مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه
مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

سالها است که کشور اروگوئه با حمایت از یک دموکراسی تلفیقی و اطمینان قاطع قانونی، ثبات سیاسی و اجتماعی قدرتمندی از خود نشان داده است. امروزه، سیستم سیاسی دارای سه حزب اصلی است که به نوبت وظیفه خود را اتخاذ کرده‌اند و همیشه احترام قاطعی به قوانین بازی و ملزومات فعالیت اقتصادی می‌گذارند.

 این تصمیم در هنگام انتخاب اروگوئه به عنوان یک ویژگی متمایز در نظر گرفته می‌شود. پایه اصلی برای ایجاد اعتماد در محیط کسب و کار نیز فراهم است.

رشد مهاجران در اروگوئه برای کسب درآمد

میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی اروگوئه در اوایل سال 2017 با رقمی معادل 915 میلیون دلار، سبب گردید تا رکورد جدیدی از حضور سرمایه گذاران در این کشور ثبت گردد.

 در واقع وجود قوانین روشن سرمایه گذاری، مناطق آزاد، بنادر مجهز به تجهیزات بارگیری و تخلیه کالا، فرودگاهای آزاد، پارک های صنعتی و قوانین اقامت موقت برای سرمایه گذاران و همچنین قراردادهای مشارکت عمومی و خصوصی سرمایه گذاری، سبب گردیده تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری جهت ورود به بازار این کشور داشته باشند. 

 

وضعیت ساکنان اروگوئه

جمعیت اروگوئه ۳٫۵ میلیون نفر است. ٪۸۵.۸ جمعیت از نژاد اروپایی سفید می‌باشد که از اصلیت‌های ایتالیایی اسپانیایی و به دنبال آنها انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایرلندی، روسی، اسکاندیناوی و ارمنی، می‌باشند. دولت و کلیسا بطور رسمی از یکدیگر مجزا هستند. اغلب مردم اروگوئه به دین کلیسای کاتولیک رم اعتقاد دارند (٪۶۶)، تعداد کمی پروتستان (٪۲) و یهودی و مسیحیان ارمنی (٪۱) و افراد زیادی بدون دین (٪۳۱) می‌باشند.

درصد با سوادی در اروگوئه بسیار بالا است (٪۹۹) و طبقه متوسط شهرنشین اکثریت این کشور را که در آن درآمد به خوبی بین مردم تقسیم شده تشکیل می‌دهد. در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ حدود ۶۰۰۰۰۰ اروگوئه‌ای مهاجرت کردند و عمدتاً به اسپانیا، آرژانتین و برزیل رفتند. بقیه نیز به کشورهای اروپایی و آمریکا سفر کردند. به علت زاد و ولد اندک، امید به زندگی بالا و درصد نسبتاً زیاد مهاجرت جوانان، بیشتر جمعیت اروگوئه را میان‌سالان تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۰۶ نرخ زاد و ولد ۹۱/۱۳ در ۱۰۰۰ بود. که بیشتر از کشورهای همسایه اش آرژانتین (۷۳/۱۶ در ۱۰۰۰) و برزیل (۵۶/۱۶ در ۱۰۰۰) است.

مهاجرت و اخذ اقامت اروگوئه

مهاجرپذیری اروگوئه

اروگوئه در منطقه جنوب شرقی آمریکای جنوبی قرار دارد و دومین کشور کوچک در قاره پس از سورینام است. تا اواخر قرن هفدهم، اکثریت کشور تا تأسیس شهرک پرتغالی سکونت نداشتند. جمعیت تخمینی سال 2020 اروگوئه 3.47 میلیون نفر است که در سال 2013 به 3،320،000 افزایش یافته است. این رتبه در جهان در رتبه 134 قرار دارد.

پایین بودن شانس پناهندگان در این کشور اغلب به دلیل عدم نیاز به منابع انسانی، پذیرش نمی شوند. متقاضیان می توانند برای مهاجرت قانونی به این کشور اقدام کنند. ثبتا به عنوان یکی از موسسات مهاجرتی برجسته، می تواند متقاضیان را در امور مهاجرتی آن ها یاری رساند. متقاضیان می توانند برای همکاری با مجموعه از طریق فرم آنلاین و یا تماس تلفنی اقدام نمایند.

 

اخذ پاسپورت اروگوئه

براساس وب سایت وزارت امور خارجه، این روال شخصی است و ممکن است با انجام قرار ملاقات در دفتر مرکزی وزارت امور خارجه، در مونته ویدئو یا در دفتر کنسولی خارج از اروگوئه، قبل از ورود به کشور انجام شود.

به گفته همین منبع، اسناد ارائه شده برای چنین روشی به شرح زیر است: سند هویت متقاضی، سند هویت اتباع خارجی اروگوئه و گواهی ازدواج متقاضی با شهروند اروگوئه. در وزارت امور خارجه، متقاضی اظهار سوگندی از سوابق كیفری بین المللی تمیز را كه باید امضا كند (اظهارات اروگوئه) ارائه می‌دهد.

این پاسخ پس از تحقیق در مورد اطلاعات قابل دسترس عمومی که در حال حاضر در محدوده زمانی محدود در اختیار اداره تحقیقات قرار دارد تهیه شده است. این پاسخ به دلیل شایستگی هرگونه ادعای خاص برای حمایت از پناهندگان، قطعی نیست. 

روش های مهاجرت به اروگوئه

متقاضیان می توانند از روش های متعددی برای مهاجرت به این کشور استفاده نمایند. از این رو قادر هستند تا با توجه به شرایط خود، بهترین روش را انتخاب نمایند. مهاجرت به این کشور می تواند تحت شرایط متفاوتی برای هر کدام از این روش ها صورت پذیرد.

 متقاضیان پس از انتخاب روش مورد نظر و بررسی آن می توانند به کمک وکلا، اقدام به مهاجرت نمایند. شایان ذکر است که متقاضیان بایستی تمامی جوانب مهاجرت را رعایت کنند تا مورد پذیرش این کشور قرار گیرند. لذا مهاجرت به این کشور مستلزم اخذ پذیرش این کشور در روش های مهاجرتی می باشد.

سخن پایانی

مهاجرت به اروگوئه شاید بهترین گزینه مهاجرتی به آمریکای جنوبی باشد. چراکه این کشور توانسته بالاترین سطح رفاه در منطقه به خود اختصاص دهد. متقاضیان می توانند به پشتوانه مهاجرت به این کشور، از رفاه شهروندان آن نیز بهره مند شوند. همچنین مهاجرت به اروگوئه می تواند منجر به اقامت دائم شود. 

مهاجرت به این کشور از روش های متعددی امکان پذیر است. متقاضیان قادر هستند تا با استفاده از این روش ها به طرق مختلفی به این کشور مهاجرت نمایند. متقاضیان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر با مشاورین موسسه ثبتا تماس حاصل فرمایند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب