اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا
اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

اگر قصد دارید برای اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا اقدام کنید، برای دریافت ویزا باید برخی از شرایط اساسی را انجام دهید. در ونزوئلا صنایع اصلی شامل صنایع نفت، فرآوری مواد غذایی، مصالح ساختمانی، منسوجات، معدن، فولاد و جهانگردی است.

ضمن آنکه هر مهاجری که قصد کار در ونزوئلا را دارد، باید مجوز کار دریافت کند. پس از اطمینان از کار در ونزوئلا، کارفرمای شما باید درخواست اجازه کار شما را بدهد. هرکسی که یک فرد خارجی را در ونزوئلا استخدام می کند، باید برای دریافت اجازه کار برای این کارمند به وزارت کار ونزوئلا مراجعه کند. اجازه کار شما نیز باید توسط وزارت کشور و دادگستری مجاز باشد.

جستجو برای کار در ونزوئلا

بسیاری از مهاجران که برای اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا اقدام می کنند پس از انتقال از دفتر دیگری از شرکت که قبلاً در آن استخدام شده اند، این کار را انجام می دهند. این امر روند انتقال به مکان جدید را بسیار آسان می کند، زیرا آنها مجبور نیستند که به دنبال کار بروند. ضمن آنکه برای کسانی که نیاز به یافتن شغل در ونزوئلا دارند روش های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد.

روزنامه های زیادی با مشاغل تبلیغاتی در بخش طبقه بندی شده وجود دارد. همچنین انتخاب گسترده ای از وب سایت ها وجود دارد که در آنها می توانید مشخصات شخصی ، CV و حقوق مورد نیاز خود را ثبت کنید. با استخدام کارفرمایان برای یافتن بهترین واوطلبان برای موقعیت هایی که باید پر کنند، آژانس های استخدام به طور فعال هر روز CV هایی را می گیرند. بسیاری از مهاجران در ونزوئلا در نهایت در بخش نفت و گاز و صنایع متصل کار می کنند.

یافتن شرایط اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

اگر از قبل کارفرمای بالقوه ای برای اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا در ذهن دارید، همیشه بهتر است وب سایت وی را از نظر جای خالی مشاغل بررسی کنید. حتی اگر آنها در آن زمان به صراحت موقعیت مناسبی را تبلیغ نکنند، باز هم ممکن است ارزش آن را داشته باشد که مستقیماً اقدام کنید.

 بسیاری از شرکت ها این روش را در پیش می گیرند، زیرا سطح اطمینان خاصی از یک کارمند بالقوه را نشان می دهد. بنابراین حتی اگر در آن زمان موقعیت مناسبی برای شما باز نباشد، بهتر است این روش را در نظر داشته باشید. ضمن  آنکه معلمان انگلیسی در خارج از کشور در بسیاری از کشورها تقاضای زیادی دارند و ونزوئلا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

قوانین اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

توصیه می شود مهاجرانی که برای اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا مهاجرت می کنند و در آنجا کار خود را تضمین کرده اند، منطقه ای را که شرکت در آن مستقر است، بررسی کنید. درست مثل هر کشور دیگر ، ونزوئلا مناطقی دارد که برای خارجی ها امن نیست. تصور نکنید فقط به این دلیل که در یک شرکت بزرگ به شما پیشنهاد موقعیت داده اند، مکان مناسب خواهد بود.

طبق قوانین ونزوئلا ، خارجی ها ممکن است بیش از 10٪ از کل نیروی کار در یک شرکت یا بنگاه اقتصادی با بیش از ده کارگر را تشکیل ندهند. اکثر مهاجران خارج از کشور که در این کشور کار می کنند، بخشی از یک برنامه انتقال درون شرکتی هستند که آسان ترین و بدون دردسرترین راه برای نقل مکان به ونزوئلا برای اهداف شغلی است. در این خصوص بهتر است پیش از هر اقدامی، مشاوره های لازم را از کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا به عمل آورید.

اقتصاد کشور برای اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا

جمهوری بولیواری ونزوئلا به عنوان یکی از برجسته ترین کشورها در آمریکای لاتین شناخته می شود که توانسته است زیبایی خیره کننده کارائیب خود را حفظ کند. از اوایل سال 2017 ، جمعیت کلی این کشور 31.9 میلیون نفر تخمین زده شده است و بیشتر آنها در کاراکاس، پایتخت زندگی و کار می کنند.

در حقیقت، فرصت های شغلی و اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور، در مورد به کارگیری کارگران خارجی زیاد نیست. با این حال، مهاجران متعهد در اینجا همچنان می توانند در کشوری که سرشار از منابع طبیعی است کار کنند. ونزوئلا یکی از بزرگترین ذخایر معدنی و نفتی را در کارائیب و آمریکای لاتین دارد، دلیل این امر این است که اقتصاد این کشور به شدت به بخش نفت وابسته است و تقریبا نیمی از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد.

بخش های پیشرو و بازار کار

همانطور که قبلاً ذکر شد، ونزوئلا همچنان به درآمد نفتی خود که وابسته به بخش نفت است که بر اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا موثر است. نفت نه تنها یک درآمد قابل توجه است بلکه یکی از تأمین کنندگان عمده کار در این کشور است. دو بخش اصلی دیگر اقتصاد ونزوئلا تولید هستند که حدود 11.5 درصد از نیروی کار و پس از آن کشاورزی را تشکیل می دهند که تقریباً 4 درصد از تولید ناخالص داخلی ملی است.

سایر صنایع اصلی در ونزوئلا شامل مصالح و مواد ساختمانی، فرآوری مواد غذایی، مونتاژ وسایل نقلیه موتوری، مشاور املاک، جهانگردی و بوم گردی ودارایی و بیمه می باشد. مهاجران همچنین می توانند با تدریس در موسسات یا بخش گردشگری شغل پیدا کنند. ونزوئلا فرصت های خوبی برای معلمان بیشتر در شهرهای بزرگتر مانند کاراکاس، والنسیا و ماراکایبو فراهم می کند. برای یافتن فرصت های شغلی به انگلیسی، وب سایت موسسات آموزشی را بررسی کنید.

میانگین حقوق و ساعت کاری

طبق قانون، حقوق یک کارمند خارجی به 20٪ از کل حقوق و دستمزد محدود می شود. در حال حاضر، حداقل دستمزد پس از اشتغال به کار و استخدام در ونزوئلا ، تقریباً 1،507 دلار در ماه است که بسته به محل ، شرایط و شغل مهاجران همچنان می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، حداکثر تعداد روزهای کاری در هفته پنج روز است. در بخش دولتی، یک هفته کاری معمولی 44 ساعت و 48 ساعت در بخش خصوصی است.

به طور معمول ، ساعت کار از 8 صبح تا 5 عصر است. مهاجراني كه يك سال خدمت كرده اند، سالانه 15 روز مرخصي استحقاقي دريافت مي كنند. در حالي كه افرادي كه پنج سال تصدي دارند، 19 روز مرخصي استحقاقي در سال دريافت خواهند كرد. ضمن آن که فضای کسب و کار در ونزوئلا در مقایسه با کشورهای غربی در مدت زمان مذاکرات کند است که خوب است در مصاحبه های کاری در نظر بگیرید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب