اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی
اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

اگر می خواهید در زمینه مهارت و تخصص خود، برای اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی به دسترسی های لازم دست پیدا کنید، می توانید در با راهنمایی های موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا این کار را به صورت صحیح و اصولی انجام دهید.

درست مثل دو کشور بالتیک دیگر (استونی و لتونی)، لیتوانی کشوری نسبتاً جدید است. لیتوانیایی ها قرن ها در این منطقه زندگی می کنند، اما جمهوری لیتوانی در دهه 90 از اتحاد جماهیر شوروی مستقل شد. لیتوانی پس از استقلال، اقتصاد خود را تغییر داد و در سال 2004 به عضویت اتحادیه اروپا درآمد. سرانجام، با تسهیل تجارت منطقه ای در کشور، واحد پول یورو را تصویب کرد.

گرفتن کار و مجوز کار و اقامت در لیتوانی

مانند اکثر اقتصادهای پیشرفته، بازار کار و اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی در بخش خدمات بزرگتر است. بیشترین فرصت ها برای خارجی ها در بخش IT و ارتباطات از راه دور است. بسیاری از شرکت های غربی در لیتوانی دفاتر دارند، زیرا هزینه های کارگری و مالیات بسیار کمتر از استانداردهای اروپای غربی است. بیشتر مشاغل در ویلنیوس پایتخت است و برخی دیگر در Kaunas ، دومین شهر بزرگ کشور است.

یافتن شغل برای یک فرد خارجی غیر اتحادیه اروپا در لیتوانی نسبت به اروپا، در مورد مشاغل تخصصی، بسیار آسان تر است. در بسیاری از مشاغل نیازی به دانش زبان لیتوانیایی نیست. اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید برای شروع کار جدید در لیتوانی به اجازه کار احتیاج ندارید. شما در شرایط مشابه اتباع اتحادیه اروپا رقابت خواهید کرد، زیرا سطح بوروکراسی اداری پایین است.

جستجوی اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

اگر از جمله شهروندان خارج از اتحادیه اروپا هستید، برای کار به مجوز اقامت نیاز دارید که بیشتر اوقات توسط کارفرمای شما تنظیم می شود. در صورت مهارت در زبان یا فناوری اطلاعات، به راحتی می توانید به عنوان یک خارجی غیر اتحادیه اروپا برای اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی اقدام کنید. بیشتر در این بخش ها که معمولاً خارجی های ماهر در آنجا مشغول می شوند، کمبود وجود دارد.

همچنین می توانید در بهترین وب سایت ها برای یافتن شغل در این کشور به عنوان یک خارجی اقدام نمایید که با پیشنهادهای زیادی به زبان انگلیسی همراه است. همچنین پورتال تحرک شغلی اروپا ، وب سایتی عالی است که توسط اتحادیه اروپا برای یافتن مشاغل در لیتوانی و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

سایر گزینه های شغلی قابل بررسی در لیتوانی

از جمله شرایط دیگری که می توانید برای کار در این کشور در نظر داشته باشید این است که از مهارت خود در زبان انگلیسی استفاده کنید. در صورتی که در این زمینه تخصص کافی داشته باشید می توانید همانند دیگر کشورهای جهان به عنوان یک فرصت در جهت بررسی اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی به عنوان یک کشور جدید استفاده کنید.

از سویی دیگر می توانید شرایط شغلی و فرصت های ممکن در خصوص کار آنلاین را بررسی کنید که در برخی از کشورها، گزینه ای عالی محسوب می شود. البته این گزینه ای است که به تخصص و درآمدی که انتظار دارید، بستگی خواهد داشت. ضمن آنکه هزینه های زندگی در کشورها تفاوت دارد. اگر می خواهید در لیتوانی شغلی پیدا کرده و کار کنید، لازم است تا منابع و راهنمای های لازم را به خوبی مطالعه نمایید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

در نظر داشته باشید که لیتوانی به عنوان کشوری از مجموعه کشورهای بالتیک شناخته شده و در منطقه بالتیک اروپا قرار گرفته است. لیتوانی عضوی از اتحادیه اروپا است و سرانه تولید ناخالص داخلی کشور بالاترین میزان را در میان کشورهای بالتیک دارد که نقش مهمی در اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی دارد.

اقتصاد لیتوانی یک اقتصاد پیشرفته، مدرن و پردرآمد است که برای بازار کار کشور سود بسیار زیادی دارد. کشور لیتوانی دارای یک بازار کار بسیار مطلوب است که یک مزیت مناسب و قوی، برای افراد جویای کار است. خدمات و بخش صنعت با هم حدود 90 درصد مشاغلی را تشکیل می دهند که بازار کار لیتوانی در آن فعالیت می کند. در این خصوص راهنمایی بیشتر را از ثبتا دریافت کنید.

مشاغل مهم برای اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی

نرخ بیکاری در کشور بسیار زیاد نیست که نشانه ای صریح از مثبت بودن بازار کار و اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی  است. از جمله صنایعی که در ایجاد اشتغال در این کشور، نقش موثری دارند، شامل صنایع نساجی و شیمیایی، صنایع مواد غذایی و فرآوری های آن، صنیعت نفت و منابع انرژی می باشد که بخش فناوری اطلاعات نیز ، تاثیر بسزایی در این خصوص داشته و حجم بالایی از مشاغل را به خود اختصاص داده است.

بنابراین، متقاضیان کار که به دنبال IT و مشاغل مرتبط در لیتوانی هستند، می توانند فرصت های خوبی را کشف کنند. علاوه بر این، لیتوانی مکانی امن برای زندگی و از این رو مقصدی مطلوب در بین متقاضیان کار خارجی است که قصد اقامت در قاره اروپا را دارند. لیتوانی در سالهای اخیر به مقصدی محبوب برای افراد جویای کار خارجی تبدیل شده است، اما اگر شرکت شما قصد دارد به این کشور برود، شما باید در مورد روند کار و کار قانونی کارمندان خارجی در این کشور اطلاعات کافی داشته باشید.

انواع ویزاهای کاری در لیتوانی

مانند هر کشور دیگر، لیتوانی یک سری قوانین منحصر به فرد در مورد مهاجرت و اتباع خارجی دارد که مایل به کار در این کشور هستند. این بخشی از اتحادیه اروپا است، به این معنی که شهروندان سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیازی به اجازه کار یا ویزا ندارند. برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا چندین گزینه ویزا وجود دارد.

افرادی که قصد کار و اشتغال به کار و استخدام در لیتوانی را دارند، به طور کلی باید دو سند جداگانه دریافت کنند که شامل اجازه کار و ویزا برای ورود و اقامت در لیتوانی است. ویزای مورد نیاز برای کارمندان خارجی به عنوان ویزای ملی  شناخته می شود. این وظیفه کارفرما است که از طرف کارمند خارجی درخواست مجوز کار کند. کارمند باید مدارک لازم را ارائه نماید که شامل سابقه حرفه ای و تحصیلات می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب