ثبت شرکت در فرانسه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه ثبت شرکت در فرانسه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه مهاجرتی ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات ثبت شرکت در فرانسه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند. بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات مرتبط با ثبت شرکت در فرانسه میتوانید به پایگاه اطلاعاتی ثبتا مراجعه نمایید.

امروز مورخ: ۲۸ /۱۲ /۱۴۰۲
ثبت رسمی شرکت  توسط وکلای رسمی در زمینه امور ثبتی بهمراه افتتاح حساب شرکتی ظرف مدت کمتر از 30 روز بدون محدودیت ثبتی تعداد اعضا از 1 نفر تا 10 نفر امکان اخذ اقامت بهمراه سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کار واقعی اخذ سیم کارت این کشور پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته بیش از 12000 مشتری راضی
ارائه خدمات تخصصی در زمینه ثبت شرکت در فرانسه
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خدمات ثبت شرکت در فرانسه

SABTTA GROUP

وکیل تخصصی ثبت شرکت ثبتا گروپ

ثبت شرکت در کشور فرانسه

خدمات ثبت شرکت در فرانسه

با ثبت شرکت در فرانسه یا بعبارتی با داشتن یک بیزنس پلن دقیق و سرمایه کافی می توانید در کوتاه ترین بازه زمانی به اقامت دائم و شهروندی کشور فرانسه برسید. ثبت شرکت در فرانسه، یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت به خارج و اخذ اقامت دائم فرد و اعضای خانواده او است. با ثبت شرکت بین المللی در فرانسه فرزندان شما نیز قادر خواهند بود تا در دانشگاه ها و مدارس دولتی فرانسه با هزینه بسیار کم و گاها به صورت رایگان تحصیل کنند. موسسه مهاجرتی و ثبتی ثبتا می تواند در مسیر ثبت شرکت در کشور فرانسه به شما کمک کند. کارشناسان ما هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته به متقاضیان ثبت شرکت در فرانسه ، مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند. این مرکز از لحظه درخواست شما تا زمان ثبت نهایی شرکت در فرانسه همراه شما خواهد بود .

🔵 خدمات ثبتی: ثبت شرکت و موسسه خارجی
🔵 بخش اجرایی امور ثبتی: واحد امور ثبت و تاسیس شرکت ها
🔵 مرجع ثبت: اداره ثبت شرکت ها
🔵 دفاتر مدیریت: دفاتر مرکزی واقع در کشورهای ایران- امارات- ترکیه- آلمان- استرالیا- انگلیس- کانادا- فنلاند- آذربایجان و ...
🔵 تعداد کارشناسان : 15 نفرکارشناس امور ثبت شرکت ها
🔵 مدیران ارشد موسسه: برای اطلاع از مدیران ارشد وارد بخش هیئت مدیران شده و اطلاعات کامل مدیران را مشاهده نمایید
🔵 سال تاسیس: موسسه ثبتی و امور مهاجرتی SABTTA در سال 1998 تاسیس و پایه گذاری شد.

اطلاعات بیشتر درباره ثبت شرکت در فرانسه

موسسه ثبتا بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه ثبتی و امور حقوقی بین المللی خدمات جامع و تخصصی را در زمینه ثبت شرکت در فرانسه به متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد. در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات ثبت و تاسیس شرکت ارائه شده است ، شما همچنین میتوانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق فرم مشاوره از وکیل تخصصی امور ثبت شرکت ها مشاوره دریافت نمایید.
اخذ پاسپورت

مدت زمان مطالعه مطلب: 11 minutes

پرونده های موفــــــق ثبتی: + 14,000

خدمات موسسه در حوزه امور ثبت شرکت ها:

ثبت شرکت در فرانسه بصورت فوری
ثبت شرکت در فرانسه توسط وکیل رسمی
ثبت شرکت در فرانسه با قیمت مناسب
ثبت شرکت در فرانسه بصورت تضمینی
ثبت شرکت در فرانسه توسط ایجنت اصلی

مجوزات بین المللــــــی :

مجوز موسسه برتر در امور ثبتی از موسسه CRP
عضور انجمن حقوقی سوئیس و کانادا
تاییدیه سازمان مهاجرتی میگرشر
تاییدیه سازمان امور مهاجرین کاری و تحصیلی انگلیس

خدمات موسسه ثبتـــــــــا در زمینه فرانسه

مشاوره تخصصی ثبت شرکت در فرانسه

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های ثبتی مرتبط با ثبت شرکت در فرانسه توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه ثبتا گروپ انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد ثبت شرکت اقدام میشود. پروسه ثبت شرکت بطور معمول در مدت زمان 10 الی 60 روز انجام میشود.
اخذ پاسپورت

تنظیم و عقد قرارداد ثبت شرکت در فرانسه

پس از بررسی اولیه پرونده ثبت شرکت در فرانسه شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد ثبت و تاسیس شرکت خود اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید.
اخذ پاسپورت

ثبت شرکت در فرانسه با نرخ بالای 95 درصد موفقیت

پرونده هایی که در زمینه ثبت شرکت در فرانسه توسط تیم ثبتی ثبتا گروپ پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 95 درصد با موفقیت انجام شده اند . مجموعه ثبتا گروب با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 14000 هزار پرونده را با موفقیت انجام دهد.
اخذ پاسپورت

پذیرش پرونده های ثبت شرکت در فرانسه

تیم امور ثبتی ثبتا گروپ در زمینه ثبت شرکت در فرانسه دارای بیش از 10 سال تجربه حرفه ای بوده و آمادگی آنرا داشته که پرونده های ثبتی شما را با درصد موفقیت بالای 95 درصد پذیرش و پیگیری نماید. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.
اخذ پاسپورت

دلایل ثبت شرکت در فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به فرانسه است و در واقع به معنای استارت و گسترش یک فعالیت اقتصادی در بازارهای بین المللی محسوب می شود. این روش از مهاجرت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین راهکارها برای افراد اهل راه اندازی کسب و کار و بیزینس است. معمولا افرادی که دارای ایده ها و بیزینس های مختلفی هستند و در بازارهای داخلی به نتیجه های کاملاً ایده آل و مطلوب نرسیده اند، نیازمند به عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی و بین المللی هستند. به همین منظور تصمیم به اخذ ویزای فرانسه از طریق ثبت شرکت در این کشور میگیرند.

یکی از فاکتورهای مهم انتخاب کشور برای ثبت شرکت و انجام فعالیت اقتصادی، میزان تولید ناخالص داخلی کشور مورد نظر است. تولید ناخالص داخلی ارزش پولی تمامی کالاها و خدمات نهایی تولید شده در داخل مرزهای یک کشور طی دوره زمانی خاص را نشان می دهد.

تاسیس و راه اندازی شرکت در فرانسه

برای این که موفق به ثبت شرکت در فرانسه شوید لازم است که سرمایه لازم و تجربه کافی در زمینه فعالیت های اقتصادی در بازارهای بین المللی را داشته باشید. در ادامه درباره شرایط و ویژگی های اخذ اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت در فرانسه توضیحات بیشتری خواهیم داد و اطلاعات مفیدی برایتان ارائه می دهیم.

شرایط ثبت شرکت در فرانسه

برای استفاده از مزیت های ثبت شرکت در فرانسه اولین قدم طراحی و ایجاد بیزینس پلن و یا برنامه اقتصادی در حوزه تخصصی خودتان است. به طور کلی ثبت شرکت در فرانسه ، برای افرادی که قصد فعالیت اقتصادی در بازارهای بین المللی را دارند، مناسب است. برای ثبت شرکت در فرانسه، لازم است به مواردی که در ادامه گفته شده است توجه کنید:

ثبت شرکت بین المللی

تعیین موضوع فعالیت شرکت در فرانسه

متقاضیان برای راه اندازی شرکت در فرانسه باید از طریق ثبت رسمی شرکت در این کشور اقدام کنند. برای این کار، فرد متقاضی ثبت شرکت در فرانسه باید رزومه و ایده اقتصادی برای اثبات بیزینس خود را داشته باشد. همچنین لازم است تسلط کامل نسبت به فعالیت مورد نظر و بازار اقتصادی مربوط به آن داشته باشد. توجه داشته باشید حوزه ای که می خواهید در آن فعالیت اقتصادی کنید باید در کشور فرانسه پرتقاضا و مورد نیاز جامعه باشد.

پروسه راه اندازی شرکت در فرانسه

در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت شرکت در فرانسه ، شخص با دادن وکالت نامه رسمی به نماینده خود می تواند شروع به فرایند ثبت شرکت خود در کشور فرانسه نماید. پس از پروسه هایی مانند تائید بیزینس پلن، تعیین سازوکار، اساس نامه، کد اقتصادی شرکت، گستره فعالیت ها و … شرکت شما در کشور فرانسه راه اندازی می شود. پس از آن، به متقاضی دعوت نامه ای برای کار در زمینه موضوع فعالیت شرکت ثبت شده اعطا می گردد تا با حضور در این کشور، ایده و تخصص خود را گسترش دهد.

طراحی برنامه اقتصادی شرکت در فرانسه

درک درست از ایده تجاری شما در کشور فرانسه، اهمیت بخصوصی دارد. برای اینکه شرکت شما در فرانسه ، یک شرکت موفق و پربازده باشد، طراحی برنامه اقتصادی، بسیار حائز اهمیت است.

عوامل مهم ثبت شرکت در فرانسه

شما برای راه اندازی هر نوع شرکتی در فرانسه ، نیازمند شناخت بازار این کشور و برنامه ریزی براساس میزان سرمایه و برنامه انتخابی خود هستید. بعضی از موارد موثر در انتخاب نوع شرکت و نوع فعالیت در کشور فرانسه شامل موارد زیر می شوند:

انواع شرکت ها برای ثبت در کشور فرانسه

برای اینکه موفق به ثبت شرکت در فرانسه شوید، در مرحله اول لازم و ضروری است که با انواع شرکت در کشور فرانسه آشنایی داشته و تفاوت های آن ها را به خوبی درک کنید. در این قسمت از مقاله به معرفی 6 توع شرکت می پردازیم که با توجه به نیاز و شرایط خود ، قادر به ثبت آنها در فرانسه هستید. این موارد عبارت اند از:

ثبت شرکت سهامی در فرانسه

برای ثبت شرکت سهامی در فرانسه نیازمند به حداقل دو نفر اعضا هیئت مدیره خواهید داشت و مسئولیت های سهام دارها با توجه به مبالغ اسمی سهام ها تعیین میشوند. ثبت شرکت سهامی در فرانسه یکی از رایج ترین انواع شرکت های ثبتی در این کشور میباشد.

ثبت شرکت مسئولیت های محدود در فرانسه

ثبت شرکت با مسئویت محدود یکی دیگر از انواع شرکت هایی که دارای محبوبیت زیادی در کشور فرانسه میباشد . در این نوع شرکت ها یک شخص به صورت مستقل نیز قادر به ثبت و راه اندازی شرکت در فرانسه خواهد بود. البته لازم به ذکر است که هزینه های ثبت شرکت با مسئولیت محدود در فرانسه از سایر شرکت ها مناسب تر و پایین تر است. چنانچه تمایل به اخذ اطلاعات در زمینه هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در فرانسه را داشته باشید، می توانید با کارشناسان و مشاورین موسسه امور ثبتی ثبتا تماس گرفته و مشاوره اخذ کنید.

ثبت شرکت تعاونی در فرانسه

برای ثبت شرکت تعاونی در فرانسه به حداقل سه شخص نیاز خواهید داشت و باید بدانید که مسئولیت این قبیل از شرکت ها نیز می تواند به صورت محدود و یا نامحدود باشد. همچنین مدت زمان ثبت شرکت تعاونی در کشور فرانسه بین 2 الی 4 ماه میباشد.

تاسیس شعبه شرکت در فرانسه

از دیگر شرکت های رایجی که می توانید در کشور فرانسه ثبت نمایید، مربوط به ثبت شعبه شرکت است. افرادی که در یک کشور شرکت ثبت نموده اند و صاحب شرکت خاصی هستند، می توانند برای ثبت شعبه شرکت در فرانسه اقدام کنند.

ثبت شرکت مدنی - تجاری در فرانسه

ثبت شرکت مدنی تجاری در کشور فرانسه دارای شرایط خاص خود است ، این قبیل از شرکت های مدنی- تجاری معمولاً از تجمیع تعدادی از مالکین تشکیل شده و هر یک از اشخاص مالک سرمایه مربوط به خود هستند که به صورت جمعی آن ها را اداره می کنند.

ثبت شرکت تجاری در فرانسه

به جرأت می توانیم بگویم اکثر شرکت هایی که در فرانسه به ثبت می رسند، شامل حوزه تجاری و بازرگانی هستند . شرکت های تجاری در فرانسه خود به چهار دسته تقسیم بندی می.شوند. این موارد عبارت اند از:
• ثبت شرکت سهامی خاص و عام در فرانسه
• ثبت شرکت تضامنی در فرانسه
• ثبت شرکت سهامی در فرانسه
• ثبت شرکت تولیدی در فرانسه
حال که با انواع شرکت های مختلف در فرانسه ا آشنا شدید ، لازم می دانیم که در ادامه به شرایط و مراحل مختلف برای ثبت شرکت در فرانسه بپردازیم. چنانچه تمایل دارید در سریع ترین زمان ممکن برای اخذ اقامت در فرانسه به روش ثبت شرکت اقدام کنید، توصیه می کنیم که از کارشناسان و مشاورین موسسه ثبتی و بین المللی ثبتا در این زمینه مشورت گرفته و روند مهاجرت خود به کشور فرانسه را سرعت ببخشید.

مراحل ثبت شرکت در فرانسه

تاسیس یک شرکت در فرانسه و یا سرمایه گذاری در فرانسه ، می تواند بسیار پیچیده به نظر برسد. به طور معمول توصیه می شود برای طی کردن این راه پر پیچ و خم به تنهایی اقدام نکنید، به خصوص اگر به زبان کشور فرانسه، و یا قوانین مقررات کشور فرانسه آشنایی ندارید.
فضای تجارت برای شرکت های بین المللی فرانسه بی نظیر است. اما قبل از هر اقدامی لازم است حتما تمام جنبه های ثبت شرکت در فرانسه را بررسی کنید. مراحل ثبت یک شرکت در فرانسه به شرح زیر است:
• ارسال نام شرکت و مشخصات فردی خود برای مرحله پیش ثبت نام در اداره ثبت شرکتهای فرانسه.
• تصویب و اخذ تاییدیه از سازمان تجارت کشور فرانسه
• آماده سازی سایر مدارک برای ثبت شرکت در

مشاوره و ارزیابی شرایط متقاضی

قبل از هرگونه اقدام برای ثبت شرکت در فرانسه لازم است با مشاوران با تجربه در خصوص ثبت شرکت صحبت نمایید و مواردی از قبیل : هدف از ثبت شرکت ، حوزه فعالیت ، دیدگاه و چشم انداز ها و … را برای خود مشخص نمایید.

عقد قرارداد ثبت شرکت در فرانسه

پس از قطعیت یافتن موضوع ثبت شرکت در فرانسه باید نسبت به عقد قرارداد رسمی و تنظیم وکالت نمامه به وکلای مجموعه اقدام نمایید .

آماده سازی مدارک ثبت شرکت در فرانسه

یکی از مهمترین مراحل برای ثبت شرکت در فرانسه آماده سازی اسناد و مدارک لازم برای ثبت شرکت در این کشور میباشد که پس از انعقاد قرارداد توسط کارشناسان موسسه و با همکاری مقاضی این مرحله انجام میشود.

ثبت نهایی شرکت در فرانسه

با آغاز فرایند ثبت شرکت در فرانسه معمولا در طول مدت 1 الی 2 ماه ، شرکت شما بطور کامل ثبت شده و کلیه اسناد و ندارک شرکت بهمراه کد ریجیستری به متقاضی تحویل میشود.

مدارک ثبت شرکت در فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه به مدارک و اسناد مخصوص خود نیاز دارد. از این رو لازم است قبل از اقدام قوانین کشور فرانسه را به دقت بررسی کنید. برخی از مدارک که برای ثبت شرکت در فرانسه ضروری است عبارتند از:

اقامت از طریق ثبت شرکت در فرانسه

ازجمله روش های اخذ اقامت کشور فرانسه ، کار کردن و گسترش فعالیت های اقتصادی، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت بین المللی در فرانسه است. با ثبت برند و شرکت خود در کشور فرانسه ، اقامت موقت برای شما صادر می شود. به علاوه می توانید از سیستم بانکی بین المللی نیز در این حوزه استفاده کنید. در صورت موفقیت، شما میتوانید پس از گذشت مدتی، مشمول اقامت دائم کشور فرانسه شوید. در صورت اخذ اقامت دائم فرانسه می توانید پاسپورت فرانسه را اخذ کنید و در نهایت پس از طی مراحلی میتوانید تابعیت کشور فرانسه را کسب کنید. همچنین ثبت شرکت خارجی در کشور فرانسه به شما امکان اخذ اقامت این کشور برای همسر و فرزندان زیر سن قانونی را نیز می دهد.

هزینه ثبت شرکت در فرانسه

در حالت کلی برای ثبت یک شرکت در فرانسه نیاز به پرداخت مبالغ زیادی نیست. اصلی ترین سرمایه برای اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت در فرانسه ، تمکن مالی شما است. در واقع پس از ثبت شرکت فرامرزی در این کشور و اخذ اجازه کار ، شخص حتماً باید مبالغ و مدارک مربوط به گردش مالی و سرمایه مانند گواهی تمکن مالی را ارائه دهد تا بتواند بیزینس خود را در کشور فرانسه راه اندازی کند و بتواند از این طریق آن اقامت دریافت کند.

مزایای ثبت شرکت در فرانسه

شما با ثبت شرکت در فرانسه می توانید اقامت کاری و در نهایت پاسپورت کشور فرانسه را اخذ کنید. همچنین امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی در این کشور را خواهید داشت. برخی از مزیت های ثبت شرکت در فرانسه عبارتند از:
• امکان اخذ اقامت برای خود و افراد خانواده
• اخذ کارت اعتباری و حساب بانکی در کشور فرانسه
• امکان عرضه سهام شرکت در بورس فرانسه
• اخذ آسان ویزای سایر کشورها
• امکان دریافت تابعیت کشور فرانسه برای خود و خانواده تان
• عدم نیاز به سرمایه بالا برای ثبت شرکت در فرانسه
• ورود به بازارهای جهانی و کسب اعتبار بیشتر برای برند خود

ثبت شرکت بین المللی

سخن پایانی:

موسسه ثبتا با شناختی کامل از کشور فرانسه و مسیرهای مختلف ثبت شرکت در فرانسه و همچنین تسلط کامل به حوزه های اقتصادی، با توجه به نوع تخصص، برنامه اقتصادی و سرمایه ای که دارید، بهترین گزینه ها را برای شما مشخص می کند. مجموعه ثبتا به شما کمک می کند تا در کشور فرانسه کسب و کار خود را راه اندازی کنید . این نجموعه از مرحله ثبت شرکت و طراحی بیزینس پلن تا مرحله به موفقیت رساندن شرکت شما در کشور فرانسه در کنارتان خواهد بود و این مسیر پر فراز و نشیب را برای شما ساده تر خواهد کرد.

سوالات متداول:

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت در فرانسه معمولا بین 1 الی 2 ماه زمانبر است
بله امکانپذیری بوده ، شما میتوانید بمنظور عقد قرارداد ثبت شرکت در فرانسه و یا اطلاع از شرایط ثبت شرکت ها در این کشور با موسسه ثبتا تماس بگیرید.
هزینه ثبت شرکت در فرانسه با توجه به نوع شرکت و شرایط ثبتی از 1800 دلار تا 4000 دلار متغییر است.
شما میتوانید به دو روش حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد فرانسه اقدام نمایید ، متقاضیان میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرند.
آخرین مطالب:

فهرست مطالب

خدماتـــــ : ثبت شرکت در فرانسه

نوع شرکت
هزینه ثبت شرکت
LTD
تماس بگیرید

سوالات متداول ثبت شرکت بین المللی

واحد پاسخگویی و پشتیبانی ثبتاگروپ

SABTTA GROUP

چطور میتوان از خدمات ثبتا گروپ در زمینه فرانسه استفاده نمود؟

بمنظور استفاده از خدمات موسسه ثبتا گروپ در زمینه فرانسه میبایست در ابتدا مشاور و وکیل تخصصی شرایط شما را بررسی نموده و سپس با در نظر گرفتن تمام جوانب کار برای عقد قرارداد اقدام نمایید.

برای گرفتن مشاوره در زمینه فرانسه چطور اقدام کنم؟

درصورتی که نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه فرانسه دارید ، میبایست از طریق این بخش ابتدا درخواست خود را ثبت و برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، لازم به ذکر است پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره کارشناسان و وکلای این مجموعه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای عقد قرارداد در زمینه فرانسه باید چگونه عمل نمود؟

بمنظور عقد قرارداد فرانسه میتوانید با هماهنگی قبلی به دفاتر ثبتا گروپ مراجعه نموده و نسبت به امضای قرارداد اقدام نمایید.

آیا خدمات مرتبط با فرانسه در موسسه ثبتا ارائه میشود؟

بله ، خدمات مربوط به فرانسه هم اکنون فعال و قابل ارائه میباشد

هزینه استفاده از خدمات فرانسه چگونه محاسبه میشود؟

درصورتیکه نیاز به دریافت خدمات در زمینه فرانسه دارید ، میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چگونه میتوانم با کارشناسان شما در زمینه فرانسه صحبت کنم؟

برای مکالمه تلفنی با کارشناسان ما در خصوص موارد مرتبط با فرانسه میبایست ابتدا از طریق بخش مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما پس از ثبت و تکمیل فرم حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت مشاوره تخصصی در حوزه فرانسه باید حضوری مراجعه کنم؟

خیر – کلیه فرایند مشاوره در خصوص امور فرانسه بصورت غیر حضوری و تلفنی انجام میشود.

پروسه مرتبط با خدمات فرانسه توسط چه افرادی در موسسه انجام میشود؟

کارشناسان موسسه ثبتا گروپ در زمینه فرانسه دارای حداقل 10 سال تجربه و سابقه فعالیت بوده و با اتکا به این دانش و تجربه امور شما را در این حوزه با بالاترین کیفیت ممکن انجام میدهند.

چه کسانی میتوانند از خدمات ثبتا گروپ در زمینه فرانسه استفاده کنند؟

کلیه متقاضیان در تمام کشورها با هر زبانی میتوانند از خدمات مجموعه ثبتا گروپ در زمینه فرانسه استفاده نمایند.

چقدر طول میکشد تا مشاوران فرانسه بعد از ثبت فرم با ما تماس بگیرند؟

حداکثر ظرف مدت 1 ساعت پس از تکمیل فرم مشاوره ، کارشناسان ما در زمینه فرانسه با شما تماس خواهند گرفت .

تنظیم قرارداد فرانسه با چه شرایطی انجام میشود؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی و خصوصی قرادادهایی که در زمینه فرانسه منعقد میشوند میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

آیا خدمات فرانسه بصورت تضمینی ارائه میشود؟

کلیه خدماتی که توسط ثبتا گروپ در حوزه فرانسه ارائه میشوند ، دارای نرخ ریت موفقیت بالای 95 درصد هستند.