خرید ملک در هند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در هند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در هند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در هند
خرید ملک در هند

خرید ملک در هند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در هند توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در هند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در هند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در هند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در هند را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در هند

شروط و الزامات خرید ملک در هند

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در هند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در هند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در هند

محتوای این صفحه عبارتند از:

روند خرید ملک در هند

یک تبعه خارجی با اقامت غیر هندی در خارج از کشور نمی‌تواند هیچ املاکی غیرمنقول در هند بخرد. برای اتباع خارجی در هند مالکیت غیرقانونی است، مگر اینکه متقاضیان در یک سال اقامت 183 روزه داشته باشند (ویزای توریستی 180 روز طول می‌کشد). خرید ملک با ویزای توریستی نیز غیرقانونی است.

علاوه بر این، اموال را نمی‌توان به‌طور مشترک به نام یک شخص واجد شرایط با یک شخص غیر واجد شرایط خریداری کرد. این بدان معناست که یک هندی غیر مقیم (NRI) یا یک تبعه خارجی با منشأ هندی (PIO) نمی‌تواند یک ملک را به‌طور مشترک با هم بخرند.

بااین‌حال، یک شهروند خارجی در هند برای خرید املاک غیرمنقول در هند نیازی به تأیید RBI ندارد. دلیلش این است که وقتی وی در هند اقامت دارد، او مانند هر ساکن دیگری حقوق می گیرد

موسسه معتبر برای خرید ملک و املاک در هند

برای خرید ملک، مهم است که خریدار یک موسسه معتبر را برای خود در نظر بگیرد تا از منافع خود در حین معامله محافظت کند. پس از انتخاب ملک و قیمت با فروشنده مذاکره می‌شود، وکیل توافق‌نامه فروش را تهیه می‌کند. 

پس از امضای، خریدار معمولاً مبلغ 10٪ تا 20٪ از قیمت خرید را می‌پردازد. سپس وكیل بااحتیاط بقیه‌ی مراحل خرید ملک را در هند انجام می‌دهد و اسناد و مدارک را از فروشنده دریافت می‌کند. وکیل باید سند ملک را بررسی کند تا از لحاظ قانونی با محدودیت‌ها مواجه نشود.

مدارک موردنیاز برای خرید ملک در هند

  • ارائه و ترجمه مدارک شناسایی فرد متقاضی و همراهانش ( پاسپورت – شناسنامه خود و تعداد همراهان)
  • ارائه و ترجمه مدارک مالی و بانکی اعم از گردش حساب و میزان نقدینگی فرد در حساب‌های بانکی (برای این سرمایه‌گذاری هرچه سرمایه بیشتر شانس دریافت اقامت بالاتر می‌شود)
  • ارائه و ترجمه مدارک تحصیلی خود و همراهان در صورت وجود
  • ارائه بیزینس پلن ( طرح اقتصادی ) سودده و کارآمد
خرید ملک در هند

نکته مهم در مورد خرید ملک در هند

 قبل از اقدام برای خرید ملک در هندوستان مخصوصا خرید خانه در دهلی بهتر است با قوانین و قواعد مربوط به خرید ملک آشنا شوید تا با توجه به شرایط خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

با عنایت به اینکه در عصر جدید هندوستان اقتصاد در حال رشدی دارد؛ بسیاری از سرمایه داران و سرمایه گذاران جذب این کشور شده اند. 

اقتصاد هند، با رقم زدن نرخ رشد ۹ درصدی طی سال‌های اخیر به یکی از پر رونق‌ترین و سریع‌الرشدترین اقتصادهای جهان تبدیل شده و در این بین بخش املاک به یکی از مهمترین و جذاب‌ترین بخش‌های اقتصادی این کشور برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

 

قیمت و هزینه خرید ملک در هند

قیمت خرید هر مترمربع ملک در مرکز شهر: ۸۹، ۹۵۹.۴۹ روپیه

قیمت خرید هر مترمربع ملک در بیرون شهر: ۴۴، ۹۹۹.۹۳ روپیه

هزینه‌های معاملات رفت‌ و برگشت شامل کلیه هزینه‌های خرید و فروش مجدد یک ملک حق‌الزحمه وکلا، هزینه اسناد رسمی، هزینه ثبت‌نام، مالیات، کارگزاران و غیره است. 

دارندگان کارت NRI و خرید ملک و املاک در هند

 آیا یک شهروند خارج از کشور هند دارنده کارت NRI / OCI می‌تواند املاک و مستغلات در هند بخرد و بفروشد؟

طبق دستورالعمل صادره از سوی بانک مرکزی هند، یک دارنده کارت NRI یا OCI می‌تواند در هر ملک مسکونی یا تجاری سرمایه‌گذاری کند. در این رهنمودها همچنین آمده است که می‌توانید هر تعداد ملک مسکونی یا تجاری خریداری کنید.

 اما آن‌ها اجازه سرمایه‌گذاری در زمین‌های کشاورزی، زمین‌های زراعی و زمین‌های کشاورزی را ندارند؛ آن‌ها می‌توانند زمین کشاورزی / املاک مزرعه / زمین کشاورزی را به ارث ببرند.

 مدارک / مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات برای دارنده کارت OCI یا NRI چیست؟

 شما به مجوز RBI احتیاج ندارید؛ اما به اسناد خاصی احتیاج دارید. مدارک موردنیاز برای خرید ملک به شرح زیر است:

  • کارت OCI (در صورت OCI)
  • گذرنامه (در صورت NRI)
  • کارت پان (شماره‌حساب دائمی)
  • عکس اندازه پاسپورت
  • اثبات آدرس

ارائه خدمات خرید ملک در هندوستان

جهت مهاجرت به هند و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت با هدف سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب