اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا
اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

در کلمبیا ، مانند بسیاری از کشورهای دیگر ، وب سایت هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا برای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا راه های مناسب را پیدا کنید. برای یافتن بیشتر راه های جستجوی کار در کلمبیا، باید کاملاً به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید. وب سایت های کلمبیایی به زبان اسپانیایی هستند.

متناسب با مهارت شما، اغلب حتی قبل از ورود به کلمبیا، شبکه های اجتماعی حرفه ای و انجمن های مهاجران این امکان را برای شما فراهم می کنند تا با مهاجران در کشور ارتباط برقرار کنید.  آنها اغلب هنگام جستجوی کار منبع خوبی از اطلاعات هستند که می توانند فرصت های شغلی مناسبی را به نمایش بگذارند. در این خصوص، راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

نقش رشد اقتصادی برای کار در کلمبیا

فرهنگ زیبا ، مردم دوستانه و چشم انداز متنوع کلمبیا، بازدیدکنندگان از سراسر جهان را برای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا، به خود جلب می کند. نه فقط به عنوان یک مقصد گردشگری، بلکه به عنوان مکانی برای کار می باشد. ممکن است بسیاری از پیشرفت چشمگیر اقتصادی که کلمبیا طی چند دهه گذشته داشته است، درک کاملی نکرده باشند.

پس از یک رکود اقتصادی کوتاه اما سخت، این کشور توانسته است سال به سال رشد کند و از ریشه های کشاورزی قبلی خود فاصله بگیرد. سیاست های اقتصادی مداوم کلمبیا همراه با ترویج توافقنامه تجارت آزاد به این کشور کمک کرده است تا از شوک های خارجی مانند رکود جهانی اخیر در قیمت نفت، جان سالم به در برد. محصولات اصلی زغال سنگ، طلا، زمرد و نفت از مهمترین بخش های اقتصاد کلمبیا هستند.

فرهنگ حاکم بر اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

سیستم مالیات در کلمبیا برای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا نسبتاً سرراست و روشن است. افراد مهاجر پس از اقامت بیش از 183 روز در سال، مشمول مالیات محسوب می شوند. البته هاجران از خدمات تأمین اجتماعی نسبتاً کم برخوردار هستند. در محل کار، کارفرمایان انتظار دارند لباس رسمی داشته و وقت شناسي انجام شود و کسانی که در پست های ارشد هستند باید رسماً مورد توجه قرار گیرند.

از سویی دیگر، کلمبیا چهارمین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین است. با وجود کاهش رشد اقتصادی در چند سال گذشته به دلیل کاهش قیمت جهانی نفت، کلمبیا اکنون در حال بهبود است و با رشد تولید ناخالص داخلی 2.5 که بالاتر از منطقه می باشد، مواجه بوده است. اگرچه بیکاری همچنان مشکل ساز است، اما در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

شرایط اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

مانند اکثر کشورهای پیشرفته، کلمبیا دارای بخش های غالب در صنعت است که بر اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا تاثیرگذار می باشد. با این حال، صنعت هنوز سهم عمده ای در اقتصاد ملی دارد و حدود 34٪ ​​از کل تولید اقتصادی را تولید می کند. ارکان اصلی بخش صنعتی کلمبیا شامل یک صنعت نساجی و مد بسیار قوی به ویژه در مدلین و یک بخش شیمیایی و دارویی بسیار پیشرفته است.

در بخش ثانویه، صنعت معدن هنوز هم یکی از نیروهای محرکه اصلی است. منابع طبیعی فراوان یکی از نقاط قوت کشور است و دارای گستره وسیعی از صادرات است که شامل ذغال سنگ به عنوان پنجمین صادر کننده بزرگ در سطح جهان و نفت است که تقریبا نیمی از صادرات کشور را تشکیل می دهد.

مشاغل مهم در استخدام در کلمبیا

از لحاظ تاریخی این کشور با صنعت کشاورزی همراه بوده است که بخش اولیه برای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا ، هنوز برای اقتصاد کلمبیا مهم است و حدود 7٪ به تولید ناخالص داخلی کمک می کند. این کشور در میان تولید کنندگان برتر قهوه ، گل (بعد از صادرات هلند)، کاکائو، دانه های روغنی، موز و نیشکر است.

در بخش خدمات، فناوری اطلاعات و امور مالی نیز مهم است. همچنین کلمبیا دارای سریع ترین رشد صنعت فناوری اطلاعات در جهان است. با این حال، شهرت بهبود یافته این کشور همچنین منجر به افزایش گردشگری شده است که با تعداد بازدیدکنندگان بیش از 12 درصد سالانه همراه است. این صنعت 5.8٪ از تولید ناخالص داخلی کل کشور را به خود اختصاص داده است. می توان گفت که بوگوتا و مدلین دو شهر پیشرو در بخش عالی و کل اقتصاد هستند.

موانع اقتصادی در کلمبیا

علی رغم تحولات مثبت در راستای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا ، بسیاری از موضوعات برای حفظ عملکرد اقتصادی مثبت باقی مانده است. وابستگی کلمبیا به انرژی و کالاهای صادراتی این محصول را در معرض نوسانات قیمت جهانی مانند کاهش قیمت نفت در سال 2015 قرار می دهد.

در حالی که در بسیاری از بخش ها و مناطق، شرایط کار و نفوذ تشکل های کارگری بسیار مطلوب است. کلمبیا دارای یک بخش غیررسمی بزرگ است. بسیاری تصمیم می گیرند که برای خود کار کنند تا از مالیات، سرکوب شدید اتحادیه ها و حداقل دستمزد جلوگیری نمایند. این بخش غیررسمی اشتغال بخش قابل توجهی از مردم، یعنی حدود 60٪ را فراهم می کند. چنین کارگران برای زنده ماندن از لحاظ اقتصادی تلاش می کنند و این بخش از نظر امنیت درآمد یا بهره وری اقتصادی کار چندانی انجام نمی دهد.

مالیات برای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا

خوشبختانه مالیات در کلمبیا برای شهروندان و افراد خارج از کشور برای اشتغال به کار و استخدام در کلمبیا ، یک امر نسبتاً ساده است. اگر بیش از 183 روز در سال در کلمبیا اقامت داشته باشید، صرف نظر از اینکه اقامت مداوم باشد یا نباشد، شما مشمول مالیات مقیم کلمبیا محسوب می شوید.

سال مالیات سال تقویمی را دنبال می کند. نرخ مالیات بر درآمد ساکنان مالی در سه مرحله از 19٪ به 28٪ به 33٪ رسیده است. مزیت زندگی در کلمبیا این است که مالیات بر ارث وجود ندارد. بخاطر داشته باشید که به محض اینکه مقیم مالیات در کلمبیا شوید، نرخ مالیات شما بر درآمد جهانی شما اعمال می شود. از مهاجراني كه براي امور مالي مقيم محسوب نمي شوند، 35٪ از درآمد كلمبيايي آنها ماليات خواهد گرفت.کلمبیا همچنین چندین معاهده مالیات مضاعف دار ، به این معنی که اتباع این کشورها می توانند تقاضای تخفیف مالیاتی دریافت کنند اگر حداقل یک سال ساکن کلمبیا باشند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب