1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای مولتی و شرایط آن

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
اخذ ویزای مولتی

اخذ ویزای مولتی و شرایط آن

اخذ ویزای مولتی

اخذ ویزای مولتی و شرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای مولتی و شرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای مولتی و شرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای مولتی و شرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای مولتی و شرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای مولتی و شرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای مولتی و شرایط آن

مراحل اخذ ویزای مولتی و شرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای مولتی و شرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای مولتی و شرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای مولتی

محتوای این صفحه عبارتند از:

ویزای مولتی و اعتبار آن

«ویزای مولتی» یا چندگانه (Multiple-Entry) نوع خاصی از ویزا است، که به دارنده ویزا اجازه ورود چندین‌باره در یک بازه زمانی مشخص، به کشور دیگری می‌دهد. با ویزای مولتی می‌توانید با رعایت قوانین به‌دفعات در کشور موردنظر تردد کنید.

اعتبار این نوع ویزا

ویزای مولتی معمولاً برای مدت معینی معتبر است. این دوره زمانی “دوره اعتبار” نامیده می‌شود و ممکن است این اعتبار از ۶ ماه تا ۱۲ ماه و حداکثر تا ۲۴ ماه باشد. در مدت اعتبار، دارنده ویزا می‌تواند با توجه به محدودیت‌های مختلف در سفر، چندین بار به کشور مقصد سفر کند و سپس به کشور خود برگردد.

شرایط لازم برای اخذ ویزای مولتی

هر کشور الزاماتی را تعیین می‌کند که باید توسط متقاضیانی که درخواست این ویزا را دارند، برآورده شود. ویزاهای مولتی هنوز تحت عنوان هدفی که شخص به‌طور موقت از کشور مقصد بازدید می‌کند طبقه‌بندی می‌شوند.

 به‌عنوان‌مثال ویزاهای توریستی، ویزای کار و غیره می‌توانند به‌عنوان ویزای مولتی صادر شوند؛ بنابراین، متقاضی برای دریافت وضعیت ورود چندگانه، باید شرایط لازم را برای آن دسته از ویزاهای موقتی خاص تحقق بخشد.

الزامات و محدودیت‌های ویزای مولتی

ویزاهای چند ورودی محدودیت‌ها و الزامات منحصربه‌فرد را شامل می‌شوند، که شامل موارد زیر است:

شکاف بین بازدیدها: بسته به کشور مبدأ، ممکن است فرد بین هر بار ورود دوباره صبر کند. به‌عنوان‌مثال، ویزاهای مولتی برای افرادی که از هند به ایالات‌متحده وارد می‌شوند، بین هر ورود مجدد به فاصله زمانی ۲ ماهه نیاز دارند. این دوره انتظار ممکن است در برخی شرایط لغو شود.

حداکثر زمان برای هر اقامت: بسته به کشور، ممکن است شخص مجاز باشد که تا هرزمان که مایل است بتواند برای هر ورودی بماند. به‌عنوان‌مثال، فردی که از چین به ایالات‌متحده سفر می‌کند می‌تواند برای هر دوره ورود به مدت حداکثر ۳۰ روز در آمریکا بماند، درحالی‌که حداکثر زمان برای فردی که از برزیل وارد می‌شود ۹۰ روز است.

سابقه خوب: گذشته از واجد شرایط بودن ویزای موقت، ویزاهای چندگانه معمولاً فقط برای متقاضیانی صادر می‌شود، که سابقه خوبی در مراجع مهاجرت دارند. یعنی متقاضی سابقه جنایی یا کیفری یا پناهندگی غیرقانونی نداشته باشد.

اخذ ویزای مولتی

انواع ویزای مولتی

ویزای مولتی (MEV) Multiplr Entry VISA بسته به موقعیت و نیاز متقاضی صادر می‌شود. در ادامه انواع این ویزا بر حسب مدت اعتبار را بررسی کرده‌ایم:

انواع ویزا مولتی:

  • ویزای ۱ ساله

    MEV این حق را برای شما فراهم می‌کند که هر زمان می‌خواهید وارد منطقه شینگن شوید، به‌شرطی که بیش از ۹۰ روز نمانید.

  • ویزای ۳ ساله

     به متقاضیانی اعطا می‌شود، که ویزای چندگانه (MEV) قبلی خود را که حداقل به مدت یک سال در طی دو سال گذشته معتبر بوده، به‌طور قانونی استفاده کرده‌ باشند. این ویزا این حق را به صاحب آن می‌دهد تا در مدت‌زمانی سه ساله وارد منطقه شینگن شود؛ اما دارنده ویزا محدود به ماندن در اتحادیه اروپا حداکثر ۹۰ روز در یک دوره ۱۸۰ روزه نیست.

  • ویزای ۵ ساله

    به افرادی اهدا می‌شود که ویزای چند ورود قبلی را که حداقل طی دو سال معتبر بوده و استفاده کرده‌اند. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا ۵ سال به ۲۶ کشور اروپایی وارد شوید، به‌شرط اینکه قانون ۹۰/۱۸۰ روز را نقض نکنید.

  • ویزای شینگن

    ویزای شینگن، برای افرادی که مجبور هستند ظرف مدت معینی چندین بار به کشورهای عضو آن سفر کنند بسیار مناسب است. اعتبار ویزای مولتی بیشتر از این زمان بود و شما می‌توانید این ویزا را به مدت ۱ تا ۴ سال با اعتبار دریافت و می‌توانید بعد از ورود به حوزه شینگن، به تعداد چندین بار از حوزه شینگن خارج‌شده و دوباره به این محدوده سفر کنید.

تفاوت بین ویزای مولتی و ویزای سینگل

ویزاهای یک‌بار ورود معمولاً برای مسافرانی صادر می‌شود که قصد دارند یک سفر را به یک مقصد خاص انجام دهند. فرد با داشتن ویزاهای تکورود، در مدت‌زمان کوتاهی می‌تواند وارد کشور مقصد شود و برای ورود دوباره باید اقدام به ویزای مجدد کند.

در مقابل، ویزاهای امکان ورود چندباره (مولتی) دارد و اغلب به شخص اجازه می‌دهد تا برای مدت‌زمان طولانی‌تر در خارج از کشور باقی بماند.

تمدید ویزای مولتی

پس از اتمام اعتبار این نوع ویزا می‌توان مجددا برای تمدید این ویزا اقدام نمود. پس از مرتبه اول، برای دفعات بعد اخذ ویزای مولتی آسان‌تر خواهد بود. به طور مثال اگر فردی برای بار اول ویزای مولتی 3 ماهه دریافت کرده باشد، سری بعد می‌تواند ویزای مولتی 6 ماهه یا یک ساله درخواست نماید.

 به این نکته نیز باید توجه نمود که برای اخذ ویزای مولتی پس از پایان اعتبار باید مدارک لازم را تهیه کرده و مجددا درخواست ویزای مولتی را انجام داد.

مدت زمان دریافت ویزای مولتی

اخذ این نوع ویزا به طول معمول از 2 هفته تا 3 ماه ممکن است زمان ببرد اما موسسه ثبتا با توجه به کامل بودن مدارک متقاضی، دریافت ویزای مولتی را طی چند روز کاری انجام می‌دهد. همچنین این موسسه با در اختیار قرار دادن همراه سفارت، روند اخذ ویزای مولتی را سریع‌تر و با خیالی آسوده‌تر برای متقاضی پیش خواهد برد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص دریافت ویزای مولتی می‌توانید با مشاوران و کارشناسان متخصص موسسه مهاجرتی ثبتا تماس حاصل فرمایید.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای مولتی و شرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: