1652 امتیاز
5/5

نامیبیای بکر و زیبا

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳

نامیبیای بکر و زیبا

در مقالات قبلی این کشور رابعنوان یکی از زیباترین کشورهای مقصد گردشگری معرفی کردیم و اکنون میخواهیم به سایر جاذبه های آن بپردازیم.

صحرای کالاهاری:

بیابان مشهور کالاهاری که بارها نامش شنیده شده است، متعلق به کشور نامیبیا است. این بیابان بعلت داشتن یک حیات وحش استثنایی بسیار زیباست. حیواناتی نظیر چیتا، گورخر، شترمرغ، غزال آفریقایی، نوعی سگ وحشی، فیل و زرافه در این حیات وحش وجود دارند. همچنین چندین گونه کمیاب هم در این بیابان زندگی میکنند.حتی پرندگان هم در لا به لای درختان این بیابان لانه ساخته اند. مردم محلی یز برای توریستهای که برای دیدن غروب خورشید می آیند، کلبه هایی در این بیابان ساخته اند.

طلوع خورشید منحصربفرد:

در مقاله قبلی به غروب حیرت آور و زیبای نامیبیا پرداختیم و اکنون نوبت طلوع خورشید است. صحنه ای که برای طلوع خورشید در نامیبیا در مقابل چشمانتان میبینید وصف ناشدنیست! خورشیدی که به آرامی از پشت تپه ها بالا می آید و روشنایی را به آسمان میدهد.

پارک ملی Etosha :

آن گونه های کمیاب حیوانات را بخاطر دارید؟ آنها را میتوانید در این پارک ملی بیابید. بلندترین فیل آفریقا و همچنین کرگدن سیاه که هر دو، گونه های در حال انقراض هستند را میتوانید در اینجا ببینید.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: نامیبیای بکر و زیبا
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: