اشتغال به کار و استخدام در لهستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در لهستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در لهستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در لهستان
اشتغال به کار و استخدام در لهستان

اشتغال به کار و استخدام در لهستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در لهستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در لهستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در لهستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لهستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در لهستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در لهستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لهستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در لهستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لهستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در لهستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در لهستان

قانون فعلی مربوط به اشتغال به کار و استخدام در لهستان برای خارجی ها، آنها را به شهروندان کشورهای عضو و سایر کشورها تقسیم می کند و روش های مختلفی را برای هر یک از این گروه ها در رابطه با تهیه کار آنها اعمال می کند. روش های مختلفی به عنوان مثال برای استخدام خبرنگار خارجی، یک معلم دانشگاهی یا به عنوان مثال اعمال می شود.

معیارهایی که در رابطه با شهروندان اتحادیه اروپا استفاده می شود و محدوده آزادی در تأمین کار در لهستان را مشخص می کند، تابعیت است. از طرف دیگر ، معیارهای عمومی در مورد شهروندان سایر کشورها استفاده می شود. به این دلیل که سیاست های مربوط به اشتغال در مشاغل مختلف متفاوت است. در مورد مشاغل خاص، تأمین مجوز به هیچ وجه لازم نیست. از طرف دیگر، روش های ساده شامل حذف برخی از الزامات در طی مراحل مربوط به تأمین جواز، اعمال می شود.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در لهستان

تغییرات اخیر در مورد اصول اشتغال به کار و استخدام در لهستان برای خارجی ها در تلاش است تا بازار کار را برای خارجی ها باز کند، این مهم بیش از هر چیز در گسترش گروهی از افراد تاثیرگذار است که ممکن است بدون مجوز کار کنند و همچنین ساده سازی روش های مرتبط با اطمینان از مجوزهای مناسب است.

از نظر ساده سازی رویه های مرتبط با استخدام خارجی ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، تغییراتی که از تاریخ 1 فوریه 2009 به اجرا درآمده و شامل لغو رویه های دو مرحله ای برای تأمین اجازه کار می شود که لغو تعهد به صدور مجوز کار و همچنین محدودیت تعداد اسناد مورد نیاز را که در طی این روش ها توسط دستگاه های اداری دولتی بررسی می شوند، را بدست می آورد.

شرایط استخدام در لهستان

یک خارجی که مجاز به اشتغال به کار و استخدام در لهستان است، همانطور که در قانون تعریف شده است، شخصی محسوب می شود که تبعه لهستان نبوده است. از طرف دیگر، انجام کار توسط یک خارجی در قالب استخدام، می بایست مطابق این قانون به ثبت تجاری رسیده باشد. اصول و نحوه صدور مجوز کار برای خارجی ها توسط این قانون و آیین نامه های اجرایی آن تنظیم می شود.

کار در جمهوری لهستان را بر اساس قرارداد با نهادی انجام می دهد که دفتر ثبت شده، محل اقامت یا شعبه یا سایر انواع فعالیت های سازمان یافته در جمهوری لهستان داشته باشد. این فرد می بایست پس از استخدام در لهستان ، کار برای یک کارفرمای خارجی را انجام می دهد و برای مدت زمان بیش از 30 روز در طول یک سال تقویمی به جمهوری لهستان فرستاده شده است تا در یک دفتر شعبه یا کارخانه از نهاد خارجی، نهاد وابسته به آن یا یک نهاد وابسته به مدت طولانی کار کند و توافق نامه همکاری مدت دار با کارفرمای خارجی داشته و مجوز نوع c دارد.

اشتغال به کار و استخدام در لهستان

اقدامات کارفرما برای صدور مجوز کار

کارفرمایی که پس از اشتغال به کار و استخدام در لهستان ، برای صدور مجوز کار خارجی ها اقدام می کند، در مورد مجوز کار نوع A ،برای فرد خارجی حقوقی را تضمین کنید که نباید کمتر از حقوقی باشد که به کارکنانی که کار مشابه انجام می دهند یا در موقعیت مشابه کار می کنند، باشد.

در مورد مجوزهای کار نوع C ، D و E برای فرد خارجی پاداش دریافت می کند که نباید بیش از 30٪ کمتر از متوسط ​​حقوق ماهیانه باشد. این در حالی است که در مورد اجازه کار نوع B ، سطح مناسبی از درآمد را در سال مالیاتی قبل از ارائه درخواست و همچنین سطح مناسب اشتغال را نشان می دهد.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در لهستان

اگر کارفرما الزامات مربوط به ارائه اطلاعات فوق یا سایر شرایط خاص پیش بینی شده برای اخذ مجوز کار را پس از اشتغال به کار و استخدام در لهستان رعایت نکند، فرماندار منطقه از صدور مجوز کار امتناع خواهد کرد. علاوه بر این، کارفرمایی که شهادت دروغ ارائه داده یا واقعیت را پنهان کرده است، اسناد جعلی را ثبت کرده یا در تلاش است خارجی را استخدام کند که صلاحیت آن نشان دهنده ماهیت کاری که در مورد یک حرفه تنظیم شده به وی داده نمی شود، باید از اجازه کار وی خودداری شود.

بعلاوه، کارفرمایی که در کار غیرقانونی بیگانگان مقصر شناخته شود و در طی یک دوره دو ساله بار دیگر در جرم مشابه مجرم شناخته شود، نمی تواند در اخذ مجوز اقدام کند. همچنین، خارجیانی که اقامت آنها در لهستان ممکن نیست، نمی توانند در گرفتن مجوز کار در جمهوری لهستان حساب کنند.

جستجوی کار در لهستان

روش اشتغال به کار و استخدام در لهستان بسیار ساده است و شامل 3 مرحله می شود. می توانید در سایت های معتبر برای بررسی فرصت های َشغلی اقدام کنید. شما باید رزومه خود کامل کرده وفرم درخواست مجوز کار را تکمیل کنید. پس از بررسی فرم درخواست و رزومه، متناسب با تجربه و مهارت های خود میتوانید فرصت های شغلی مناسبی را در این سایت های معتبر بررسی کنید.

به طور کلی باید گفت که متخصصانی مانند جوشکار ، اپراتور CNC ، مکانیک ، متخصص فناوری اطلاعات و آشپز از مهم ترین مشاغلی است که می توانید در این کشور بیابید. داشتن گواهی نامه های معتبر و مهارت وتخصص می تواند به استخدام سریع تر خارجی ها کمک موثری داشته باشد. می توانید اطلاعات بیشتری را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

قوانین اشتغال به کار و استخدام در لهستان

در صورتی که برای اشتغال به کار و استخدام در لهستان برنامه ریزی کرده اید، لازم است که با قوانین استخدام این کشور نیز آشنا باشید. لازم به ذکر است که کار معتبر با برنامه 8 ساعت در روز به اضافه ساعات اضافی خواهد بود که برای آن هزینه اضافی پرداخت می شود. برخی از کارفرمایان در سه ماه اول مکانی برای زندگی ارائه می کنند.

بسته به مهارت و کیفیت سطح حقوق متفاوت خواهد بود و حق بیمه بین 10 الی 20٪ دستمزد پایه است. همچنین، برای کار شبانه بین 50٪ یا 100٪ برای وقت اضافه، هزینه اضافی در نظر گرفته خواهد شد. به طور معمول قرارداد کار برای کار تمام وقت صادر شده و مطابق با آن بیمه کامل، پاداش و مزایا منظور شده و حقوق به حساب بانکی واریز می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب