اشتغال به کار و استخدام در لبنان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در لبنان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در لبنان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در لبنان
اشتغال به کار و استخدام در لبنان

اشتغال به کار و استخدام در لبنان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در لبنان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در لبنان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در لبنان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لبنان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در لبنان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در لبنان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لبنان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در لبنان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لبنان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در لبنان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در لبنان

بیروت به عنوان پایتخت لبنان، مرکز اقتصادی و صنعتی این کشور است. این یک مکان عالی برای مهاجران علاقه مند به اشتغال به کار و استخدام در لبنان در بخش مالی و گردشگری است. بیروت دارای اقتصاد متنوعی است، اقتصاد آن شامل نشر، تجارت و صنایع مختلف خدمات است. همچنین بندر دریایی مهمی است. با این وجود، دو عامل اصلی اقتصادی، مالی و گردشگری هستند.

بیروت یک نیروگاه اقتصادی در خاورمیانه است و از نظر گردشگری، بیروت اغلب بعنوان یکی از شهرهایی توریستی و زیبا در تمامی دنیا دیده می شود که به دلیل تنوع  تاریخ و سرزندگی مورد توجه است. در صورتی که قصد دارید برای کار به کشور دیگری همچون لبنان سفر کنید، لازم است تا پیش از هر اقدامی، راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در لبنان

مهاجران انواع مختلفی از کار را هنگام جستجوی اشتغال به کار و استخدام در لبنان بررسی می کنند، اغلب با قرار قبلی با شرکتی که در یکی از صنایع فوق الذکر کار می کند یا یک سازمان بین المللی، سازمان های غیردولتی است. با این حال، انتقال به بیروت و یافتن شغل، کار ساده ای نیست.

خارجیانی که مایل به کار در لبنان هستند باید حداکثر ظرف مدت ده روز پس از ورود به لبنان، از وزارت کار تأیید قبلی بگیرند و سپس برای اجازه کار در این وزارتخانه اقدام کنند. اگر متقاضی حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ تأیید به لبنان نرسد، وزارت می تواند موافقت قبلی را لغو کند. ضمن آنکه اجازه کار حداکثر برای مدت دو سال از تاریخ صدور قابل تمدید است.

مالیات بر درآمد در بیروت

پس از اشتغال به کار و استخدام در لبنان ،مالیات بر درآمد حداقل 2٪ و حداکثر 20٪ است.  دولت لبنان در یک سند آسان و قابل استفاده، سیستم مالیاتی خود را بصورت آنلاین تعیین می کند. مالیات بر درآمد شامل کلیه حقوق و دستمزد، از جمله اضافه کار است اما شامل کمک هزینه خانواده نمی شود. مبلغ مالیات مربوطه قبل از پرداخت کارمند توسط کارفرما گرفته می شود و به سازمان مالیاتی ارسال می گردد.

کسانی که از پرداخت مالیات بر درآمد معاف هستند، سفیران کشورهای خارجی و کارمندان خارجی آنها هستند. پرستار و نظافتچی در بیمارستان ها، آسایشگاه ها و سایر موسسات پزشکی و کمک های اولیه و کارمندان خارجی در اتحادیه سرمایه های عرب و بازارهای مالی نیز معاف هستند. مهاجران ممکن است بسته به کارفرما و ترتیبات در کشور خود از پرداخت های تأمین اجتماعی معاف شوند.

اشتغال به کار و استخدام در لبنان

بانکداری محبوب برای اشتغال به کار و استخدام در لبنان

اگر به بخش مالی علاقه مند هستید، می توانید هنگام جستجوی اشتغال به کار و استخدام در لبنان و در بانکداری شغل خود را پیدا کنید. این یک فرصت شغلی بسیار پیشرفته در لبنان است. علاوه بر این، بانکداری لبنان، اگر نه در جهان، از پیشرفته ترین در آسیا است. به طور مداوم تعداد مشاغل در بانکداری رشد می کن ، بنابراین شما بی کار نخواهید ماند.

همچنین، محبوب ترین مشاغل مهاجران در لبنان در این زمینه وجود دارد. بیشتر افراد درگیر بانکداری به زبان انگلیسی تسلط دارند، بنابراین در برقراری ارتباط با مردم مشکلی نخواهید داشت. علاوه بر این، اگر زبان دیگری بلد باشید، یافتن شغل به عنوان یک مهاجر برای شما آسان تر خواهد بود. بیشتر شرکت های مالی کسانی را که بیش از یک زبان یا حتی دو زبان صحبت می کنند، در اولویت قرار می دهند.

جذابیت های گردشگری و مشاغل مرتبط آن

لبنان دارای مناظر جذاب و جالب توجه برای هر نوع سلیقه است. جدا از جذابیت آن برای گردشگران، همچنین کمک بزرگی به تصویر مالی کشور می کند. تعداد زیادی شغل و فرصت اشتغال به کار و استخدام در لبنان وجود دارد که مهاجران می توانند در این زمینه پیدا کنند.

به عنوان مثال، بسیاری از هتل ها افرادی از کشورهای دیگر را استخدام می کنند. زیرا آنها می توانند با مهمانان به انگلیسی صحبت کنند. علاوه بر این، صنعت جهانگردی مسئول بخش عمده ای از افراد شاغل در لبنان است. این بدان معنی است که برای افرادی که در این بخش تجربه دارند، کمبود شغل وجود ندارد. در این خصوص، راهنمایی های لازم را از کارشناسان ثبتا دریافت کنید.

تنوع مشاغل و اشتغال به کار و استخدام در لبنان

از سویی دیگر هنگام بررسی اشتغال به کار و استخدام در لبنان ، مواردی وجود دارد که شما باید قبل از انتقال به لبنان انجام دهید. به عنوان مثال، شما باید یک شرکت قابل اعتماد در لبنان پیدا کنید تا در حرکت خود به شما کمک کند. علاوه بر این، شما باید با مردم و فرهنگ لبنان آشنا شوید.

همچنین صنایع غذایی بسیاری از مشاغل مربوط به مهاجران در لبنان را ارائه می دهد. در حالی که برخی از مزایا و معایب مهاجرت به خارج از کشور وجود دارد، اما غذا مطمئناً یک مزیت عمده محسوب می شود. غذا بخش عمده ای از فرهنگ لبنان است. این افراد، خانواده ها و غریبه ها را دور هم جمع می کند. تولید مواد غذایی با محبوبیت بیشتر شرکت ها با تغییر ذائقه مردم محلی و همچنین خارجی ها ، روز به روز محبوب تر می شود.

مشاغل در حال سرمایه گذاری در این روندها هستند که می توانند استعدادهای خود را در آشپزخانه نشان دهند. از طرف دیگر ، به طور کلی رستوران های موفق بسیاری در بیروت و لبنان وجود دارد. شما می توانید این فرصت را داشته باشید که در کنار برخی از معتبرترین سرآشپزهای منطقه کار کنید.

جستجو مشاغل مهم در لبنان

نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که عکاسی نیز یکی از محبوب ترین مشاغل مهاجران در لبنان است، اما برای افراد محلی نیز بسیار جالب است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دوربین و یک چشم دقیق و خلاق است. لبنان مکانی عالی برای اشتغال به کار و استخدام در لبنان و انجام این کار است. در پنج سال گذشته، عکاسی بسیار محبوب شده است. بیش از 85 میلیون حساب عکس در شبکه های اجتماعی وجود دارد که توسط افرادی که در این کشور زندگی می کنند اداره می شود.

گرچه به نظر می رسد یک سرگرمی ساده باشد ، اما در واقع می توانید با عکاسی درآمد کسب کنید. بسیاری از افراد برای رویدادهای خود مانند عروسی یا جشن های تولد عکاسان حرفه ای استخدام می کنند. از طرف دیگر ، می توانید تصاویر خود را به علاقه مندان به هنر محلی بفروشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب