سرمایه گذاری در کلمبیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در کلمبیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در کلمبیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در کلمبیا
سرمایه گذاری در کلمبیا

سرمایه گذاری در کلمبیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در کلمبیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در کلمبیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در کلمبیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در کلمبیا

شروط و الزامات سرمایه گذاری در کلمبیا

مراحل سرمایه گذاری در کلمبیا

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در کلمبیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در کلمبیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در کلمبیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در کلمبیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در کلمبیا

کلمبیا را به عنوان پنجمین کشور جهان، در میان 183 کشور و به عنوان اولین کشور در آمریکای لاتین، برای محافظت از سرمایه گذاران عنوان می شود. فضای سرمایه گذاری در کلمبیا یکی از مطلوب ترین شرایط برای سرمایه گذاری خارجی در نظر گرفته شده است.

کلمبیا از نظر درصد مالکیت خارجی ها در آمریکای لاتین یکی از بازترین اقتصادهاست. به جز فعالیت های پخش محدود به 40٪ ، سایر بخش ها کاملاً برای مشارکت سرمایه خارجی باز است. می توان گفت که کلمبیا تنها کشور آمریکای لاتین است که بیشترین حمایت را از سرمایه گذاران می کند. در این خصوص راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

مهم ترین کشورها برای سرمایه گذاری خارجی

بر اساس گزارش سرمایه گذاری جهانی ، ورودی های مستقیم خارجی به کلمبیا افزایش یافته است. در حالی که شرایط امنیتی در کلمبیا بهبود یافته، سرمایه گذاری در کلمبیا همچنان به صنایع استخراجی و پروژه های معدن و انرژی وابسته است. بنابراین 32 درصد از ایجاد سرمایه به صنایع نفت و معدن اختصاص یافته و 21 درصد به خدمات مالی و حرفه ای و تنها 11 درصد به تولید اختصاص یافته است.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی در صنایع نفت و معدن در سالهای اخیر کمی کاهش داشته است اما ایالات متحده بزرگترین سرمایه گذار در این کشور است در حالی که اتحادیه اروپا بزرگترین ارائه دهنده سرمایه مستقیم خارجی از نظر جغرافیایی است.

اقدامات دولت برای سرمایه گذاری در کلمبیا

از طریق مدرن ترین موافقت نامه های تجارت بین الملل، کلمبیا به دنبال ایجاد یک فضای قانونی پایدار برای سرمایه گذاری ملی و خارجی است. همچنین به دنبال گشودن بازارهای صادراتی جدید برای تولید ملی، با دسترسی پایدار و با دوام است.

برای رسیدن به این اهداف، این کشور در حال کار بر روی سیاست جذب سرمایه گذاری در کلمبیا از سوی خارجی ها است که مستلزم ایجاد و حفظ یک فضای مطلوب و جذاب برای سرمایه گذاران است. این کار از طریق توافق نامه های سرمایه گذاری بین المللی، مانند موافقت نامه های تجارت آزاد FTA و معاهدات ایجاد سرمایه دو جانبه یا چند جانبه  انجام شده است.

سرمایه گذاری در کلمبیا

موقعیت عالی کشور برای سرمایه های خارجی

با این موقعیت مناسب کشور در شرایط بین المللی، فضای سرمایه گذاری در کلمبیا به طور چشمگیری بهبود یافته و یکی از بهترین ها در آمریکای لاتین است. برنامه های قرار دادن کشور در یک زمینه جهانی شده و ابتکار عمل برای ایجاد اعتماد در بین سرمایه گذاران خارجی بالقوه، باعث شده تا آن را به عنوان یکی از اقتصادهای نوظهور جهان و یک سرزمین جذاب قلمداد کنند.

کلمبیا بهترین زیرساخت ها را در منطقه دارد. این کشور دارای 8 بندر متصل به اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس است که دسترسی آسان به بازارهای بین المللی را امکان پذیر می کند. این کشور با اطمینان از تأمین انرژی داخلی کافی برای عملیات بسیار بزرگ، انرژی صادر می کند.

با این موقعیت مناسب کشور در شرایط بین المللی، فضای سرمایه گذاری در کلمبیا به طور چشمگیری بهبود یافته و یکی از بهترین ها در آمریکای لاتین است. برنامه های قرار دادن کشور در یک زمینه جهانی شده و ابتکار عمل برای ایجاد اعتماد در بین سرمایه گذاران خارجی بالقوه، باعث شده تا آن را به عنوان یکی از اقتصادهای نوظهور جهان و یک سرزمین جذاب قلمداد کنند.

کلمبیا بهترین زیرساخت ها را در منطقه دارد. این کشور دارای 8 بندر متصل به اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس است که دسترسی آسان به بازارهای بین المللی را امکان پذیر می کند. این کشور با اطمینان از تأمین انرژی داخلی کافی برای عملیات بسیار بزرگ، انرژی صادر می کند.

شرایط سرمایه گذاری در کلمبیا

این کشور دارای 11 فرودگاه است که امکان دسترسی راحت به مکان های بین المللی را فراهم می کند. همچنین زیرساخت های انرژی کلمبیا، به عنوان بهترین منطقه ثبت شده است. ضمن آنکه هدف پوشش انرژی الکتریکی ملی، با احتساب مناطق شهری و روستایی، تقریباً 93٪ است. کلمبیا یک صادرکننده انرژی است که انرژی داخلی کافی را برای عملیات های بزرگ اطمینان می دهد.

می توان گفت که کلمبیا دارای رقابتی ترین مناطق تجارت آزاد در آمریکای لاتین است که شرایط را برای سرمایه گذاری در کلمبیا مهیا می کند. مناطق آزاد تجاری، دارای مشوق هایی از جمله مالیات بر درآمد 15٪ ، معافیت از حقوق گمرکی، اعمال مزایای ناشی از توافق نامه های تجاری بین المللی با امکان شرکت در بازار محلی هستند.

البته ریسک امنیتی همچنان مانع اصلی توسعه کشور است ، اما توافقنامه صلح امضا شده با گروه شورشی فارک باید به بهبود قابل توجه اوضاع کمک کند. اما عدم تنوع در اقتصاد کلمبیا، باعث شده است که همچنان به قیمت کالاها بسیار وابسته باشد که می تواند در برنامه ریزی سرمایه گذاران نقش داشته باشد.

کلمبیا ایده آل برای تجارت

دولت متعهد به تحقیق و توسعه است. مشوق های حقوق و دستمزد و آموزش و کسر مالیات تا 175٪ از سرمایه گذاری در کلمبیا برای شرکت هایی که پروژه های تحقیق و توسعه را انجام می دهند، وجود دارد. درآمد حاصل از پروژه های نوآورانه مالیات محسوب نمی شود و تجهیزات مورد نیاز برای این فعالیت ها از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

در حقیقت موقعیت کلمبیا برای تجارت ایده آل است. این کشور در میانه 5 منطقه قرار دارد و منطقه زمانی خود را با مراکز تجاری مهم مانند نیویورک، تورنتو و میامی به اشتراک می گذارد. همچنین از منابع انسانی مهمی برخوردار است. کلمبیا با بیش از 47 میلیون سکنه، سومین کشور پرجمعیت در آمریکای لاتین و دومین جمعیت اسپانیایی زبان در سراسر جهان است.

برنامه قانونی برای سرمایه گذاری در کلمبیا

این کشور یک برنامه قانونی برای توسعه سرمایه گذاری در کلمبیا دارد. موسسه بین المللی توسعه مدیریت، کلمبیا را از نظر امنیت شخصی و حمایت کافی از مالکیت خصوصی به عنوان دومین کشور آمریکای لاتین طبقه بندی می کند. با توجه به استراتژی ادغام اقتصادی در قانون اساسی این کشور و در برنامه توسعه آن، هدف ادغام کلمبیا به عنوان یک کشور صد در صد قابل اعتماد و جذاب برای توسعه تجارت با سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته است.

باید اشاره کنیم که کلمبیا از ثبات اقتصادی و سیاسی برخوردار است که به آن اجازه داده است با وجود درگیری های امنیتی داخلی، رشد ثابت و پایدار را حفظ کند و به تدریج یک فضای مناسب برای تجارت ایجاد کند. این کشور دارای یک اقتصاد نوظهور جذاب است که به ویژه به منابع طبیعی فراوان قهوه، روغن، طلا، نیروی کار جوان، ماهر و رقابتی، یک بخش گردشگری در حال رونق وابسته باشد.

موقعیت جغرافیایی کشور یک نقطه استراتژیک بین بازارهای مختلف منطقه و با جنوب شرقی آسیا است. این کشور دارای زیرساخت های مدرن بندری و فرودگاهی است، بنابراین تجارت را تسهیل می کند. همچنین سیستم های بانکی و مالی معمولاً سالم ، مستقل و قوی هستند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب