سرمایه گذاری در فنلاند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در فنلاند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در فنلاند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در فنلاند
سرمایه گذاری در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در فنلاند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در فنلاند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در فنلاند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در فنلاند

شروط و الزامات سرمایه گذاری در فنلاند

مراحل سرمایه گذاری در فنلاند

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در فنلاند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در فنلاند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در فنلاند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در فنلاند

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در فنلاند

اقتصاد بازار آزاد در فنلاند بسیار پایدار است و یکی از بالاترین سرانه های تولید ناخالص داخلی را در اروپا دارد و حدود 50٪ از تولید ناخالص داخلی فنلاند از صادرات حاصل می شود. بخش های اصلی توسعه اقتصادی در فنلاند بیوتکنولوژی، صنایع شیمیایی، علوم زیستی، ارتباطات، الکترونیک و خدمات هستند که می توانند گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در فنلاند به شمار آیند.

مردم فنلاند، به عنوان یکی از باهوش ترین کشورهای جهان قرار گرفته اند. شهروندان فنلاند بسیار با استعداد هستند. بنابراین، به احتمال زیاد با بهترین نیروی کار در این کشور سر و کار خواهید داشت. بنابراین اگر این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، می توانید مقدمات این کار را از طریق موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا انجام داده و مشاوره های لازم را از کارشناسان مجرب ثبتا دریافت کنید.

تجارت در فنلاند

تجارت بین الملل بدون شک یکی از ساده ترین کارها در فنلاند است. فدراسیون نمایندگی تجارت خارجی فنلاند در بخش های مختلفی از جمله مواد اولیه، منسوجات و پارچه فعالیت می کند. فنلاند به عنوان یکی از شفاف ترین کشورهای جهان با نرخ فساد بسیار پایین، به ویژه در دولت شناخته شده است که جذابیت آن را برای سرمایه گذاری در فنلاند دو چندان می کند.

حدود 20٪ از تولید ناخالص داخلی فنلاند از کالاها و خدمات ارائه شده توسط دولت تأمین می شود. این همچنین بخشی از توافقنامه تدارکات دولت سازمان تجارت جهانی (GPA) است که ابتکاری برای باز کردن بازارهای خرید دولت به آن قسمت از قرارداد است. نوکیا یکی از نیروگاه های پشتیبانی اقتصاد فنلاند است. آنها مسئول اکثر پیشرفت های فناوری در کشور هستند.

بخش های مهم در سرمایه گذاری در فنلاند

جای تعجب نیست که در این کشور برخی از باهوش ترین افراد جهان زندگی می کنند. مخترعین اولین مرورگر اینترنتی با رابط کاربری، Class of Clans و Angry Birds ، فنلاند را خانه خود می نامند. سیستم آموزشی در فنلاند یکی از بالاترین سطح را در جهان از آن خود کرده است. از طرفی آموزش در همه سطوح رایگان است که یافتن دانشمندان، مهندسان و سایر متخصصان را بسیار آسان می کند.

متخصصانی که در شرکت هایی مانند نوکیا کار می کنند به دنبال پیشی گرفتن از بقیه فناوری های روز دنیا هستند. این امر نیاز به تجهیزات و نرم افزار را ایجاد می کند. به همین دلیل است که دولت فنلاند از سرمایه گذاری در فنلاند از سوی خارجی ها استقبال می کند، به خصوص شرکت هایی که می خواهند در نرم افزار تجارت کنند و تجهیزات پزشکی وارد نمایند.

سرمایه گذاری در فنلاند

موقعیت جغرافیایی فنلاند

فنلاند با داشتن 86٪ از اراضی این کشور تحت پوشش جنگل ها، یکی از سرسبزترین کشور در اروپا است. اما باید متذکر شویم که این 90٪ دارای گواهینامه PEFC است. برنامه تأیید صدور گواهینامه جنگل (PEFC) یک برنامه غیرانتفاعی و غیر دولتی بین المللی است که از مدیریت پایدار جنگل ها از طریق صدور مجوز حمایت می کند.

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری در فنلاند بوده و روش مناسب برای تجارت را بدون از بین بردن محیط زیست جستجو می کنید، می توانید پیش از هر اقدامی، مشاوره های لازم را از ثبتا دریافت کنید. این مهم است که بدانید با استفاده از این جنگل ها، فنلاند مواد بیوشیمیایی و مواد بیولوژیکی پیشرفته تولید می کند. فنلاندی ها به استفاده از چوب در محصولات مختلف مانند سیستم های صوتی و قطعات خودرو شناخته شده اند.

نقاط قوت در سرمایه گذاری در فنلاند

فنلاند به داشتن سیستم های بانکی ایمن و کاهش هزینه های انتقال مشهور است. با این حال، هنگام انجام انتقال بین المللی ، بانک ها از شما هزینه می گیرند. اگر در فکر سرمایه گذاری در فنلاند هستید، لازم است که نکاتی را در نظر داشته باشید. نخست آن که این کشور دارای ثبات سیاسی است.

این کشور یک موقعیت جغرافیایی استراتژیک بین اسکاندیناوی، روسیه و بازارهای در حال گسترش اروپای شمالی دارد و از جمعیتی چند زبانه برخوردار بوده و یکی از شفاف ترین کشورهای جهان است که تخصص در فن آوری سبز ، تولید ، بهداشت و صنعت ICT را در سطحی بالا دنبال می کند. بنابراین فنلاند دارای اقتصادی فوق العاده صنعتی، اساساً مبتنی بر بازار آزاد و با بهره وری بالا است که هزینه های زیادی در تحقیق و توسعه پرداخت می کند.

حمایت برای سرمایه گذاری در فنلاند

اقدامات دولت برای ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در فنلاند، بدین گونه است که هیچ تفاوتی بین شرکت های خارجی و ملی ایجاد نمی کند. به این ترتیب، پشتیبانی به صورت کمک هزینه، وام، مزایای مالیاتی، مشارکت در سهام ، ضمانت ها و آموزش کارکنان می تواند برای همه شرکت ها در دسترس باشد.

یارانه شرکت های نوپا برای ایجاد و گسترش فعالیت های تجاری در طی دو سال اول فعالیت در نظر گرفته شده است. کمک های سرمایه گذاری می تواند به شرکت های مناطق توسعه منطقه ای، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط و همچنین شرکت های بزرگتر در صورت ایجاد شغل قابل توجه، اعطا می شود. همچنین به منظور ارتقاء سرمایه گذاری خارجی، دولت یک شبکه Team Finland ایجاد کرده است که به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای برای مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

شرایط مربوط به سرمایه گذاری در فنلاند

آزادی تأسیس شرکت برای خارجی ها و سرمایه گذاری در فنلاند، بدین گونه است که شهروندان خارجی با همان شرایط شهروندان در فنلاند می توانند برای ورود سرمایه اقدام کنند. به جز بخش هایی که حیاتی هستند، مانند انرژی، ارتباطات، دفاع یا تأمین مواد غذایی در سایر موارد، امکان سرمایه گذاری خارجی وجود دارد.

برای خرید دارایی های مربوط به خریدهای دفاعی، تمام سرمایه گذاران خارجی باید درخواست تأیید قبلی کنند. همین مفهوم برای سرمایه گذاری در بخش های حساس اقتصاد اعمال می شود و در صورت تعارض با منافع حیاتی ملی سرمایه گذاری را متوقف می کنند.

وزارت امور اقتصادی، سرمایه و اعتبار مستقیم خارجی را تأیید می کند و هنگام ورود سرمایه گذاران خارجی، برای هدف قرار دادن بخشی که از نظر دولت فنلاند استراتژیک است، تصمیم می گیرد. برخی از خریدهای شرکت های بزرگ فنلاندی ممکن است نیاز به مجوز پیگیری از وزارت اقتصاد مطابق با قانون کنترل خریدهای خارجی شرکت های فنلاندی داشته باشد. هدف از این تصویب نامه محافظت از منافع اساسی ملی است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب