی مجاز به کار بیش از هشت ساعت در روز نیستند. بسیاری از مشاغل در زمان نماز دست از کار می کشند.

همچنین ساعات کار در ماه رمضان به شش ساعت در روز کاهش می یابد و کمک هزینه تعطیلات به کارفرمای شما بستگی دارد. اما قانون بیان می کند که پس از اتمام یک سال اشتغال حداقل به مدت 21 روز به کارمندان اجازه مرخصی بدهید. ضمن آنکه هر سال برای سه روز تعطیل رسمی به کارمندان در عربستان سعودی منظور می شود.

مزیت اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی

کارگران خارج از کشور ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد در عربستان نیستند. این مهم است که قبل از عزیمت به عربستان سعودی باید پیشنهاد کاری داشته باشید. همچنین با استفاده از وب سایت های شغلی آنلاین،  می توانید در آژانس های کاریابی، برای اشتغال به کار و استخدام در عربستان سعودی ، ثبت نام کرده و فعالیت کنید.

شما باید از فرمت CV مناسب پیروی کنید. برخی از کارفرمایان سعودی ممکن است مشخصات شخصی بیشتری نسبت به کارفرمایان دیگر کشورها را نیاز داشته باشند که می تواند شامل وضعیت تأهل، تعداد فرزندان و مذهب خواهد بود. بعید به نظر می رسد که از شما خواسته شود درخواست خود را به زبان عربی، به ویژه برای جای خالی شرکت های بین المللی ارائه دهید.

در تمام مراحل استخدام، بر تمام مهارت ها، تجربه و صلاحیت هایی که می توانید ارائه دهید و اینکه چرا می خواهید به طور خاص در عربستان سعودی کار کنید، تمرکز کنید. ضمن آنکه دوره های کارآموزی، فرصت های داوطلبانه و کار غیر رسمی معمولاً برای اتباع غیر سعودی امکان پذیر نیست.

فهرست مطالب

فهرست مطالب