اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در کرواسی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در کرواسی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در کرواسی
اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در کرواسی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در کرواسی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در کرواسی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کرواسی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در کرواسی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کرواسی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

به طور کلی می توان گفت که یافتن شغل می تواند انرژی و وقت زیادی را بگیرد. به خصوص هنگامی که نمی دانید چگونه برای اشتغال به کار و استخدام در کرواسی اقدام کنید، ممکن است انرژی زیادی را صرف برخی اقدامات کنید که نتایج دلخواه شما را به همراه ندارد. می توانید در این باره از خدمات گسترده موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

کرواسی در یک اقتصاد عمدتاً مبتنی بر خدمت دارای نیروی کار بسیار ماهر است. اقتصاد کرواسی پس از بحران 2008 در تلاش است و گام های مثبتی به جلو برداشته شده است. توجه داشته باشید که برای کار در این کشور دانستن زبان کرواتی به شما در جستجوی کار کمک می کند. حقوق ممکن است کمتر از آنچه که در دیگر کشورهای اروپایی شنیده اید، باشد. اما باید افزود که هزینه زندگی نیز کمتر است.

اقتصاد کرواسی متاثر در استخدام خارجی ها

در حال حاضر، اشتغال به کار و استخدام در کرواسی می تواند تجربه جالبی برای مهاجران خارجی در نقل و انتقالات درون شرکتی باشد. از یک طرف، کرواسی یک اقتصاد بازار توسعه یافته با ارز ثابت داشته و یک بخش خدمات عظیم است. از سوی دیگر، چشم انداز کار در کرواسی به دلیل مشکلات اقتصادی که این کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، محدود می شود.

این مشکلات شامل رکود اقتصادی مداوم است که منجر به ارقام بالای بیکاری و توسعه منطقه ای ناهموار شده است. همان گونه که اشاره شد، کرواسی از بسیاری جهات اقتصاد خدماتی است. کشاورزی و سایر فعالیت ها در بخش اولیه، مانند ماهیگیری، تولید چوب و استخراج تنها به 4.3٪ از تولید ناخالص داخلی سالانه کمک می کند. آنها درصد كمی از افراد شاغل در كرواسی را به همان اندازه كم استخدام می كنند.

تجارت های موفق در جهت استخدام خارجی ها

بخش تولید هنوز از اهمیت بیشتری برخوردار است، اگرچه اهمیت آن از زمان دولت متحد یوگسلاوی پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافته است. تولید تقریباً بیش از یک چهارم کل تولید ناخالص داخلی را ایجاد می کند و تقریباً 30٪ از نیروی کار شاغل در کرواسی را فراهم می کند. صنایع اصلی که می تواند در اشتغال به کار و استخدام در کرواسی تاثیرگذار باشد، شامل بخش های شیمیایی و دارویی، آهن، فولاد، فلز ساخته شده، کشتی سازی و فرآوری مواد غذایی باشد.

بیشترین تعداد فرصت های شغلی در کرواسی و بزرگترین بخش تولید ناخالص داخلی از بخش سوم است. همه صنایع خدماتی با هم تقریبا 70٪ از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهند. بسیاری از افراد شاغل در کرواسی، درآمد خود را از بخش خدمات دریافت می کنند.

اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

نقش گردشگری در اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

با توجه به موقعیت استراتژیک کرواسی و زیبایی دیدنی آن، تجارت و گردشگری منابع غالب درآمد در بخش خدمات هستند که فرصت های مناسب را برای اشتغال به کار و استخدام در کرواسی فراهم می کنند. کرواسی نه تنها یک مقصد سفر محبوب است، بلکه به طور معمول با واردات و صادرات مشاغل اقتصادی در اتریش، بوسنی و هرزگوین، آلمان، ایتالیا و اسلوونی ارتباط اقتصادی دارد.

از بعضی جهات ، افرادی که در کرواسی زندگی و کار می کنند، تقریباً وضعیت خوبی دارند. کشور کرواسی از جمله مناطق ثروتمند یوگسلاوی به شمار می آمد که هنوز هم می تواند خود را نشان دهد. در حال حاضر متوسط درآمد در این کشور همچنان از بسیاری دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیشتر و قابل توجه است.

تاثیر نرخ بیکاری در اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

اما باید افزود که نرخ بیکاری کرواسی 16.4٪ است، در حالی که میانگین اتحادیه اروپا 8.9٪ است. اما هنگام تصمیم گیری در مورد محل کار در کرواسی، باید به یاد داشته باشید که نرخ بیکاری بین 21 کشور، کرواسی بسیار متفاوت است. این نکته را باید اشاره نمود که شانس یافتن شغل مناسب در بخش های شمالی این کشور و یا قسمت های ساحلی بیشتر از مناطق جنوبی و شرقی کرواسی است که توانسته است بر اشتغال به کار و استخدام در کرواسی تاثیر گذارد.

حدود 10٪ از جمعیت فعال به عنوان بیکار طولانی مدت تعریف می شوند و از این رو به ویژه آسیب دیده اند. شاید این گونه باشد که برای جوانان ورود به بازار کار دشوار شده است. البته به محض اینکه اقتصاد دوباره آغاز به کار کند، ممکن است صادرات افزایش یابد و کرواسی بتواند سرمایه گذاری های خارجی بیشتری را جذب کند.

فرصت های شغلی عالی در کرواسی

مهاجران با تجربه که می خواهند برای اشتغال به کار و استخدام در کرواسی اقدام کنند، باید پیشرفت کشور در چند سال آینده را دنبال کنند. هنگامی که تجارت پر رونق آغاز به کار کند، یک شرکت بین المللی شرکت دیگری را به بازار کرواسی تعقیب خواهد کردکه در این حالت شغل های جدیدی را برای افراد محلی و اتباع خارجی ایجاد خواهد نمود. افزایش اشتغال، از زاگرب و سایر شهرها ، باید موجب بهبود اقتصادی شود و در نتیجه ، علاقه خارجی ها به تجارت کرواسی افزایش یابد.

به جای مرور برنامه های شغلی بی پایان به صورت آنلاین، در عوض چند شرکت را که می خواهید در آنها کار کنید انتخاب کنید و آنها را به طور خاص هدف قرار دهید. اگر می خواهید برای کار به عنوان یک تبعه خارجی به کرواسی بیایید، این بهترین گزینه شما برای استخدام است.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در کرواسی

توجه کنید که بدون قرارداد کاری از طرف یک شرکت کرواتی اجازه کار به شما داده نمی شود. بهترین شرط شما برای یافتن کار، یافتن شرکت هایی در صنعت خود و تماس مستقیم با آنها برای یک فرصت شغلی مناسب است. اگر به عنوان یک شهروند خارجی برای اشتغال به کار و استخدام در کرواسی در حال جستجو هستید، مهم است که بدانید یک شرکت فقط در صورتی می تواند به شما پیشنهاد کار دهد که یک کروات از قبل با ثبت نام در اداره بیکاری دولت به دنبال این نوع نقش نباشد.

قبل از اینکه یک شرکت بتواند موقعیت خود را با یک فرد خارجی پر کند، ابتدا باید با دولت بررسی کنند که آیا یک کروات از قبل به دنبال همان موقعیت است. اگر کرواتی وجود داشته باشد که به عنوان درخواست کننده آن نقش در دولت ثبت نام کرده باشد، در این صورت، فرصت برای مهاجران از دست خواهد رفت.

فهرست مطالب

فهرست مطالب