اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ
اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

مراحل اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

اقتصاد پایدار و با درآمد بالا و همجواری با سایر کشورهای اروپایی تنها برخی از دلایل اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ است. لوکزامبورگ یکی از کمترین نرخ بیکاری در اروپا را دارد. این کشور با رقمی حیرت انگیز، دومین و  بالاترین تولید ناخالص داخلی در جهان را دارد. ضمن آنکه مهاجران می توانند در پنج سال اول زندگی در این کشور از معافیت های مالیاتی برخوردار شوند.

مدت ها کار در لوکزامبورگ برای مهاجران خارجی که می خواهند از نرخ پایین بیکاری ، تورم پایین و رشد خوب کشور بهره مند شوند، گزینه جذابی بوده است. بحران مالی جهانی باعث کاهش عملکرد اقتصادی کل کشور شد. با این حال ، بدهی عمومی تقریباً کمتر از سایر کشورهای اروپایی است و لوکزامبورگ از بحران خارج می شود. با این وجود، بیکاری در حال تبدیل شدن به یک مسئله است ، هرچند برای افرادی که تحصیلات دانشگاهی، صلاحیت تجارت، مهارت های تخصصی و یا تجربه کار زیادی دارند، کمتر است.

تاثیر اقتصاد لوکزامبورگ در استخدام

همانطور که لوکزامبورگ می تواند قلب سبز اروپای غربی باشد، مهاجران برای اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ ، بیشتر از بخش خدمات پیشرفته کشور و معافیت های ویژه مالیاتی مهاجران در لوکزامبورگ استفاده می کنند. در آغاز قرن بیستم ، صنعت فولاد لوکزامبورگ با افزایش چشمگیر ، به یکی از مهمترین نیروهای محرک درآمد کشور تبدیل شد. در مقابل، امروزه بخش آهن و فولاد بیش از 7 درصد از کل اقتصاد را تشکیل می دهد.

با این وجود لوکزامبورگ هنوز محل زندگی و کار و بزرگترین سازنده فولاد در جهان است. بخش های خدمات مالی و فناوری نقش غالب را توسعه داده و بر عهده گرفته اند. حدود 150 بانک و تعداد زیادی از کارمندان ملی و بین المللی در بخش مالی لوکزامبورگ مشغول به کار هستند که این شعبه رشد قابل توجهی دارد و می تواند نقش موثری در ایجاد فرصت های شغلی مناسب باشد.

بخش های مهم در اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

زیرساخت های مخابراتی، ثبات اقتصادی و دسترسی به سایر مراکز مالی اروپا در کشور، اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ را به گزینه ای جالب توجه تبدیل کرده است. به ویژه برای مشاغل پردرآمد، حرفه ای، بین المللی به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی این موضوع بیشتر نمود پیدا کرده است. علاوه بر این، این کشور با ارائه فرصت های اشتغال بیشتر، اقداماتی را برای تنوع بخشیدن به بخش خدمات انجام می دهد.

همچنین باید اشاره کرد که این کشور به طرز باورنکردنی ثروتمند است. با تولید ناخالص داخلی قابل توجه و جمعیت اندک، سرانه تولید ناخالص داخلی آن بعد از قطر در سراسر جهان، دوم است. در حالی که اقتصاد متنوع آن از مدت ها قبل دارای بخش های تولیدی و مالی قوی است، اما به طور فزاینده ای خود را به عنوان یک مرکز فناوری و خانه مراکز داده معرفی می کند.

اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

قوانین مالیاتی در اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

در بررسی شرایط حاکم بر اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ ، باید اضافه کنیم که شرکت های بزرگی همچون  اسکایپ و آمازون دفتر مرکزی (اروپایی) خود را در لوکزامبورگ دارند. با این حال، این ممکن است ارتباطی با قوانین ملایم مالیاتی لوکزامبورگ داشته باشد که آن را به یک پناهگاه مالیاتی برای ثروتمندترین افراد اروپا تبدیل می کند.

لوکزامبورگ به ویژه در صنایع متوسط​​، سبک و با فناوری پیشرفته، پذیرای سرمایه گذاران خارجی است. دولت مشوق های مختلفی در زمینه مالیات، تجهیزات گیاهان و ساخت و سازها برای جذب سرمایه گذاران ارائه می دهد. همچنین بخش کشاورزی و در عین حال سازنده کشور ، 1.3٪ از کارگران در لوکزامبورگ را استخدام می کند. نرخ بیکاری در لوکزامبورگ در سالهای اخیر نسبتاً ثابت مانده است و در حال حاضر 6.6 درصد است.

شرایط بازار اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ

نیروی کار در لوکزامبورگ از اتباع، مسافران خارج از مرز و کارگران خارجی تشکیل شده است. در لوکزامبورگ بازار کار به صورت چند زبانه و چند فرهنگی می باشد. در حقیقت، دانش کار یکی از سه زبان رسمی لوکزامبورگی، فرانسوی یا آلمانی برای بسیاری از مشاغل ضروری است که می بایست هنگام جستجو در خصوص بازار کار مناسب، مد نظر داشت. می توانید برای دریافت اطلاعاتی بیشتر درباره شرایط کار در این کشور با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

همچنین در جهت بررسی اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ ، می توان گفت که خدمات مالی در این کشور، قلب اقتصاد است و بخش حمل و نقل و ارتباطات نیز عملکرد خوبی دارند و مرکز پیشرو در اروپا برای صندوق های سرمایه گذاری و بانکداری خصوصی است.

فرصت های شغلی در لوکزامبورگ

در حال حاضر کمبود مهارت عمده ای در لوکزامبورگ وجود ندارد، اما تعدادی از بخش ها به طور مداوم در سطوح مختلف استخدام می کنند، از جمله دارایی، مالیه، سرمایه گذاری، مراقبت های بهداشتی، تولید، ساخت و ساز و گردشگری که شرایط و فرصت های مناسبی را برای اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ فراهم می کنند.

دستمزد به طور معمول بین کارفرما و کارمند در لوکزامبورگ تعیین می شود. با این حال، کارفرمایان نباید کمتر از حداقل دستمزد اجتماعی را ارائه دهند. اگر شما یک کارگر ماهر هستید، لازم است بدانید که این میزان حقوق برای افراد دارای مهارت 20٪ افزایش می یابد. همچنین حداقل حقوق اجتماعی هر دو سال تنظیم می شود. متوسط حقوق ناخالص در لوکزامبورگ ماهانه 4،916 یورو است.

فرهنگ کار در لوکزامبورگ

در این کشور، محل کار به طور سنتی سلسله مراتب است و تصمیم گیری اغلب منطقی و عملی است. زمانبندی و مهلت قانونی در لوکزامبورگ، هم در زمینه های شغلی و هم اجتماعی، جدی است. جلسات کاری کوتاه مدت بوده و هدف آن رسمیت بخشیدن به تصمیم گیری است که قبلاً انجام شده است. علاوه بر این، قوانین لباس رسمی و محافظه کارانه است.

از نظر قراردادهای اشتغال به کار و استخدام در لوکزامبورگ ، این کشور همانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا است که دارای قرارداد دائمی، مدت دار ، قراردادهای نیمه وقت و قراردادهای کارآموزی است. به طور کلی، یک هفته کاری تمام وقت در لوکزامبورگ 40 ساعت است. حداکثر تعداد ساعاتی که می توانید در یک هفته کار کنید 48 ساعت است، به علاوه یک محدودیت روزانه برای 10 ساعت کار وجود دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب