اشتغال به کار و استخدام در موناکو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در موناکو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در موناکو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در موناکو
اشتغال به کار و استخدام در موناکو

اشتغال به کار و استخدام در موناکو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در موناکو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در موناکو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در موناکو فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در موناکو

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در موناکو

مراحل اشتغال به کار و استخدام در موناکو

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در موناکو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در موناکو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در موناکو هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در موناکو

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در موناکو

موناکو ممکن است یک کشور کوچک باشد، اما فرصت اشتغال به کار و استخدام در موناکو به عنوان یک خارجی را دست کم نگیرید. اکثر کسانی که در موناکو کار می کنند، مهاجر هستند. موناکو به دلیل عدم گرفتن مالیات بر درآمد ساکنانش مشهور است، اما این بدان معنا نیست که هنگام زندگی در موناکو با مالیات روبرو نخواهید شد.

در حالی که در موناکو کار و زندگی می کنید، می توانید از برنامه های مختلف تامین اجتماعی اجباری برای کارمندان و افراد مستقل بهره مند شوید. البته با توجه به کمبود منابع طبیعی، تعجب آور نیست که بسیاری از کسانی که در موناکو کار می کنند خود را در بخش های اصلی مانند گردشگری، دارایی و بیمه و همچنین تحقیقات سبک و فناوری پیشرفته و صنعت مشغول می کنند.

شرایط اقتصادی برای اشتغال به کار و استخدام در موناکو

موناکو به دلیل وسعتش به ویژه دسترسی به سایر کشورها و همسایگان اروپایی اش وابستگی زیادی دارد. به همین ترتیب، این ایالت به شدت تحت تأثیر بحران منطقه یورو و کاهش مرتبط با آن در جهانگردی و تجارت جهانی قرار گرفته است. با این وجود، موناکو تاکنون توانسته است طوفان را تحمل کند و به تولید ناخالص داخلی قبل از بحران دست بیابد.

همچنین باید گفت که موناکو عضو اتحادیه اروپا نیست، بنابراین تمام اتباع خارجی در صورت تمایل به اشتغال به کار و استخدام در موناکو ، باید مجوز کار بگیرند. بعلاوه، هر زمان فردی تغییر موقعیت یا کارفرما می دهد، باید مجوز جدیدی را جستجو نماید. با این وجود، بیشتر کارگران در موناکو از کشورهای دیگر هستند.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در موناکو

بسیاری از مهاجران که در موناکو کار می کنند در مسافرت و گردشگری، امور مالی و بیمه این کار را می کنند. هنگام جستجو برای اشتغال به کار و استخدام در موناکو ، یادآوری این نکته مهم است که متقاضیان محلی در اولویت قرار می گیرند. شما می توانید جستجوی خود را از طریق وب سایت های مرتبط و بصورت آنلاین آغاز کنید یا از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا اطلاعات کافی را کسب نمایید.

در هر صورت توجه داشته باشید که برای کار در موناکو ، نیاز به مجوز دارید. کارفرمای شما همچنین باید برای استخدام اتباع خارجی درخواست مجوز از Service de l’Emploi را بدهد. این روند کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شهروندان مونگاسکی در روند درخواست اولویت دارند. برای درخواست مجوز خود، باید کارت اقامت معتبر داشته باشید یا دارای شناسنامه معتبر فرانسوی باشید.

اشتغال به کار و استخدام در موناکو

شرایط استخدام در موناکو

کارفرمای شما ممکن است لازم باشد هنگام اشتغال به کار و استخدام در موناکو ، قرارداد شما را برای تأیید ارائه دهد. هنگام درخواست شغل در موناکو، باید CV یا رزومه ارائه دهید. این سند باید متناسب با شغلی باشد که متقاضی آن هستید و شامل کلیه اطلاعات مربوط به سابقه اشتغال و تحصیل شما می باشد. توصیه می شود نامزدها در مورد شرکتی که متقاضی آن هستند تحقیق کنند. زبان رسمی موناکو فرانسه است. این احتمال وجود دارد که برنامه ها به زبان فرانسه ساخته شوند و مصاحبه ها نیز به این زبان انجام شود.

تعداد قانونی ساعات کار هفتگی در موناکو 39 است. هر ساعتی که بالاتر و بیش از این کار کرده باشید، باید به عنوان اضافه کار، با نرخ افزایش یافته پرداخت شود. علاوه بر این، کارگران ماهانه 2.5 روز مرخصی استحقاقی دارند. اگر مادر هستید، این برای هر کودک زیر 16 سال یک روز تعطیل اضافی افزایش می یابد.

فرصت های شغلی در موناکو

اشتغال به کار و استخدام در موناکو به این معنی است که شما از عدم پرداخت مالیات بر درآمد بهره مند می شوید. علاوه بر این، هیچ مالیاتی برای زمین و مسکن پرداخت نمی شود. با این حال هرگونه درآمد حاصل از پس انداز مستقر در خارج از کشور ممکن است دارای مالیات نیز باشد. توصیه می شود در این خصوص، با کارشناسان ثبتا مشورت نمایید.

فقط حدود 2٪ مشاغل محلی توسط شهروندان مونگاسک پذیرفته شده و بنابراین معمول است که مهاجران در موناکو و مسافران مرزی در مشاغل قرار گیرند. با این وجود ، هنگام درخواست استخدام، اتباع مونگاسکی و همچنین دیگر افرادی که ارتباط نزدیک با کشور دارند، معمولاً از اولویت بندی برخوردار می شوند.

موقعیت های مناسب اشتغال به کار و استخدام در موناکو

دولت موناکو تمام موقعیت های شغلی حقوق بگیر را کنترل می کند. زیرا اشتغال به کار و استخدام در موناکو نیز می تواند چراغ سبز به سمت اجازه اقامت باشد. از همین روست که هیچ کس نمی تواند شروع به کار کند مگر اینکه مجوز کار داشته باشد. یکی از بزرگترین اشتباهی که مهاجران مرتکب می شوند این باور غلط است که یک کار مستقر در موناکو می تواند آن ها را فوراً ثروتمند نماید.

اما باید توجه نمود که در بسیاری از بخش ها حقوق و دستمزد با رقم متوسط ​​اروپا قابل رقابت نیست. با این حال، در بسیاری از بخش ها موناکو بسیار رقابتی است و به شما امکان می دهد به بالاترین اهداف خود برسید. بنابراین، درخواست یک کار مستقر در موناکو می تواند یکی از مهمترین موضوعات برای یک مقیم خارجی باشد. اما مجوز کار به طور خودکار اعطا نمی شود و اولویت های شغلی جدی برای هر موقعیت شغلی آزاد وجود دارد که هدف آن محافظت از نیروی کار محلی است.

جست و جوی کار در موناکو

کارفرمایی که می خواهد کارمندی با ملیت خارجی را استخدام کند، باید قبل از شروع به کار متقاضی، کتباً اجازه بگیرد. اگر افرادی در همان حرفه یا تخصص وجود داشته باشند که در لیست افراد متقاضی کار در دفتر کار ثبت نام کرده اند، ممکن است این اجازه رد شود. اگر افراد دیگری نیز منتظر فرصت های شغلی مشابهی باشند که از حمایت اولویت برخوردار هستند، ممکن است هرگز در موناکو اجازه کار دریافت نکنید.

اگر به دنبال اشتغال به کار و استخدام در موناکو هستید، باید شخصاً به دفتر استخدام مراجعه کنید و مدارک لازم را با خود همراه داشته باشید که شامل کارت اقامت، رزومه به روز شده و مدارک شناسایی می باشد. بدیهی است که شرکتهای مستقر در موناکو نیز این را می دانند، زیرا طبق مقررات برای اجازه درخواست آنها، کارفرمایان ملزم به اعلام هرگونه فرصت شغلی به اداره کار هستند. همچنین این یک امر بسیار مهم است که اداره استخدام، کاندیداها را ظرف چهار روز پس از پست شغلی به کارفرمایان معرفی می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب