اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند
اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

مراحل اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند ممکن است یک قدم بزرگ برای حرفه شما باشد. فرهنگ معمول در تجارت كوچك كشور،  فرصت های بسیاری را برای یادگیری سریع، به عهده گرفتن مسئولیت های جدید و به عهده گرفتن نقش های مدیریتی زودتر از آنچه انتظار دارید فراهم می كند.

دانستن اینکه بازار کار نیوزلند چگونه است، اولین قدم برای جابجایی موفق است. این بسیار مهم است، زیرا در وهله اول احتمالاً برای اخذ ویزا به شغل نیاز خواهید داشت. شما روش کسب و کار در این کشور را  بسیار آرام خواهید یافت. با یک نگرش خودمختار می توانید عمل کنید و اگر ایده های سخت سلسله مراتب و دیوان سالاری را کنار بگذارید، خوب عمل خواهید کرد. همچنین می توانید به بسیاری از مزایای اقامت در نیوزلند در مورد امور رفاهی پی ببرید.

جستجوی کار در نیوزلند

دانستن اینکه شما می خواهید چه نوع ویزا را دریافت کنید، در هنگام بررسی چگونگی اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند به عنوان یک فرد خارجی مهم است. این موضوع نشاندهنده مزایایی که دریافت خواهید کرد و موقعیت شما در بازار کار خواهد بود. بخاطر داشته باشید که یافتن شغل در نیوزلند اولین قدم در روند جابجایی شما است. زیرا در وهله اول برای درخواست ویزا به پیشنهاد شغل نیاز خواهید داشت.

لازم به ذکر است که فرصت های شغلی برای خارجی ها در نیوزلند وجود دارد. برای مبتدیان، وب سایت های خاصی وجود دارد که کارگران خارجی را به کارفرمایان نیوزلند متصل می کند. اگر شما تازه تحقیق خود را شروع می کنید، این سایت ها مکان خوبی برای شروع است، زیرا این کارفرمایان به طور معمول با تجربه هستند و برای استخدام کارگران خارجی آزاد می باشند.

مشاغل موجود برای استخدام در نیوزلند

این امکان فراهم است تا در سایت های معتبر این کشور، رزومه کاری خود را ارسال کنید تا به برنامه های جذب مهاجران به صورت آنلاین مرتبط شده و با کارفرمایان نیوزلند ارتباط برقرار کنید. همچنین برای مهاجرانی که مایل به اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند هستند، گزینه هایی وجود دارد. فقط بخاطر داشته باشید که ممکن است همه کارفرمایان برای استخدام کارگران از خارج از کشور باز و منعطف نباشند.

از راه های مناسب کار و استخدام در نیوزلند ، این است که برای فرصت های شغلی و جای خالی مشاغل، در منطقه و حوزه تخصص خود در سایت های معتبر جستجو را شروع کنید. سایت های بسیاری به صورت اختصاصی در صنایع مشغول به کار هستند که شامل مهارت هایی مانند حقوق، مهندسی، فناوری اطلاعا، گردشگری و بهداشت می باشد که لیست آن ها را می توانید در سایت های رسمی و دولتی بیابید.

اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

نحوه درخواست اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

برای اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند شرایطی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. شما یا باید تابعیت نیوزلند یا استرالیا را داشته باشید یا دارای ویزای کاری باشید که به شما امکان می دهد در این کشور کار کنید و به شرایطی که برای آن نوع ویزا اعمال می شود، احترام بگذارید. برای بدست آوردن چنین ویزایی باید شرایط کار در کشور را داشته باشید. شایان ذکر است که تأیید اینکه آیا یک کارمند می تواند به طور قانونی برای آنها کار کند یا خیر، به عهده کارفرما است.

نکته ای که باید در فرهنگ نیوزلندی ها در نظر داشته باشید این است که آن ها در روابط کاری غیر رسمی هستند و این نکته را در مصاحبه های شغلی در نظر دارند. تعداد افرادی که با شما مصاحبه می کنند ممکن است متفاوت باشد، همچنین مصاحبه های شغلی رفتاری است. برای نشان دادن چگونگی کنار آمدن با یک چالش خاص، معمولاً از شما در مورد موقعیت های خاص تجارب قبلی شغلی سوال می شود. هنگام توصیف مهارت ها و تجربیات خود اعتماد به نفس داشته باشید، اما سعی کنید گفتمان و وضعیت خود را دوستانه و حرفه ای نگه دارید.

نکات شبکه اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

لازم به ذکر است که برای اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند شبکه سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. به جهت آن که در بسیاری از مواقع درصد بالایی از فرصت های شغلی، تبلیغ نمی شوند. مهم است که در شرایطی باشید که می توانید با متخصصان دیگر صنعت خود ملاقات کنید و به دنبال فرصت هایی برای معرفی خود در چنین جلساتی باشید.

در یافتن فرصت های شبکه در بزرگترین شهرها مشکلی نخواهید داشت. همچنین می توانید باشگاه های خدماتی را امتحان کنید که به طور خاص ممکن است فرصت های خوبی را برای ملاقات سایر متخصصان جامعه خود فراهم کنند. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

اقتصاد نیوزلند

اقتصاد نیوزلند از نظر تولید ناخالص داخلی اسمی سومین کشور در منطقه و از نظر اقتصادی در رتبه 53 جهانی قرار دارد. نیوزلند به شدت به تجارت بین المللی وابسته است و استرالیا نزدیک ترین شریک تجاری آن است. بخش خدمات 63٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد و پس از آن کشاورزی و گردشگری بین المللی ارائه می شود که بر اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند تاثیرگذار است.

نیوزلند مدتهاست که به عنوان کشوری دوستدار خارجی ها تلقی می شود. البته در سال های اخیر تعداد درخواست های اقامت تایید شده در حال کاهش است و تعداد درخواست های ارسالی نیز در حال کاهش می باشد که ترکیب این دو عامل، منجر به کمبود نیروی ماهر شده است.

درخواست اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند

بیشتر متقاضیان اشتغال به کار و استخدام در نیوزلند از هند و چین و پس از آنها فیلیپین، آفریقای جنوبی و انگلیس بودند. زمانی که نیوزلند تغییراتی در سیستم مهاجرتی مبتنی بر امتیاز خود ایجاد کرد، بیشتر متقاضیان اقامت کارگران کم مهارت و کم درآمد بودند. سپس این کشور چندین اصلاح کوچک قانونی را برای جذب کارگران ماهرتر ارائه داد. این موارد شامل اقداماتی از قبیل آستانه های جدید حداقل درآمد، سختگیری بیشتر در مورد پولشویی و سایر اقدامات بود.

جمعیت نیوزلند فقط کمی کمتر از پنج میلیون نفر است. به همین دلیل، یافتن شغل در این بازار کار نسبتاً کوچک، ممکن است یک چالش باشد. اگر در یکی از زمینه هایی که نیوزلند با کمبود مهارت روبرو است، تخصص دارید، می توانید شانس خود را بهبود ببخشید. می توانید به جستجوی لیست کمبود مهارت نیوزلند بروید. این یک ابزار آنلاین ساده است که به شما کمک می کند دریابید آیا در حال حاضر شغل شما در آنجا تقاضا دارد یا خیر.

فهرست مطالب

فهرست مطالب