اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ژاپن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ژاپن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ژاپن
اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ژاپن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ژاپن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ژاپن فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ژاپن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ژاپن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ژاپن هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

به عنوان یک قاعده کلی، قوانین ژاپن در مورد کار برای همه کارمندان در ژاپن، صرف نظر از ملیت، اعمال می شود. این بدان معناست که قانون استانداردهای کار، قانون حداقل دستمزد، قانون ایمنی و بهداشت صنعتی، قانون بیمه جبران خسارت کارگران، قانون امنیت شغلی و سایر موارد نیز در مورد خارجی ها، هنگام  اشتغال به کار و استخدام در ژاپن اعمال می شود.

قانون استانداردهای کار مقرر کرده است که کارفرما به دلیل تابعیت یا وضعیت دیگر هر کارگر نباید در رابطه با دستمزد، ساعت کار یا سایر شرایط کار رفتار تبعیض آمیز داشته باشد. در گذشته مشکلات زیادی از جمله پرداخت نکردن دستمزدها طبق وعده یا کسر جریمه از دستمزد بازنشستگی وجود داشته است. برای جلوگیری از این مشکلات مربوط به قراردادهای کار، قانون استانداردهای کار مواردی را پیش بینی کرده است.

شرایط پس از استخدام یک تبعه خارجی

قراردادها در ژاپن طبق قانون استانداردهای کار ژاپن تنظیم می شود. آنها تمام جزئیات مربوط به استخدام را تأیید می کنند. حقوق، اضافه کار، تعطیلات و سایر موارد پس از اشتغال به کار و استخدام در ژاپن تعیین می گردد. از آنجا که کارگران ژاپنی اعتماد زیادی به حمل و نقل عمومی به ویژه در شهرهای بزرگ مانند توکیو دارند، قرارداد اغلب شامل کمک هزینه هزینه های حمل و نقل عمومی است.

بیشتر قراردادهای کار باید هر ساله تمدید شود، اگرچه قراردادهای دائمی ارائه می شود. با این وجود کمتر به خارجی ها قرارداد دائمی پیشنهاد می شود، زیرا آنها مایل نیستند در ژاپن یا در یک شرکت برای یک عمر کار باقی بمانند. برای آن که بتوانید اطلاعات جامع تری در این خصوص بدست آورید و شغل مناسب خود را کسب نمایید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

قراردادهای شغلی در اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

در ژاپن تفاوت عمده ای بین آنچه در قانون استانداردهای کار از نظر قانونی بیان شده است و آنچه که معمول است در محل کار وجود دارد. از بسیاری جهات، قانون کار ژاپن از تغییرات فرهنگی پیشی گرفته است. طبق قانون، زمان اشتغال به کار و استخدام در ژاپن به عنوان مثال، هیچ کارفرمایی نمی تواند کارمندی را مجبور به کار بیش از هشت ساعت در روز کند. اما در حقیقت، کارمندان ژاپنی برای انجام ساعات اضافه کار و مطالبه حقوق اضافه کار خود با فشار شدید روبرو هستند.

قوانین کار، از جمله مقررات اخراج ، به طور کلی در مورد اتباع خارجی که در ژاپن کار می کنند قابل اجرا است. علاوه بر این، برخورد تبعیض آمیز بر اساس ملیت توسط ماده خاصی ممنوع است. اخراج کارکنان کارمندان دائمی در ژاپن بسیار دشوار است. طبق قانون، اگر کارفرما دلایل منطقی عینی برای این کار داشته باشد، می توان کارمند را اخراج کرده و در اصطلاحات عمومی جامعه را غیر منطقی نمی داند.

اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

شرایط بازار کار در ژاپن

واقعیت این است که ژاپن در مورد مهاجرت نسبتاً سختگیر بوده است، مشاغل کم مهارت و مهارت متوسط ​​عملاً برای خارجی ها غیرقابل دستیابی است. با این وجود، اوضاع اشتغال به کار و استخدام در ژاپن در حال تغییر است و به دلیل پیر شدن جمعیت و نرخ زاد و ولد پایین، ژاپن در حال ارزیابی مجدد سیاست های مهاجرتی خود است.

در مورد مشاغل بسیار ماهر، ژاپن با سیاست های مهاجرت با آنها بسیار انعطاف پذیر است. این امر به ویژه در صورت تقاضای مهارت های شما بسیار درست است. با این حال به یاد داشته باشید که ژاپن از جمعیت تحصیل کرده بالایی برخوردار است، بنابراین بازار کار بسیار رقابتی است.

مهارت های لازم برای اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

به خاطر داشته باشید که اشتغال به کار و استخدام در ژاپن به عوامل متعددی بستگی دارد. اینکه ژاپنی صحبت کنید، مدرک دانشگاهی داشته باشید و سه سال تجربه در یک منطقه خاص با مهارت بالا داشته باشید می تواند از جمله عواملی باشد که بتوانید مشاغل بهتری را از آن خود کرده و مزایای بالای آن را کسب کنید.

این مورد به ویژه آسانترین راه برای یافتن شغل در ژاپن به عنوان یک خارجی است. مخصوصاً اگر انگلیسی زبان بومی هستید و بدنبال آموزش انگلیسی هستید. درست مثل درخواست شغل در کشور خود، همیشه آمادگی قبل از درخواست شغل، نتیجه خوبی دارد. ژاپن در مورد رزومه و نامه های مختلف رویکرد متفاوتی با کشورهای غربی دارد. برای شما بسیار مهم است که قبل از ارسال این تفاوت ها را درک کنید و مطابق با آنها رزومه خود را تنظیم کنید.

شرایط ویزای کاری ژاپن

معمولاً قبل از شروع جستجوی اشتغال به کار و استخدام در ژاپن می خواهید تا زمان دریافت ویزا صبر کنید. با این حال، در ژاپن بهترین راه برای گرفتن ویزا این است که یک شرکت از شما حمایت مالی کند. بنابراین در این حالت این یکی از اولین قدم هایی است که باید بردارید.

گواهی صلاحیت سندی است که قبل از درخواست ویزای کار خود مورد نیاز است. اگر در خارج از کشور هستید این کار معمولاً توسط شرکتی انجام می شود که از شما حمایت مالی می کند. ژاپن هنگام ارائه ویزا بسیار انتخابی است و از آنجا که انواع مختلفی از ویزاهای مربوط به کار وجود دارد، مهم است که برای ویزای متناسب با معیارهای خود اقدام کنید.

محبوب ترین مشاغل برای اشتغال به کار و استخدام در ژاپن

با داشتن مدرک مناسب و کمی تجربه ، تقریباً در هر جایی می توانید در ژاپن کار پیدا کنید. اما برخی از مشاغل وجود دارد که به نظر می رسد بیش از سایر شغل ها کارگران خارجی را جذب می کند. تدریس انگلیسی در مدارس، متداول ترین موضوع اشتغال به کار و استخدام در ژاپن  برای خارجی ها است. مدرک کارشناسی در هر رشته حداقل شرط است. این یک بازار شلوغ است و معمولاً خیلی خوب پرداخت نمی کند، اما تقریباً همیشه مشاغل موجود وجود دارد.

این تجربه بی نظیر زندگی را نیز ارائه می دهد. بدون داشتن مدارک معتبر تدریس در کشور خود، کارگران خارجی نمی توانند در مدارس دولتی تدریس کنند، مگر در برنامه JET دولت ژاپن شرکت نمایند. از سویی دیگر بسیاری از شرکت های ژاپنی متخصصان فناوری اطلاعات خارجی مانند مهندسین نرم افزار و برنامه نویسان را استخدام می کنند و این دومین شغل رایج خارجی ها در ژاپن است. معمولاً برای کار در این زمینه توانایی ژاپنی بسیار کمی لازم است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب