(5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

تحصیل در کشور استرالیا

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه تحصیل در کشور استرالیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات تحصیل در کشور استرالیا را در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند.

اخذ بورسیه تحصیلی بیش از 2000 دانشگاه دریافت بورسیه بدون فعالیت جانبی ارائه خدمات رسمی بین المللی برترین موسسه در حوزه بورسیه تحصیلی بدون محدودیت سن و تحصیلات اولیه دریافت بورسیه فوری بیش از 19000 اپلای موفق پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته
امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق
وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)
تحصیل در کشور استرالیا

خدمات تحصیل در کشور استرالیا

امروزه یکی از راه‌ها برای تأمین نیروی انسانی در بیشتر کشورهای  اعطای بورسیه تحصیلی بورسیه تحصیلی است. تعداد متقاضیان تحصیل در کشور استرالیا در حال افزایش است و از طرفی، به دلیل افزایش برابری ارزهای خارجی در برابر ریال، به تعداد علاقه‌مندان به تحصیل در کشور استرالیا نیز اضافه شده است. دانشجویانی که در راه رسیدن به‌مراتب تحصیلی و علمی بالاتر تلاش می‌کنند و جهت پذیرش و تحصیل در کشور استرالیا اقدام می‌کنند، بخشی از دغدغه‌شان اخذ بورسیه تحصیلی  است، اما بورس تحصیلی چیست؟ مزایای آن چیست؟ چند نوع بورسیه تحصیلی وجود دارد؟ چگونه می‌توان اقدام به اخذ بورسیه تحصیلی , تحصیل در کشور استرالیا کرد؟ همه جزو سؤالاتی هستند که در این مقاله قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مقوله بورس تحصیلی (به فرانسوی: Bourse d'étude) کمک هزینه‌ای است که دانشگاه‌ها ، کالج ها و مراکز علمی یا موسسات خیریه به دانشجویان مستعد اعطا می‌کنند. به دریافت‌کنندهٔ بورسیه تحصیلی راتبه‌گیر بورسیه گفته میشود (البته گاه به اشتباه عموم افراد به خود بورس تحصیلی نیز بورسیه میگویند).

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه تحصیلی

منظور از تحصیل در کشور استرالیا با بورس تحصیلی نوعی کمک‌هزینه مالی است که توسط دانشگاه‌ها، مراکز علمی یا مؤسسات خیریه برای ادامه تحصیل به دانشجویان مستعد و واجد شرایط پرداخت می‌شود. دانشجویانی که برای تحصیل در کشور استرالیا از بورس تحصیلی دانشگاه یا این مراکز استفاده می‌کنند به‌جای پرداخت هزینه‌های تحصیل خود، کمک‌هزینه تحصیلی از طرف دانشگاه دریافت می‌کنند. بورسیه تحصیلی به‌عنوان مطلوب‌ترین شکل کمک مالی مطرح می‌شود زیرا برخلاف وام‌های آموزشی، دانشجو مجبور به بازپرداخت بورسیه‌ها نخواهد بود. بورسیه تحصیلی موجب می‌شود فرصت تحصیل در دانشگاه‌های معتبر برای دانشجویان از هر کشوری فراهم شود. دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیل در کشور استرالیا می‌توانند با مطالعه توضیحات و نکات مطرح شده در این مقاله اقدام به اخذ بورسیه تحصیلی کنند.

موسسه مهاجرتی

مزایا بورسیه تحصیل در کشور استرالیا

همان‌طور که گفتیم بورسیه تحصیلی برای تحصیل در کشور استرالیا به‌عنوان یک کمک‌هزینه برای ادامه تحصیل دانشجویان می‌باشد. تحصیل در کشور استرالیا بواسطه بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که در این قسمت از مقاله به آن خواهیم پرداخت. برخی از مهم‌ترین مزایای بورسیه تحصیلی عبارتند از:
1- گرفتن بورسیه تحصیلی تمام نگرانی‌ها مربوط به هزینه های تحصیل در کشور استرالیا را از بین می‌برد در نتیجه به دانشجو فرصت بیشتری برای مطالعه، افزایش مهارت و پیشرفت علمی می‌دهد.
2- از آنجا که تحصیل در کشور استرالیا و با بورسیه تحصیلی از اعتبار بالایی برخوردار است، بر روی آینده شغلی دانشجو تأثیر مستقیم و مناسبی دارد.
3- همه دانشجویان حتی دانشجویان کشورهای فقیر نیز می‌توانند اقدام به تحصیل در کشور استرالیا بواسطه اخذ بورسیه تحصیلی نمایند.
4- بورس تحصیلی به دانشجو امکان دسترسی به دانشگاه‌های معتبر بیشتری را می‌دهد.
5- موجب برخورداری از پشتیبانی‌های دانشگاه اعطاکننده بورسیه تحصیلی خواهد شد.
6- موجب ارتباط با دانشجویان و افراد نخبه در دانشگاه‌های معتبر می‌شود.
7- بورس تحصیلی دسترسی به آموزش‌ها را آسان‌تر می‌کند.

انواع بورسیه تحصیلی برای تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه تحصیلی برای دانشجویانی که در مقاطع تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری) هستند در نظر گرفته می‌شود اما دانشجویان مقطع کارشناسی هم با داشتن شرایط ویژه‌ای می‌توانند نسبت به اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل در کشور استرالیا اقدام کنند. به طور کلی بورسیه‌های تحصیلی به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از: بورسیه‌های تحصیلی بدون فعالیت‌های جانبی و بورسیه‌های تحصیلی همراه با فعالیت‌های جانبی

تحصیل در کشور استرالیا دون فعالیت‌های جانبی

شرایط دسته اول بورسیه‌های تحصیلی برای تحصیل در کشور استرالیا بگونه ای است که بورسیه بدون توقع به انجام هرگونه فعالیت‌های جانبی به دانشجویان پرداخت می‌شود

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه (FellowShip):

برای تحصیل در کشور استرالیا و اخذ بورسیه تحصیلی فلوشیپ Fellowship  نیاز به داشتن شرایط خاصی می‌باشد. این نوع بورسیه برای تشویق دانشجو به ادامه تحصیل به او اعطا می‌شود. همچنین این بورسیه به دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی و همه رشته‌های تحصیلی میتواند تعلق گیرد اگرچه میزان اختصاص آن به دانشجویان دکتری بیشتر از سایر دانشجویان می‌باشد. تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه تحصیلی فلوشیپ دارای مدت‌زمان مشخصی است و دانشجو پس از پایان مهلت آن می‌بایست در صورت داشتن شرایط موردنیاز آن نسبت به تمدید دوباره آن اقدام کند. بورسیه تحصیلی فلوشیپ علاوه بر هزینه‌های تحصیل دانشجو ممکن است هزینه زندگی او را نیز پوشش دهد.

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه (Full Fund):

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه full fund از جمله بورسیه‌هایی است که رقابت شدیدی برای دریافت آن وجود دارد زیرا این بورسیه تحصیلی هزینه‌های مربوط به شهریه، زندگی و هرآنچه که برای تحصیل نیاز است را پوشش می‌دهد.

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه (Awards):

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه adward این نوع بورسیه تحصیلی به معنی جایزه و پاداش است و مستقیم به‌حساب خود دانشجو واریز می‌شود. برای این نوع بورسیه هیچ حد و محدوده‌ای مشخص نیست ولی معمولاً میزان این جایزه زیاد نیست و نمی‌تواند هزینه تحصیل و زندگی دانشجو را تأمین کند.

موسسه مهاجرتی

تحصیل در کشور استرالیا fh بورسیه (poritaI fund):

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه porital fund در این نوع بورسیه به‌صورت درصدی بخشی از هزینه‌های دانشجو پرداخت می‌شود. برای مثال اگر هزینه‌های ماهیانه دانشجو ۱۰۰۰ دلار باشد، ۳۰ درصد آن توسط دانشگاه پرداخت می‌شود.

تحصیل در کشور استرالیا با بورسیه حذف شهریه:

تحصیل در کشور استرالیا این نوع بورسیه بمنظور تشویق دانشجویان با توان مالی کم می‌باشد که در آن ممکن است کل شهریه و هزینه‌های دانشگاه رایگان شود یا بخشی از آن توسط دانشگاه پرداخت شود. برای تحصیل در کشور استرالیا و دریافت این نوع بورسیه تحصیلی، دانشجویان موظف‌اند در قبال دریافت کمک‌هزینه‌های دانشگاه، مؤسسات، مراکز آموزشی و یا دولت فعالیت‌هایی جانبی همراه با تحصیل انجام دهند.

تحصیل در کشور استرالیا با با فعالیت‌های جانبی

تحصیل در کشور استرالیا با روش بورسیه نوع دوم بگونه ای است که دانشجویان می‌بایست در کنار تحصیل در کشور استرالیا فعالیت‌های جانبی دیگری را نیز انجام دهند. با ادامه این مقاله با مؤسسه مهاجرتی ثبتا همراه باشید تا با هر دو دسته بورسیه تحصیلی آشنا شویم. برای تحصیل در کشور استرالیا بواسطه دریافت این نوع بورسیه تحصیلی، دانشجویان موظف‌اند در قبال دریافت کمک‌هزینه‌های دانشگاه، مؤسسات، مراکز آموزشی و یا دولت فعالیت‌هایی جانبی همراه با تحصیل انجام دهند. از جمله مهم‌ترین انواع این نوع بورسیه تحصیلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تحصیل در کشور استرالیا بصورت دستیار تدریس:

تحصیل در کشور استرالیا با استفاده از این نوع بورسیه با عنوان دستیار تدریس، در تصحیح برگه امتحانی، رفع اشکال و... به استاد خود کمک می‌کند. همچنین از پرداخت هزینه‌های تحصیل در کشور استرالیا مانند هزینه خوابگاه، شهریه و... معاف می‌شود. در بعضی از دانشگاه‌های آمریکا دانشجویی که به‌عنوان دستیار تدریس معرفی می‌شود، علاوه بر معافیت پرداخت هزینه‌های تحصیل، حقوقی را نیز دریافت خواهد کرد.

تحصیل در کشور استرالیا بصورت دستیار تحقیق:

تحصیل در کشور استرالیا بصورت دستیار تحقیق شرایطی را برای دانشجو فراهم میکند که اگر دانشجو به‌عنوان دستیار تحقیق در کنار استاد خود به تحقیق و مطالعه بپردازد می‌تواند از جانب استاد و دانشگاه حقوق مشخصی را دریافت کند.

تحصیل در کشور استرالیا با روش کارآموزی:

تحصیل در کشور استرالیا با روش کارورزی ، به‌نوعی می‌توان گفت کارآموزی نوعی کار پاره‌وقت است که دانشجو می‌تواند در زمان تحصیل در کشور استرالیا به آن بپردازد. حقوق دریافتی از بورسیه تحصیلی کارآموزی با این‌که به نسبت کم می‌باشد اما به‌خوبی می‌تواند هزینه‌های تحصیل در کشور استرالیا او را پوشش دهد. همچنین این میزان حقوق از حقوق دریافتی دستیار تحقیق یا دستیار تدریس بیشتر می‌باشد.

مشاوره و امکان سنجی

کارشناسان و مشاوران موسسه بین المللی ثبتا با سالها تجربه در امور بورسیه تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های سراسر جهان آماده ارائه خدمات می باشند. شما می توانید با مراجعه به دفاتر شرکت ثبتا راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت بفرمایید. 

عقد قرارداد با موسسه

بعد از دریافت مشاوره در خصوص شرایط اخذ بورسیه و اپلای تحصیلی و مدارک موردنیاز شما می توانید با ثبت قرارداد با موسسه ثبتا اقدام پروسه کاری خود را آغاز نمایید

آماده سازی داکیومنت ها

لازم است که شما تکمیل مدارک مورد نیاز برای اخذ بورسیه تحصیلی را تهیه کرده و آن را در اختیار مسئول  پرونده خود در موسسه ثبتا قرار دهید. 

سیر فرایند کاری

بعد از ارائه مدارک مورد نیاز و تحویل آن به موسسه ثبتا، فرآیند قانونی شما برای اخذ بورسیه تحصیلی سپری می شود که این فرآیند حدود 4 الی 6 ماه زمانبر خواهد بود. 

تحویل نهایی

در پایان و بعد از سپری شدن مراحل قانونی و پیگیری های موسسه مهاجرتی بین المللی ثبتا، شما می توانید بورسیه تحصیلی خود را در کشور مورد نظر دریافت کنید. 

شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در کشور استرالیا و یا اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر نیاز به مدارک و شرایط خاصی دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. این مدارک و شرایط بسته به ملاک‌ها و معیارهای هر دانشگاه متفاوت خواهد بود. اما این مدارک به‌صورت کلی شامل موارد زیر می‌باشد.
1- داشتن مدارک کارشناسی ارشد یا دکترا (کارشناسی طبق شرایط خاص)
2- ریز نمرات تحصیلی هر مقطع
داشتن مدرک زبان (GRE، آیلتس و...)
3- داشتن توصیه‌نامه از اساتید مطرح دانشگاه قبلی
4- نوشتن یک انگیزه نامه
5- داشتن رزومه مناسب
اخذ ویزا برای تحصیل در کشور استرالیا

مراحل اخذ بورسیه تحصیلی

اولین مرحله برای دریافت بورسیه تحصیلی و تحصیل در کشور استرالیا انتخاب رشده و مقطع تحصیلی است . در مرحله بریتی تحصیل در کشور استرالیا ، باید فرم‌های پذیرش مربوطه را تکمیل کنید و همراه با رزومه قوی و مدرک زبان به دانشگاه ارسال کنید. درصورتی‌که رزومه و اطلاعات ارسالی شما مورد قبول دانشگاه باشد باید نسبت به آماده‌کردن و ارسال مدارک لازم اقدام کنید. یکی از مهم‌ترین مراحل که قبل از مصاحبه باید انجام شود اقدام برای اخذ ویزا تحصیل در کشور استرالیا است که باید قبل از اتمام زمان ثبت‌نام دانشگاه آن را دریافت کنید. درصورتی‌که تمام مراحل ثبت‌نام و پذیرش و همچنین اخذ ویزا به‌درستی انجام شود، باید آماده مهاجرت به کشور مقصد باشید.

نکات مهم بورسیه و تحصیل در کشور استرالیا

برای تحصیل در کشور استرالیا باید به نکات مهمی قبل از سفر توجه کنید تا بعد از آن مشکلی برای شما پیش نیاید. از جمله مهم‌ترین نکاتی که برای تحصیل در کشور استرالیا باید به آن توجه کنید عبارت‌اند از:
باید به زبان کشور مقصد تسلط کافی داشته باشید یا زبان انگلیسی را به‌خوبی صحبت کنید. همچنین آشنایی با قوانین و سبک زندگی مردم از نکات مهم برای تحصیل در کشور استرالیا می‌باشد. زندگی و تحصیل در کشور استرالیا برای دانشجویان با چالش‌هایی همراه است و همه این چالش‌ها مربوط به تجربه زندگی و تحصیل در یک مکان جدید نیست، بلکه هزینه‌های زیادی نیز وجود دارد که باید به آن توجه کرد. هزینه‌هایی که شامل کرایه خانه، رفت و آمد، خوراک و ... می‌باشد. حتی اگر دانشگاه شما رایگان باشد، باز هزینه‌های زندگی را باید به ارز پرداخت کنید و شاید بورسیه تحصیلی و کمک‌هزینه‌ای که می‌گیرید، کافی نباشد؛ بنابراین باید قبل از هر چیزی به این نکات توجه کنید و از یک مشاور متخصص در زمینه تحصیل در کشور استرالیا کمک بگیرید.

بهترین موسسه برای تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در کشور استرالیا با اخذ بورسیه تحصیلی بخصوص برای ایرانیان کاری بسیار دشوار و پیچیده است و بدون استفاده از تجربیات یک موسسه معتبر امکان تحصیل در کشور استرالیا و گرفتن بورسیه تحصیلی تقریبا غیر ممکن میباشد ، بسیار مشاهده شده که افرادی بدون مشورت و کمک گرفتن از سایر افراد اقدام به اخذ بورسیه تحصیلی کرده اند و بعد از گذشت ماه ها وقت و سرمایه آنها در این راه از بین رفته و در نهایت به هدف خود نمیرسند . شرکت ثبتا بعنوان بهترین موسسه مهاجرتی با سالها تجربه در امور اخد بورسیه تحصیلی و تحصیل در کشور استرالیا  و با بهره مندی از برترین کارشناسان و مشاوران بین الملل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن برای اخذ بورسیه دانشگاه مورد نظرتان می باشد.

برای اخذ خدمات در زمینه بورسیه تحصیلی و تحصیل در کشور استرالیا میتوان پس از دریافت مشاوره نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید. بطور معمول فرایند اخذ بورسیه تحصیلی کشورها و دانشگاه ها با توجه به نوع دانشگاه و شرایط متقاضی بین 3 الی 6 ماه ول میکشد.
مراجعه حضوری صرفا بمنظور عقد قراداد امکان پذیر بوده و از پذیرش و پاسخگویی حضوری بدون هماهنگی قبلی ، با توجه به حجم بالای مراجعات معذور هستیم . اگر نیاز به مشاوره در خصوص بورسیه تحصیلی و یا تحصیل در کشور استرالیا دارید میتوانید بصورت تلفنی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
بمنظور عقد قرارداد در زمینه تحصیل در کشور استرالیا میتوان پس از هماهنگی و بررسی شرایط اختصاصی شما بصورت حضوری در محل موسسه حاضر شوید و یا بصورت الکترونیک و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید .
هزینه تحصیل در کشور استرالیا از ابتدا تا انتهای کار با توجه به شرایط هر فرد و نوع دانشگاه بین 5000 الی 12000 دلار میباشد.
بله ، ما تمامی متقاضیان در سراسر جهان بدون محدودیت در زمینهتحصیل در کشور استرالیا خدمات ارائه میکنیم 

فهرست مطالب

خدماتـــــ : تحصیل در کشور استرالیا

روش اخذ پاسپورت
هزینه
سرمایه گذاری
240000 دلار
ازدواج
12000 دلار
شغلی و تحصیلی
8000 دلار
ثبت شرکت
120000 دلار
طرح و ایده
9000 دلار