اشتغال به کار و استخدام در مالزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در مالزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در مالزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در مالزی
اشتغال به کار و استخدام در مالزی

اشتغال به کار و استخدام در مالزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در مالزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در مالزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در مالزی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مالزی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در مالزی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در مالزی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مالزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در مالزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مالزی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در مالزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در مالزی

هزینه های زندگی در مالزی و سبک زندگی آرام، بازنشستگی در مالزی را به گزینه ای عالی برای اشتغال به کار و استخدام در مالزی تبدیل کرده است. این کشور همچنین فرصت های شغلی بسیار متنوعی را برای مهاجران متقاضی کار فراهم می کند. خوشبختانه مشاغل مهاجرت در مالزی فقط مخصوص افراد با مهارت بالا نیست.

همچنین فرصت های شغلی برای کارگران سطح ابتدایی وجود دارد که به زبان انگلیسی صحبت می کنند تا نیازهای بخش مهمان نوازی و آموزش را برآورده کنند. به خاطر داشته باشید که برای یافتن کار مناسب و مهاجرت به کشورهای دیگر همچون مالزی، تحقیق در مورد بازار کار محلی ضروری است.

اخذ ویزای اشتغال به کار و استخدام در مالزی

پیش از هر اقدامی و قبل از مهاجرت و جستجوی اشتغال به کار و استخدام در مالزی ، باید ویزای مناسب را دریافت کنید. نوع کاری که قصد انجام آن را دارید، نوع ویزای مورد نیاز شما را تعیین می کند. اگر در یک زمینه حرفه ای کار می کنید، به احتمال زیاد به ویزای مهاجرت نیاز خواهید داشت.

اگر قصد انجام یک کار بدون مهارت خاصی را دارید که دولت مالزی آن را حرفه ای نمی داند، به احتمال زیاد به ویزای کارگر خارجی نیاز خواهید داشت. در سایت اصلی اداره مهاجرت این کشور یک بخش ویژه به نام بخش خدمات مهاجران مالزی وجود دارد که با مشاغل محلی و خارجی ها برای تهیه ویزای کار همکاری می کند.

مشاغل با تقاضای بالا در مالزی

مانند همه کشورهای سالم از نظر اقتصادی، برخی از مشاغل برای اشتغال به کار و استخدام در مالزی ، تقاضای زیادی دارند. به عنوان مثال، صنعت فناوری به سرعت در سراسر آسیا در حال گسترش است و شرکت ها به دانشمندان داده، احتیاج دارند که بتوانند آمار را تجزیه و تحلیل کنند. برنامه نویسان همچنین تقریباً در هر صنعت همانند متخصصان هوش مصنوعی و مهندسان نرم افزار نیز مورد نیاز هستند.

از سویی دیگر، مالزی محل رونق بازار املاک و مستغلات است و در نتیجه نیاز شدیدی به معماران و مهندسان سازه دارد. اگر مهارت طراحی و تخصص نقشه برداری دارید، می توانید به عنوان ناظر سایت، مدیر ارشد پروژه یا مهندس پروژه کار کنید. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در مالزی

شرایط اشتغال به کار و استخدام در مالزی

از سویی دیگر، در صورتی که در صنعت مالی تجربه داشته باشید، مشاغل متنوعی پیدا خواهید کرد. با افزایش حقوق و افزایش سطح زندگی، نیاز به حسابداران مالیاتی و بازرسان افزایش می یابد. همچنین رسانه های اجتماعی بخشی عظیم از زندگی مالزی ها است. مالزی از نظر نفوذ رسانه های اجتماعی در رتبه 5 قرار دارد.

این بدان معناست که شرکت ها در همه بخش ها به دنبال مدیران شبکه های اجتماعی هستند تا بتوانند حضور نام تجاری خود را ایجاد کنند. البته این گونه نیست که فقط توییت های طنز ارسال کنید یا پست های هفتگی در فیس بوک بفرستید. شما باید بدانید که چگونه می توانید محتوا را توسعه دهید، یک تقویم محتوای استراتژیک حفظ کنید و نحوه استفاده از ابزارهای تحلیلی را بدانید.

استخدام در صنعت گردشگری در مالزی

مالزی یک مقصد گردشگری در حال رشد است و شرکت ها برای پاسخگویی به تقاضای موجود، متخصصانی را با تجربه مهمان نوازی و صنعت خدمات استخدام می کنند. علاوه بر مشاغل موجود برای اشتغال به کار و استخدام در مالزی ، در هتل ها، رستوران ها و استراحتگاه ها، صنعت اسپا نیز در حال رونق است. با داشتن تخصص صحیح، می توانید به عنوان یک درمانگر آبگرم حرفه ای کار کنید.

بخش گردشگری از بهترین مشاغل مهاجران در مالزی برخوردار است، به خصوص اگر انگلیسی صحبت می کنید. زیرا بازدید کنندگان دوست دارند به زبان مادری خود صحبت کنند. باید توجه داشته باشید که شركتها در مالزی فقط زمانی مجاز به استخدام خارجی ها هستند كه بتوانند اثبات كنند كه مالزیایی ها قادر به انجام آن كار نبوده یا مایل به انجام آن نیستند. موارد استثنایی در مورد مشاغل استراتژیک مانند مدیریت، امور مالی و غیره ایجاد می شود، زیرا امروزه مردم مالزی تحصیلات خوبی دارند. بنابراین شما باید مدارک خوبی را نشان دهید.

جستجوی اشتغال به کار و استخدام در مالزی

برای اشتغال به کار و استخدام در مالزی ، وب سایت های اشتغال متنوعی وجود دارد که فرصت های آزاد را در سراسر کشور لیست می کنند. بسته به مهارت شما ، فرصت های شغلی عالی برای مهاجران در مالزی وجود دارد. مطمئناً بهترین مشاغل در مالزی مشاغلی است که بتواند شرایطی مساعد و حقوقی جذاب را به همراه داشته باشد. همیشه بهتر است قبل از مهاجرت شغل پیدا کنید، زیرا نوع کاری که می خواهید انجام دهید نوع ویزای مورد نیاز شما را تعیین می کند.

مالزی برای مهاجرت بسیار محبوب است. زیرا این مکان نه تنها یک محیط ماجراجویی و جذاب است، بلکه فرصت های شغلی بسیار زیادی داشته و هزینه های زندگی نسبتاً کم است. مالزی از امکانات بهداشتی بسیار خوبی برخوردار است و ضمن آنکه مالزی کشوری پیشرفته است، بنابراین، تغییر در مرحله گذار خیلی زیاد نیست.

شرایط استخدام در مالزی

همچنین مهاجران زیادی در مالزی هستند که برای اشتغال به کار و استخدام در مالزی به این کشور نیامده اند. آنها می آیند تا از زندگی در این کشور شگفت انگیز لذت ببرند. بعضی از افراد هر ساله برای چند ماه در مالزی زندگی می کنند، زیرا دارای آب و هوای  گرمسیری اما مطبوع است.

زندگی و کار در مالزی از چند طریق امکان پذیر است. بهترین راه مهاجرت به مالزی ، اعزام توسط یک کارفرمای بین المللی است. این بهترین راه است زیرا بسته مهاجرت معمولاً به این معنی است که شما می توانید در مالزی زندگی مناسبی داشته باشید.

توجه به این نکته نیز مهم است که کارفرمایان مالزی بیش از کارمندان بین المللی از استخدام کارمندان محلی سود می برند. شرایط محلی مربوط به درآمد و مزایا معمولاً در مقایسه با بسته مهاجران چندان عالی نیستند. بهترین گزینه این است که بفهمید چه شرکت های بین المللی در مالزی فعال هستند آیا این شرکت ها در کشور خودتان هم فعالیت دارند یا خیر. سپس درخواست خود و رزومه خود را با انگیزه مشخص ارسال کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب