اشتغال به کار و استخدام در عمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در عمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در عمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در عمان
اشتغال به کار و استخدام در عمان

اشتغال به کار و استخدام در عمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در عمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در عمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در عمان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در عمان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در عمان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در عمان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در عمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در عمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در عمان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در عمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در عمان

باید اشاره کنیم که تقاضا برای نیروی متخصص در عمان جهت اشتغال به کار و استخدام در عمان وجود دارد، زیرا این کشور به رشد و گسترش خود ادامه می دهد. با این حال، لازم است قبل از سفر به کشور پیشنهاد شغلی مناسب و مطابق با مهارت خود را دریافت کنید. زیرا مهاجران قادر به کار در ویزاهای بازدید کننده نیستند و شرکت ها، مهاجران با ویزاهای بازدید کننده را استخدام نمی کنند.

اگر در یک شرکت عمانی استخدام شده باشید، آنها به طور کلی در جابجایی، شرایط ویزا و مسکن شما کمک می کنند. مهم است که قبل از برنامه ریزی حرکت خود، این جزئیات را تأیید کنید. توجه داشته باشید که می توانید با کمک موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، برای کار در کشور عمان اقدام کنید تا بتوانید در شرایطی مناسب در این کشور درآمد کسب کنید.

صنایع اصلی برای کار در عمان

صنایع عمده در عمان شامل پالایشگاه و تولید نفت و گاز، ساخت و ساز، صنایعی همچون سیمان، فولاد، تولید مواد شیمیایی و تجارت است. با پایین آمدن ذخایر نفتی، این کشور تلاش زیادی برای ایجاد تنوع در صنایع دیگر کرده است. عمان با ایجاد چندین منطقه تجارت آزاد اقتصادی، مشوق هایی را برای باز کردن انواع خاصی از مشاغل در کشور ایجاد کرده است که می تواند شرایط را برای اشتغال به کار و استخدام در عمان مساعد کند.

صنایع دیگری که در اقتصاد و کار در این کشور تاثیرگذار باشد شامل کشاورزی، دامپروری، گردشگری، ماهیگیری و توسعه زیرساخت ها است. البته باید به خاطر داشته باشید که یافتن کار در عمان بسیار دشوار است، اگر شما در این کشور باشید. به متقاضیان کار توصیه می شود با شرکت های استخدام در کشور خود صحبت کنند یا از طریق وب سایت ها یا بخش های منابع انسانی مستقیماً از شرکت ها درخواست دهند.

کاریابی برای اشتغال به کار و استخدام در عمان

در نظر داشته باشید که در عمان آژانس های استخدام فعالیتی ندارند. با این حال، آژانس های استخدام بین المللی اغلب با مشاغل عمانی برای اشتغال به کار و استخدام در عمان برای کارگران بین المللی همکاری می کنند. اگر در کشور خود برای این کار اقدام کنید، این امر می تواند در جستجوی کار نیز مفید باشد.

نقش های ماهر در عمان تقاضای زیادی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که رزومه و نامه خود را به روز کرده و مهارت های خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. مشاغل بدون مهارت یا نقش هایی که به سطح تحصیلات پایین تر نیاز دارند، چندان جذابیتی را برای مهاجران نخواهند داشت، بنابراین به عنوان یک مهاجر در کار غیرمعمول حساب نکنید. ضمن آن که ویزای کاری برای مشاغلی از این قبیل اعطا نمی شود.

اشتغال به کار و استخدام در عمان

شرایط اشتغال به کار و استخدام در عمان برای خارجی ها

هنگامی که شرکتی به اشتغال به کار و استخدام در عمان برای متقاضی کار علاقه مند شد، آنها اطلاعات بیشتری در مورد گزینه های حمایت مالی ویزا، محل اقامت و کمک به جابجایی ارائه می دهند. پیشنهادات شغلی اغلب به صورت قراردادی و برای مدت زمان مشخصی ارائه می شود.

نکته مهمی که باید از آن آگاه باشید، مشکل در تغییر شغل در ویزای کار است. از آنجا که شرکت های عمانی کارگران خود را با هزینه مالی بالایی جابجا می کنند، اگر کارگری بخواهد در یک شرکت دیگر کار کند، به طور مطلوب پذیرفته نمی شود. اگر می خواهید شغل خود را عوض کنید، باید مطمئن شوید که این امر توسط کارفرمای فعلی شما تأیید شده است و سپس نامه عدم اعتراض را به کارفرمای جدید ارائه کند.

جابجایی شغلی در عمان

اگر کارفرمای قبلی شما از تغییر شغل شما حمایت نمی کند، توصیه می شود کشور را ترک کنید و با ویزای جدید که توسط کارفرمای جدید شما هنگام اشتغال به کار و استخدام در عمان ارائه شده است، دوباره وارد کشور شوید. باید اشاره کنیم که عمان به شدت با نیروی کار خارج از کشور وابسته است. کارگران خارج از کشور مبالغ زیادی از حقوق خود را به خانه بازمی گردانند. به طوری که درصد آن بیش از تولید ناخالص داخلی این کشور است.

 نیروی کار خارجی بیشتر از هند، بنگلادش، پاکستان و سریلانکا می آید و در اکثر موارد این مهاجران کارهای بدنی انجام می دهند. در بعضی موارد مشاغل مدیریتی دارند. تخمین زده می شود سالانه 30000 جوان عمانی وارد نیروی کار می شوند و دولت دریافته است که دیگر نمی تواند مشاغل نیروی کار را فراهم کند.

سیاست بومی سازی برای اشتغال به کار و استخدام در عمان

به همین منظور، سیاست عمانی سازی را دنبال کرده است که به موجب آن کار خارج از کشور به آرامی با کار عمان جایگزین می شود. خارجی ها مجاز به کار در کشاورزی یا روابط عمومی نیستند و همچنین در برخی از موارد ممنوعیت دارند ، مگر اینکه کارفرما بتواند نشان دهد که هیچ عمانی قادر به پر کردن موقعیت نیست.

عمان باید از استانداردهای بین المللی پیروی کند که طیف گسترده ای از مسائل در جهان کار را شامل می شود که از آن جمله برخی از حقوق اساسی بشر، لغو کار اجباری، رفع تبعیض در استخدام، اشتغال زنان و اشتغال کودکان را شامل می شود که هنگام اشتغال به کار و استخدام در عمان از سوی مهاجران باید در نظر گرفته شود.

قوانین رایج برای استخدام در عمان

قانون اشتغال به کار و استخدام در عمان ، حقوق کارگران را مشخص کرده است. حداقل دستمزد توسط دولت به صورت سالانه با درصدی افزایش می یابد و برای هزینه های حمل و نقل و مسکن نیز مزایایی تعیین شده است. با این حال، حداقل دستمزد شامل همه مشاغل مانند کسب و کارهای کوچک که کمتر از 5 نفر استخدام می کنند، خادمان خانگی، اعضای وابسته خانواده که در یک مشاغل خانوادگی کار می کنند و برخی مشاغل کار دستی نیست.

دولت تمایلی به اجرای حداقل دستمزد برای کارگران خارجی که در مشاغل سخت کار می کنند، ندارد. در مقابل، کارگران خارجی که از مهارت بالایی برخوردار هستند و در پست های مدیریتی کار می کنند، اغلب بسیار بیشتر از همتایان عمانی خود دستمزد می گیرند. هفته کاری در بخش دولتی 5 روز و در بخش خصوصی 5 روز و نیم است. غیر عمانی ها که در ساخت و ساز، خرده فروشی، در مراکز خدمات شخصی یا میادین نفتی کار می کنند و معمولاً 7 روزه را کار می کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب