اشتغال به کار و استخدام در پرو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در پرو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در پرو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در پرو
اشتغال به کار و استخدام در پرو

اشتغال به کار و استخدام در پرو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در پرو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در پرو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در پرو فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پرو

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در پرو

مراحل اشتغال به کار و استخدام در پرو

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پرو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در پرو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پرو هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در پرو

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در پرو

پرو یک کشور زیبا است که با اقتصاد در حال رونق همراه بوده و فرصت های شغلی و اشتغال به کار و استخدام در پرو می تواند برای بسیاری از مهاجران فراهم باشد. اگر مهاجرت در پرو همیشه از آرزوهای شما بوده است، اجازه ندهید بروکراسی شما را بترساند. با کسب اطلاعاتی در مورد اقتصاد پرو، اجازه کار، نحوه درخواست کار و آداب تجارت، می توانید آسوده تر به مهاجرت به این کشور فکر کنید.

اقتصاد پرو بسیار بازار محور است. با تولید ناخالص داخلی 202.9 میلیارد دلار، پرو پنجاه و پنجمین اقتصاد بزرگ در جهان است. البته به دلیل اختلاف زیاد طبقاتی، سطح فقر پرو 24٪ است. با این حال، خبر خوب این است که نرخ بیکاری به طور مداوم در حال کاهش بوده و اکنون در 6.8٪ است. در خصوص فرصت های شغلی در پرو، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

شرایط اقتصادی حاکم بر پرو

از آنجا که پرو یکی از اولین کشورهای آمریکای جنوبی بود که از یک برنامه نظامی به یک جمهوری دموکراتیک منتقل شد، اوضاع نسبتاً ثابت باقی مانده است. این کشور به شدت به واردات و صادرات متکی است و آن را به پناهگاهی برای کسانی که در صنعت تجارت خارجی پرو فعالیت می کنند و اشتغال به کار و استخدام در پرو ، تبدیل می کند.

مهمترین شرکای تجاری پرو ایالات متحده، چین، برزیل، اکوادور، شیلی و کلمبیا هستند. دولت پرو به طور قابل توجهی در پایدار نگه داشتن این کشور از نظر اقتصادی، کاهش بدهی و هزینه های دقیق کمک کرده است. به لطف جغرافیای متنوع خود، اقتصاد پرو از طیف گسترده ای از منابع طبیعی برخوردار است.

صنعت گردشگری برای اشتغال به کار و استخدام در پرو

علاوه بر این، گردشگری یک زمینه بسیار محبوب برای ساکنان خارجی جهت اشتغال به کار و استخدام در پرو است. از بوم گردی در جنگل های بارانی آمازون گرفته تا گردشگری فرهنگی در ماچو پیچو، از گردشگری غذا تا ماجراجویی و ساحل، برای علاقمندان به کار در صنعت توریسم پرو چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اگر به دنبال کار در پایتخت لیما هستید، پنجره های زیادی به روی شما باز است، زیرا این شهر همچنین پایتخت مالی پرو و ​​یکی از قوی ترین آنها در آمریکای لاتین است. جدا از بورس سهام لیما، بانک های بین المللی مختلفی از جمله سیتی بانک در لیما وجود دارد. می توانید شرایط استخدام و کار را از طریق اینترنت در وب سایت های مفید بررسی کنید. Empleos پرو یک پرتال شغلی آنلاین محبوب است که به زبان اسپانیایی است.

اشتغال به کار و استخدام در پرو

نحوه جستجوی کار در پرو

بیشتر مهاجرانی که قصد اشتغال به کار و استخدام در پرو را دارند در یک شرکت خارجی به سر می برند. به جهت آن که شرکت های پرو به کارگران پرو تقدم می بخشند، ممکن است مهاجرت به کشور سخت باشد. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه قبل از انتقال به یک کشور خارجی به دنبال کار باشید. این امر حرکت شما را به طور کلی و درخواست ویزای شما را به ویژه تسهیل می کند.

با این حال، اگر می خواهید در یک شرکت پرو کار کنید، چندین دستورالعمل وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید. شما باید قرارداد کار خود را امضا و مهر و موم شده، به وزارت کار پرو ارسال کنید. در بیشتر موارد، کارفرمای آینده شما از این امر مراقبت خواهد کرد.

قراردادهای اشتغال به کار و استخدام در پرو

قراردادهای اشتغال به کار و استخدام در پرو باید دارای شرایط مشخصی باشند. خارجی ها ممکن است برای مدت بیش از سه سال کار نکنند. شما می توانید قرارداد خود را بعدا تمدید کنید. البته خارجی ها فقط 20٪ کارمندان یک شرکت پرو را تشکیل دهند. مطمئناً درست است که پرو کشوری شگفت انگیز با اقتصادی پررونق است که فرصت های زیادی را ارائه می دهد.

اما هرگز یک کشور مهاجرتی ایده آل برای افرادی که به دنبال یک کار مناسب هستند و می خواهند یک زندگی معقول را بدست آورند و یا حتی می توانند با حقوق خود از خانواده خود تأمین کنند، نبوده است. طی چند سال گذشته پیشرفت هایی صورت گرفته و در کنار آمریکای لاتین تعداد فزاینده ای از آمریکای شمالی، اروپایی و آسیایی برای کار به پرو می آیند، اما در حال حاضر عدم اطمینان زیادی وجود دارد و آینده پرو مشخص نیست.

مشاغل مهم در کشور پرو

با این حال، اگر قصد آمدن دائم به پرو را دارید، باید از چند نکته آگاه باشید. هزینه های زندگی در استان های پرو ، شهرها و روستاهای کوچک تر مطمئناً بسیار کمتر از آمریکای شمالی یا اروپا است، اما مشاغل خارجی ها به جز در صنعت معدن کم است. دستمزد بسیار پایین و زیرساخت ها از قبیل مدارس و بیمارستان ها، بسیار مورد نظر است.

هرکسی که به عنوان یک کارمند می خواهد اشتغال به کار و استخدام در پرو بدست آورد، معمولاً باید به یک کانون گردشگری مانند کوسکو ، شهری بزرگتر مانند Arequipa ، Trujillo ، Chiclayo یا لیما ، با 10 میلیون نفر ساکن مرکز مالی، اقتصادی و فرهنگی آن برود. پرو گرچه زیرساخت ها به مراتب بهتر دارد و ممکن است به خوبی با آمریکای شمالی یا اروپا مقایسه شود، اما باز هم به طور قابل توجهی کمتر از آمریکای شمالی یا اروپا است. در حالی که هزینه های زندگی، در منطقه ای مناسب می تواند به سطح یک کشورهای جهان  برسد.

سوابق قانونی برای اشتغال به کار و استخدام در پرو

حتی اگر در رشته خود برای اشتغال به کار و استخدام در پرو واجد شرایط باشید، یافتن شغل آسان نخواهد بود. توجه داشته باشید که حتی اگر بسیاری از خارجی ها این کار را انجام دهند، در حالی که با ویزای توریستی در کشور هستید، اجازه کار و دریافت پاداش برای هر نوع فعالیت حرفه ای را ندارید.

برای کار قانونی در پرو، به ویزای کار نیاز دارید. تنها در صورتی می توانید ویزای کار بگیرید که یک شرکت پرویی شما را استخدام کند و ویزای شما را حمایت مالی کند. مقررات استخدام خارجی ها در پرو بسیار سختگیرانه است. طبق قانون پرو برای استخدام خارجی ها ، یک شرکت پرو فقط مجاز به استخدام 20٪ خارجی است و اینها فقط می توانند 30٪ از حقوق پرداختی توسط شرکت را دریافت کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب