اخذ ویزا شیلی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اخذ ویزا شیلی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه مهاجرتی ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اخذ ویزا شیلی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات مرتبط با اخذ ویزا شیلی میتوانید به پایگاه اطلاعاتی ثبتا مراجعه نمایید.

امروز مورخ: ۲۸ /۱۲ /۱۴۰۲
اخذ ویزا کشورها در سریعترین زمان ممکن دریافت انواع ویزا  بصورت فردی و گروهی توسط وکیل امور ویزا پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته بیش از 1800 مشتری راضی
ارائه خدمات تخصصی اخذ ویزا شیلی
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خدمات اخذ ویزا شیلی

SABTTA GROUP

وکیل تخصصی ویزا ثبتا گروپ

ثبت شرکت بین المللی

شرایط اخذ ویزا شیلی

اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید توجه داشته باشید که علاوه بر داشتن گذرنامه نیاز به اخذ ویزا شیلی نیز دارید. سفر به این کشور جهت کار و تجارت ، گردشگری و تفریح ، بازدید از اقوام و آشنایان ، تحصیل در دانشگاه های معتبر و اقامت دائم نیاز به اخذ ویزا دارد.

🔵 خدمات ویزا: دریافت انواع ویزا
🔵 بخش اجرایی امور ویزا: واحد امور روادید و ویزا سایر کشورها
🔵 مرجع صدور ویزا: سفارت
🔵 دفاتر مدیریت: دفاتر مرکزی واقع در کشورهای ایران- امارات- ترکیه- آلمان- استرالیا- انگلیس- کانادا- فنلاند- آذربایجان و ...
🔵 تعداد کارشناسان : 9 نفرکارشناس امور ثبت شرکت ها
🔵 مدیران ارشد موسسه: برای اطلاع از مدیران ارشد وارد بخش هیئت مدیران شده و اطلاعات کامل مدیران را مشاهده نمایید
🔵 سال تاسیس: موسسه ثبتی و امور مهاجرتی SABTTA در سال 1998 تاسیس و پایه گذاری شد.

اطلاعات بیشتر درباره اخذ ویزا شیلی

موسسه ثبتا بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه ثبتی و امور حقوقی بین المللی خدمات جامع و تخصصی را در زمینه اخذ ویزا شیلی به متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد. در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات ثبت و تاسیس شرکت ارائه شده است ، شما همچنین میتوانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق فرم مشاوره از وکیل تخصصی امور ثبت شرکت ها مشاوره دریافت نمایید.
اخذ پاسپورت

مدت زمان مطالعه مطلب: 27 minutes

پرونده های موفــــــق ثبتی: + 130,000

اخذ ویزا شیلی توسط وکیل رسمی امور ویزا

اخذ ویزا شیلی در سریع ترین زمان ممکن
اخذ ویزا شیلی با نرخ موفقیت بالای 95 درصد
اخذ ویزا شیلی متناسب با شرایط متقاضی
اخذ ویزا شیلی با مناسب ترین هزینه
اخذ ویزا شیلی توسط برترین موسسه مهاجرتی کشور

مجوزات بین المللــــــی :

مجوز موسسه برتر در امور ثبتی از موسسه CRP
عضور انجمن حقوقی سوئیس و کانادا
تاییدیه سازمان مهاجرتی میگرشر
تاییدیه سازمان امور مهاجرین کاری و تحصیلی انگلیس

خدمات موسسه ثبتـــــــــا در زمینه اخذ ویزا شیلی

مشاوره تخصصی اخذ ویزا شیلی

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های ویزا مرتبط با اخذ ویزا شیلی توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه ثبتا گروپ انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد اخذ ویزا اقدام میشود. پروسه ثبت شرکت بطور معمول در مدت زمان 10 الی 60 روز انجام میشود.
اخذ پاسپورت

تنظیم و عقد قرارداد اخذ ویزا شیلی

پس از بررسی اولیه پرونده اخذ ویزا شیلی شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد اخذ ویزا کشور مورد نظر خود اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید.
اخذ پاسپورت

اخذ ویزا شیلی با نرخ بالای 95 درصد موفقیت

پرونده هایی که در زمینه اخذ ویزا شیلی توسط تیم ویزا ثبتا گروپ پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 95 درصد با موفقیت انجام شده اند . مجموعه ثبتا گروب با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 130000 هزار پرونده را با موفقیت انجام دهد.
اخذ پاسپورت

پذیرش پرونده های اخذ ویزا شیلی

تیم امور ویزا ثبتا گروپ در زمینه اخذ ویزا شیلی دارای بیش از 10 سال تجربه حرفه ای بوده و آمادگی آنرا داشته که پرونده های ویزا شما را با درصد موفقیت بالای 95 درصد پذیرش و پیگیری نماید. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.
اخذ پاسپورت

منظور از اخذ ویزا شیلی چیست؟

منظور از اخذ ویزا شیلی یک سندی رسمی است که به فرد اجازه می دهد به طور قانونی وارد این کشور شود. ویزا معمولاً توسط سفارتخانه ، کنسولگری و یا اداره مرزبانی کشور مقصد بر روی گذرنامه فرد مهر می شود. به طور کلی می توان گفت منظور از اخذ ویزا شیلی یک مجوز و تاییدیه مشروط است که توسط این کشور به یک فرد خارجی اعطا می ‌گردد و به او اجازه ورود ، خروج یا اقامت رسمی این کشور را می‌دهد. ویزا معمولاً شامل تاریخ اعتبار، مدت زمان اقامت فرد و همچنین نام کشور هایی است که فرد اجازه دارد به آنها سفر کند. ویزا می توانند امکان کار، تحصیل و اقامت دائم را در کشور مقصد برای فرد متقاضی ویزا فراهم کند. همچنین طبق قوانین مهاجرتی در جهان، برخی از کشور ها به شهروندان بعضی از کشورهای خاص اجازه ورود به کشور بدون ویزا می دهند. اخذ ویزا شیلی به تنهایی تضمین ورود به این کشور نمی باشد. می توان گفت که افسران مهاجرت (پلیس) در مرزها می ‌توانند از ورود اشخاص و مسافران به دلایل مختلف از جمله مشکوک بودن فرد ، جعلی بودن مدارک ، ناقص بودن مدارک و … جلوگیری ‌کنند. پلیس مهاجرت می تواند گذرنامه ، ویزا و سایر مدارک هویتی مسافران را کنترل کرده و در صورت نبود مشکل اجازه ورود را بدهد. به همین دلیل توصیه می کنیم هنگام ورود به مرزهای این کشور تمامی مدارک هویتی خود را به همراه داشته باشید تا مشکلی حین خروج از مرز پیش نیاید.

تفاوت گذرنامه و اخذ ویزا شیلی

گذرنامه یا همان پاسپورت یک مدرک هویتی است که برای سفر و شناسایی شهروندان این کشور صادر می شود. همچنین از گذرنامه برای تأیید تابعیت فرد استفاده می شود. در واقع گذرنامه به عنوان یک مدرک اولیه برای سفرهای خارجی مورد نیاز است. گذرنامه شامل عکس ، نام ، تاریخ تولد ، جنسیت و خصوصیات جسمی شما می باشد. اما اخذ ویزا شیلی تأیید نامه ای است که به صورت الکترونیکی و یا به صورت کاغذی توسط سفارت کشور مقصد صادر می شود. و به دارنده اجازه ورود ، خروج یا اقامت رسمی برای مدت زمان مشخص را در کشور مقصد می دهد.

فهرست مطالب

خدماتـــــ : اخذ ویزا شیلی

نوع ویزا
هزینه اخذ ویزا
توریستی
تماس بگیرید
کاری
تماس بگیرید
تجاری
تماس بگیرید
پزشکی
تماس بگیرید
استارتاپ
تماس بگیرید
شینگن
تماس بگیرید

سوالات متداول اخذ ویزا

واحد پاسخگویی و پشتیبانی ثبتاگروپ

SABTTA GROUP

چطور میتوان از خدمات ثبتا گروپ در زمینه اخذ ویزا شیلی استفاده نمود؟

بمنظور استفاده از خدمات موسسه ثبتا گروپ در زمینه اخذ ویزا شیلی میبایست در ابتدا مشاور و وکیل تخصصی شرایط شما را بررسی نموده و سپس با در نظر گرفتن تمام جوانب کار برای عقد قرارداد اقدام نمایید.

برای گرفتن مشاوره در زمینه اخذ ویزا شیلی چطور اقدام کنم؟

درصورتی که نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه اخذ ویزا شیلی دارید ، میبایست از طریق این بخش ابتدا درخواست خود را ثبت و برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، لازم به ذکر است پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره کارشناسان و وکلای این مجموعه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای عقد قرارداد در زمینه اخذ ویزا شیلی باید چگونه عمل نمود؟

بمنظور عقد قرارداد اخذ ویزا شیلی میتوانید با هماهنگی قبلی به دفاتر ثبتا گروپ مراجعه نموده و نسبت به امضای قرارداد اقدام نمایید.

آیا خدمات مرتبط با اخذ ویزا شیلی در موسسه ثبتا ارائه میشود؟

بله ، خدمات مربوط به اخذ ویزا شیلی هم اکنون فعال و قابل ارائه میباشد

هزینه استفاده از خدمات اخذ ویزا شیلی چگونه محاسبه میشود؟

درصورتیکه نیاز به دریافت خدمات در زمینه اخذ ویزا شیلی دارید ، میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چگونه میتوانم با کارشناسان شما در زمینه اخذ ویزا شیلی صحبت کنم؟

برای مکالمه تلفنی با کارشناسان ما در خصوص موارد مرتبط با اخذ ویزا شیلی میبایست ابتدا از طریق بخش مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما پس از ثبت و تکمیل فرم حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت مشاوره تخصصی در حوزه اخذ ویزا شیلی باید حضوری مراجعه کنم؟

خیر – کلیه فرایند مشاوره در خصوص امور اخذ ویزا شیلی بصورت غیر حضوری و تلفنی انجام میشود.

پروسه مرتبط با خدمات اخذ ویزا شیلی توسط چه افرادی در موسسه انجام میشود؟

کارشناسان موسسه ثبتا گروپ در زمینه اخذ ویزا شیلی دارای حداقل 10 سال تجربه و سابقه فعالیت بوده و با اتکا به این دانش و تجربه امور شما را در این حوزه با بالاترین کیفیت ممکن انجام میدهند.

چه کسانی میتوانند از خدمات ثبتا گروپ در زمینه اخذ ویزا شیلی استفاده کنند؟

کلیه متقاضیان در تمام کشورها با هر زبانی میتوانند از خدمات مجموعه ثبتا گروپ در زمینه اخذ ویزا شیلی استفاده نمایند.

چقدر طول میکشد تا مشاوران اخذ ویزا شیلی بعد از ثبت فرم با ما تماس بگیرند؟

حداکثر ظرف مدت 1 ساعت پس از تکمیل فرم مشاوره ، کارشناسان ما در زمینه اخذ ویزا شیلی با شما تماس خواهند گرفت .

تنظیم قرارداد اخذ ویزا شیلی با چه شرایطی انجام میشود؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی و خصوصی قرادادهایی که در زمینه اخذ ویزا شیلی منعقد میشوند میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

آیا خدمات اخذ ویزا شیلی بصورت تضمینی ارائه میشود؟

کلیه خدماتی که توسط ثبتا گروپ در حوزه اخذ ویزا شیلی ارائه میشوند ، دارای نرخ ریت موفقیت بالای 95 درصد هستند.