1652 امتیاز
5/5

دانستنیهای سلامت و پزشکی و بهداشت در چین

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳

دانستنیهای سلامت و پزشکی و بهداشت در چین

چین کشوری با فرهنگ غنی و باستانی است اما سبک زندگی مردم در آن سالهاست که به شکل مدرن اداره می‌شود. در ادامه به برخی دانستنیها درباره قوانین سلامت و پزشکی در چین خواهیم پرداخت.

آب قابل آشامیدن:

آشامیدن آب در سطح شهر ممنوع است و اگر ویزای کشور چین را دارید میتوانید بطری آب با قیمت مناسبی خریداری کنید. علت این امر آن است که آب موجود در بیشتر قسمتهای چین، غیرقابل آشامیدن است.

خدمات بیمارستانی در چین:

اگر نیاز به پزشک داشتید میتوانید به راحتی به یمارستانهای تخصصی مراجعه کنید. اغلب بیمارستانهای بزرگ، شلوغ هستند اما در شهرهای کوچک میتوان بیمارستانهایی خلوت تر پیدا کرد و البته مزیت بیمارستانها در چین این است که پزشکان به زبان انگلیسی میتوانند صحبت کنند.

داروخانه ها:

داروخانه ها، در نیمه شرقی و غربی چین، با قیمتهای مناسبی با نسخه و بدون نسخه، داروها را عرضه میکنند.

آلودگی هوا:

پکن، پایتخت این کشور نیز مانند پایتخت بیشتر کشورها، دچار مشکل آلودگی هواست و از آنجا که میزان آلودگی هوا در برخی روزها بیش از حد مجاز است، دیدن مردمی که با ماسک تردد میکنند چیز عجیبی نیست.

سرویسهای بهداشتی:

در سرویسهای بهداشتی عمومی بطور معمول دستمال یافت نمیشود اگر چه رستورانها و هتلها اینگونه نیستند و دستمال مخصوص قرار میدهند. بنابراین بهتر است دستمال همراهتان داشته باشید.

استحمام و شستشو:

اگر با ویزای چین به این کشور سفر کردید، بهتر است بدانید بیشتر شوینده ها و محلولهایی که در حمام های آنها وجود دارد استاندارد نیستند و بهتر است مواد شوینده به همراه داشته باشید.

در مقالات بعدی به دانستینهای دیگری درباره این کشور میپردازیم

آخرین خبرها:

عنوان خبر: دانستنیهای سلامت و پزشکی و بهداشت در چین
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: