اشتغال به کار و استخدام در هند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در هند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در هند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در هند
اشتغال به کار و استخدام در هند

اشتغال به کار و استخدام در هند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در هند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در هند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در هند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در هند

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در هند

مراحل اشتغال به کار و استخدام در هند

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در هند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در هند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در هند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در هند

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در هند

شرایط کار و حقوق در هند متفاوت از حقوق در کشورهای غربی است. هفته رسمی کار در هند از دوشنبه تا شنبه و هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 عصر ادامه دارد. در واقع، اضافه کاری یک امر عادی است. فرهنگ کار هند بسیار متنوع است. متناسب به اینکه در شرکت های کوچک و محلی کار می کنید و یا در شرکت های بزرگ و بین المللی دارای اشتغال به کار و استخدام در هند هستید، تفاوت های عمده ای وجود دارد.

اهمیت سلسله مراتب در فرهنگ هند را می توان در محیط کار روزانه نیز مشاهده کرد. با افراد در سطوح مختلف مدیریتی متفاوت رفتار می شود. رفتار مافوق نسبت به سایر کارمندان از نظر غربی بسیار ناپسند به نظر می رسد. این در هند طبیعی است. حتی اگر این امر در ابتدا باعث ناراحتی شما شود، شما باید خود را با این شرایط انطباق دهید. زیرا در غیر این صورت کارمندان سطح سلسله مراتب پایین تر سعی می کنند از مهربانی شما استفاده کنند.

پرداخت حقوق در مشاغل هند

ارتباطات در داخل شرکت های هندی چیزی است که بسیاری از مهاجران خارج از کشور با مشکل روبرو می شوند. برخلاف ارتباط های تجاری نسبتاً آرام، رسمیت نقش مهمی در محیط کار هند بازی می کند و دستورالعمل ها مستقیم در اشتغال به کار و استخدام در هند هستند تا حدی که به نظر می رسد سرسختانه باشد.

حقوق متوسط ​​در هند تنها کسری از حقوق غربی است. با این حال، آنها هر ساله با نرخ های بین 12 تا 14 درصد در حال افزایش هستند. افراد خارج از کشور معمولاً حقوق قابل توجهی بالاتر از هندی ها دریافت می کنند، اگرچه این به کار آنها در شرکت های هندی یا بین المللی بستگی دارد. حقوق هند با درصد مناسبی افزایش می یابد.

امکانات موجود در مشاغل هند

اگر توسط شرکت خود از خارج از کشور برای اشتغال به کار و استخدام در هند جذب شوید، حقوق شما معمولاً در سطح جهانی خواهد بود. همچنین لیست کاملی از مزایای موجود برای کارمندان به شما ارائه می شود و حقوق شما سه برابر حقوق محلی شما خواهد بود. علاوه بر حقوق و مزایای استاندارد، شرکت های بین المللی غالباً کمک هزینه های ویژه مهاجران، مانند کمک هزینه مسکن، سه تا پنج هفته تعطیلات پرداخت شده، بلیط هواپیما رفت و برگشت در سال، پوشش کامل مراقبت های بهداشتی و غیره را ارائه می دهند.

اگر در یک شرکت هندی کار می کنید، وضعیت به طرز چشمگیری تغییر می کند. حقوق شما به میزان قابل توجهی پایین می آید. حتی اگر هنوز درآمد بیشتری از همکاران هندی خود دارید، هرگز به سطوح جهانی نخواهید رسید. مهمتر از همه ، شرکت های هندی معمولاً مزایای خارج از کشور ارائه شده توسط شرکت های بین المللی را ارائه نمی دهند.

اشتغال به کار و استخدام در هند

مزیت های اشتغال به کار و استخدام در هند

با این حال، مزایای حاشیه ای قسمت مهمی از پرداخت هندی ها با اشتغال به کار و استخدام در هند است و می تواند تا 50٪ از حقوق واقعی را تشکیل دهد. از آنجا که مزایای حاشیه ای با نرخ کمتری نسبت به درآمد عادی مالیات می گیرند  معمولاً برای کاهش پرداخت مالیات مورد نیاز استفاده می شوند. مزایای معمول شامل مرخصی استحقاقی، مرخصی استعلاجی، بیمه درمانی و مرخصی زایمان است. بسته به شغل و شرایط شما ، میزان مزایای مراقبت های بهداشتی بسیار متفاوت است اما معمولاً در حدود 10000 روپیه در ماه خواهد بود.

در تابستان، فرصت های داوطلبانه بی شماری در هند وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید به عنوان بخشی از یک پروژه اطلاع رسانی جامعه، یک برنامه اردوی تابستانی مشغول شوید. همچنین معلمان انگلیسی زبان به راحتی می توانند داوطلبانه در مدارس بین المللی هند راه پیدا کنند.

تعطیلات در اشتغال به کار و استخدام در هند

بسته به جایی که در هند کار می کنید 15 تا 20 روز تعطیل رسمی وجود دارد. علاوه بر این، کارمندان هندی حداقل 12 روز مرخصی استحقاقی دریافت می کنند. مهاجران معمولاً 18 تا 30 روز مرخصی استحقاقی در سال دارند. اطمینان حاصل کنید که این مقررات مربوط به روزهای تعطیلات اضافی به صراحت در قرارداد کار شما ذکر شده است.

توجه داشته باشید که جمعیت بیش از 1.36 میلیارد نفری کشور به این معنی است که رقابت برای شغل همیشه شدید است. از سویی دیگر، استخدام کارگران خارجی با مهارت های مورد جستجو در اولویت شرکت های هندی قرار گرفته است. در مورد حل و فصل و ایجاد دوستی نیز لازم نیست زیاد نگران باشید. زبان اصلی تجارت انگلیسی است و به سرعت به تعامل فرهنگی خواهید رسید.

مشاغل موجود در هند

به عنوان سریعترین رشد اقتصادی بزرگ جهان و بازار مصرف در حال گسترش هند، همراه با افزایش رقمی سازی، شرایط را برای آینده ای هیجان انگیز در بخش های دولتی و خصوصی برای اشتغال به کار و استخدام در هند فراهم کرده است. به عنوان مثال، افزایش قابل توجهی در تعداد مشاغل نوپای فناوری به حدود 5200 مورد رسیده است.

صنایع عمده عبارتند از کشاورزی، مواد شیمیایی، ساخت و ساز، فرآوری مواد غذایی، فناوری اطلاعات (IT)، نفت، فولاد و منسوجات که همراه با معدن مطرح است که همچنان یک صنعت بزرگ است. ضمن آنکه صنایع قابل توجه رشد در سال های اخیر شامل گردشگری، خودرو ، خدمات مالی ، ارتباطات از راه دور و داروسازی است.

کاریابی در اشتغال به کار و استخدام در هند

بسیاری از مشاغل در شهرهای بزرگی همانند دهلی نو و بمبئی یافت می شود که می تواند فرصت های شغلی مناسبی را همراه داشته باشد. با این حال، شهر بزرگ بنگالورو صنعت فناوری پیشرفته این کشور است، در حالی که جای خالی هنر، خرده فروشی و مهمان نوازی معمولاً در نقاط توریستی ساحلی مانند گوا در غرب یافت می شود.

اگر در حال حاضر در این کشور هستید، اطمینان از اشتغال به کار و استخدام در هند بسیار آسان تر است. جای خالی مشاغل و انتخاب بهترین آن ها متناسب با شرایط شما اغلب از طریق شبکه و مراجعه شخصی کشف می شود. روند درخواست و مصاحبه آسان است. بیشتر درخواست ها بصورت آنلاین و متشکل از CV و نامه بوده و متقاضیان موفق،  معمولاً برای مصاحبه فراخوانده می شوند.با این حال، شما می توانید از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب