امور حقوقی در امارات متحده عربی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در امارات متحده عربی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در امارات متحده عربی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در امارات متحده عربی
امور حقوقی در امارات متحده عربی

امور حقوقی در امارات متحده عربی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در امارات متحده عربی را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در امارات متحده عربی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در امارات متحده عربی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در امارات متحده عربی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در امارات متحده عربی

شروط و الزامات امور حقوقی در امارات متحده عربی

مراحل امور حقوقی در امارات متحده عربی

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در امارات متحده عربی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در امارات متحده عربی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در امارات متحده عربی

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در امارات متحده عربی

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، همواره دارای موضع اخلاقی قوی در رابطه با امور حقوقی بوده و تمامی موارد از شفافیت مراحل قانونی تا سیستم حق الزحمه را در انجام امور حقوقی در امارات متحده عربی در نظر داشته است. این موسسه در تهیه همه اظهارات ادعایی، یادداشت ها و مشورت در خصوص انواع دعاوی حقوقی، به عنوان یک مشاور اقدام کرده و توانسته است راه حل های مناسبی را ارائه نماید.

ثبتا دارای تیمی از متخصصان حرفه ای است که از یک دهه تجربه در زمینه مسائل مربوط به حقوق معنوی برخوردار هستند. در دنیایی که همیشه در حال تغییر است، مشاوران این موسسه، مجهز به دانش روز و با سابقه ای طولانی به صورت یکپارچه در حال فعالیت هستند.

مسائل حقوقی در امارات

طیف وسیعی از خدمات موسسه شامل مسائل شرکتی، پرونده های حوزه های مدنی، کیفری، خانوادگی و جنایی است و هدف این گروه، کمک به مشتریان برای محافظت از منافع و عدالت آنها در امور حقوقی در امارات متحده عربی است که بتوانند به نتایج مناسبی دست یابند. برای این منظور، درک موسسه از اهداف تجاری و شخصی مشتریان به تسهیل تمام نیازهای آنها کمک می کند.

در ثبتا ، دیدگاه جهانی و تنوع تجربه آنها با مشتریان، این امکان را فراهم می کند تا مقررات محلی، منطقه ای و قاره ای را درک کنند. مشاوران در مبانی حقوق مهارت دارند و با نگاهی دقیق ، به موضوعات ، روندها و فناوری های نوظهور می نگرند و در این راستا، به مشتریان در محافظت و گسترش فرصت های تجاری، راه اندازی نوآوری های جدید و محافظت از دارایی های آنها به ایمن ترین روش ها کمک می کنند.

خدمات حقوقی در امارات متحده عربی

باید گفت که این یک موسسه حقوقی با خدمات کامل در امارات متحده عربی  است. زمینه های عملی شامل حقوق کار و استخدام ، حقوق مدنی ، حقوق جزا ، حقوق خانواده ، حقوق تجارت ، وصیت و املاک ، داوری و حل اختلاف ، مشاوره حقوقی و مالیات بر ارزش افزوده ، مالکیت معنوی ، بانکداری و امور مالی ، راه اندازی مشاغل و بیشتر می شود که در این خصوص، با تکیه بر مهارت تیم خود، توانسته است خدمات امور حقوقی در امارات متحده عربی را به بهترین شکل اجرا نماید.

تیم حقوقی متشکل از وکلای مجرب و با تجربه ای است که به عنوان وکلای ارشد و مشاوران حقوقی، در سراسر امارات به مشتریان خدمات رسانی می کنند. بدین ترتیب، مشاوران حقوقی ثبتا، هزاران نگرانی حقوقی را در طیف وسیعی از صنایع و رشته ها برطرف کرده اند. با فداکاری و رویکرد کاری حرفه ای، چشم انداز موسسه این است که با خدمات به موقع و نتایج مناسب برای طیف وسیعی از مشتریان، عدالت را تأمین کند.

امور حقوقی در امارات متحده عربی

مشاوره حقوقی در امارات

ثبتا یکی از بهترین وکلای تخصصی در حوزه های جنایی ، خانوادگی ، شرکتی ، ساختمانی ، املاک ، اجاره و اختلافات را داشته و برترین مشاوران حقوقی و داوران را در خود جای داده است. وکلای ثبتا در امور حقوقی در امارات متحده عربی ، از پیشگامان بانکداری ، بیمه ، کار ، اشتغال ، قراردادها ، علائم تجاری ، حوادث هستند.

موسسه حقوقی ثبتا تحت نظارت برجسته ترین وکلا رهبری می شود و یک استاندارد عالی مشاوران حقوقی در دبی است. این یک موسسه بین المللی خصوصی در امارات متحده عربی است که متشکل از وکلای متخصص که می توانند به مشتریان خود در زمینه های مختلف حقوقی، خدمت کنند. شما می توانید مشاوره های لازم را از ثبتا بخواهید

وکیل متخصص در امارات متحده عربی

وکلای بانکی ثبتا در امور حقوقی در امارات متحده عربی با موفقیت ظاهر شده و معاملات بانکی را در بانک های اصلی در حوزه های اعتبارات اسنادی ، ضمانت نامه ، حواله ، وام ، بدهی  و همچنین انواع کلاهبرداری بانکی از جمله تقلب در چک ، کلاهبرداری از کارت ، کلاهبرداری حسابداری ، سپرده های بدون بیمه انجام داده اند.

همچنین خدمات مرتبط با قوانین خانواده مانند ازدواج ، طلاق ، حضانت فرزند ، نفقه و لغو ازدواج را ارائه داده است. ضمن آنکه به اختلافات شرکتی رسیدگی نموده است تا با داوری و مشاوره، دعاوی حقوقی و پرونده های مربوط به حقوق کار ، حقوق جزا ، حقوق مدنی و شرکتی ، املاک و ساختمان ، حقوق مالکیت حل و فصل شود.

قوانین حقوقی در امارات

بنیانگذاران ثبتا، آینده ای بی عیب و نقص را برای این موسسه پیش بینی کرده اند. از همین روست که می توانند با تجربه حقوقی هماهنگ و وکلای حرفه ای خود، حامیان و مشاوران آن، با خیال راحت در ارائه مشاوره حقوقی تخصصی با مشتریان مشارکت داشته باشند و امور حقوقی در امارات متحده عربی را به درستی پیگیری و حل نمایند.

ضمن آنکه موسسه ثبتا، یک رسم دیرینه ای دارد که بر اساس تعالی و سنت کار می کند و با مکانیسم ها و فناوری های مدرن در ارتباط بوده است. بهترین وکلای این موسسه، در امارات متحده عربی اصول اولیه و ظریف را برای نزدیک شدن به مسائل حقوقی مشتریان با تجربه محلی و بین المللی دارند. چشم انداز ثبتا آینده نگر است و در آن پیش بینی می کند در سایر حوزه های قضایی بین المللی یک جایگاه جهانی داشته باشد.

پذیرش پرونده در امارات

یکی از مزیت های مهم در موسسه ثبتا این است که با بهره مندی از وکلای برجسته در حوزه های مختلف، قادر است تا برای مشاوره و یا ارائه راه حل های مناسب در امور حقوقی در امارات متحده عربی در سطحی ممتاز عمل نماید. بنابراین پیوسته در حوزه های عملی شامل دعاوی مدنی و تجاری حقوق جزا ، حقوق شرکت ها و بسیاری موارد دیگر، بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

وکلای این موسسه دارای سالها تجربه در رسیدگی و مدیریت دعاوی مهم ، پیچیده و برجسته برای انواع پرونده های تجاری ، مدنی و جنایی هستند. دانش و درک آنها از قوانین ، مقررات و فرهنگ محلی می تواند به مشتریان برای نمایندگی های حقوقی در زمینه نگرانی های مختلف مزیت ایجاد نماید. ضمن آن که تمرکز بر ارائه خدمات حقوقی کارآمد و مناسب برای مشتریان در طیف گسترده ای از صنایع است. تیم حقوقی به مشاغل بین المللی ، شرکتهای نوپا و شرکت های سرمایه گذاری در رابطه با کلیه فعالیتهای تجاری، توسعه و رشد آنها و حل مسائل ایجاد شده کمک می کند.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب