سرمایه گذاری در افغانستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در افغانستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در افغانستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در افغانستان
سرمایه گذاری در افغانستان

سرمایه گذاری در افغانستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در افغانستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در افغانستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در افغانستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در افغانستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در افغانستان

مراحل سرمایه گذاری در افغانستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در افغانستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در افغانستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در افغانستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در افغانستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در افغانستان

از نظر تاریخی، افغانستان در قلب مسیرهای عمده تجارت قرار داشته است. در میان آنها ، جاده ابریشم افسانه ای یکی از جاده هایی است که در طول قرن ها به منطقه خدمت کرده است. در طول هفده سال گذشته، مردم افغانستان به طور پیوسته به سمت صلح و رفاه پیشرفت کرده اند و اقتصاد آن تا سال 2014 شاهد رشد شهابی بوده است که یکی از مناطق قابل توجه برای سرمایه گذاری در افغانستان است.

تغییرات نظامی، سیاسی و اقتصادی پس از سال 2014 منجر به رشد اقتصادی کند در این کشور شد. با این وجود، در حالی که اقتصاد آسیای میانه و جنوب آسیا به رشد و ادغام اقتصاد جهانی ادامه می دهد، افغانستان بار دیگر به عنوان یک قطب مرکزی برای تجارت ظاهر شده است.

توسعه و رشد اقتصادی در افغانستان

طی یک و نیم دهه گذشته افغانستان پیشرفت چشمگیری در توسعه داشته است. اقدامات قابل توجه اصلاحات و حمایت های بین المللی از سرمایه گذاران مالی، به افغانستان این امکان را داده است که ثبات اقتصاد کلان را حفظ کند، اصلاحات ساختاری مهمی را ایجاد کرده و بافرهای سیاست گذاری در راستای سرمایه گذاری در افغانستان ایجاد کند و یک موقعیت ذخیره راحت و تورم پایین تر را همراه با یک بودجه متعادل ایجاد کند.

این کشور برای دستیابی به اهداف اجتماعی و توسعه از جمله اهداف توسعه هزاره و توسعه پایدار اقدامات خوبی را در پیش گرفته است. افغانستان همچنین با تأیید مجدد تعهد به اصول بازار آزاد، با تبدیل شدن به جدیدترین عضو سازمان تجارت جهانی به یک نقطه عطف اقتصادی رسیده است. در این خصوص و تجارت در این کشور، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

فضای مناسب سرمایه گذاری در افغانستان

دولت افغانستان نقش مهمی را که باید برای ایجاد یک فضای مطلوب برای سرمایه گذاری در افغانستان ایفا کند، درک می نماید. تصویب قانون سرمایه گذاری خصوصی، یک نقطه عطف مهم برای نشان دادن تعهد دولت در جذب سرمایه های جدید خارجی بود.

این قانون اجازه مالکیت 100 درصدی خارجی و بازگرداندن آسان سود را می دهد و با سرمایه گذاران خارجی به همان شیوه سرمایه گذاران داخلی رفتار می کند. با این حساب، دولت موضع طرفدار سرمایه های خصوصی و یک رژیم تجارت لیبرال را اتخاذ کرده است.

سرمایه گذاری در افغانستان

تولید ناخالص داخلی در افغانستان

اقتصاد افغانستان به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. افزایش سرمایه گذاری در افغانستان و ورود سرمایه مستقیم خارجی FDI و بهبود تولید داخلی منجر به رشد اقتصادی شده است. تورم کم بوده و مدیریت مالیه عمومی به پیشرفت خوبی رسیده است. افغانستان، در حال حاضر، در مرحله بهبود اقتصادی، در حال گذار از یک اقتصاد برنامه ریزی شده و تنظیم شده به سمت یک اقتصاد آزاد و مبتنی بر سیستم بازار است.

اقتصاد این کشور طی دهه گذشته پس از تغییر سیاسی، به دلیل مداخلات بین المللی، دچار تغییر ساختاری شده است. قانون اساسی جدید اقتصاد بازار را به عنوان سیستم اقتصادی تصدیق می کند و ارتقاء و حمایت از سرمایه خصوصی و بین المللی را تضمین می کند.

شرایط سرمایه گذاری در افغانستان

اگرچه این کشور همچنان به کمک های خارجی وابسته است، اما می توان گفت که اقتصاد افغانستان در حال بهبود است و دولت به طور فزاینده ای بر رشد تحت رهبری بخش خصوصی تمرکز کرده است. سرمایه گذاری در افغانستان در بخش زراعت از آن جهت حیاتی است که این بخش یک چهارم اقتصاد ملی را به خود اختصاص داده و نقش مهمی در معیشت تقریباً 76٪ مردم دارد.

سرمایه گذاری در بخش زراعت بسیار مهم است و ثبات را در افغانستان به وجود می آورد. کشاورزی یکی از منابع اصلی درآمد و صادرات این کشور است. این بخش حدود یک چهارم اقتصاد ملی را تشکیل می دهد و نقش مهمی در دو سوم جمعیت دارد. تأكيد زيادي بر سرمايه گذاري در تجارت كشاورزي و فرآوري هاي آن وجود دارد. زيرا تأثير مثبت قابل توجهي بر توليد و مصرف محصولات داخلي و توسعه اقتصادي كل دارد. بخش زراعت از پتانسیل گسترده ای برای ایجاد سرمایه در افغانستان برخوردار است.

فرصت های سرمایه گذاری در افغانستان

علاوه بر کشاورزی ، صنایع دیگری نیز وجود دارند که از فرصت های سرمایه گذاری بالایی برخوردار هستند. ابتکاری برای تحقق توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در افغانستان ، توسط دولت انجام شده است. خدمات ارائه شده شامل مشاوره تجاری، مدیریت رویدادها، نمایشگاه، خدمات مالیاتی، خدمات حقوقی و ویزا است.

یکی دیگر از زمینه هایی که برای ورود سرمایه در این کشور می تواند اهمیت داشته باشد، صنعت پلاستیک است که به نوبه خود به بهبودهایی در استفاده از ماشین آلات و خطوط تولید، بهبود کیفیت محصول و بازاریابی و صادرات جهانی در این کشور دست خواهد یافت و می تواند گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران خارجی باشد.

مزیت سرمایه گذاری در افغانستان

ایجاد یک اقتصاد قوی برای موفقیت بلند مدت در سرمایه گذاری در افغانستان بسیار مهم است. دولت افغانستان به ایجاد یک فضای تجاری مناسب برای سرمایه گذاران اختصاص داده است. طی سال های گذشته، اصلاحات قابل توجهی در زیرساخت ها، بانکی، گمرکی و اصلاحات قانونی ایجاد شده است.

دولت همچنین یکی از آزادترین قوانین ایجاد سرمایه در منطقه را تصویب کرده و متعهد به ارائه مالیات و تعرفه های پایین برای ارتقاء سرمایه های خارجی و تجارت است.

افغانستان یک مرکز تجاری مرکزی با موقعیت مناسب است. امروز، شرکای اصلی تجاری افغانستان شامل پاکستان، هند ، کره ، چین ، ژاپن ، آلمان و امارات هستند. یكی از اولویت های دولت مناسب كردن كمك های دریافت شده توسط شرکای بین المللی برای ارتقاء سرمایه گذاری، تجارت و توسعه بخش خصوصی است.

بیشترین سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در افغانستان توسط کارآفرینان داخلی و خارجی انجام می شود که در زمینه های ارتباط از راه دور، فناوری اطلاعات و سایر بخش ها مشاغل سودآوری داشته اند. این می تواند انگیزه ای قوی برای کسانی باشند که تمایل دارند برای سرمایه گذاری در افغانستان اقدام کرده و سود مناسبی را دریافت نمایند. در صورتی که تصمیم دارید به این کشور وارد شده و در روند ورود سرمایه به این کشور اقدامات لازم را صورت دهید، می توانید از مشاوره های کارشناسی ثبتا بهره مند شده و بهترین تصمیم را اخذ نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب