اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در گرجستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در گرجستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان
اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در گرجستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در گرجستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در گرجستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در گرجستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در گرجستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان برای مهاجران لزوما آسان نیست. با این وجود، تعدادی از مهاجران زبان تدریس می کنند در حالی که دیگران موفق به کار در یک شرکت ملی یا بین المللی می شوند. صنعت گرجستان که به شدت به واردات متکی است، متمرکز بر کشاورزی و معدن است. همچنین دارای یک ظرفیت قابل توجه برق آبی است که اکثر نیازهای انرژی مردم را برآورده می کند. هر سه این موارد، در بهبود اقتصادی کشور نقش مهمی داشته و منجر به تولید ناخالص داخلی قوی شده است.

سلامت اقتصادی گرجستان و افزایش تولید ناخالص داخلی توسط دستاوردهای هر دو بخش صنعت و خدمات، به ویژه صنعت گردشگری پشتیبانی شده است. لازم به ذکر است که برخی از مشاغل و شرکت های بین المللی در بیرون از تفلیس مشغول به فعالیت هستند و جهت کارگران بومی، فرصت های شغلی را فراهم می کنند. این درحالی است که این گونه از شرکت ها، اقدام به استخدام افراد در خارج از کشور کرده و سپس برای انتقال آن ها به گرجستان اقدام می نمایند.

جستجوی مشاغل مناسب در گرجستان

لازم به ذکر است که سازمان ملل، OSCE و صلیب سرخ بین المللی همه در خارج از جورجیا فعالیت می کنند. علی رغم این حضور بین المللی، فرصت های شغلی مهاجران و اشتغال به کار و استخدام در گرجستان محدود است و آموزش زبان انگلیسی از معدود فرصت های مستقیم خارجی در گرجستان است. اگر حرکت شما ناشی از پیشنهاد شغلی موجود نباشد، شرایط TEFL شناخته شده است و می تواند برای تأمین هزینه های اقامت شما ضروری باشد.

جستجوی مشاغل برای مهاجران به شکلی معمولی در این کشور صورت گرفته و می تواند از طریق ارتباطات یا به شکل آنلاین باشد. اگر در حال تدریس نیستید، یافتن کار در تفلیس یا هر شهر دیگر دشوار است. لازم است با شرکت های بین المللی که مستقیماً در این کشور فعالیت می کنند، تماس بگیرید تا ببینید آیا جای خالی شغلی متناسب با مهارت شما را دارند یا خیر.

درخواست اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

بعید به نظر می رسد که آنها موقعیت های آزاد اشتغال به کار و استخدام در گرجستان را برای خارجی ها تبلیغ کنند و به جای آن افراد محلی را به کار می گیرند، بنابراین اگر مستقیماً به آنها نزدیک شوید، شانس بیشتری برای تأمین نقشی که در آن تخصص و مهارت دارید، خواهید داشت. مطمئن شوید که بررسی های لازم را صورت داده و می توانید تیم هایی را در گرجستان برای کار بیابید که مهارت و تجربیات شما را نیاز دارند.

همچنین چند پورتال وجود دارد که به طور خاص در جستجوی شغل برای مهاجران هستند. این موارد می توانند با سایر فرصت های شغلی آنلاین همپوشانی داشته باشند، اما مکان خوبی برای شروع هنگام برنامه ریزی حرکت بین المللی شما خواهد بود. از مراجعه به شرکت های گرجی نیز غافل نشوید. اقتصاد پایدار این کشور، امنیت شرکتهای محلی را برای گسترش فراهم می کند و بسیاری ممکن است مشتاق باشند کارمندان بین المللی را به کارکنان خود اضافه کنند.

اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

شرایط استخدام در گرجستان

بیشتر گرجی ها به زبان گرجی و برخی روسی صحبت می کنند، افراد جوان اغلب تسلط خوبی به انگلیسی دارند. بنابراین مهاجران مسلط به زبان های اروپایی مانند آلمانی و فرانسوی می توانند یک مزیت برای یک شرکت در حال گسترش باشند که برای اشتغال به کار و استخدام در گرجستان در نظر گرفته می شوند.

انگلیسی زبانان بومی می توانند با تدریس انگلیسی در جورجیا امرار معاش کنند و انواع فرصت های شغلی آنلاین برای مرکزیت جستجوی شما وجود دارد. حقوق و دستمزد بسیار متنوع است و به اندازه تجربه شما مکان را نشان می دهد. منابعی مانند راهنمای TEFL در مورد نرخ های استاندارد پرداخت در سراسر کشور می تواند در ارائه یک ایده خوب از نوع حقوق شما در گرجستان بسیار ارزشمند باشد.

ویزای اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

ویزای مهاجران خارج از کشور که برای اشتغال به کار و استخدام در گرجستان می کنند، موضوعی مبهم است. مطابق با سیاست های ویزای این کشور، پیش از این، این امکان فراهم بود که بدون مجوز اقامت تا مدت سیصد و شصت روز در این کشور اقامت داشت. در نتیجه، بسیاری از کارفرمایان به افرادی که دارای ویزای توریستی هستند، شغل ارائه می دهند.

علی رغم اینکه تعداد منابع اینترنتی نشان می دهد برای کار و درآمد در کشور نیازی به دریافت نوع خاصی از ویزا ندارید، اما کار در ویزای توریستی عادی در بیشتر شرایط غیرقانونی است. این سردرگمی احتمالاً ناشی از تغییر در سیاست ویزای گرجستان است. گردشگرانی که به این کشور می روند، فریلنسرهایی که در آنجا کار می کنند و کسانی که در جلسات تجاری و کنفرانس ها شرکت می کنند، این امکان را داشتند تا با استفاده از ویزای توریستی معمولی این کار را انجام دهند.

جذابیت های کار در گرجستان

با این حال، اگر قصد دارید در جورجیا کار خود را بدست آورید و برای اشتغال به کار و استخدام در گرجستان اقدام کنید یا به یک شرکت گرجی خدمات ارائه دهید، باید با ویزای بلند مدت سفر کنید. بسته به دلیل اقامت شما، مدارک مختلفی برای چنین درخواست ویزا مورد نیاز است.

در حالت کلی باید اشاره کنیم که کار و زندگی در هر کشور دیگری، یک تجربه ارزشمند برای هر مهاجر است. گرجستان چالش های بیشتری نسبت به برخی دیگر ارائه می دهد، اما مزایایی نیز وجود دارد که می توانند با یکدیگر رقابت کنند. از معماری منحصر به فرد گرفته تا همسایگان دوستانه، مناظر فراموش نشدنی تا غذای خوب، رفتن به جورجیا به احتمال زیاد یکی از ارزنده ترین تجربه های زندگی و کار برای شما خواهد بود.

قوانین اشتغال به کار و استخدام در گرجستان

شاید شما در مورد جامعه مملو از مهاجران چیزی شنیده باشید، یا شاید این قوانین مهاجرت بسیار آرام جورجیا است که شما را به اینجا سوق می دهد. اما بهتر است در راستای اشتغال به کار و استخدام در گرجستان ، ابتدا بررسی های خود را انجام دهید. زیرا موارد مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ضمن آنکه می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

متوسط حقوق ماهانه تفلیس 360 دلار یا 323 یورو بوده است که اعداد خیلی بزرگی نیستند. البته این فقط متوسط است. بنابراین اگر یک کارگر غیر ماهر هستید، می توانید انتظار داشته باشید که بسیار کمتر از این درآمد داشته باشید. به همین ترتیب، اگر شما یک متخصص ماهر باشید، حقوق شما تقریباً دو برابر این مقدار خواهد بود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب