اشتغال به کار و استخدام در نروژ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در نروژ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در نروژ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در نروژ
اشتغال به کار و استخدام در نروژ

اشتغال به کار و استخدام در نروژ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در نروژ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در نروژ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در نروژ فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نروژ

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در نروژ

مراحل اشتغال به کار و استخدام در نروژ

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نروژ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در نروژ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نروژ هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در نروژ

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در نروژ

اشتغال به کار و استخدام در نروژ به عنوان یک تازه وارد در این کشور یک چالش واقعی است. برخلاف بسیاری از کشورها، توانایی بومی انگلیسی هیچ مزیتی واقعی ندارد. به این دلیل که نروژی ها انگلیسی را عالی صحبت می کنند. شما برای برجسته سازی و ایجاد موقعیت لازم به مهارت و تجربه دیگری نیاز دارید.

بسیاری از فرصت های شغلی به طور آشکار تبلیغ نمی شوند و بنابراین ایجاد یک شبکه حرفه ای از روز اول از اهمیت حیاتی برخوردار است. انجام این کار از خارج از کشور دشوار است مگر اینکه در یک زمینه کاملاً تخصصی باشید. مشاغل حرفه ای در نروژ شامل بسیاری از زمینه های مهندسی همراه با ICT و بسیاری از زمینه های تحقیقاتی است. در این باره می توانید اطلاعات کامل تر را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا کسب کنید.

شرایط استخدام در نروژ

بزرگترین مانع برای اشتغال به کار و استخدام در نروژ برای بیشتر افراد گویش است که تقریباً توسط توانایی ها و تجربه به دست آمده است. تبلیغات نروژی به طور انحصاری با استعداد فوق العاده در انگلیسی نیست، بلکه دارای صلاحیت فوق العاده و مهارت های خاص می باشد. میزان قابل توجهی از جمعیت دارای مدرک تحصیلات تکمیلی بوده و بیکاری در این کشور بسیار کم است و این بدان معنی است که گشایش شغل نادر است.

اگر می خواهید برای کار به نروژ مهاجرت کنید، نیاز به اجازه اقامت دارید. اول از همه، شما به طور معمول باید یک کار پیدا کرده باشید. اینکه برای چه نوع اجازه اقامتی باید اقدام کنید، به مهارت حرفه ای، شایستگی و نوع کاری که در نروژ انجام خواهید داد بستگی دارد.

جستجو برای اشتغال به کار و استخدام در نروژ

این کشور اسکاندیناوی چیزی بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بیشتر آنها در جنوب، در پایتخت اسلو و اطراف آن و سایر مراکز شلوغ شهری مانند برگ و تروندهایم واقع شده اند. نروژ دارای یک اقتصاد پر رونق و نرخ بیکاری پایین است. اما کارگران بین المللی گاهی اوقات می توانند تلاش کنند تا برای اشتغال به کار و استخدام در نروژ اقدام کنند.

برای افزایش شانس خود در یافتن کار، زبان نروژی را یاد بگیرید. در حالی که انگلیسی به طور گسترده ای صحبت می شود، زبان محلی در بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. کنار آمدن با زبان نروژی فرصت های مختلفی را ایجاد می کند و همچنین به شما کمک می کند تا در خانه جدید خود مستقر شوید. شبکه سازی نیز مهم است و فرصت های شغلی اغلب از طریق دهان به دهان تبلیغ می شوند و با شناخت افراد مناسب به دست می آیند.

اشتغال به کار و استخدام در نروژ

قوانین اشتغال به کار و استخدام در نروژ

هنگامی که برای اشتغال به کار و استخدام در نروژ اقدام می کنید، شما یک هفته 40 ساعته استاندارد کار خواهید کرد، ساعت کاری معمولاً از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر ، دوشنبه تا جمعه است. اضافه کار غالباً در یک ساعت و نیم پرداخت می شود. همچنین شما سالانه حداقل 25 روز مرخصی دارید. نروژ 13 روز تعطیلات رسمی دارد.

فرهنگ کار با یک ساختار مسطح مشخص می شود که در آن کارمندان با تصمیماتی که به طور دموکراتیک گرفته می شوند، قادر به کار مستقل هستند. ضمن آنکه پوشش لباس اغلب غیر رسمی است. در حالی که حداقل دستمزد ملی وجود ندارد، حداقل حقوق در بخش های خاصی مانند ساخت و ساز، دریانوردی، کشاورزی و مهمان نوازی معرفی شده است.

مشاغل مهم در نروژ

اگر نروژی بلد نباشید اشتغال به کار و استخدام در نروژ ساده نخواهد بود. با این وجود، اگر شما یک کارگر بسیار ماهر هستید، مطمئناً می توانید در IT ، مراقبت های بهداشتی یا سایر مشاغل مورد تقاضا در کشور کار پیدا کنید. بازار کار نروژ بسیار سالم است. زیرا 70٪ از جمعیت نیروی کار هستند.

ضمن آن که باید توجه داشته باشید که نروژ یک بازار غیررسمی برای فرصت های شغلی دارد، به عنوان مثال جای خالی که در هیچ سازمانی ثبت نشده است. برای انتخاب این جای خالی، یک راه ارسال درخواست های شغلی عمومی برای شرکت های مورد علاقه است. بعد از اینکه درخواست خود را ارسال کردید، باید با شرکت تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که CV خود را به زبان نروژی یا انگلیسی همراه با منابع و مدرک و غیره به همراه داشته باشید.

شرایط اقتصادی برای کار در نروژ

در حالی که هزینه های زندگی در نروژ نسبتاً زیاد است، اما کشوری با زیبایی طبیعی عالی است که می توانید از آن به خوبی لذت برده و برای اشتغال به کار و استخدام در نروژ به خوبی استفاده کنید. هنگامی که فرهنگ این کشور را می پذیرید و به پیاده روی، دوچرخه سواری و اسکی بپردازید. نروژ دارای یک اقتصاد پایدار و نرخ بیکاری 3.8٪ است. منابع طبیعی همچون مواد معدنی، نفت و گاز، جنگل ها و ماهی در این کشور، به وفور یافت می شود.

نروژ دارای یکی از بالاترین سطح زندگی در جهان و یک سیستم جامع تأمین اجتماعی است که با سطح مالیات نسبتاً بالایی تأمین می شود. نروژ پس از کشف نفت و گاز دریایی در اواخر دهه 1960 رونق گرفت و در حال حاضر نفت حدود 9٪ از مشاغل این کشور را تشکیل می دهد.

منابع مهم در اشتغال به کار و استخدام در نروژ

به عنوان بخشی از یک استراتژی برای تأمین آینده کشور، ثروت مازاد نفت در آنچه که اکنون به بزرگترین صندوق ثروت حاکمیت جهان تبدیل شده است، سرمایه گذاری شده است. انتظار می رود طی چند سال آینده رشد اقتصادی ثابت بماند یا اندکی بهبود یابد که می تواند بر شرایط اشتغال به کار و استخدام در نروژ برای خارجی ها نیز تاثیر گذار باشد.

حدود دو سوم نروژ کوهستانی است. جمعیت تقریباً پنج میلیون نفری در جنوب متمرکز شده است، جایی که آب و هوا معتدل تر است، به ویژه در اطراف اسلو و در شهرهای ساحلی مانند تروندهایم و برگن این گونه است. هزینه های زندگی به ویژه در مناطق اطراف اسلو نسبتاً زیاد است. تقاضای ویژه ای برای مهارت های پرستاری، پزشکی، جهانگردی، مهندسی، نفت و گاز، صنعت ماهیگیری، ساختمان و ساختمان و IT و ارتباطات وجود دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب