اشتغال به کار و استخدام در پاناما

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در پاناما را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در پاناما را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در پاناما
اشتغال به کار و استخدام در پاناما

اشتغال به کار و استخدام در پاناما

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در پاناما را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در پاناما میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در پاناما فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاناما

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در پاناما

مراحل اشتغال به کار و استخدام در پاناما

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاناما میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در پاناما را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاناما هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در پاناما

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در پاناما

پاناما در بین افراد خارجی که به دنبال فرصت های جدید و اشتغال به کار و استخدام در پاناما با هزینه های زندگی پایین تر، آب و هوای گرم، دو اقیانوس با تعداد زیادی جزیره و سواحل و فضای کافی برای ساخت یک خانه رویایی هستند، محبوب شده است. پیش از این، اغلب خارجی هایی که به پاناما نقل مکان می کردند، عمدتاً مستمری بگیر و بازنشسته ای بودند که به دنبال وسیله ای ارزان تر برای گذراندن سال های آخر زندگی خود بودند.

با این شرایط و با وجود ویزای مهاجرت جدید و اقتصاد پررونق، پاناما به جوانان حرفه ای که می خواهند در کنار خانواده خود نقل مکان کنند، کمک می کند. جابجایی برای افراد غیر بازنشسته معمولاً نیاز به یافتن شغل یا ایجاد مشاغل شخصی در پاناما دارد. در صورتی که تصمیم دارید به این کشور مهاجرت کنید، می توانید اطلاعات کافی را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت نمایید.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در پاناما

خوشبختانه روش های بی شماری برای دریافت مجوزهای اشتغال به کار و استخدام در پاناما برای خارجی ها وجود دارد. بسیاری از افراد هنگام انتقال به پاناما برای حمایت از سبک زندگی خود، باید به کار خود ادامه دهند. آنها ممکن است مستمری یا سابقه تأمین اجتماعی یا پول نقد نداشته باشند تا بتوانند هر ماه به آنها اعتماد کنند.

تعداد بیشتری از افراد مجرد و خانواده جوان با کودکان در حال مهاجرت به پاناما هستند و بدیهی است که آنها باید راهی برای کسب درآمد هنگام زندگی در پاناما پیدا کنند. حتی اگر مستمری یا تأمین اجتماعی داشته باشند، برخی از مهاجران ترجیح می دهند فقط برای مشغول ماندن و تأمین درآمد بازنشستگی به کار خود ادامه دهند. در هر صورت، قوانینی برای کار در پاناما وجود دارد که لازم است پیش از هر اقدامی، از آن ها آگاهی داشته باشید.

قوانین استخدام در پاناما

برای کار قانونی در پاناما ، به مجوز کار نیاز دارید. کارفرمایان شما را استخدام نمی کنند، مگر اینکه مجوز کار داشته باشید. خارجی ها نمی توانند هیچ کالایی یا خدماتی را در پاناما بفروشند مگر اینکه شما اجازه کار داشته باشند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای اشتغال به کار و استخدام در پاناما ، بدون گرفتن ویزا نمی توانید مجوز کار بگیرید.

اما فقط ویزاهای خاص شامل مجوز کار هستند. ویزای بشر دوستانه، ویزای تجاری یا ویزای حرفه ای همه دارای اجازه کار هستند. چند ویزای دیگر برای اجازه کار وجود دارد که فقط برای کارمندان شرکت های چند ملیتی در دسترس است. پس از دریافت ویزای Friendly Nations ، می توانید 3 سال مجوز کار دریافت کنید که می تواند تمدید شود. بسیاری از ویزاهای دیگر دارای اجازه کار هستند که باید هر دو سال یکبار تمدید شود. گرفتن ویزای کار در واقع بسیار آسان است.

اشتغال به کار و استخدام در پاناما

شرایط اشتغال به کار و استخدام در پاناما

بدون اجازه کار، یافتن کار و اشتغال به کار و استخدام در پاناما برای شما بسیار دشوار خواهد بود. اگر دولت پاناما متوجه شود کارفرما، شخصی را استخدام کرده است که فاقد پروانه کار است یا به کسی اجازه می دهد در شغل خود کار کند که اجازه کار ندارد، کارفرمای شما جریمه خواهد شد.

فقط به دلیل داشتن مجوز کار ، ممکن است نتوانید نوع شغل مورد نظر خود را انجام دهید یا شغلی را که به اندازه کافی دستمزد پرداخت می کند، پیدا کنید. برخی از مشاغل فقط برای پانامایی ها محافظت می شود که از آن جمله پزشک، وکیل، مشاور، مهندس، حسابدار یا معمار می باشد. شما می توانید با ثبتا مشورت کنید تا ببینید آیا حرفه شما یک حرفه محافظت شده است یا خیر.

موقعیت عالی اشتغال به کار و استخدام در پاناما

پاناما در ایستگاهی قرار دارد که آمریکای مرکزی و جنوبی را بهم متصل می کند و کانال معروف پاناما را در آن قرار داده است. کانال پاناما با اتصال اقیانوس اطلس به اقیانوس آرام یک مسیر حمل و نقل را فراهم می کند که برای تجارت جهانی بسیار ضروری است و شرایط را برای اشتغال به کار و استخدام در پاناما فراهم می کند.

دور از کانال، پاناما دارای مناظر پر جنب و جوش و رنگارنگ ، هم در مناظر طبیعی و هم در معماری خود است. پاناما از آبهای شفاف خود گرفته تا خانه های رنگ آمیزی شده روشن تا حیات وحش دلپذیر، مناطق چشم نوازی است. کسانی که می خواهند در آمریکای مرکزی کار کنند و از زیبایی های طبیعی منطقه لذت ببرند، می فهمند که مشاغل در پاناما مکانی عالی برای شروع است.

چالش های موجود برای استخدام در پاناما

یکی از عوامل پیچیده شدن مساله یافتن کار و اشتغال به کار و استخدام در پاناما این است که اکثر شرکتها نمی توانند بیش از 10٪ کارگر خارجی استخدام کنند، مگر اینکه یک شرکت چند ملیتی ثبت شده باشند. بیشتر مشاغل موجود در پاناما در مقایسه با آمریکای شمالی یا اروپا دارای دستمزد بسیار کمی هستند. البته برخی از شرکت های چند ملیتی معادل دستمزد آمریکای شمالی را پرداخت می کنند.

ممکن است دریابید که تاسیس شرکت شخصی خود آسانتر از اشتغال است. اما حتی وقتی شرکت خود را تأسیس می کنید، برای کار قانونی در شرکت خود باز هم به مجوز کار احتیاج دارید. البته فرصت های زیادی وجود دارد. برخی از مهاجران کارهای مستقل انجام می دهند. می توانید فروش آنلاین را نیز در این کشور تجربه کنید که نیازی به اجازه کار ندارد.

فرصت های ویژه شغلی در پاناما

برای کسانی که به فکر شروع کار صادرات و اشتغال به کار و استخدام در پاناما افتاده اند، پاناما بهترین مکان برای این نوع از فعالیت می تواند باشد. در این منطقه ویژه می توانید از مزایای مالیاتی و مالی بهره مند شوید که در هیچ جای دیگر کره زمین مشاهده نمی شود. بعلاوه، شما می توانید دسترسی آسان و مقرون به صرفه ای به بازار بیش از 500 میلیون مشتری در آمریکای لاتین و کارائیب بدست آورید.

منطقه آزاد کولون، واقع در شهر کولون، نزدیک ورودی آتلانتیک به کانال پاناما ، دومین منطقه بزرگ بدون عوارض در جهان است. از زمان تأسیس آن در سال 1948 ، از 120 هکتار به بیش از 1000 هکتار رسیده است، بیش از 2000 شرکت از سراسر جهان زندگی می کند و بیش از 14000 نفر مشغول به کار هستند. واردات و صادرات در این منطقه آزاد همواره در حال رشد است که می تواند فرصت های شغلی بی نظیری را برای خارجی ها فراهم کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب