امور حقوقی در کانادا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در کانادا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در کانادا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در کانادا
امور حقوقی در کانادا

امور حقوقی در کانادا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در کانادا را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در کانادا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در کانادا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در کانادا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در کانادا

شروط و الزامات امور حقوقی در کانادا

مراحل امور حقوقی در کانادا

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در کانادا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در کانادا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در کانادا

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در کانادا

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، در امور حقوقی در کانادا ، خدمات گسترده ای را به کارمندان، کارفرمایان، افراد و مشاغل در سراسر کشور ارائه می دهد. زمینه های عملی شامل اخراج، ایمنی محل کار، قراردادهای استخدامی و همچنین دعاوی حقوقی شرکتی و تجاری، مانند اختلافات سهامداران و شراکت تجاری را در دستور کار خود دارد.

این تیم حقوقی برجسته، متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای است که از مشتریان در سطوح مختلف دادگاه نمایندگی می کند. وکلا دارای تجربه عملی و گسترده همراه با دانش گسترده در زمینه استخدام، تجارت و سایر زمینه های حقوقی هستند و با تعهد و مهارت خود، راه حل های کاربردی و عملی مناسبی را به مشتریان خود ارائه می کنند.

خدمات حقوقی در کانادا

این موسسه، نمایندگی را حتی برای پیچیده ترین مسائل ارائه می دهد و به مشتریان کمک می کند تا مسائل حقوقی و چالش ها را برای موقعیت های منحصر به فرد درک کنند. ضمن آنکه وکلا در امور حقوقی در کانادا ، از طریق حل اختلاف جایگزین ، مذاکره یا دعوی قضایی، بهترین نتایج را با تمرکز بر استراتژی‌های مناسب برای هر مشتری دنبال می‌کنند.

می توان گفت که این یک موسسه برتر در دادگاه دعاوی تجاری است که خدمات شامل قانون شرکت ، حاکمیت شرکتی، قراردادها ، تامین مالی و قراردادهای خصوصی، خرید و فروش کسب‌وکار، امور بدهکار و بستانکار، مشاور عمومی شرکت، ادغام و تملک ، دعاوی تجاری، امور مالک و مستاجر و دعاوی کوچک و اختلافات دادگاه عالی را در برنامه مشاوره خود داشته و همواره در جهت منافع مشتریان خود مذاکره و میانجیگری را در بهترین کیفیت انجام داده است.

وکلای با تجربه در کانادا

وکلای این موسسه، تماما دارای دانش و مهارت لازم بوده و با تجربه سال ها فعالیت در این حوزه در امور حقوقی در کانادا ، از استراتژی تا اجرا، به عنوان یک وکیل و مشاور خدمت رسانی می کنند و مشتریان را از طریق فرآیندهای مسائل حقوقی آنها راهنمایی می کنند و به دنبال کارآمدترین و مؤثرترین نتایج هستند.

ضمن آنکه این موسسه حقوقی، متخصص در حوزه حقوقی املاک و مستغلات است که به مشتریان خود در منطقه تورنتو و دیگر مناطق در کانادا، خدمات مشاوره و راهنمایی ارائه می دهد. حوزه های عملی شامل معاملات املاک مسکونی و تجاری، بازپرداخت وام مسکن، نقل و انتقالات مالکیت، خدمات تخفیف، وام مسکن خصوصی و بررسی اجاره و همچنین امور و مسائل ایجاد شده در سرمایه گذاری مشترک است.

امور حقوقی در کانادا

تجربه و تخصص وکیل در کانادا

این موسسه با سال ها تجربه در زمینه قانون املاک و مستغلات، به مشتریان زیادی کمک کرده و مسائل پیچیده حقوقی را مدیریت کرده است. موسسه حقوقی ثبتا، مشتریان را از طریق فرآیند قانونی در امور حقوقی در کانادا راهنمایی می کند، خدماتی را به زبان های انگلیسی ارائه می دهد و در جهت جستجوی گزینه هایی برای برآوردن نیازها و اهداف مشتریان کوشا است.

این موسسه، به استانداردهای بالای خدمات حقوقی، حرفه ای بودن، صداقت و رویکرد مشتری مدار اختصاص دارد. تیم حقوقی تلاش می کند تا به طور موثر به راه حل های به موقع دست یابد که از بهترین منافع مشتریان محافظت کند و نتایج مطلوب را ارائه دهد. تمرکز این موسسه، بر کمک به افراد برای دریافت منافع ایشان و احقاق حقوقشان است. این دفتر حقوقی، به مشتریان در سراسر کانادا خدمت می کند و به مشتریان کمک کرده است تا مسائل و پرونده های خود را دنبال کرده و برای جبران خسارت آن ها را حمایت می نماید.

موضوعات مختلف حقوقی در کانادا

می توان گفت که این موسسه همچنین به دلیل بهره مندی از وکلا و مشاوران متخصص در حوزه های مختلف، قادر است در امور حقوقی در کانادا ، مشاوره و راهنمایی های سازنده ای را ارائه کند. از همین روست که وکالت کامل حقوقی را در موارد مربوط به ازکارافتادگی کوتاه مدت و طولانی مدت، ناتوانی در برنامه بازنشستگی غرامت کارگران و موارد استخدام مرتبط با ازکارافتادگی ارائه می دهد.

تیم حقوقی در تمام مراحل شکایت، از درخواست اولیه برای دریافت مزایا، تجدید نظر و در صورت نیاز دعاوی کمک می کند. شما نیز می توانید در زمینه های مختلف حقوقی هم تیم مشاوره ثبتا، دانش وسیعی از صنعت بیمه، علوم پزشکی و سیستم حقوقی دارد که می تواند در دعاوی مختلف، بهترین نتایج را دنبال نماید.چون مسائل مدنی، کیفری، جنایی و خانوادگی  از خدمات مشاوره و نمایندگی وکلای مجرب ثبتا، استفاده نمایید.

مشاوره حقوقی در کانادا

وکلای ثبتا، همواره راهنمایی های لازم را در امور حقوقی در کانادا و در موضوعات مختلف ارائه می‌کند. آن ها دارای چندین دهه تجربه ترکیبی همراه با دانش گسترده هستند. آنها قادر هستند تا به مراجعان در اثبات ضررهای اقتصادی و ادعاهای پزشکی ناشی از سهل انگاری دیگران کمک کنند. تیم حقوقی به نمایندگی از مشتریان و پیگیری بهترین منافع آنها ، وکالت متعهدانه و خلاقانه را ارائه می دهد.

این موسسه، خدمات خود را به زبان های مختلف ارائه می دهد تا بتوانید بیشترین سطح ارتباط و پشتیبانی را از مشتریان خود داشته باشد. این تیم حقوقی با تجربه گسترده و درک سیستم های پیچیده ، برای کمک به مشتریان در کسب نتایج مطلوب با حداکثر منافع تلاش می کند. از همین روست که امروزه یکی از دفاتر حقوقی برتر در کانادا شناخته می شود.

پذیرش پرونده های حقوقی در کانادا

تیم وکلای موسسه حقوقی ثبتا، دانش گسترده و مهارت های خود را برای راهنمایی مشتریان در طول فرآیند مسائل و چالش های ایجاد شده در امور حقوقی در کانادا در اختیار دارد. وکلا به مشتریان در مورد حقوق خود توصیه می کنند، در مورد مسئولیت ها بحث کرده و با کارشناسان کار می کنند تا ماهیت مسائل آنها را به طور دقیق ارزیابی کنند.

آنها به طور کامل تمام راه ها را بررسی می کنند تا مشتریان بتوانند تصمیمات آگاهانه بگیرند. ضمن آنکه تعهد خود را به کار می بندند و بر روی یافتن راه‌حل‌های خلاقانه، برای رفع نگرانی‌های حقوقی مشتریان تمرکز می‌کنند و در عین حال از طرف آنها دفاع می‌نمایند. این موسسه، این شرکت با مراقبت از مشتریان و منافع آنها، تلاش می کند تا دعاوی مشتریان را به منصفانه ترین و سودمندترین راه ممکن از طریق مذاکرات یا دادرسی حل و فصل کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب