خرید ملک در اندونزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در اندونزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در اندونزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۵ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در اندونزی
خرید ملک در اندونزی

خرید ملک در اندونزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در اندونزی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در اندونزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در اندونزی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در اندونزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در اندونزی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در اندونزی

شروط و الزامات خرید ملک در اندونزی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در اندونزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در اندونزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در اندونزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در اندونزی

در حال حاضر سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در بیشتر کشورهای جنوب شرقی آسیا مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است، خرید ملک در اندونزی یکی از راه های سرمایه گذاری برای متقاضیان بین المللی است که در نهایت منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می شود. 

کشور اندونزی مشتمل بر هزاران جزیره است که در طول خط استوا قرار گرفته است، شهروندان این کشور در سواحل زندگی می کنند لازم به ذکر است بیشتر بخش های این کشور غیر قابل سکونت هستند. کشور اندونزی دارای مرزهای مشترک زمینی با کشورهای سنگاپور، فیلیپین و مالزی می باشد و به دلیل مناظر طبیعی زیبا و چشم نواز سالانه پذیرای توریست های بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

 در ادامه با کارشناسان موسسه ثبتا همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در رابطه با خرید ملک در اندونزی کسب کنید.

شرایط خرید ملک در اندونزی

اندونزی در لیست کشورهایی قرار دارد که به متقاضیان خارجی و بین المللی اجازه می دهد با خرید ملک اقامت این کشور را کسب کنند، به موجب قانون وضع شده افراد خارجی تنها می توانند آپارتمان خریداری کنند و اجازه خرید زمین در این کشور را ندارند و تنها می توانند از زمین استفاده کنند. 

مالیات نقل و انتقال از فروش املاک و مستغلات در کشور اندونزی با نرخ 5% محاسبه می شود، علاوه بر این متقاضیان باید برای خرید ملک هزینه های قانونی پردازش اسناد حقوقی را پرداخت کنند که بین 0.5% الی 1.5% از ارزش ملک خریداری شده می باشد. 

در رابطه با هزینه های ثبت نام باید گفت خریدار باید 0.20% از ارزش ملک را به عنوان ثبت نام پرداخت کند، هزینه ثبت نام شامل هزینه تمبر در هر سند و هزینه های اداری می شود.

مقایسه خرید ملک در اندونزی و چین

خرید ملک در چین همانند خرید ملک در کشور اندونزی یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد، بازار املاک و مستغلات در کشور چین در طول 2 هزار سال گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده است خرید ملک در شهرهای بزرگ کشور چین مثل: گوانژو و شانگهای می تواند برای متقاضی با سود همراه باشد.

 در ماه مارچ سال 2007 حق خرید و فروش املاک توسط کنگره بین المللی اعلام شد و از اول اکتبر سال 2007 اجرا شد که به موجب آن محدودیت ها برای خریداران خارجی حذف شد.

اگر قصد خرید ملک در کشور چین را دارید باید بدانید قیمت ملک در این کشور روز به روز در حال افزایش است طبق آمار و بررسی ها قیمت املاک در این کشور حدودا 0.3% در هر ماه افزایش می یابد. 

خرید ملک در اندونزی

هزینه خرید ملک در اندونزی

برای متقاضیانی که قصد خرید ملک در کشور اندونزی را دارند اطلاع از هزینه های ملک در این کشور امری مهم و ضروری محسوب می شود. برای خرید ملک در مرکز شهر اندونزی باید به ازای هر متر مربع مبلغ 23829189.46IDR (روپیه) و به ازای هر متر مربع خانه در خارج از مرکز شهر باید مبلغ 12937002.72IDR (روپیه) پرداخت کنید.

 دقت داشته باشید که هزینه ملک در شهرهای بزرگ کشور اندونزی گران تر از سایر شهرها می باشد برای مثال هزینه هر متر مربع ملک در مرکز شهر جاکارتا 36000000.36IDR (روپیه) و هزینه هر متر مربع ملک در خارج از مرکز شهر جاکارتا 17875000.00IDR (روپیه) برآورد شده است. 

متقاضیانی که قصد اجاره خانه در کشور اندونزی را دارند و یا قصد دارند ملک خریداری شده را اجاره دهند باید آگاه باشند که نرخ اجاره خانه در کشور اندونزی به شرح ذیل است.

  • اجاره ماهانه خانه 1 خوابه در مرکز شهر 4136574.96IDR (روپیه)
  • اجاره ماهانه خانه 1 خوابه در خارج از مرکز شهر 2590295.17IDR (روپیه)
  • اجاره ماهانه خانه 3 خوابه در مرکز شهر 10401494.36IDR (روپیه)
  • اجاره ماهانه خانه 3 خوابه در خارج از مرکز شهر 5886090.55IDR (روپیه)

مدارک لازم برای خرید ملک در اندونزی

در حین خرید قانونی ملک در این کشور می باید مدارک قابل استنادی را به سازمان اراضی این کشور ارائه نمود. مدارک لازم برای خرید و سرمایه گذاری در این کشور شامل 6 مدارک اصلی از طرف خریدار می باشد. خریدار می باید متقاضی اصلی باشد و سن قانونی داشته باشد.

مدارک این پروسه خرید ملک عبارت است از:

  • ارائه 1 کپی از اجازه اقامت متقاضی KTP
  • ارائه کارت شناسایی خانوادگی متقاضی اصلی
  • ارائه گواهی ازدواج در صورت متاهل بودن
  • ارائه گواهی سند مالکیت متقاضی
  • ارائه پرداخت مالیات PBB

روند کلی خرید ملک در اندونزی

ضمن خرید ملک در این کشور می باید مراحل قانونی را با توجه با مدارک مورد نظر طی کنید. در مرحله اول باید سند امضا شده ملک را به سازمان اراضی این کشور ارسال کنید.

در مرحله دوم انتخاب دفتر اسناد رسمی این کشور که به عنوان TAPP نام دارد می باشد. در مرحله سوم سپرده مورد نظر برای خرید قانونی ملک به حساب مالک واریز شود. 

در مرحله چهارم امضای مورد تایید توافق نامه ای که جهت خرید و فروش ملک تنظیم شده است، انجام پذیرد. مرحله پایانی اخذ اجازه تصرف در اموال و اراضی است، که مهم ترین روند قانونی در خرید ملک می باشد .

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در اندونزی

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در اندونزی را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری اندونزی اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در کشور اندونزی و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب