سرمایه گذاری در جزایر کیمن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در جزایر کیمن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در جزایر کیمن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در جزایر کیمن
سرمایه گذاری در جزایر کیمن

سرمایه گذاری در جزایر کیمن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در جزایر کیمن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در جزایر کیمن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در جزایر کیمن فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در جزایر کیمن

شروط و الزامات سرمایه گذاری در جزایر کیمن

مراحل سرمایه گذاری در جزایر کیمن

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در جزایر کیمن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در جزایر کیمن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در جزایر کیمن هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در جزایر کیمن

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در جزایر کیمن

از قوانین مالیاتی بسیار جذاب آن گرفته تا سواحل ماسه سفید، دلایل مختلفی برای انتخاب سرمایه گذاری در جزایر کیمن وجود دارد. جزایر کیمن که یک مرکز مالی دریایی بسیار موفق است، آزادی کامل از مالیات مستقیم را هم برای ساکنان و هم برای شرکت های جزایر کیمن فراهم می کند. بدون مالیات بر درآمد، مالیات بر ثروت، مالیات شرکت، مالیات بازپرداخت سود سهام نیز وجود ندارد.

جزایر کیمن علاوه بر ارائه یک فضای مالیاتی بسیار جذاب، یک مقصد ایمن با سطح بسیار کم جرم و بیکاری است. این قلمرو یک مرکز مالی بین المللی بسیار معتبر و منظم است و بیش از هر حوزه قضایی دیگری محل وجوه تامینی است. جزایر کیمن به عنوان یک سرزمین خارج از انگلیس از ثبات سیاسی، یک سیستم پارلمانی دموکراتیک، یک سیستم حقوقی مبتنی بر قانون مشترک انگلستان و یک ارز ثابت با دلار آمریکا نیز بهره مند است.

تاثیر گردشگری در سرمایه گذاری

این سرزمین سال های متوالی رشد را تجربه کرده است که در سرمایه گذاری در جزایر کیمن موثر است. این جزایر که عمدتا از بخش های خدمات گردشگری و مالی تأمین می شوند، به عنوان یکی از مرفه ترین حوزه های قضایی جهان ظاهر شده اند. جزایر کیمن به لطف اقتصاد شکوفایی خود، دارای سطح زندگی بسیار بالایی است که مورد حسادت بسیاری از کشورهای دیگر در منطقه و فراتر از آن است.

جزایر کیمن که توسط هتل ها و استراحتگاه های عالی لوکس و متناسب با نیازهای مهمانان و همچنین گزینه های عالی ناهار خوری، خرید و سرگرمی تکمیل شده است، طی سال های اخیر تعداد بی نظیری از بازدیدکنندگان خارج از کشور را به خود جلب کرده است که باعث ایجاد سرمایه در جزایر کیمن شده است.

زیرساخت های مهم در سرمایه گذاری در جزایر کیمن

همانطور که از یک مقصد پیشرو که میزبان بسیاری از متبحرترین سرمایه گذاران جهان است، انتظار می رود، جزایر کیمن دارای زیرساخت های کلاس جهانی، از جمله خدمات قابل اعتماد و سیستم های ارتباطی پیشرفته، جاده های مناسب و امکانات عالی بهداشتی است. بعنوان مثال ، شهر هنر جزایر کیمن، یک مرکز درمانی پیشرفته با پزشکان ارائه دهنده خدمات بهداشتی مختلف از جراحی ارتوپدی تا قلب و عروق تا بیماران محلی، منطقه ای و بین المللی است.

برخلاف برخی دیگر از حوزه های قضایی با مالیات کم، جزایر کیمن از سرمایه گذاران با وسایل مستقل بسیار استقبال می کند و راهی مستقیم برای اقامت ارائه می دهد. بازنشستگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران ثروتمند که بالای 18 سال سن دارند، از نظر مالی خودکفا هستند و در املاک و مستغلات، سرمایه گذاری در جزایر کیمن را داشته اند، ممکن است واجد شرایط دریافت مجوز اقامت برای افراد دارای ابزار مستقل باشند.

سرمایه گذاری در جزایر کیمن

صنایع تاثیرگذار در سرمایه گذاری در جزایر کیمن

جزایر کیمن به دلیل صنعت مالی و جهانگردی مشهور هستند. جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی سنگ بنای سیاست برنامه ریزی کشور است. با این حال، جریان های مستقیم خارجی بسیار بی ثبات بوده است. بیشتر سرمایه گذاری ها در بخش مالی متمرکز است و این کشور را به هشتمین مرکز بزرگ بانکی در جهان تبدیل کرده است. برای جذب حتی بیشتر سرمایه های مستقیم خارجی، جزایر کیمن در تلاشند تا اقتصاد خود را فراتر از خدمات گردشگری و مالی خارج از کشور تنوع دهند.

این پروژه تا حدی از طریق ایجاد خدمات تجاری جدیدی است که در یک منطقه ویژه اقتصادی اجرا می شود. دولت مشوق هایی را برای راه اندازی صنایع محلی در نظر گرفته است که شامل مالیات شرکت سود سهام حاصل از سرمایه خارجی می شود. یک چارچوب قانونی مستحکم، صنعت بانکداری و خدمات مالی سودآور، دسترسی به ارائه دهندگان خدمات حرفه ای، فضای سیاسی و اقتصادی پایدار، عدم کنترل تجارت، زیرساخت های مدرن و سیستم های ارتباطی پیشرفته تماما عواملی  است که در سرمایه گذاری در جزایر کیمن موثر بوده است.

فعالیت های دریایی برای سرمایه گذاری

دولت کیمن فعالیت های دریایی را تشویق می کند. با این حال، هیچ انگیزه ای برای سرمایه گذاری خارجی در جزایر خود ایجاد نکرده است، به جز معافیت از واردات برای مصالح ساختمانی که برای ساخت هتل های جدید در نظر گرفته شده است. با توجه به سرمایه گذاری در جزایر کیمن ، با محلی ها و خارجی ها به یک اندازه رفتار می شود. در هر صورت مالیاتی بر روند سرمایه گذاری موثر نیست.

دولت کیمن توافق نامه ای امضا کرد که به توسعه دهنده حق انحصاری ساخت، توسعه، بهره برداری و نگهداری یک منطقه ویژه اقتصادی در جزایر را می دهد، هدف آن جذب علم، فن آوری ، کالاها و کالاهای جهانی است. مشتقات ، رسانه ها و نهادهای آموزشی به جزایر است. می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت کنید.

مزایای صندوق های سرمایه گذاری در جزایر کیمن

جزایر کیمن بیشتر به دلیل مزایای ساختاری و عملیاتی ارائه شده در خط مقدم صندوق های سرمایه گذاری در جزایر کیمن قرار دارد که از آن جمله می توان به ثبات سیاسی و اقتصادی، کنترل بدون محدودیت صرافی ها، ارائه دهندگان خدمات حرفه ای معتبر، فراوانی تخصص در فضای صندوق سرمایه و قانون انعطاف پذیر است که با ساختار کارمزد صندوق سرمایه کیمن در سطح جهانی رقابتی است.

صندوق های باز که دارای معیارهای خاصی از قانون صندوق های سرمایه مشترک هستند و بنابراین تحت مقررات تحت بخش سرمایه و اوراق بهادار CIMA تنظیم می شوند، می توانند به عنوان صندوق پرچین ، صندوق سرمایه گذاری مشترک مجاز ، صندوق سرمایه گذاری مشترک اداره شده، صندوق ثبت شده واجد شرایط باشند.

معافیت صندوق های سرمایه گذاری در جزایر کیمن

صندوق سرمایه گذاری در جزایر کیمن ممکن است یکی از ساختارهای زیر را دنبال کند. ELP که یک ساختار محبوب با وجوه سهام خصوصی است، سرعت در بازار را ارائه می دهد که آن را در هنگام استقرار در جزایر کیمن کارآمد و موثر می کند. ELP می تواند از یک یا چند شریک عمومی و یک یا چند شریک محدود و همچنین یک شرکت با مسئولیت محدود یا بدون آن تشکیل شود.

مطابق با قانون شرکت های جزایر کیمن، فعالیت های تجاری یک شرکت معاف شده عمدتا در خارج از جزایر کیمن اتفاق می افتد. از سویی دیگر ساختار شرکت نمونه کارها تفکیک شده جزایر که یک فرم معمول از یک شرکت معاف است، به یک شرکت اجازه می دهد دارایی ها و بدهی های موجود در یک نمونه کارها را از دارایی های موجود در مجموعه دیگر و یا دارایی های عمومی شرکت که به هیچ یک از نمونه کارهای خاص مربوط نیست، جدا کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب