1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای کاری و شرایط آن

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
اخذ ویزای کاری

اخذ ویزای کاری و شرایط آن

اخذ ویزای کاری

اخذ ویزای کاری و شرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای کاری و شرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای کاری و شرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای کاری و شرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای کاری و شرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای کاری و شرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای کاری و شرایط آن

مراحل اخذ ویزای کاری و شرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای کاری و شرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای کاری و شرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای کاری

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

چگونه ویزای کاری بگیریم؟ شرایط اخذ ویزای کاری کانادا چیست؟ویزای کاری آلمان بهتر است یا سوئد برای مهاجرت به اروپا؟ اینها همه سوالاتی است که در این صفحه کامل به آنها پرداخته خواهد شد. مهاجرت به خارج از کشور می تواند دارای دلایل مختلفی باشد. مهاجرت ممکن است به قصد زندگی بهتر، تحصیل و یا کار باشد. که افراد با توجه به قصد و تصمیم از کشور خود خارج شده تا در کشوری دیگر به شرایط مد نظرشان بپردازند.

ایران نیز یکی از کشورهایی است که همواره مهاجران زیادی را به دلایل مختلف از جمله به قصد تحصیل، کار، زندگی بهتر و غیره به خارج از کشور می فرستد که برای این کار افراد به ویزای کاری احتیاج دارند.

ویزای کاری

ویزای کاری در واقع همان اجازه نامه ایست که برای صدور نیروی کار متخصص و دارای مهارت به خارج از کشور صادر می شود. نکته ی مهم در زمینه ی اخذ ویزای کاری سن است، بازه ی سنی برای دریافت ویزا بین ۱۸ سال الی ۴۰ سال است، براین اساس افراد بالای سن ۴۰ سال، فاقد شرایط دریافت ویزای کاری برای تمامی کشور ها هستند. که گاهی ممکن است برای افرادی که زیر سن قانونی هستند نیز صادر شود.

شرایط مهاجرت کاری و همچنین شرایط و چگونگی دریافت ویزا، امروزه جزو پرتکرارترین و متداول ترین سوالات مربوط به مهاجرت ها است که در ادامه به توضیحات مفصل تری در رابطه با ویزای کاری می پردازیم.

هزینه های دریافت ویزای کاری

هر کشوری هزینه های متفاوتی را برای ویزای کاری ارائه می دهد که برای اطلاع از این هزینه ها باید به سایت سفارت کشور مقصدتان مراجعه فرمایید و در ادامه با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

 

اخذ ویزای کاری

شرایط اخذ ویزای کاری

با توجه به این که مهاجرت امروزه دغدغه ی بسیاری از افراد به خصوص جوانان می باشد، بهتر است با شرایط مهم آشنایی داشته باشید، فراموش نکنید که شرایط آن با شرایط اخذ ویزای شینگن قدری متفاوت خواهد بود. شرایط دریافت ویزای کاری در هر کشوری و با توجه به قوانین مربوط به آن کشور متفاوت است، ولی شروط کلی آن از این قرار است:

شرط اول برای مهاجرت و دریافت ویزای کاری که ممکن است کمی سخت و دشوار نیز به نظر برسد؛ این است که شما می بایست از طرف یک شرکت معتبر در کشور های اروپایی یا دیگر کشور ها، پیشنهاد کاری داشته باشید. 

شرط دوم دریافت ویزا، که معقول تر و ساده تر به نظر می رسد این است که به فرد مهاجر و نیازمند ویزای کاری فرصت شش ماهه داده می شود، در این مدت زمان داده مشخص شخص موظف است تا شغلی را در کشور مقصد جست وجو کند، و در این شرایط ویزا به وی داده می شود.

شرط سوم دریافت تاییدیه مبنی بر عدم سوء پیشینه از تمامی کشورهایی که فرد متقاضی ویزای کار پس از سن ۱۶ سالگی به مدت حداقل یک سال در آن جا زندگی کرده باشد. (طی ده سال گذشته)؛ شرط چهارم سلامت روحی و جسمی شرط دیگر است که بسیار ضروری نیز می باشد. که بر اساس معاینات پزشکی گواهی نامه ای صادر می‌گردد. 

 شرط پنجم نکته ی مهم در رابطه با دریافت آن این است که این نوع ویزا، فقط اجازه ی اقامت موقت را صادر می کند، بنابراین نمی توان در کشور مقصد، اقامت دائم داشت.  شرط ششم حتما باید به زبان کشور مورد نظرتان تسلط کافی داشته باشید، که این تسلط به زبان تنها با ارائه ی مدارک زبان گواهی می شود و در این راستا آزمون و تستی از شما گرفته نخواهد شد.

شرط هفتم یکی دیگر از روش ها و شروطی که تاثیر گذار است، این است که فرد متقاضی دارای سابقه ی کاری و یا تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر در کشور مقصد باشد. شرط هشتم پس از پایان اعتبار روادید، شما موظف به ترک کشور مقصد هستید و هرگز اجازه ی اقامت را پس از پایان اعتبار ندارید، که این یک قانون کلی است ولی در برخی کشور ها شما مجاز هستید که بعد از پایان اعتبار ویزای کاری، برای اقامت خود درخواست کنید.

مزایای دریافت ویزا شغلی

دریافت ویزای کاری می تواند زمینه ی دریافت اقامت را برای فرد ایجاد کند. برای این کار شما می‌توانید در زمان مشخصی که در آن کشور اشتغال دارید، برای اقامت دائم درخواست داده و اقدام‌ کنید.

در زمان اقامت کاریتان در کشور مقصد، می توانید در مدت زمانی مشخص خانوادتان را به همراهتان داشته باشید. در زمان مهاجرت کاری، پس از ورود به کشور، ما دارای درآمد هستید، که این امر سبب آرامش خاطر بیشتر شما در زمان مهاجرت است. مزیت دیگر دریافت ویزای کاری این است که در این مسیر شما احتیاجی به سرمایه گذاری ندارید، و هزینه های مورد نیاز شما، شامل هزینه ی وکیل و هزینه ی رفت و آمدتان می باشد.

کدام کشور ها بیشترین درخواست را برای مهاجرت شغلی دارند؟

برخی از کشورها مانند ژاپن، استرالیا، کانادا ، آلمان ، ایتالیا و حتی در بین کشورهای آسیایی ویزای عمان هم می توانند گزینه های مناسبی برای اخذ ویزای کاری باشند. 

ویزای کاری ژاپن: برای ژاپن، می توانید برای هر رشته و تخصصی اقدام کنید. مدرک زبان مورد نیاز برای ویزای ژاپن باید در بالاترین سطح یعنی N1 باشد. ویزای کاری آلمان: شرایط دریافت آن داشتن سابقه ی کاری، داشتن دعوتنامه ی کاری، داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، داشتن مدرک زبان آلمانی سطح A2 و یا مدرک آیلتس می باشد.

جواب درخواست کشور آلمان، یک‌ سال پس از ارائه ی درخواست، صادر می شود و اعتبار آن ۴ سال می باشد. ویزای کاری کانادا: سطح زبان مورد نیاز، مدرک زبان فرانسوی در سطح B2 یا آیلتس 6.5 به بالا می باشد. مانند تمامی کشور ها، احتیاج به دعوت نامه دارید که پاسخ درخواست، ۱ الی ۹ ماه پس از درخواست شما، می شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری نیز همانند سایر شرایط، در هر کشوری متفاوت است اما مدارک کلی آن شامل:

  1. دعوت نامه معتبر
  2. ترجمه ی رسمی مدارک تحصیلی 
  3. مدارک مربوط به رزرو بلیط و هتل
  4. مدارک زبان
  5. مدارک سوابق کاری
  6. کامل کردن فرم مربوط به درخواست کار
  7. دو قطعه عکس از متقاضی
  8. مدارک شناسایی که شامل اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی متقاضی
  9. اصل و کپی پاسپورت معتبر
  10. گواهی نامه ی مرتبط به تمکن مالی متقاضی برای ارائه ی آن به سفارت کشور مقصد که فرد باید ثابت کند در زمان اشتغال خود در کشور مقصد از لحاظ مالی مشکلی ندارد و یا دارای پشتیبان مالی است
  11. ارائه رزومه کاری و مهارتی فرد متقاضی در هر زمینه‌ای
  12. بیمه نامه متقاضی
 

معمولا مدارک مورد نیاز ویزای کاری با مدارک مورد نیاز ویزای شینگن تفاوت هایی دارد اما بسیاری از موارد آن هم با هم همپوشانی دارند.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای کاری و شرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: