سرمایه گذاری در فیلیپین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در فیلیپین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در فیلیپین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۵ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در فیلیپین
سرمایه گذاری در فیلیپین

سرمایه گذاری در فیلیپین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در فیلیپین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در فیلیپین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در فیلیپین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در فیلیپین

شروط و الزامات سرمایه گذاری در فیلیپین

مراحل سرمایه گذاری در فیلیپین

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در فیلیپین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در فیلیپین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در فیلیپین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در فیلیپین

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در فیلیپین

املاک و مستغلات در فیلیپین برای سرمایه گذاری در فیلیپین ، بهترین گزینه است و بازده بالقوه خود را در این کشور پیدا کرده است. یک تبعه خارجی که قصد خرید ملک مسکونی یا کشاورزی در فیلیپین را دارد، ابتدا باید از قوانین مربوط به خرید زمین و دارایی آگاه باشد. یکی از دلایلی که اتباع خارجی برای خرید ملک در این کشور اقدام می کنند، وضعیت رو به رشد اقتصادی فیلیپین است.

شرایط اقتصادی مناسب حاکی از رونق صنعت است. بسیاری از خارجی ها به طور مکرر در داخل و خارج از کشور دیده می شوند و بسیاری اقامت خود را تمدید می کنند و برای ایجاد اقامت، در املاک سرمایه گذاری می کنند. البته خرید املاک و مستغلات در فیلیپین توسط یک فرد خارجی ساده نیست. قوانین و مقررات فیلیپین باید از نظر شرعی رعایت شود، در غیر این صورت نتیجه برای شهروندان خارجی مطلوب نخواهد بود.

خرید ملک برای سرمایه گذاری در فیلیپین

یک فرد خارجی که قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در فیلیپین را دارد باید به دنبال یک آژانس املاک یا کارگزار مجاز باشد که به او در خرید ملک در این کشور کمک کند. اصولاً خارجی ها حق خرید و مالکیت در فیلیپین را دارند. قانون مشاغل فیلیپین به آنها اجازه می دهد تا 40٪ از توسعه پروژه را داشته باشند.

یک خانه تفکیکی شهری تحت شرایط 40-60 برای مالکیت خارجی واجد شرایط است. خارجی ها ممکن است صاحب ساختمان و خانه باشند، اما زمینی که ساختمان ها در آن ساخته شده است، را شامل نمی شود. راحت ترین راه برای خرید یک ملک توسط افراد خارجی این است که با یک فیلیپینی ازدواج کند و آن را تحت نام خود قرار دهد. همچنین، شرکتی با حداقل 60٪ مالکیت فیلیپینی با توجه به اینکه فرد خارجی از مالکان شرکت است، به یک خارجی اجازه خواهد داد که بخشی از تملک ساختمان را داشته باشد.

اجاره بلند مدت ملک در فیلیپین

گزینه دیگر برای مالکیت خارجی، داشتن اجاره بلند مدت ملک مورد نظر است. مدت اجاره 50 ساله اجاره بلند مدت محسوب می شود. پس از این، قرارداد اجاره تجدید پذیر در دستور کار قرار خواهد گرفت. لیزینگ تجدید پذیر می تواند 50 سال یا بیشتر باشد. در شرایط عادی، فرد خارجی مستقیماً با یک سازنده ملک برای خرید ملک یا فروش مجدد مذاکره می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، آنها برای سرمایه گذاری در فیلیپین ، به یک مشاور املاک و مستغلات صادق و باتجربه برای خرید یک ملک در فیلیپین نیاز دارند. داشتن یک نماینده مطمئن در خارج از کشور مفید خواهد بود. می توانید در این خصوص، از تجربه و تخصص موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید. این مجموعه به همراه توسعه دارایی شما در فیلیپین، در روند تحصیل نیز به شما کمک می کند.

سرمایه گذاری در فیلیپین

تنظیم قرارداد ملک برای سرمایه گذاری در فیلیپین

اگر خریدار یک کارگر قراردادی خارج از کشور باشد، تا زمانی که وی از تابعیت فیلیپین انصراف ندهد، برای ایشان حقوق مشابه فیلیپینی هایی که در داخل کشور کار می کنند، قابل اجرا خواهد بود و می تواند برای سرمایه گذاری در فیلیپین و در موضوع املاک اقدام کند. وی باید یک نماینده املاک و مستغلات معتمد با وکالت نامه محضری داشته باشد تا نماینده را در معاملات املاک و مستغلات خود در حالی که در خارج از کشور کار می کند، نشان دهد.

 بنگاه املاک و مستغلات اختصاص داده شده حتی می توانند درخواست وام برای شهروند خارجی را پس از تنظیم همه شرایط اسناد و مدارک ارائه دهند. در واقع، فیلیپین برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بر اساس هجوم مهاجران و سرمایه گذاران خارجی آماده است. شاخص های اقتصادی قوی و رشد بالای تولید ناخالص داخلی نشان دهنده موفقیت فیلیپین است.

شروع کار در فیلیپین به عنوان یک خارجی

با افزایش شهرنشینی، رشد طبقه متوسط با درآمد مناسب و جمعیتی بسیار زیاد و جوان، می توان گفت که پویایی اقتصادی فیلیپین، ریشه در تقاضای شدید مصرف کننده دارد که با بهبود درآمد واقعی و حواله های مالی قوی پشتیبانی می شود. مشاغل همراه با پیشرفت در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه صنعتی به چیزی جدید تبدیل شده اند. اگرچه اقتصاد این کشور تا حد زیادی تحت سلطه بخش کشاورزی است، اما در این کشور تازه صنعتی شده هنوز فرصت های زیادی وجود دارد که می تواند زمینه های مساعدی برای سرمایه گذاری در فیلیپین را از سوی شهروندان خارجی فراهم کند.

گذشته از اینکه فیلیپین از نظر منابع طبیعی و معدنی، مناطق زیبا توریستی و فرهنگ متنوع غنی است، بازار خوبی برای استفاده کارآفرینان داخلی و خارجی است. فیلیپین در قلب آسیا قرار دارد و این کشور را به یک کشور استراتژیک تبدیل کرده است که نه تنها در دوران جنگ بلکه تا امروز در زمینه تجارت و بازرگانی نقش مهمی ایفا می کند و در نتیجه رشد سریعتری در اقتصاد این کشور دارد.

فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری

فیلیپین در فاصله چهار ساعت پرواز از پایتخت های بزرگ منطقه واقع شده است. این محل در چهارراه تجارت شرقی و غربی واقع شده و یک نقطه ورود مهم برای بیش از 500 میلیون نفر در بازار آن و دروازه ای از حمل و نقل بین المللی و هواپیماهای هوایی مناسب برای مشاغل اروپایی و آمریکایی است.

از طرفی نیروی کار فیلیپینی یکی از جذاب ترین مزایایی است که فیلیپین نسبت به هر کشور آسیایی دیگری دارد. با اولویت بالاتر در آموزش و پرورش، میزان سواد در کشور 99.08 درصد بالاترین رتبه در منطقه است. زبان انگلیسی در تمام مدارس جدا از زبان مادری آن تدریس می شود و این باعث می شود فیلیپین یکی از بزرگترین کشورهای انگلیسی زبان جهان باشد. که می تواند زمینه ای مساعد برای سرمایه گذاری در فیلیپین نیز باشد.

فرصت های عالی برای سرمایه گذاری در فیلیپین

بسیاری از فیلیپینی ها دارای ذهنی گشوده به فرصت های جدید توسط سرمایه گذاران خارجی هستند. آنها با توجه به سابقه حضور استعمارگران خارجی، پذیرای تغییرات و ایده های جدید می باشند و چالش ها و مشکلات معمولاً به سادگی پذیرفته می شوند و بدون ریسک های موجود، با آنها برخورد می شود.

فیلیپینی ها یک مشتری مطمئن هستند، آنها از مصرف کنندگان قابل اعتمادی در جهان هستند که پول سخت خود را برای خرید لباس ، تعطیلات، سرمایه گذاری و بهسازی منازل صرف می کنند. بنابراین فیلیپین را به عنوان بالاترین مصرف کننده در سطح جهان نشان می دهند که می تواند با توجه به همسایگی با کشورهایی مانند هند و اندونزی، فرصت سرمایه گذاری در فیلیپین را غنیمت شمرد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب