اخذ پاسپورت نامیبیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه مهاجرتی ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اخذ پاسپورت نامیبیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات مرتبط با اخذ پاسپورت نامیبیا میتوانید به پایگاه اطلاعاتی ثبتا مراجعه نمایید.

امروز مورخ: ۲۸ /۱۲ /۱۴۰۲
اخذ پاسپورت و شهروندی  در کمترین زمان ممکن اخذ پاسپورت بصورت انفرادی و خانوادگی دریافت شهروندی کشور مورد نظر توسط کارشناسان و وکلای بین المللی شرایط آسان بهمراه قرارداد رسمی بیش از 20 سال سابقه در حوزه مهاجرت دریافت قدرتمندترین پاسپورت های جهان پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته بیش از 1800 مشتری راضی
ارائه خدمات تخصصی در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خدمات اخذ پاسپورت نامیبیا

SABTTA GROUP

وکیل تخصصی اپلای تحصیلی ثبتا گروپ

اخذ پاسپورت نامیبیا

اخذ پاسپورت نامیبیا

اخذ پاسپورت نامیبیا یکی از مقاصد پر تقاضا برای عموم است ، دریافت و اخذ پاسپورت نامیبیا با توجه به شرایط ویژه ای که این کشور دارد کار دشواری است و بدون مشورت و کمک کارشناسان با تجربه امکان اخذ پاسپورت نامیبیا وجود ندارد . ضروری‌ترین مدرکی که هنگام سفر به کشورهای خارجی درخواست می‌شود، پاسپورت است. دریافت پاسپورت به عنوان یکی از اسناد هویتی در فرآیندهای مهاجرت و یا سفرهای تفریحی به شمار آمده و اعتبار داشتن آن از ارزش بالایی برخوردار است. تبعه هر کشور می‌توانند برای دریافت پاسپورت یا گذرنامه آن اقدام کنند و افراد چند تابعیتی نیز می‌توانند چندین پاسپورت از ملیت‌های مختلف دریافت کنند ، برای مثال شما میتوانید در عین حال که پاسپورت کشور ایران را دارید نسبت به اخذ پاسپورت نامیبیا هم اقدام نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید. شما همچنین برای سفر به بسیاری از کشورها، با ارائه پاسپورت خود، لیبل ویزا آن کشور را دریافت کرده که بیانگر مجوز ورود شما به آن کشور است.

🔵 خدمات پاسپورت: اخذ پاسپورت و شهروندی
🔵 بخش اجرایی پاسپورت: واحد امور شهروندی
🔵 مرجع صدور پاسپورت: اداره مهاجرت و گذرنامه
🔵 دفاتر مدیریت: دفاتر مرکزی واقع در کشورهای ایران- امارات- ترکیه- آلمان- استرالیا- انگلیس- کانادا- فنلاند- آذربایجان و ...
🔵 تعداد کارشناسان : 43 نفرکارشناس امور پاسپورت
🔵 مدیران ارشد موسسه: برای اطلاع از مدیران ارشد وارد بخش هیئت مدیران شده و اطلاعات کامل مدیران را مشاهده نمایید
🔵 سال تاسیس: موسسه ثبتی و امور مهاجرتی SABTTA در سال 1998 تاسیس و پایه گذاری شد.

اطلاعات بیشتر درباره اخذ پاسپورت نامیبیا

موسسه ثبتا بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه ثبتی و امور حقوقی بین المللی خدمات جامع و تخصصی را در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا به متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد. در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات دریافت پاسپورت و شهروندی ارائه شده است ، شم ا همچنین میتوانید در هر ساعت اط شبانه روز از طریق فرم مشاوره از وکیل تخصصی امور شهروندی مشاوره دریافت نمایید.
اخذ پاسپورت

مدت زمان مطالعه مطلب: 11 minutes

پرونده های موفــــــق شهروندی: + 37,000

خدمات موسسه در حوزه امور پاسپورت:

اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق سرمایه گذاری
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق بیزینس
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق کاری
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق خود اشتغالی
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق علمی

مجوزات بین المللــــــی :

مجوز موسسه برتر در امور ثبتی از موسسه CRP
عضور انجمن حقوقی سوئیس و کانادا
تاییدیه سازمان مهاجرتی میگرشر
تاییدیه سازمان امور مهاجرین کاری و تحصیلی انگلیس

خدمات موسسه ثبتـــــــــا در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا

مشاوره تخصصی اخذ پاسپورت نامیبیا

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های شهروندی مرتبط با اخذ پاسپورت نامیبیا توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه ثبتا گروپ انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد دریافت شهروندی اقدام میشود. پروزه شهروندی معمول در مدت زمان 4 الی 10 ماه انجام میشود.
اخذ پاسپورت

تنظیم و عقد قرارداد اخذ پاسپورت نامیبیا

پس از بررسی اولیه پرونده اخذ پاسپورت نامیبیا شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد شهروندی اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید.
اخذ پاسپورت

اخذ پاسپورت نامیبیا با نرخ بالای 95 درصد موفقیت

پرونده هایی که در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا توسط تیم مهاجرتی ثبتا گروپ پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 95 درصد با موفقیت انجام شده اند . مجموعه ثبتا گروب با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 37 هزار پرونده را با موفقیت انجام دهد.
اخذ پاسپورت

پذیرش پرونده های اخذ پاسپورت نامیبیا

تیم شهروندی و اخذ پاسپورت نامیبیا با دارابودن بیش از 10 سال تجربه حرفه ای در زمینه امور پاسپورت و شهروندی این کشور آمادگی آنرا داشته که پرونده های شهروندی شما را با درصد موفقیت بالای 95 درصد پذیرش و پیگیری نماید. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.
اخذ پاسپورت

مقدمه ای بر اخذ پاسپورت نامیبیا

همیشه و همواره به دلایل مختلفی ممکن است اشخاص در طول زندگی خود حتی یکبار نیز به فکر مهاجرت و اخذ پاسپورت کشور دیگری باشند و ترجیح دهند ادامه ی زندگی حرفه ایی یا عادی خود را در یک کشور دیگر و همراه با تابعیت آن بگذرانند، ممکن است سوالاتی در این حوزه برای خواننده گرامی مطلب پیش آمده باشد و از این رو این نوشتار سودمند برای شما خواننده گرامی در حوزه اخذ پاسپورت نامیبیا تهیه و تدوین گشته است.

در تاریخ اولین گذرنامه جهان تاریخ اولین گذرنامه برمی‌گردد به سال 445 قبل از میلاد مسیح؛ در کتاب نحمیا آمده که او وظیفه‌ کمک به ساخت مجدد اورشلیم را بر عهده داشته و برای انجام این انجام این کار، به او نامه‌ای از سمت پادشاه دریافت میکند تا بتواند گذر آزاد و امنی از سرزمین های پادشاه‌هان دیگر داشته باشد. و این اولین مدرکی است که در رابطه با تاریخچه پاسپورت در دسترس است .

شرایط گرفتن و اخذ پاسپورت نامیبیا

شرایط گرفتن و اخذ پاسپورت نامیبیا به شیوه های گوناگونی ممکن است، به عنوان مثال اخذ پاسپورت نامیبیا که مورد بحث در این نوشتار است می تواند از راه های مختلفی مانند ویزای کار، سرمایه گذاری، تحصیلی و سایر شیوه انتخابی ممکن از سوی شما باشد. همچنین شرایط اخذ پاسپورت نامیبیا با توجه به نوع و شرایط متقاضی متفاوت میباشد ، معمولا الزامات ، شرایط و مدارک اولیه برای گرفتن و اخذ پاسپورت نامیبیا به شرح زیر است ، اگر شما قصد گرفتن و اخذ پاسپورت نامیبیا پاسپورت سایر کشورهای غیر مقیم را دارید میتوان از روش های مختلف برای این منظور استفاده کرد . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط گرفتن پاسپورت کشور مورد نظر خود میتوانید با کارشناسان مرکز ثبتا تماس حاصل نمایید.

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت نامیبیا

همانطور که قبلا ذکر کردیم بمنظور اخذ پاسپورت نامیبیا مدارک و اسناد اولیه میبایست توسط متقاضی و بعضا توسط موسسه آماده شود ، این مدارک از ضروریات مهم برای اخذ پاسپورت نامیبیا میباشد که در جلسات مشاوره و پس از عقد قرارداد با همکاری متقاضی آماده خواهند شد .

مراحل دریافت و اخذ پاسپورت نامیبیا

مراحل اخذ پاسپورت نامیبیا به میزان زیاری با اخذ ویزا آن فرق دارد و این مسئله توسط خواننده گرامی نباید اشتباه گرفته شود، چون اخذ پاسپورت نامیبیا به منزله شهروندی کشور فوق قلمداد می شود، دارای شرایط خاص خود است و نمی توان برای اخذ پاسپورت نامیبیا، آن شرایط را در نظر نگرفت . معمولا به منظور دریافت اخذ پاسپورت نامیبیا توسط موسسه ثبتا میبایست 5 مرحله طی میشود که متناسب با گزارش روند اجرایی کاتکس متقاضی پرداخت ها انجام میشوند ، در مرحله اول امکانسنجی و مشاوره اولیه با متقاضی انجام میشود و درصورتیکه که اخذ پاسپورت نامیبیا برای متقاضی امکانپذیر باشد میبایست نسبت به عقد قرارداد اقدام شود ، در مرحله بعد مدارک و اسناد مورد نیاز با کمک متقاضی آماده شده و فرایند اجرایی کار آعاز میشود و در نهایت پاسپورت کشور مقصد تحویل متقاضی میگردد.

مشاوره و امکان سنجی

منظور اخذ پاسپورت نامیبیا در ابتدا لازم است جلسات مشاوره حضوری و یا تلفنی با متقاضی صورت پذیرد که این کار معمولا ظرف مدت 1 هفته انجام و نتیجه به متقاضی اعلام میشود

عقد قرارداد با موسسه

بمنظور شروع فرایند کاری برای اخذ پاسپورت نامیبیا لازم است در بدو کار نسبت به عقد قرارداد رسمی با موسه اقدام شود

آماده سازی داکیومنت ها

از مهمترین مراحل اجرایی بمنظور اخذ پاسپورت نامیبیا آماده سازی مستندات و داکیومنت ها بوده که با همکاری متقاضی این مدارک آماده میشوند

سیر فرایند کاری

در این مرحله فرایند اخذ پاسپورت نامیبیا آغاز شده و بطور مرتب گزارش کار توسط ایجنت رسمی مجموعه در کشور مقصد به متقاضی اعلام میشود .

تحویل نهایی

در مرحله نهایی پاسپورت موقت کشور مورد نظر به متقاضی تحویل میشود لازم به ذکر است  اخذ پاسپورت نامیبیا بنا بر قانون دولت این کشور در ابتدا بصورت موقت و سپس بصورت دائم صادر خواهد شد.

مدت زمان اخذ پاسپورت نامیبیا

به هنگام اخذ پاسپورت نامیبیا شرایط بسیار زیادی سنجیده می شود تا این پاسپورت به متقاضی اعطا گردد، ابتدا بر اساس قوانین حاکم این کشور شرایط فرد بطور دقیق و مطابق با آنچه که در قانون ذکر شده بررسی میشود ، همچنین فر میبایست در فاقد سو پیشینه کیفری در این کشور باشد . شایان ذکر است که مدت اعتبار این پاسپورت متناسب با قوانین جاری کشور 1 یا 5 ساله است ، مدت زمان دریافت پاسپورت این کشور توسط موسسه ثبتا بین 6 الی 12 ماه بوده که در صورت عدم همکاری متقاضی این مدت ممکن است بیشتر شود .

هزینه اخذ پاسپورت نامیبیا

در کل باید قواعد هزینه های مختلف را از هزینه دریافت و اخذ پاسپورت نامیبیا جدا دانست، در بسیاری از موارد به اشتباه هزینه های مختلفی مانند هزینه دریافت ویزای موقت یا اخذ پاسپورت اشتباه گرفته می شود، باید گفت که در صورت احراز شرایط ممکن برای اخذ پاسپورت نامیبیا ، به هنگام درخواست و دریافت آن ممکن است هزینه های ناچیزی برای شما به وجود بیاید و بهتر است نسبت به وقت و احوال آن زمان، شرایط بررسی بشود. در کل هزینه اخذ پاسپورت نامیبیا متناسب را روش انجام کار متفاوت میباشد این هزینه با توجه به شرایط اختصاصی هر متقاضی تعیین میشود و ممکن است از چند هزار دلار تا چند صد هزار دلار متغییر باشد . شما میتوانید از خدمات مشاوره ای این موسسه در گام نخست استفاده نمایید و رزومه و مشخصات تحصیلی ، شغلی و حرفه ای خود را بمنظور استعلام هزینه و قیمت به این مرکز اعلام کنید ، کارشنایان ثبتا ظرف مدت کمتر از 48 ساعت مدارک شما را بررسی نموده و هزینه اجرایی کار را به شما اطلاع میدهند.

گرفتن پاسپورت

روش های اخذ پاسپورت نامیبیا

شرایط بسیار متنوعی برای دریافت و اخذ پاسپورت نامیبیا وجود دارد، به دلیل پاره ایی از مسائل بین المللی و کنوانسیون های فرامنطقه ایی مختلف، شیوه های بسیار گوناگونی را می توان یافت، در بسیاری از موضوعات مختلف نیز ممکن است سیاست های کلی و قوانین اعطای شهروندی و پاسپورت، بسته به نظر رجال سیاسی و شرایط حاکم در کشور تحت تاثیر قرار گیرند. در بسیاری از موارد ممکن نیز، اخذ پاسپورت نامیبیا را در بسیاری از متون مندرج در اینترنت غیر ممکن تلقی کنند و بسیاری از اشخاص نیز با ناامیدی کامل نسبت به گرفتن و اخذ پاسپورت نامیبیا، کشورهای دیگری را اقدام می کنند، باید گفت که اخذ اقامت دائم و اخذ پاسپورت نامیبیا غیر ممکن نیست و می توان از روش هایی که در ادامه نوشتار ذکر می شود، استفاده کرد.

اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق ازدواج
بر اساس قوانین سرزمینی این کشور برای دریافت و اخذ پاسپورت نامیبیا از روش ازدواج، ابتدا در صورتی که یک مرد با تابعیت این کشور با زنی ازدواج کند که تابعیت خارج از این کشور را دارد، می تواند برای همسر خود درخواست اقامت کند
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق تولد
در بسیاری از موارد مشاهده شده است که افرادی عامدانه و با قصد اخذ پاسپورت نامیبیا و تابیعت کودک خود در این کشور ، اقدام به تولد فرزند خود در خاک این کشور می نمایند، بر اساس قواعد کلی کشور ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد، کشورهایی که برای اعطای پاسپورت خود از قاعده ی خاک تبعیت دارند و کشور هایی که برای اعطای پاسپورت خود از قاعده ی خون تبعیت دارند یعنی به عبارتی نژاد و ملیت نوزاد متولد شده همتراز با خاک خودشان باشد.
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق سرمایه گذاری
یکی از راه های اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق سرمایه گذاری ، ارائه یک طرح نوین با پتانسیل رشد بالا است که درصورت داشتن طرح تجاری قوی این کشور استقبال بسیار مناسبی از سرمایه گذار خواهد کرد که در نهایت میتواند منجر به صدور پاسپورت برای سرمایه گذار شود.
اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق پناهندگی
ممکن است در پاره ای از مسائل ممکن برای مخاطبان اقامت دائم و اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق پناهندگی سوال باشد، ابتدا بر اساس کنوانسیون ژنو شخص واجد دریافت پناهندگی است که به دلایلی سیاسی، اجتماعی و مذهبی امکان ادامه ی حیات به مانند یک انسان عادی در کشور خود برایش فراهم نباشد و مجبور باشد برای حفظ جان خود کشور خود را ترک کند، در چنین شرایطی شخص واجد دریافت پناهندگی قلمداد می شود.
اخذ پاسپورت نامیبیا از سایر روش ها
منظور اخذ پاسپورت نامیبیا همچنین میتوانید از طریق روش های اختصاصی و کانال های ویژه ای که موسسه ثبتا در اختیار دارد اقدام به گرفتن اقامت و پاسپورت این کشور نمایید .

بهترین موسسه برای اخذ پاسپورت نامیبیا

در میان لیست های گوناگون، می توان موسسات تجاری بسیار زیادی را یافت که در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت بسیاری فعال هستند، یافتن بهترین موسسه برای دریافت و یا اخذ پاسپورت نامیبیا را می توان با مراجعه و طرح پرسش هایی درصفحات مختلف اینترنتی یافت، اگرچه که پیشنهاد ما برای شما است مراجعه به کارشناسان شرکت ثبتا بعنوان یکی از باتجربه ترین موسسات کشور در این حوزه است ، این موسسه همچنین دارای توان علمی و عملی بسیار زیادی در این زمینه است.
موسسه چند ملیتی ثبتا خدمات دریافت و اخذ پاسپورت نامیبیا را در اسرع وقت به متقاضیان ارائه میدهد ، ثبتا با دارا بودن کارنامه ای موفق در زمینه اخذ پاسپورت در بیش از 190 کشور ، این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن و با انتخاب بهترین مسیر به عموم افراد ارائه میکند .

سخن پایانی:

همواره مهاجرت و اخذ پاسپورت نامیبیا ، از دغدغه های همیشگی ملل و تابعیت های مختلف بوده است، بواسطه اخذ پاسپورت نامیبیا میتوان از مزایایی که این کشور برای مردم خود در نظر گرفته اند بهره مند شد ، مزایایی همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی در بانک های این کشور ، دریافت دفترچه درمانی و شهروندی این کشور و ... سعی ما همواره بر این است تا با اطلاع از وضعیت موجود و نوشته هایی کوتاه و مختصر، آگاهی کافی را در ذهن مخاطب خود ایجاد کرده و آنرا برای یک مهاجرت با کیفیت بالا آماده کنیم، این لیاقت شما است تا مهاجرت با کیفیت را به همراه شرایط مساعد تجربه کنید، شایان ذکر است که مجددا از شما مخاطب دعوت به عمل آید تا با مراجعه به موسسه ثبتا، از تجربیات سودمند این گروه بین المللی بهره مند شوید.

سوالات متداول:

مدت زمان لازم برای دریافت پاسپورت این کشور متناسب با شرایط هر متقاضی و روش انجام کار از 4 الی 12 ماه متغیر است .

بله شما میتوانید برای گرفتن پاسپورت این کشور توسط موسسه ثبتا اقدام نمایید .

بله ، کلیه متقاضیان با هر تابعیتی میتوانند برای اخذ پاسپورت نامیبیا از طریق موسسه ثبتا اقدام نمایند

شما میتوانید به دو روش حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید ، متقاضیان میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرند.

آخرین مطالب:

فهرست مطالب

خدماتـــــ : اخذ پاسپورت نامیبیا

روش اخذ پاسپورت
هزینه
سرمایه گذاری
تماس بگیرید
ازدواج
تماس بگیرید
شغلی و تحصیلی
تماس بگیرید
ثبت شرکت
تماس بگیرید
طرح و ایده
تماس بگیرید

سوالات متداول اخذ پاسپورت نامیبیا

واحد پاسخگویی و پشتیبانی ثبتاگروپ

SABTTA GROUP

چطور میتوان از خدمات ثبتا گروپ در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا استفاده نمود؟

بمنظور استفاده از خدمات موسسه ثبتا گروپ در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا میبایست در ابتدا مشاور و وکیل تخصصی شرایط شما را بررسی نموده و سپس با در نظر گرفتن تمام جوانب کار برای عقد قرارداد اقدام نمایید.

برای گرفتن مشاوره در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا چطور اقدام کنم؟

درصورتی که نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا دارید ، میبایست از طریق این بخش ابتدا درخواست خود را ثبت و برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، لازم به ذکر است پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره کارشناسان و وکلای این مجموعه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای عقد قرارداد در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا باید چگونه عمل نمود؟

بمنظور عقد قرارداد اخذ پاسپورت نامیبیا میتوانید با هماهنگی قبلی به دفاتر ثبتا گروپ مراجعه نموده و نسبت به امضای قرارداد اقدام نمایید.

آیا خدمات مرتبط با اخذ پاسپورت نامیبیا در موسسه ثبتا ارائه میشود؟

بله ، خدمات مربوط به اخذ پاسپورت نامیبیا هم اکنون فعال و قابل ارائه میباشد

هزینه استفاده از خدمات اخذ پاسپورت نامیبیا چگونه محاسبه میشود؟

درصورتیکه نیاز به دریافت خدمات در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا دارید ، میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چگونه میتوانم با کارشناسان شما در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا صحبت کنم؟

برای مکالمه تلفنی با کارشناسان ما در خصوص موارد مرتبط با اخذ پاسپورت نامیبیا میبایست ابتدا از طریق بخش مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما پس از ثبت و تکمیل فرم حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت مشاوره تخصصی در حوزه اخذ پاسپورت نامیبیا باید حضوری مراجعه کنم؟

خیر – کلیه فرایند مشاوره در خصوص امور اخذ پاسپورت نامیبیا بصورت غیر حضوری و تلفنی انجام میشود.

پروسه مرتبط با خدمات اخذ پاسپورت نامیبیا توسط چه افرادی در موسسه انجام میشود؟

کارشناسان موسسه ثبتا گروپ در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا دارای حداقل 10 سال تجربه و سابقه فعالیت بوده و با اتکا به این دانش و تجربه امور شما را در این حوزه با بالاترین کیفیت ممکن انجام میدهند.

چه کسانی میتوانند از خدمات ثبتا گروپ در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا استفاده کنند؟

کلیه متقاضیان در تمام کشورها با هر زبانی میتوانند از خدمات مجموعه ثبتا گروپ در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا استفاده نمایند.

چقدر طول میکشد تا مشاوران اخذ پاسپورت نامیبیا بعد از ثبت فرم با ما تماس بگیرند؟

حداکثر ظرف مدت 1 ساعت پس از تکمیل فرم مشاوره ، کارشناسان ما در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا با شما تماس خواهند گرفت .

تنظیم قرارداد اخذ پاسپورت نامیبیا با چه شرایطی انجام میشود؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی و خصوصی قرادادهایی که در زمینه اخذ پاسپورت نامیبیا منعقد میشوند میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

آیا خدمات اخذ پاسپورت نامیبیا بصورت تضمینی ارائه میشود؟

کلیه خدماتی که توسط ثبتا گروپ در حوزه اخذ پاسپورت نامیبیا ارائه میشوند ، دارای نرخ ریت موفقیت بالای 95 درصد هستند.