اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان
اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

قزاقستان دارای بزرگترین اقتصاد در آسیای میانه است و فرصت های هیجان انگیز بسیاری برای مهاجران مایل به یافتن کار اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان وجود دارد. اگرچه بیشتر فرصت های شغلی مهاجران از طریق تجارت پررونق نفت و مواد معدنی حاصل می شود، اما فرصت های زیادی در بخش های دیگر مانند بانکداری، گردشگری و مهمانداری و تدریس نیز وجود دارد.

این کشور هنوز به متخصصان واجد شرایط و متخصص احتیاج دارد، بنابراین اگر شما دارای مهارت و تجربه خوبی هستید، یافتن شغل را برای شما بسیار آسان می کند. در حال حاضر بیکاری در حدود 5٪ است که کمتر از میانگین سی ساله و بسیار کمتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است. برای آن که بتوانید اطلاعاتی کامل تر دریافت کنید، می توانید با مشاوران موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

بیشتر فرصت های شغلی در قزاقستان در شهرهای بزرگ مانند آستانه یا آلماتی متمرکز است. متوسط ​​روز کاری کاملاً مشابه روزهای بیشتر کشورهای غربی است، کارمندان ساعات زیادی کار می کنند، برای کارها مسافرت می کنند و باید بوروکراسی و اداری زیادی را پشت سر بگذارند.

ضمن آنکه مهاجران لازم است تا برای اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان مجوز کار بگیرید که معمولاً توسط کارفرمای آنها سازماندهی می شود. لازم به ذکر است که هر سال تعداد محدودی از مجوزهای کار آزاد می شود، بنابراین لازم است وب سایت سفارت قزاقستان را برای مشاوره بیشتر بررسی کنید.

صلاحیت ها و مهارت ها در قزاقستان

اگر به دنبال اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان هستید، معمولاً داشتن سطح بالایی از زبان روسی بسیار ضروری است، زیرا این زبان تجاری و بسیار رایج است. زبان مادری قزاقستان نیز به طور گسترده ای در محل کار صحبت می شود، بنابراین داشتن دانش هر دو زبان بسیار مفید خواهد بود.

ضمن آنکه بسیاری از قزاق ها مشتاق یادگیری زبان انگلیسی هستند، بنابراین فرصت های زیادی برای تبادل زبان وجود دارد، اما پیدا کردن کار در جایی که زبان اصلی انگلیسی است، برای شما دشوار است. در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط هستید، می توانید روی آموزش و تدریس این زبان اقدام کنید.

می توانید برای ثبت نام اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت که به طور موقت در قزاقستان اقامت دارند، تشکیل شماره شناسایی فردی برای خارجیانی که به طور اقامت در این کشور را انتخاب کرده و یا برای صدور و تمدید مجوز برای مهاجران کارگر اقدام کنید.

اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

فرصت های اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

قزاقستان با داشتن ذخایر زیادی از فلزات گرانبها ، مواد معدنی و سوخت های فسیلی که سالانه تعداد زیادی خارجی به دنبال یافتن ثروت خود هستند، سرزمینی با فرصت های بسیاری برای مهاجران در خصوص اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان محسوب می شود. بسیاری از شرکت های چند ملیتی در اینجا تجارت می کنند و اگر مهارت های قابل فروش و اساساً هر کاری با نفت، امور مالی یا ساخت و ساز دارید، پیدا کردن کار کاملاً ساده است.

اگر انگلیسی زبان مادری شما باشد و یا مدرکی در آن داشته باشید، یافتن کار به عنوان یک معلم انگلیسی یا معلم خصوصی کاملاً آسان است. اکثر موقعیت های آموزشی به خوبی پرداخت می شود و با آنها به خوبی و احترام برخورد می شود. اگر در این مسیر بروید ، گرفتن ویزای کار دشوار است، بنابراین ممکن است لازم باشد به جای آن مجوز اقامت یا ویزای دانشجویی را بگیرید.

بخش های مهم برای استخدام در قزاقستان

در صنعت جهانگردی و مهمان نوازی فرصت هایی برای اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان وجود دارد، اما اینها معمولاً دستمزد خوبی ندارند و مردم محلی معمولاً نسبت به مهاجران برگزیده می شوند. اگر یک فرد خارجی هستید و تصمیم دارید در خاک جمهوری قزاقستان کار کنید، لازم است که مجوز کار و اقامت موقت را دریافت کنید.

برای ثبت اجازه اقامت موقت، فرد میزبان یک شهروند جمهوری قزاقستان، یک فرد خارجی و یک فرد بدون تابعیت است که به طور دائم در جمهوری قزاقستان اقامت دارد، یا یک شخص حقوقی ثبت شده در جمهوری قزاقستان است که درخواست دعوت از مهاجران برای اقامت موقت را داشته و یا برای تهیه محل اقامت در قزاقستان، با پلیس محلی تماس می گیرد.

ثبت IIN برای پرداخت هزینه های دولتی

برای اخذ مجوز اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان ، یافتن کارفرمایی در قلمرو جمهوری قزاقستان و انعقاد قرارداد کار ضروری است. شهروندان جمهوری های ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان، مولداوی، گرجستان و اوکراین حق دارند، بدون دریافت مزایا برای افراد کار کنند.

اما شهروندان EAEU (روسیه ، قرقیزستان ، بلاروس ، ارمنستان) فعالیتهای کارگری را در قلمرو جمهوری قزاقستان انجام می دهند بدون اینکه مجوز را بر اساس قرارداد کار دریافت کنند. برای پرداخت هزینه دولتی مربوط به اشتغال به کار ، شهروندان ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان، مولداوی، گرجستان و اوکراین باید یک IIN (شماره شناسایی فردی) دریافت کنند.

اخذ مجوز اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان

برای دریافت اجازه اشتغال به کار و استخدام در قزاقستان ، ابتدا باید مدارک و مستندات محل اقامت خود را به PSC ارائه دهید. بدین ترتیب لازم است تا درخواست مجوز برای یک مهاجر کارگری، رسید برای پیش پرداخت مالیات بر درآمد فردی، گذرنامه با علامت عبور از مرز ایالتی، یک گواهی معاینه پزشکی از یک خارجی، گواهی عبور از انگشت نگاری و چهره نگاری و بیمه درمانی ارائه شود.

قرارداد کار بین کارفرما و دریافت کننده خدمات که مطابق قانون کار جمهوری قزاقستان در مورد ارائه خدمات دولتی فعال تنظیم شده است، صدور مجوز اقامت موقت برای خارجی ها و افراد بدون تابعیت که به طور موقت در آنجا اقامت دارند، را مجاز می کند. توجه داشته باشید که ثبت عکس ، فیلم ، اثر انگشت را می توان در مرکز خدمات عمومی یا در بخش پلیس عملیاتی و پزشکی قانونی انجام داد.

در نتیجه، با ارائه گذرنامه ملی، گواهینامه های پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه ، رسید پرداخت هزینه های دولتی ، بیمه پزشکی به PSC ، ظرف یک روز کاری مجوز کار دریافت می کنید. مدت مجوز به دوره ای که هزینه دولتی پرداخت می شود بستگی دارد که به طور معمول حدود سه ماه است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب