سرمایه گذاری در تایلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در تایلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در تایلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در تایلند
سرمایه گذاری در تایلند

سرمایه گذاری در تایلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در تایلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در تایلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در تایلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در تایلند

شروط و الزامات سرمایه گذاری در تایلند

مراحل سرمایه گذاری در تایلند

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در تایلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در تایلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در تایلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در تایلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در تایلند

تایلند دومین بازار اقتصادی در حال رشد است که در قلب آسیای جنوب شرقی واقع شده است. این به عنوان یک دروازه اتصال آن به سایر نقاط جهان است. این کشور به طور منظم سرمایه های هنگفتی را از کشورهایی مانند چین، ژاپن و کره به خود اختصاص می دهد. همچنین یکی از کشورهای اصلی است که شرایط مناسب سرمایه گذاری در تایلند را برای شهروندان خارجی ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که تایلند در چند دهه اخیر به سرعت از نظر اقتصادی پیشرفت کرده است. این کشور،  شهروندانی مدرن و مشاغلی سودآور را در خود جای داده است. صادرات بیش از دو سوم تولید ناخالص داخلی تایلند را تشکیل می دهد و آن را به هشتمین اقتصاد بزرگ آسیا تبدیل کرده است. تقریباً 40٪ از تولید ناخالص داخلی کشور توسط بخش های صنعتی و خدماتی اختصاص دارد.

رشد اقتصاد در تایلند

نکته ای که باید در سرمایه گذاری در تایلند مد نظر داشت این است که بانک جهانی تایلند را از نظر عوامل اجتماعی و توسعه یکی از بهبود یافته ترین کشورها دانسته است. این کشور همچنین یکی از کمترین نرخ بیکاری در جهان را ثبت کرده است. تایلند به دلیل سیاست های پولی خود که به بانک تایلند واگذار می شود، سطح پایین بدهی عمومی دارد و یک اقتصاد در حال توسعه است.

البته اقتصاد کشور در درجه اول به صادرات وابسته است. تایلند از نظر سرمایه گذاران تولید ناخالص، بیشترین اهمیت را به کشاورزی داده است. عمده تولیدات کشاورزی شامل برنج، لاستیک، ذرت، نیشکر، نارگیل، آناناس و محصولات ماهی است. این کشور همچنین دارای بخشهای تولیدی و خدماتی قوی است. صادرات اصلی کالاهای تولیدی، عمدتا الکترونیکی، وسایل نقلیه، ماشین آلات و مواد غذایی است.

سرمایه گذاری در تایلند در بخش املاک

رشد مداوم بازار املاک تایلند بیشتر تحت تأثیر سرمایه گذاری در تایلند توسط خارجی ها می باشد. چشم انداز اقتصادی بهتر، مصرف بالاتر و افزایش نرخ اشغال نیز به موفقیت بازار املاک و مستغلات کمک کرده است. پیش بینی می شود قیمت املاک و مستغلات در سال 2021 افزایش چشمگیری داشته باشد.

از سویی دیگر تایلند از نظر جغرافیایی برای تجارت متقابل و گسترش تجارت خود در منطقه مناسب هستند. تایلند مرکزی در جنوب شرقی آسیا است. این کشور برای حمایت از سرمایه گذاری در قالب پروژه های توسعه، دارای زیرساخت ها و شرایط سیاست حساب شده است.

سرمایه گذاری در تایلند

مزیت سرمایه گذاری در تایلند

سرمایه گذاری در تایلند، بسیاری از راه ها را فراهم می کند که در آن می توان برای بازده سودآور سرمایه برنامه ریزی نمود. خدمات مشاوره ای راه اندازی تجارت در تایلند به شناخت راه های بازار کمک می کند تا در آنجا سرمایه گذاری شود تا بتوان بازدهی هنگفت را بدست آورد. در این خصوص می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

یکی از پردرآمدترین مشاغل در تایلند، بخش گردشگری است. تایلند همیشه یکی از محبوب ترین مکانها برای مسافران تعطیلات بوده است. ظرفیت آن برای جذب گردشگر محدود به سواحل خیره کننده، سبک زندگی پر جنب و جوش و گزینه های خرید نامحدود نیست. تایلند برخی از مقاصد گردشگری زیبا مانند بانکوک، پوکت، چیانگ مای، پاتایا و سایر شهرهای زیبا است که مقصدهای گرمسیری را در خود جای داده است. صنعت گردشگری یک بخش پر رونق است.

برتری صنعت گردشگری در تایلند

تایلند به عنوان پر بازدیدترین مقصد توریستی در آسیا، از با تعداد زیادی بازدید کننده از سراسر جهان روبرو بوده است. با گسترش صنعت جهانگردی، تقاضای قراردادهای اجاره کوتاه مدت و خانه های تعطیلات رشد چشمگیری دارد که می تواند فرصت های طلایی برای سرمایه گذاری در تایلند باشد.

برخلاف اکثر کشورهایی که ممکن است خارجی ها ملزم به پرداخت مالیات اضافی بر املاک شوند، رویکرد تایلند نسبت به سرمایه های خارجی دوستانه است. علاوه بر ساختار مالیاتی جذاب برای خریداران خارجی، فروش خانه تایلندی برای صاحبان املاک نسبتاً آسان است.

این ساختار مالیاتی رقابتی همراه با قیمت ورودی نسبتاً پایین باعث می شود ورود خارجی ها به بازار املاک تایلند جذاب باشد. از این روست که تایلند به یکی از بهترین گزینه ها در بین سرمایه گذاران املاک و مستغلات در سراسر جهان تبدیل شود.

سرمایه گذاری برای مهاجران در تایلند

تایلند دارای یک سیستم مالی مدرن است که در آن طیف گسترده ای از سرمایه گذاری ها ، هم برای ساکنان و هم برای افراد غیر مقیم در دسترس است. برای مهاجران در تایلند معمولاً انتخاب بازگشت درآمد آنها به کشور خود و یا نگهداری آن در تایلند وجود دارد. در صورت انتخاب گزینه دوم ، بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری در تایلند را با مشاوره ثبتا داشته باشید.

اگر سرمایه های شما در بخش دریایی ایجاد شده باشد، به طور کلی مالیاتی برای پرداخت در تایلند وجود ندارد، مگر اینکه در همان سال درآمد سرمایه گذاری خود را به تایلند بازپرداخت کنید. اما در صورتی که به عنوان درآمد منبع تایلند واجد شرایط باشد، مشمول مالیات بر درآمد شخصی تایلند می شوند. اگر سود حاصل از سرمایه در بازار سهام محلی حاصل شود، معاف از مالیات است.

سپرده و سرمایه گذاری در تایلند

برای سرمایه گذاری در تایلند ،تا آنجا که به حساب های پس انداز مربوط می شود، نرخ بهره از حدود 0.5 درصد شروع می شود. ضمن آنکه در تایلند، بازده سپرده های مدت دار می تواند تا حدود 3٪ برسد. اگر می خواهید ارزش پس انداز خود را حفظ کنید، باید در دارایی هایی با ریسک بالاتر سرمایه گذاری کنید.

محدودیت های کمی در مورد خارجیانی که مایل به خرید اوراق بهادار تایلند هستند، وجود دارد. تا آنجا که مالکیت خارجی شرکت های تایلندی به 49٪ محدود شود ، بورس سهام تایلند برای دور زدن محدودیت های مالکیت خارجی ، رسیدهای سپرده گذاری بدون رای NVDR را صادر کرده است.

هنگام سرمایه گذاری در اوراق بهادار، مراقب نوسانات باشید. با این حال، ریسک بالاتر به طور معمول به معنای پاداش بالاتر است و برخی از اوراق بهادار ممکن است کم ریسک باشند. بعلاوه، تغییرات بازار سهام به تغییرات نرخ بهره یا انتظارات بسیار وابسته است. ضمن آنکه ایجاد سرمایه می تواند از طریق صندوق های سرمایه مشترک انجام شود که بیشتری تخفیف مالیاتی را دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب