امور حقوقی در پرتغال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در پرتغال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در پرتغال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در پرتغال
امور حقوقی در پرتغال

امور حقوقی در پرتغال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در پرتغال را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در پرتغال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در پرتغال نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در پرتغال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در پرتغال

شروط و الزامات امور حقوقی در پرتغال

مراحل امور حقوقی در پرتغال

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در پرتغال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در پرتغال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در پرتغال

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در پرتغال

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، خدمات کاملی را در امور حقوقی در پرتغال دارد که به شرکت ها و افراد مقیم و غیر مقیم ارائه می دهد. این موسسه در حوزه های عملی از جمله حقوق شرکت ها و تجارت ، املاک ، بانک ، دعاوی حقوقی ، مهاجرت ، حقوق خانواده و ارث ، حقوق مدنی و انواع دیگر مشاوره و راهنمایی های لازم را ارائه می کند. تیم حقوقی ثبتا دارای سالها تجربه در حوزه های مختلف است.

خدمات حقوقی موسسه بر اساس ارزش های اصلی کارآیی و ساده سازی است. با رویکردی پیشگیرانه و تمرکز بر دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، وکلای این موسسه، منافع هر مشتری را در نظر دارند. همچنین وکلا با ارائه مشاوره گام به گام و کمک کامل، مشاوره و نمایندگی آگاهانه ای را ارائه می دهند. آنها به دنبال راه حل های کارآمد و مثبت برای مسائل حقوقی مشتریان هستند.

وکلای باتجربه در پرتغال

موسسه حقوقی ثبتا، قصد دارد خدمات حقوقی استثنایی را به صورت یکپارچه به شرکت ها و افراد محلی و اتباع ارائه دهد. این موسسه در امور حقوقی در پرتغال تسلط کامل داشته و بر اساس ارزش های اخلاقی، بهترین عملکرد را در ارائه راه حل های عملی ارائه می کند و در اموری همچون قانون مالیات، اشتغال و کار ، راهنمایی های کاربردی را ارائه خواهد نمود.

این شرکت متشکل از وکلا و مشاوران متخصص و با تجربه در ساختاردهی خدمات است که در زمینه های مختلف تخصصی حقوق گرد هم آمده اند. این تیم تلاش می کند تا از خدمات برتری ، استقلال و توجه زیاد به مواردی که به آنها سپرده شده است، اطمینان حاصل کند و هدف اصلی آنها، پیش بینی و بهینه سازی نیازهای مشتریان است.

خدمات حقوقی در پرتغال

این موسسه حقوقی، متعهد است که اقدامات خود را بر اساس شخصی سازی ، برتری ، فداکاری ، سازماندهی و حرفه ای بودن وکلا که در شرکت ادغام شده اند، بنا کند. این دفتر حقوقی بین المللی ، جهت امور حقوقی در پرتغال فعال است که طیف وسیعی از خدمات حقوقی را برای مشتریان ارائه می دهد.

ضمن آنکه با بهره مندی از تخصص وکلای خود در حوزه های عملی همچون ورشکستگی ، دادخواهی ، حل اختلاف جایگزین ، حقوق تجاری ، ادغام و تملک ، حقوق مالیاتی ، حقوق عمومی ، حقوق کار و مالکیت معنوی به خوبی عمل کرده و با آگاهی از قوانین این کشور، به خوبی حمایت های لازم را از مشتریان خود به عمل آورده است.

امور حقوقی در پرتغال

قانون در پرتغال

تیم ثتبا، متشکل از وکلای ارشد و مجرب است که بر توسعه راه حل هایی در امور حقوقی در پرتغال ، برای نیازهای قانونی مشتریان تمرکز دارند. آنها روابط مشتری را بر اساس اعتماد و همراهی با تعهد به شایستگی، کارآیی و ارائه نمایندگی نوآورانه و با کیفیت بالا قرار می دهند.

این موسسه، یک شبکه محکم از مشارکت های حرفه ای با شرکت های حقوقی خارجی را به منظور ارائه پشتیبانی حقوقی برای مشتریان در اکثر کشورهای منطقه حفظ می کند. ثبتا هدف خود را به حفظ بالاترین استانداردهای تعالی فنی و مسئولیت حرفه ای اختصاص داده است. لذا قادر است تا در حوزه های مختلف راه حل های کاربردی را برای مسائل و چالش های ایجاد شده مشتریان ارائه کند.

مسائل حقوقی و قضایی در پرتغال

عملکرد ثبتا بر اساس اصول اصلی توجه شخصی، کار با کیفیت بالا و خدمات اخلاقی و مقرون به صرفه است. این موسسه رویکردی عملی در زمینه حقوق داشته و به دنبال راه حل های واقعی در امور حقوقی در پرتغال و تا حد ممکن کارآمد است. تحقق اهداف مشتری و کسب رضایت ایشان، در هر شرایط قانونی، همیشه اولویت اصلی ثبتا بوده است.

ضمن آنکه خدمات مهاجرتی ثبتا، از بالاترین درجه برخوردار است و شامل مهاجرت به پرتغال و همچنین برنامه های ویزای طلایی پرتغالی می شود. همچنین نماینده مشتریانی است که مایل به کسب تابعیت پرتغالی هستند. می توانید برای مسائل مربوط به امور مهاجرتی خود، مشاوره های لازم را از کارشناسان مجرب موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

حوزه های مختلف حقوقی در پرتغال

این موسسه، نماینده مشتریان خارجی و داخلی در امور حقوقی در پرتغال است که در محیط حقوقی پرتغال کار می کنند. با تمرکز ویژه بر کمک در امور مهاجرت ، تابعیت و ملیت ، متعهد است که به خانواده ها ، مشاغل و افراد در دستیابی به اهداف خود در کشور خود کمک نماید. وضعیت حقوقی ایشان هر چه باشد، وکلای متخصص ثبتا در آنجا خواهند بود تا مشاوره مورد نیاز مشتیران را ارائه دهند.

از سویی دیگر، مشاوره های لازم را که در امور تجارت مورد نیاز است ارائه می کند عملکرد ثبتا از استانداردهای بین المللی کیفیت پیروی می کند. بدین منظور، وکلای واجد شرایط آن در بخش های تخصصی برای زمینه های مختلف حقوق سازماندهی شده اند، بنابراین با تیم های مجرب چند تخصصی در صنایع یا پروژه های بزرگ به نمایندگی و مشاوره مسائل موجود می پردازند.

پذیرش پرونده توسط وکیل پرتغال

همچنین نمایندگی محلی در اکثر کشورهای پرتغالی زبان را داشته و موافقت نامه های همکاری طولانی مدت با شرکت های حقوقی معتبر در سراسر جهان را به منظور ارائه نمایندگی حقوقی معتبر مشتریان در مراکز تجاری جهانی دارد. فعالیت های سازنده این موسسه در امور حقوقی در پرتغال ، نامی آشنا و معتبر را در این صنعت ایجاد کرده است.

پایگاه مشتری ثبتا متشکل از نهادهای دولتی و خصوصی پرتغالی و بین المللی از جمله شرکت های بزرگ و مشاغل کوچک ، بانکها ، شرکتهای بیمه ، بخشهای مختلف اقتصادی ، صندوق های سرمایه گذاری و خانواده ها است. ثبتا از چندین ابزار ارتباطی و برنامه های کاربردی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کند، بنابراین این امکان را دارد تا کانال های ارتباطی و کارآیی سازمانی خود را بهبود بخشیده و هزینه ها را کاهش دهد.

تمرکز اصلی موسسه حقوقی ثتبا این است که به مشتریان، توصیه های کاربردی و پاسخگو متناسب با آنها ارائه شود که زمینه مشاغل آنها و حوزه های قضایی که در آن فعالیت می کنند را در نظر می گیرد. بنابراین، قادر است که بهترین و متنوع ترین خدمات را در گروه های اقتصادی چند ملیتی و حوزه های قضایی ایجاد نماید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب