اشتغال به کار و استخدام در کوبا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در کوبا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در کوبا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۴ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در کوبا
اشتغال به کار و استخدام در کوبا

اشتغال به کار و استخدام در کوبا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در کوبا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در کوبا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در کوبا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کوبا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در کوبا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در کوبا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کوبا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در کوبا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کوبا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در کوبا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در کوبا

باید گفت که برای نخستین بار در چند دهه گذشته ، کوبا به آرامی، اقتصاد خود را خصوصی می کند. این کشور همچنان دو واحد پولی دارد که سیستم آن را بسیار پیچیده کرده است. یکی از آخرین موقعیت های بزرگ کمونیستی در جهان، کوبا می باشد. اقتصاد کوبا تا حد زیادی برنامه ریزی شده است. مهاجران خارج از کشور برای اشتغال به کار و استخدام در کوبا چندان کار زیادی نخواهند کرد. زیرا بیشتر صنعت این کشور و اکثریت نیروی کار عمدتاً تحت اختیار دولت هستند.

با این حال ، همانطور که مهاجران کار کرده در کوبا متوجه شده اند، اقتصاد کوبا بیشتر به سمت بازار متمایل شده است. به دلیل روابط بین المللی مشکل ساز، از جمله تحریم تجاری ایالات متحده، اقتصاد کوبا از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 با مشکلات دائمی روبرو بوده است، زمانی که یک بار شرایط تجاری ترجیحی را به کوبا ارائه کرده بود.

اقدامات دولت برای اصلاح اقتصاد

اگرچه ونزوئلا این شکاف را افزایش داده و تا حدی پر کرده است ، اما بی ثباتی سیاسی این کشور باعث شده است که مقامات کوبا بار دیگر برای سرمایه گذاری خارجی و افزایش تجارت ، از روسیه و چین درخواست کنند. علاوه بر این، در راستای اشتغال به کار و استخدام در کوبا ، اصلاحات اقتصادی جدیدی در حال انجام است. حزب کمونیست بسته ای با بیش از 300 پیشنهاد اجرایی را امضا کرد و کشور را به اقتصاد بازار محور نزدیک کرد.

همچنین کنگره حزب کمونیست کوبا طرح خصوصی سازی مشاغل کوچک و متوسط ​​را تصویب کرد. این طرح جدید به مشاغل خصوصی اجازه می دهد از برخورد با بوروکراسی دولتی که در حفظ انحصارات ناکارآمد صادرات و واردات استفاده می کرد، اجتناب کنند. اگرچه بیش از 80 درصد از نیروی کار کوبا توسط دولت استخدام شده بودند، اما افزایش خصوصی سازی در این درصد کاهش مداوم داشته است.

تغییرات اشتغال به کار و استخدام در کوبا

تنها در طی سه سال ، تعداد کوبایی های خود اشتغال بیش از سه برابر شده است، بیش از دو میلیون کوبایی در بخش خصوصی مشغول به کار هستند که 34 درصد را تشکیل می دهد. همچنین در راستای اشتغال به کار و استخدام در کوبا، دولت با ایجاد بیش از 5500 تعاونی کشاورزی، ایجاد تعاونی ها، به ویژه در میان کشاورزان را آغاز کرده است.

مهاجران که در کوبا کار می کنند و گردشگرانی که از این کشور دیدن می کنند، متوجه تعداد شرکت های خصوصی خواهند شد. رستوران های عملیاتی در سراسر کشور ظاهر شده و رونق بازار به روشنی قابل تشخیص خواهد بود. در این راستا می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در کوبا

رشد اقتصادی برای اشتغال به کار و استخدام در کوبا

اگرچه اقتصاد تحت نظارت دولت جدید نسبتاً پایدار بود، اما با رشد متوسط ​​تولید ناخالص داخلی 2.7، شاهد کاهش چشمگیری بوده ایم. با این حال، روابط صمیمانه تر با ایالات متحده به رشد 4 درصدی تولید ناخالص داخلی کوبا در سال  کمک کرد. در حالی که اشتغال به کار و استخدام در کوبا چشم انداز جذابی برای بسیاری است ، این کشور هنوز با چالش های متعددی برای محدود کردن رشد مداوم روبرو است. این کشور نه تنها هنوز با فروپاشی بلوک اتحاد جماهیر شوروی روبرو است، بلکه باید با کاهش قیمت نیکل و اثرات چندین طوفان نیز مقابله کند.

علاوه بر این، صنعت قند که زمانی کوبا صادرکننده اصلی آن بود  تحت فشار فزاینده ای قرار گرفته است. کاهش قیمت ها، بارندگی شدید، تجهیزات قدیمی، آسیاب های فرسوده که بیش از شصت سال پیش ساخته شده و بی نظمی همگی منجر به افول صنعت قند شده است. اکنون که شکر در میان صادرات اصلی کشور نیست ، شکست های این صنعت باعث افزایش فشار بر دولت شده است تا این بخش را برای سرمایه گذاری خارجی باز کند.

تاثیر واحد های پولی در اشتغال در کوبا

دولت تمام تلاش خود را برای اصلاح اقتصاد انجام می دهد و یکی از بزرگترین حرکات خود در این راستا را می توان در گشایش صنعت گردشگری یافت که در اشتغال به کار و استخدام در کوبا نقش داشته است. علاوه بر این ، ممکن است کسانی که در کوبا زندگی و کار می کنند از شنیدن این که دولت قصد دارد این واحد پولی را متحد کند، شگفت زده شوند.

این کشور هنوز دو واحد پول ، واحد ملی ، CUP و CUC را حفظ می کند. در حالی که ارز اول ارز استاندارد است ، ارز دوم پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی ایجاد شد تا پروژه کمونیستی این کشور را از بازار سرمایه محافظت کند. بنابراین ، CUC یک ارز قابل انتقال است که عمدتا در صنعت گردشگری استفاده می شود. البته CUC در برخی نقاط مانند مناطق هاوانا پذیرفته می شود، به این معنی که کسانی که به آن دسترسی دارند ، مانند افرادی که دارای روابط رسمی هستند، می توانند سبک زندگی مجلل تری نسبت به شهروندان عادی داشته باشند.

اصلاحات برای اشتغال به کار و استخدام در کوبا

کسانی که به فکر اشتغال به کار و استخدام در کوبا هستند باید توجه داشته باشند که در حالی که اصلاحات ارزی برنامه ریزی شده گامی مهم در احیای اقتصاد است، اقتصاددانان هشدار داده اند که پروژه دوگانه کاهش ارزش CUC و تجدید ارزیابی CUP ممکن است ساختار اجتماعی را متزلزل کند و منجر به تورم و نارضایتی می شود.

اصلاحات اقتصادی ذکر شده در بالا تنها بخشی از اصلاحات جاری در کوبا است. مهاجران خوشحال خواهند شد که بدانند برای مثال خرید و فروش ملک خصوصی برای آنها آسان تر است. به دلایل متعددی، هیچ یک از این اصلاحات منجر به آزادسازی واقعی بازار نشده است و محدودیت های زیادی وجود دارد که هنوز شرکت ها را از سرمایه گذاری و مهاجران در کوبا باز می دارد.

یافتن شغل راحت در صنعت گردشگری

با این وجود ، هنوز فرصتهای شغلی و اشتغال به کار و استخدام در کوبا برای مهاجران خارج از کشور که قصد کار در کوبا را دارند در دسترس است. به عنوان مثال، شما همیشه می توانید در دفاتر شرکت ها یا آژانس های خارجی مستقر در کوبا کار پیدا کنید. با این حال ، از آنجا که اکثر آنها دارای منافع مشترک با شرکت های کوبا هستند، معمولاً در مقایسه با متقاضیان کوبا ترجیح داده می شود.

در صنعت گردشگری، مهاجران علاقمند به کار در کوبا ممکن است به عنوان اپراتور یا نماینده تور کار کنند. به خاطر داشته باشید که تقریباً همه مشاغل توسط دولت توزیع می شوند. اخذ مجوز کار ، پیش نیاز کار در کوبا می باشد که قطعاً دست یابی به آن آسان نیست. زیرا شهروندان کوبا ترجیح داده می شوند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب