رفع ریجکتی ویزا یمن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتی و مهاجرتی ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات رفع ریجکتی ویزا یمن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
رفع ریجکتی ویزا مشاوره تخصصی رفع ریجکتی دفاعیه های تخصصی  در سریع ترین زمان ممکن بدون محدودیت در نوع ویزا پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته بیش از 21000 مشتری راضی
ارائه خدمات تخصصی رفع ریجکتی ویزا یمن
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خدمات رفع ریجکتی ویزا یمن

SABTTA GROUP

وکیل تخصصی رفع ریجکتی ویزا ثبتا گروپ

رفع ریجکتی ویزا یمن

ارائه خدمات رفع ریجکتی ویزا یمن

رفع ریجکتی ویزا یمن چگونه انجام می شود؟ این سؤالی است که برای بسیاری از مردم هر زمان که بخواهند برای ویزا یمن اقدام کنند ، ایجاد می شود. بسیاری از متقاضیان ویزا دچار سردرگمی شده و قادر به درک دقیق دلیل ریجکتی ویزا خود نیستند. در صورتی که افسر مربوط به پرونده نتواند کلیه اطلاعات لازم در مورد متفاضی را دریافت کند ، درخواست ویزا ناموفق خواهد بود و در نهایت منجر به ریجکتی ویزا یمن میشود .

اطلاعات بیشتر درباره رفع ریجکتی

موسسه ثبتا بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه ثبتی و امور حقوقی بین المللی خدمات جامع و تخصصی را در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن به متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد. در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات رفع ریجکتی ویزا ارائه شده است ، شم ا همچنین میتوانید در هر ساعت اط شبانه روز از طریق فرم مشاوره از وکیل تخصصی امور ریجکتی ویزا مشاوره دریافت نمایید.
رفع ریجکتی ویزا

مدت زمان مطالعه مطلب: 11 minutes

پرونده های موفــــــق ریجکتی : + 34,000

خدمات موسسه در حوزه ریجکتی ویزا:

رفع ریجکتی تحصیلی ویزا یمن
رفع ریجکتی توریستی ویزا یمن
رفع ریجکتی کاری ویزا یمن
رفع ریجکتی تجاری ویزا یمن
رفع ریجکتی پزشکی ویزا یمن

مجوزات بین المللــــــی :

مجوز موسسه برتر در امور ثبتی از موسسه CRP
عضور انجمن حقوقی سوئیس و کانادا
تاییدیه سازمان مهاجرتی میگرشر
تاییدیه سازمان امور مهاجرین کاری و تحصیلی انگلیس

خدمات موسسه ثبتـــــــــا در زمینه رفع ریجکتی

بررسی تخصصی امور ریجکتی ویزا یمن

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های ریجکتی مرتبط با ویزا یمن توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه ثبتا گروپ انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد رفع ریجکتی اقدام میشود. پروزه رفع ریجکتی بطور معمول در مدت زمان 4 الی 10 روز انجام میشود.
رفع ریجکتی ویزا

تنظیم و عقد قرارداد ریجکتی ویزا یمن

پس از بررسی اولیه پرونده ریجکتی ویزا یمن شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد ریحکتی ویزا اقدام نمایید . شما میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید.
رفع ریجکتی ویزا

رفع ریجکتی ویزا یمن با نرخ بالای 95 درصد موفقیت

پرونده هایی که در زمینه ریجکتی ویزا یمن توسط تیم حقوقی ثبتا گروپ پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 95 درصد با موفقیت انجام شده اند . مجموعه ثبتا گروب با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 34 هزار پرونده ریجکتی را با موفقیت انجام دهد.
رفع ریجکتی ویزا

پذیرش پرونده های ریجکتی ویزا یمن

تیم رفع ریجکتی ویزا یمن با دارابودن بیش از 10 سال تجربه حرفه ای در حوزه رفع ریجکتی ویزا این کشور آمادگی آنرا داشته که پرونده های ریجکتی شما را با درصد موفقیت بالای 95 درصد پذیرش و پیگیری نماید. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.
رفع ریجکتی ویزا
🔵 خدمات ریجکتی ویزا: رفع ریجکتی ویزا
🔵 بخش اجرایی ریجکتی: واحد حقوقی موسسه ثبتا
🔵 مرجع رسیدی ریجکتی: سفارت و کنسولگری
🔵 دفاتر مدیریت: دفاتر مرکزی واقع در کشورهای ایران- امارات- ترکیه- آلمان- استرالیا- انگلیس- کانادا- فنلاند- آذربایجان و ...
🔵 تعداد کارشناسان ریجکتی: 17 نفر
🔵 مدیران ارشد موسسه: برای اطلاع از مدیران ارشد وارد بخش هیئت مدیران شده و اطلاعات کامل مدیران را مشاهده نمایید
🔵 سال تاسیس: موسسه ثبتی و امور مهاجرتی SABTTA در سال 1998 تاسیس و پایه گذاری شد.

شرایط رفع ریجکتی ویزا یمن

ریجکت شدن ویزا یمن به معنی رد صلاحیت ویزای این کشور است؛ ریجکتی ویزا یمن به معنی رد شدن ویزا از سوی سفارت می باشد.. ریجکت شدن ویزا از طرف سفارت برای شخصی متقاضی مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل مشورت با متخصصین حرفه ای در این خصوص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و لازمه پیشروی این پرونده ها است. شما میتوانید بمنظور رفع ریجکتی ویزا یمن و دفاع از پرونده خود در سفارت این کشور کلیه فرایند کار را به کارشناسان موسسه ثبتا واگذار کنید ، موسسه ثبتا با بیش از 12 سال سابقه در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن توانایی آن را داشته که در سریعترین زمان ممکن مشکل ریجکت شدن متقاضی را حل نماید.

رفع ریجکتی ویزا

اعتراض برای رفع ریجکتی ویزا یمن

فرد متقاضی برای رفع ریجکتی ویزا یمن خود باید وارد مرحله اعتراض شود ، در این مرحله دفاعیات لازم برای رفع ریجکتی ویزا یمن توسط کارشناسان خبره در حوزه انجام میشود. در واقع متقاضی کاملاً مطمئن است که همه موارد ضروری را به خوبی در نظر گرفته اما پس از بررسی پرونده توسط کارشناسان به خاطر یک دلیل بسیار کوچک که ناشی از بی‌توجهی یا نا آگاهی او بوده، ویزا یمن توسط افسر مورد پذیرش قرار نمی گیرد. در صورتی که با ریجکتی ویزا یمن رو به رو شدید به هیچ عنوان نا امید نشوید. شما می توانید، باز هم شانس خود را امتحان نمایید؛ برای این کار لازم است اشکالات پرونده خود را برطرف کنید یا شرایط خود را برای بهبود ارتقاء دهید و بار دیگر درخواست خود را برای تایید ویزا یمن به سفارت ارائه کنید. همچنین اگر تصور می‌کنید که درخواست اولیه شما بدون نقص و کامل بوده و درخواست ویزا یمن به اشتباه رد شده است، می‌توانید نامه‌ هایی مبنی بر اعتراض به سفارت آماده و ارسال نمایید.

هنگامی که نامه تجدید نظر اعتراض به ریجکتی خود را ارسال می کنید ، به همراه مدارک ، نهاد رسیدگی به درخواست تجدید نظر در آن کشور به نامه شما رسیدگی می کند او. یک مقام درجه بالاتر بوده که مسئولیت رسیدگی به درخواست های ویزا را بر عهده دارد ، در برخی مواقع مامور اداره به صلاحدید برای تایید ویزا درخواست وثیقه از متقاضی میکند.

روش های رفع ریجکتی ویزا یمن

پس از بررسی دقیق علت ریجکتی ویزا یمن ، میبایست در ابتدا نواقص پرونده خود را برطرف کنید و مجددا‌ً برای دریافت ویزا یمن درخواست خود را به سفارت این کشور ارائه دهید. در صورتی که از کامل بودن پرونده خود اطمینان دارید، نامه ای برای اعتراض به ریجکتی ویزا یمن تنظیم کنید و به سفارت تحویل دهید تا پرونده شما مورد بازنگری قرار گیرد. توجه داشته باشید هر یک از مراحل اعتراض به رای و تصمیم سفارت و تکمیل پرونده و یا رفع نقص ممکن است چند ماه زمانبر باشد و اگر شما نتوانید بدرستی مشکل ریجکتی ویزا یمن را حل کنید تنها وقت و انرژی و هزینه شما تلف میشود . لذا پیشنهاد میشود کلیه مراحل و روش های رفع ریجکتی ویزا یمن را به کارشناسان متخصص در این حوزه بسپارید.

رفع ریجکتی ویزا

درخواست مکتوب رفع ریجکتی ویزا یمن

شما باید با نوشتن لایحه در مورد امتناع از تایید ویزا یمن تان به سفارت مربوطه درخواست تجدید نظر دهید. نوشتن این نامه ها، خود یک فرآیند کامل و کاملا تخصصی است. شما باید دلایل محکمی را برای رفع ریجکتی ویزا یمن بیان كنید ، تمامی دلایل كه فکر می كنید درخواست شما به اشتباه رد شده است.

درخواست رسیدگی به ریجکتی ویزا یمن

درخواست تصمیم گیری در مورد ریجکتی ویزا یمن کار سختی است. اول از همه ، شما باید کاملا اطمینان داشته باشید که تصمیم گرفته شده نادرست است و دلیلی برای رد ویزا یمن تان وجود ندارد . در مرحله دوم ، شما باید به کشور عضوی که تصمیم نهایی راجع به درخواست شما اتخاذ کرده است ، نسبت به رفع ریجکتی ویزا یمن اعتراض کنید.

رفع تضمینی ریجکتی ویزا یمن

به طور کلی ، شما می توانید نامه تجدید نظر خود را در خصوص رفع ریجتی ویزا یمن به سفارت مربوط به آن ارسال نمایید. از طرف دیگر ، فرد تصمیم گیرنده در خصوص ویزا یمن شما همان افسر پرونده ای است که ویزا شما را ریجکت کرده است. این دادخواست به دقت در این پرونده مورد بررسی قرار می گیرد و روند رسیدگی را طی خواهد کرد. برخی از مجموعه دلایل رفع ریجکت ویزا یمن به شرح زیر هستند.

هدف نامشخص از سفر

در صورت رد شدن ویزا یمن دلایل مختلفی مطرح می شود؛ اول این که سفارت به این نتیجه رسیده است که هدف سفر شما به منطقه مورد نظر نامشخص است، در این رابطه باید مدارکی  را ضمیمه پرونده خود کنید که این موضوع را برای آنها واضح تر کند، که شما در طی درخواست خود ارسال نکرده اید.

بودجه کافی

سفارتخانه مربوط به این کشور اغلب درخواست مربوط به اخذ ویزا یمن را رد می کنند زیرا فکر می کنند متقاضی پول کافی برای پشتیبانی از خود در دوران اقامت در خاک کشور را ندارد. در صورت رد شدن به همین دلیل ، موارد زیر را ارسال کنید.

بیمه مسافرتی

برای جلوگیری از ریجکت شدن ویزا یمن بیمه مسافرتی را از یک شرکت خریداری کنید، یا فقط جریان خود را به روز کنید و سندی را جهت اثبات ارائه دهید.

سفر بدون بازگشت

این شایع ترین دلیل رد ویزا یمن است. اگر به این دلیل ویزای شما ریجکت شده است، ، در صورت امکان سعی کنید حداقل یکی از مدارک مربوط به اثبات بازگشت شما به کشور را ارائه دهید.

هزینه رفع ریجکتی ویزا یمن

در صورتی که پرونده ریجکتی ویزا یمن ارزش ارائه به دادگاه های کشور را داشته باشد، هزینه های مربوط به آن به فرد متقاضی ویزا یمن اعلام و برای اعتراض در دادگاه توسط وکیل رسمی دادگستری آماده می شویم. در صورتی که نقص های موجود در پرونده ریجکتی ویزا یمن قابل دفاع در دادگاه های این کشور نباشد، برای درخواست مجدد ویزا یمن و رفع نواقص قبلی اقدام می کنیم.

مشاوره رفع ریجکتی ویزا یمن

مشاوره حقوقی در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن به شما کمک می کنند که بهترین نتیجه گیری را از پرونده های رفع ریجکتی به دست آورید. به این ترتیب فرایند مهاجرت شما و اخذ ویزا یمن بهتر انجام می شود. مشکلات رفع ریجکتی ویزا یمن در دنیای امروز زیر نظر مشاورین حقوقی حرفه ای انجام می گیرند.

بهترین موسسه رفع ریجکتی ویزا یمن

در واقع تنطیم و نگارش دقیق و بدون اشکال نامه برای اعتراض به ریجکت ویزا یمن بهمراه آماده سازی داکیومنت ها تنها کاری است که از دست شما برای اعتراض به رد درخواست ویزا یمن برمی‌آید. پس باید برای استفاده از آخرین فرصت و شانس خود نهایت استفاده را کنید.

رفع ریجکتی ویزا

مدت زمان رفع ریجکتی ویزا یمن

پیگیری فرایند رفع ریجکتی ویزا یمن هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور امکانپذیر است ، به این معنا که بسته به نوع درخواستی که متقاضی دارد می توان در خاک هر کشور یا بیرون از آن درخواست اعتراض یا تجدید نظر در خصوص ریجکتی ویزا یمن را ارائه دهد. این تجدید نظر برای عوامل گوناگونی از جمله فسخ ویزا های تحصیلی ، فسخ ویزا های توریستی ، جلوگیری از اجازه کار در کشور ، رفع ریجکتی ویزا یمن و دیگر موارد خواهد بود. کسانی که قصد رفع ریجکتی ویزا یمن را دارند، می توانند در قدم اول درخواست نت پرونده داشته باشند تا از روند بررسی شرایط ویزا یمن خود با خبر شود. در قدم بعدی هر فرد می تواند در دادگاه های کشورهای خارجی درخواست های مربوط به بررسی پرونده رفع ریجکتی ویزا یمن برای امتناع از صدور ویزا توسط افسر پرونده داشته باشد. این کار باعث می شود که دادگاه معقول بودن تصمیم گیری افسر را بررسی کند که در کل شانسی برای شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید ویزا یمن خود را اخذ نمایید. درخواست رفع ریجکتی ویزا یمن خود را می توانید طی دو مرحله با کمک گرفتن از یک وکیل قابل اعتماد به دادگاه ارائه دهید.

مدارک لازم رفع ریجکتی ویزا یمن

بمنظور رفع ریجکتی ویزا یمن آماده سازی مدارک و مستندات مهم ترین قسمت انجام این کار است ، اگر شما مدارک خود را بدرستی آماده و ارائه نکنید باز هم ویزا یمن شما رد خواهد شد ، لذا بهتر است بمنظور آماده سازی داکیومنت ها حتما از یک موسسه باتجربه کمک بگیرید.

مشخصات شخصی

نامه و مکاتبات شما در خصوص رفع ریجکتی ویزا یمن باید اطلاعات دقیق هویتی شما را در بر بگیرد تا سازمان های ذی ربط به خوبی پرونده شما را شناسایی نمایند. اطلاعاتی مربوط به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و… در این میان دسته بندی می شوند. این جزییات باید در مدارک مکتوب درج شده و ارائه شوند.

تاریخ رد درخواست

زمانیکه نامه رد تقاضا و ریجکتی ویزا یمن را دریافت نمودید ، لازم است تاریخ آنرا یادداشت و بخاطر داشته باشید.

دلیل ریجکتی ویزا

باید به طور واضح به بی دلایل بودن علت رد و ریجکتی ویزایتان را ذکر کرده و مدارک و مستنداتی که در این خصوص دارید را ارائه کنید و در نامه تجدید نظر به تمامی این نکات اشاره کنید.

ارائه دلایل

توضیح دهید که چرا فکر می کنید ویزای مورد نظر شما به اشتباه رد شده است و چرا آنها باید آن را تصویب کنند. اگر بیش از یک دلیل دارید، دلایل خود را ذکر کنید . این مهمترین بخش این نامه ها است، بنابراین به آن توجه کنید!

سخن پایانی:

موسسه ثبتا یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین موسسات فعال در زمینه ویزا یمن و رفع ریجکتی ویزا یمن بوده که تا کنون هزاران پرونده موفق در این زمینه به اتمام رسانده است . در این مقاله در رابطه با روش های رفع ریجکتی ویزا یمن اطلاعات دقیقی به دست آوردید. هر یک از این موارد به شما کمک می کنند که این پرونده ها را با دقت بیشتری دنبال کنید و در راستای دریافت ویزا یمن خود اقدامات لازمه را انجام دهید. به این تریب کیفیت فرایند دریافت ویزا یمن بهبود می یابد. این پرونده ها زیر نظر مشاورین حقوقی و موسسه های مهاجرتی نیز دنبال می شوند که با هزینه های از پیش تعیین شده این اقدامات مفید را برای رفع ریجکتی ویزا یمن انجام می دهند. در این گزارش در رابطه با این موارد بررسی های دقیقی انجام دادیم.

سوالات متداول:

مدت زمان لازم برای رفع ریجکتی با توجه به شرایط هر متقاضی و روش انجام کار ونقص پرونده از 7 روز کاری الی 90 روز کاری متغیر است .

بله میتوانید بمنظور دریافت این خدمات با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.

هزینه رفع ریجکتی ویزا ویزا یمن متناسب با نوع پرونده و نقص آن از 1800 دلار تا 5000 دلار متغییر است.

شما میتوانید به دو روش حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد رفع ریجکتی اقدام نمایید ، متقاضیان میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرند.

آخرین مطالبــــــــــــــــــــــــــــــــ :

فهرست مطالب

خدماتـــــ : رفع ریجکتی ویزا یمن

نوع ریجکتی ویزا
هزینه
مهاجرتی
تماس بگیرید
توریستی
تماس بگیرید
شغلی و تحصیلی
تماس بگیرید

سوالات متداول رفع ریجکتی ویزا یمن

واحد پاسخگویی و پشتیبانی ثبتاگروپ

SABTTA GROUP

چطور میتوان از خدمات ثبتا گروپ در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن استفاده نمود؟

بمنظور استفاده از خدمات موسسه ثبتا گروپ در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن میبایست در ابتدا مشاور و وکیل تخصصی شرایط شما را بررسی نموده و سپس با در نظر گرفتن تمام جوانب کار برای عقد قرارداد اقدام نمایید.

برای گرفتن مشاوره در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن چطور اقدام کنم؟

درصورتی که نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن دارید ، میبایست از طریق این بخش ابتدا درخواست خود را ثبت و برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، لازم به ذکر است پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره کارشناسان و وکلای این مجموعه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای عقد قرارداد در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن باید چگونه عمل نمود؟

بمنظور عقد قرارداد رفع ریجکتی ویزا یمن میتوانید با هماهنگی قبلی به دفاتر ثبتا گروپ مراجعه نموده و نسبت به امضای قرارداد اقدام نمایید.

آیا خدمات مرتبط با رفع ریجکتی ویزا یمن در موسسه ثبتا ارائه میشود؟

بله ، خدمات مربوط به رفع ریجکتی ویزا یمن هم اکنون فعال و قابل ارائه میباشد

هزینه استفاده از خدمات رفع ریجکتی ویزا یمن چگونه محاسبه میشود؟

درصورتیکه نیاز به دریافت خدمات در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن دارید ، میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چگونه میتوانم با کارشناسان شما در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن صحبت کنم؟

برای مکالمه تلفنی با کارشناسان ما در خصوص موارد مرتبط با رفع ریجکتی ویزا یمن میبایست ابتدا از طریق بخش مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما پس از ثبت و تکمیل فرم حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت مشاوره تخصصی در حوزه رفع ریجکتی ویزا یمن باید حضوری مراجعه کنم؟

خیر – کلیه فرایند مشاوره در خصوص امور رفع ریجکتی ویزا یمن بصورت غیر حضوری و تلفنی انجام میشود.

پروسه مرتبط با خدمات رفع ریجکتی ویزا یمن توسط چه افرادی در موسسه انجام میشود؟

کارشناسان موسسه ثبتا گروپ در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن دارای حداقل 10 سال تجربه و سابقه فعالیت بوده و با اتکا به این دانش و تجربه امور شما را در این حوزه با بالاترین کیفیت ممکن انجام میدهند.

چه کسانی میتوانند از خدمات ثبتا گروپ در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن استفاده کنند؟

کلیه متقاضیان در تمام کشورها با هر زبانی میتوانند از خدمات مجموعه ثبتا گروپ در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن استفاده نمایند.

چقدر طول میکشد تا مشاوران رفع ریجکتی ویزا یمن بعد از ثبت فرم با ما تماس بگیرند؟

حداکثر ظرف مدت 1 ساعت پس از تکمیل فرم مشاوره ، کارشناسان ما در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن با شما تماس خواهند گرفت .

تنظیم قرارداد رفع ریجکتی ویزا یمن با چه شرایطی انجام میشود؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی و خصوصی قرادادهایی که در زمینه رفع ریجکتی ویزا یمن منعقد میشوند میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

آیا خدمات رفع ریجکتی ویزا یمن بصورت تضمینی ارائه میشود؟

کلیه خدماتی که توسط ثبتا گروپ در حوزه رفع ریجکتی ویزا یمن ارائه میشوند ، دارای نرخ ریت موفقیت بالای 95 درصد هستند.