اشتغال به کار و استخدام در قطر

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در قطر را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در قطر را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در قطر
اشتغال به کار و استخدام در قطر

اشتغال به کار و استخدام در قطر

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در قطر را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در قطر میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در قطر فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قطر

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در قطر

مراحل اشتغال به کار و استخدام در قطر

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قطر میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در قطر را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قطر هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در قطر

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در قطر

اشتغال به کار و استخدام در قطر و یافتن شغل در این کشور، مستلزم درک اساسی از بازار کار این کشور و فرهنگ کار قطر است. نرخ بیکاری فعلی در قطر 0.1٪ است. این بدان دلیل است که مشاغل زیادی وجود دارد و هر کسی که در این کشور به دنبال کار باشد، شانس زیادی برای استخدام دارد. اقتصاد در حال رشد سریع است و تولید ناخالص داخلی این کشور رقم قابل توجهی است.

نفت و گاز بزرگترین صنعت کشور است. بنابراین اگر به دنبال شغل در قطر هستید، این بهترین صنعت برای انجام است. با این حال، تولید نیز یک صنعت بزرگ است. همچنین امور مالی، بیمه و املاک و مستغلات نیز فرصت های شغلی مناسبی را برای مهاجران خواهد داشت. ضمن آنکه ساختمان و ساخت و ساز از بزرگترین صنایع اشتغال در قطر هستند. این امر به ویژه در آستانه جام جهانی فیفا 2022 که در آنجا برگزار می شود، بسیار صدق می کند.

فرصت های شغلی مناسب در قطر

در حال حاضر، صنعت ساخت و ساز قطر در حال رونق است که این کشور خود را برای میزبانی جام جهانی 2022 آماده می کند. همچنین پروژه های زیادی در برنامه های تعیین شده 2030 قطر وجود دارد. به همین دلیل، تقاضای زیادی برای اشتغال به کار و استخدام در قطر برای خارجی ها وجود دارد.

مهمان نوازی و گردشگری نیز دو صنفی هستند که دارای پتانسیل رشد عظیم هستند. بنابراین، اگر می خواهید در قطر شغلی پیدا کنید، این دو صنعت عالی را در نظر بگیرید. دولت در تلاش است تا این صنایع را به عنوان یک منبع درآمد جایگزین قرار دهد تا این کشور به شدت به نفت متکی نباشد. هتل ها و رستوران ها دائماً در حال جذب نیرو هستند که می تواند برای مهاجران شرایطی را فراهم کند

فرهنگ اشتغال به کار و استخدام در قطر

از آنجا که مهاجران زیادی در قطر وجود دارند، فرهنگ کار، سبک ها و نگرش های مختلف را از سراسر جهان گرد هم آورده است. از برخی جهات، این محیط بین المللی اشتغال به کار و استخدام در قطر ، می تواند بسیار مهیج باشد. با این حال، قطر یک کشور مسلمان است، بنابراین می توانید سبک کار محافظه کارانه تری را انتظار داشته باشید. وجه دیگر این امر این است که فرهنگ کار بسیار سلسله مراتبی و مردسالارانه است و این نکته ای است که باید از آن آگاهی داشت.

همچنین خصوصیات محلی وجود دارد که شما نیز باید از آنها آگاه باشید. به عنوان مثال، روابط شخصی کلید تجارت در قطر است. به همین دلیل، شما نیاز به ایجاد یک رابطه مشترک با همکاران تجاری خود دارید. علاوه بر این، در حالی که انگلیسی زبان اصلی تجارت است، دانستن کمی عربی کمک زیادی می کند. نکته قابل توجه این است که دقت در قطر چندان مهم تلقی نمی شود و شما باید انتظار آرامش نسبت به زمان سنجی داشته باشید.

اشتغال به کار و استخدام در قطر

قوانین و حقوق کار در قطر

قطر چندین قانون کار دارد که برای محافظت از کارمندان طراحی شده است. قبل از شروع اشتغال به کار و استخدام در قطر ، باید از این موارد آگاه باشید. کارمندان نباید بیش از شش روز در هفته یا 10 ساعت در روز کار کنند. علاوه بر این، شما باید پس از هشت ساعت حقوق اضافه کار دریافت کنید.

اگر شرکتی کارمند خود را قبل از پایان قرارداد خاتمه دهد، باید مزایای پایان خدمت را پرداخت کند. با این حال، این فقط در صورتی اعمال می شود که فسخ بدون دلیل باشد. ضمن آنکه شرکت ها باید بیمه درمانی خصوصی برای کارمندان خارجی تهیه کنند. کارمندان در پایان قرارداد خود حقوق غرامت دریافت می کنند. این معمولاً 15-20 روز حقوق در سه سال اول یا یک ماه حقوق برای هر سال پس از آن است. اکثر کارمندان سه یا چهار هفته مرخصی سالانه دارند.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در قطر

اگر قصد اشتغال به کار و استخدام در قطر را دارید، حلقه های متعددی وجود دارد که ابتدا باید از آنها عبور کنید. به طور کلی، اینها دشوار نیستند، بنابراین نباید مشکلات زیادی داشته باشید. کلیه خارجیانی که به دنبال کار در قطر هستند باید اجازه اقامت دریافت کنند. با این وجود تنها در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که کارفرمایی از شما حمایت مالی کند.

هنگامی که شما یک کارفرما دارید که می تواند از شما حمایت مالی کند، باید تمام مدارک را برای گرفتن مجوز اقامت انجام دهد. اگر پیش از ورود به کشور پیشنهاد کار دریافت کرده اید، کارفرمای شما باید ویزای موقت شما را ظرف دو تا چهار هفته به اجازه اقامت تبدیل کند. این اجازه های اقامت به شما امکان می دهد خانواده خود را نیز به قطر بیاورید. با این حال هر ساله باید توسط کارفرمای شما تمدید شود.

شرایط زبان برای کار در قطر

وقتی صحبت از شرایط اشتغال به کار و استخدام در قطر می شود، انگلیسی یک امر ضروری است. این زبان اصلی است که برای تجارت در کشور استفاده می شود. با این حال، داشتن برخی از دانش های زبان عربی نیز می تواند مفید باشد. به طور کلی، بیشتر شرکت ها در قطر انتظار دارند شما مدرک دانشگاهی داشته باشید. با این حال، اگر در یک حرفه تخصص دارید، ممکن است به مدارک حرفه ای نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، وکلا ، پزشکان و معلمان همه باید مدارک خاص مربوط به شغل خود را نشان دهند.

کلیه مدارک تحصیلی باید توسط وزارت امور خارجه محضری شود. علاوه بر این، مدارک شما باید توسط سفارت قطر در کشور شما تأیید شود. همچنین، شما باید نامه ای دقیق از دانشگاه یا هیئت مدیره خود در مورد تأیید صلاحیت خود ارائه دهید. در خصوص کار در این کشور، می توانید از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا اقدام کنید.

مالیات و بیمه با اشتغال به کار و استخدام در قطر

در قطر مالیات شخصی وجود ندارد. به همین ترتیب برای اشتغال به کار و استخدام در قطر در آنجا نیازی به شماره مالیات نخواهید داشت. خارجی ها نمی توانند به طرح های بازنشستگی محلی دسترسی پیدا کنند، بنابراین شما شماره تأمین اجتماعی نخواهید داشت.

همچنین مواردی وجود دارد که شما ممکن است برای کار در قطر نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، شما باید یک تست پزشکی دریافت کنید. در برخی موارد، ممکن است به بررسی سوابق کیفری نیز نیاز داشته باشید. این امر به ویژه در مورد مشاغل دولتی یا مشاغل دارای مجوز صدق می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب