سرمایه گذاری در اروگوئه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اروگوئه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اروگوئه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اروگوئه
سرمایه گذاری در اروگوئه

سرمایه گذاری در اروگوئه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اروگوئه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اروگوئه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اروگوئه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اروگوئه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اروگوئه

مراحل سرمایه گذاری در اروگوئه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اروگوئه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اروگوئه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اروگوئه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اروگوئه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اروگوئه

اروگوئه بهشتی است برای هر کسی که می خواهد سرمایه گذاری خارجی را تجربه کند. این کشور از نظر سیاسی و مالی با ثبات است، به دور از آشفتگی شدید مالی که امروزه بیشتر کشورها با آن روبرو هستند. اروگوئه که بیشتر به زیبایی و چشم اندازهای زیبا مشهور است، اخیراً مورد توجه سرمایه گذاران از سراسر جهان قرار گرفته است. اکنون زمان شروع سرمایه گذاری در اروگوئه است، در حالی که فرصت ها هنوز فراوان است.

برای سالهای زیادی اروگوئه با داشتن یک رئیس جمهور منتخب و یک سیستم قضایی مناسب، دموکراسی را به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، طبق بسیاری از ارقام ارائه شده توسط سازمان های برجسته در سراسر جهان، اقتصاد اروگوئه در میان کشورهای برتر آمریکای لاتین قرار دارد. این یک دولت دموکراتیک و شفاف است که از پایه و اساس تمام سرمایه گذاری های خارجی در اروگوئه پشتیبانی می کند.

صداقت اقتصاد کلان اروگوئه

اقتصاد اروگوئه با سرعت سالانه 5.4٪ رشد کرده است که یکی از دوره های رشد در تولید ناخالص داخلی این کشور است. این افزایش با رشد سرانه همراه بود، بنابراین اقتصاد اروگوئه، قوی ترین در میان کشورهای آمریکای لاتین کرده است و سرمایه گذاری در اروگوئه را جذاب کرده است. این نشان دهنده اعتماد به ثبات اقتصادی کشور و چارچوب مربوطه برای اتخاذ چنین تصمیماتی است.

دسترسی به اروگوئه به شما امکان دسترسی به مرکوروس، مجتمع تجاری کشورهای آمریکای جنوبی را می دهد که بیش از 270 میلیون نفر را نمایندگی می کند. مرکوسور 56٪ از تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین را نشان می دهد و با مکزیک توافق نامه تجارت آزاد دارد، بنابراین اروگوئه در واقع به یک بازار 400 میلیون نفری و 76٪ تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین دسترسی دارد.

مناطق آزاد در اروگوئه

مقررات منطقه آزاد، بندر آزاد ، فرودگاه و انبارهای پیوندی یک چارچوب ایده آل برای ایجاد مراکز توزیع برای تأمین کالا به سایر کشورهای مرکور ارائه می دهد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در اروگوئه و در واردات و صادرات هستید، اروگوئه نکات مثبت بسیاری را به شما ارائه می کند.

طبق قانون اروگوئه، سرمایه گذاری ملی و خارجی از منافع ملی محسوب می شود. در نتیجه، با سرمایه گذاران خارجی و ملی به طور مساوی و بدون تبعیض مالیاتی رفتار می شود و مشوق های مشابه در اختیار افراد مربوطه قرار می گیرد. بعلاوه، هیچ مجوز قبلی لازم نیست و هیچ محدودیتی در انتقال وجوه به داخل یا خارج از کشور وجود ندارد. می توانید اطلاعاتی کامل از ایجاد سرمایه در این کشور را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

سرمایه گذاری در اروگوئه

مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاری در اروگوئه

طرح های ارائه شده توسط قانون سرمایه گذاری در اروگوئه ، مناطق آزاد تجاری، پارک های صنعتی، پذیرش اقامت و سهولت تجارت است. این کشور برای ایجاد فضای کسب و کار دلگرم کننده به طور مداوم، بهترین امکانات و مشوق ها را برای سرمایه گذاران بالقوه ارائه می کند و بیشترین تمرکز را بر روی این کار قرار داده است.

از این رو، این کشور اصلاحاتی را برای بهبود کارایی خود در تجارت با سایر کشورها و همچنین سرمایه گذاران منفرد انجام داده است. لازم به ذکر است که سطح بالایی از آموزش در سطح دانشگاه در اروگوئه وجود دارد که این امر منجر به رقابت بین منابع انسانی شده است. کارگران اروگوئه ای علاقه زیادی به سازگاری با شرایط نشان داده اند و همچنین مهارت های مختلفی را با تلاش برای تسلط بر زبان های جدید، به ویژه انگلیسی نشان داده اند.

زیرساخت مدرن در سرمایه گذاری در اروگوئه

چند سال گذشته رونق املاک و مستغلات در مناطق Montevideo و Punta del Este نشان داده شده است. این نقاط مهم برای املاک و مستغلات در اروگوئه است. شما می توانید در آنجا ملک خریداری کنید، البته باید توجه داشته باشید که قیمت املاک به خصوص در مناطق پر رونق بالاست. البته این نمی تواند هنگام سرمایه گذاری در اروگوئه روی تصمیم گیری شما تاثیر زیادی بگذارد. زیرا املاک در این کشور دارای رشد مناسبی است.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی دریافت شده توسط اروگوئه رو به رشد بوده است. بنابراین ، دهه گذشته قوی ترین رشد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در تاریخ کشور را داشته است. میانگین IED که 5،6٪ از تولید ناخالص داخلی را نشان می دهد، از نظر تولید ناخالص داخلی، اروگوئه را به دومین دریافت کننده مستقیم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در آمریکای جنوبی تبدیل می کند.

بازگشت سرمایه سریع در اروگوئه

درصد سود شرکت های خارجی در یک سال گذشته به گونه ای بوده است که عمدتا سرمایه گذاری در اروگوئه به صورت مجدد انجام شده است. طبق قانون سرمایه گذاری ملی و خارجی در اروگوئه منافع ملی اعلام شده است. اروگوئه رفتار مشابه با سرمایه گذاران داشته و امکان فعالیت آزادانه و بدون محدودیت در فعالیت های تجاری را هم از نظر جابجایی سرمایه و سود سهام و هم ارز خارجی تضمین می کند.

این کشور در تلاش است تا فضای کسب و کار مناسب را به طور مداوم داشته و بهترین امکانات را برای سرمایه گذاران فراهم کند. بنابراین، اروگوئه اصلاحات زیادی را برای تقویت موثر کارآیی و تسریع در روندهای دولت از جمله برنامه روزانه موثر، فاکتور الکترونیکی ، امضای الکترونیکی و تجارت یک طرفه انجام داده است.

مزیت سرمایه گذاری در اروگوئه

از جمله مزیت هایی که می تواند همراه با سرمایه گذاری در اروگوئه به سرمایه گذاران خارجی ارائه شود می توان به یک سیستم سیاسی دموکراتیک و پایدار و سیستم های آموزشی و بهداشتی موثر اشاره کرد. همچنین منابع کشاورزی فراوان  یک نیروی کار بسیار ماهر می تواند نقش مهمی در این امر داشته باشد. در سالهای اخیر، اقتصاد اروگوئه از سناریوی مطلوب بین المللی برای صادرات محصولات کشاورزی خود بهره مند شده است.

این کشور دارای ذخایر ارزی راحت است و با چشم انداز رشد مطلوب، اروگوئه از افزایش مصرف داخلی، توسعه صادرات، سطح بالا و متنوع سازی سرمایه گذاری های خود سود می برد. روابط تجاری محرمانه با اعضای مرکورس، اتحادیه اروپا و ایالات متحده سطح تولید مستقیم خارجی را ایجاد می کند و طیف گسترده ای از معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاری ها، مناطق آزاد، بندرهای جذاب و فرودگاه ها فراهم است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب